1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы :Тақырыбы :
Жаңа Жаңа
ақпараттық технологиялар. Білім ақпараттық технологиялар. Білім
берудегіберудегі
мультимедия технологиясы. мультимедия технологиясы.
1 слайд
Тақырыбы :Тақырыбы : Жаңа Жаңа ақпараттық технологиялар. Білім ақпараттық технологиялар. Білім берудегіберудегі мультимедия технологиясы. мультимедия технологиясы.
2 слайд
Әлем елдерінің біразы бұдан 40-50 жыл бұрын
игерген әдіс-тәсілдер мен озық технологиялар
бұл күнде әрбір оқытушының басты құралы
болып отыр .
Қазіргі уақыт талабы болып отырған
жаңа технологиялардың өзі жаңадан
пайда болған емес, оның негізі бұрын
қаланған, тек қазір өзгеріске ұшыраған
2 слайд
Әлем елдерінің біразы бұдан 40-50 жыл бұрын игерген әдіс-тәсілдер мен озық технологиялар бұл күнде әрбір оқытушының басты құралы болып отыр . Қазіргі уақыт талабы болып отырған жаңа технологиялардың өзі жаңадан пайда болған емес, оның негізі бұрын қаланған, тек қазір өзгеріске ұшыраған
3 слайд
« ... Адамзат үшін ХХІ ғасыр
жаңа технологиялардың
ғасыры болмақ, ал осы
жаңа технологияларды
жүзеге асырып, өмірге
енгізу, игеру және
жетілдіру - бүгінгі жас
ұрпақ, сіздердің
еншілеріңіз... Ал жас
ұрпақтың тағдыры-
ұстаздардың қолында» ”
Н.Назарбаев
3 слайд
« ... Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында» ” Н.Назарбаев
4 слайд
Елбасының «Жаңа әлемдегі – жаңа
Қазақстан» жолдауында он-лайн тәсілінде
оқыту тәжірибесін дамытып, елімізде оқу
теледидарын құру қажет деп айтылған
болатын.
4 слайд
Елбасының «Жаңа әлемдегі – жаңа Қазақстан» жолдауында он-лайн тәсілінде оқыту тәжірибесін дамытып, елімізде оқу теледидарын құру қажет деп айтылған болатын.
5 слайд
«Интерактивті» сөзін ағылшын тілінен
аударғанда «бірлесіп әрекет жасау» деген
мағынаны білдіреді.
Білім берудегі интерактивтік технология -
бірін-бірі толықтыратын және барлық
оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын
оқыту технологиясы. Бұл сабақ барысында
оқушының ұжымдық жұмыс жасауға
қатыспауы мүмкін емес.
5 слайд
«Интерактивті» сөзін ағылшын тілінен аударғанда «бірлесіп әрекет жасау» деген мағынаны білдіреді. Білім берудегі интерактивтік технология - бірін-бірі толықтыратын және барлық оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын оқыту технологиясы. Бұл сабақ барысында оқушының ұжымдық жұмыс жасауға қатыспауы мүмкін емес.
6 слайд
Интерактивтік тақта –дегеніміз не?
Интерактивтік тақта (ИТ) – дәріскерге немесе оқытушыға
екі түрлі құралдарды, атап айтқанда, ақпарат кескіні мен
қарапайым маркер тақтасын біріктіріп қолдануға
негізделген құрал.
Интерактивтік технологияның жеделдетіп дамуына
байланысты тақтаның түрлері де, оның типтері күннен
күнге даму үстінде.
6 слайд
Интерактивтік тақта –дегеніміз не? Интерактивтік тақта (ИТ) – дәріскерге немесе оқытушыға екі түрлі құралдарды, атап айтқанда, ақпарат кескіні мен қарапайым маркер тақтасын біріктіріп қолдануға негізделген құрал. Интерактивтік технологияның жеделдетіп дамуына байланысты тақтаның түрлері де, оның типтері күннен күнге даму үстінде.
7 слайд
а
қ
п
а
р
а
тта
р
д
ы
ен
гізу
ге
а
р
н
а
л
ға
н
а
к
ти
в
ті қ
а
л
а
м
н
а
н
тұ
р
а
д
ы
. Интерактивті тақта
Б
ұл
қ
ұр
ы
л
ғы
-
к
ом
п
ью
тер
мультимедиялық
проектор
7 слайд
а қ п а р а тта р д ы ен гізу ге а р н а л ға н а к ти в ті қ а л а м н а н тұ р а д ы . Интерактивті тақта Б ұл қ ұр ы л ғы - к ом п ью тер мультимедиялық проектор
8 слайд
Оқытудың интерактивті технологияларының қолданылуы
Атауы Мақсаты Мәні Механизмі
Даралап Оқушылардың
танымдық,
шығармашылық
ой-өрісін
дамыту Оқу-танымдық
міндеттерді
дәйекті және
мақсаткерлікпе
н ұсыну Ізденістік
әдістер;танымды
қ міндеттер қою,
ой
операцияларын
жүзеге асыру
Модульдік
оқыту Оқытуды
оңтайландыру,
жеке ттұлғаның
ойлау деңгейін
бейімдеу Оқушының
жеке жұмысын
ізденімпаздықп
ен орындауы Мәселелік әдіс,
жеке қарқынмен
жұмыс
Дамыта оқыту Жеке тұлғаны
және оның
қасиеттерін,
ойлау қабілетін
дамыту Білімін,
біліктіліктерін
шығармашылық
ойлау қабілеті
арқылы
әлеуметін
жетілдіру Оқушыларды
алуан түрлі ой
қызметі түріне
тарту.
Саралап оқыту Ойлау қабілетін
және т.б.
қабілеттерін
дамытуға
оңтайлы
жағдай туғызу Бағдарламалық
материалды әр
түрлі жобадағы
деңгейде
ұсыну, міндетті
деңгейден
төмен емес. Жеке дара оқыту
әдістері
Ойын арқылы Білімді, білікті,
дағдыны
игерудің
тұлғалық-
қызметтік
сипатын
қамтамассыз
ету Ақпараттар
іздеуге,
өңдеуге,
игеруге
бағытталған өз
бетінше
атқарылатын
танымдық
қызмет Шығармашылық
қызметке
тартатын ойын
әдістері
8 слайд
Оқытудың интерактивті технологияларының қолданылуы Атауы Мақсаты Мәні Механизмі Даралап Оқушылардың танымдық, шығармашылық ой-өрісін дамыту Оқу-танымдық міндеттерді дәйекті және мақсаткерлікпе н ұсыну Ізденістік әдістер;танымды қ міндеттер қою, ой операцияларын жүзеге асыру Модульдік оқыту Оқытуды оңтайландыру, жеке ттұлғаның ойлау деңгейін бейімдеу Оқушының жеке жұмысын ізденімпаздықп ен орындауы Мәселелік әдіс, жеке қарқынмен жұмыс Дамыта оқыту Жеке тұлғаны және оның қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту Білімін, біліктіліктерін шығармашылық ойлау қабілеті арқылы әлеуметін жетілдіру Оқушыларды алуан түрлі ой қызметі түріне тарту. Саралап оқыту Ойлау қабілетін және т.б. қабілеттерін дамытуға оңтайлы жағдай туғызу Бағдарламалық материалды әр түрлі жобадағы деңгейде ұсыну, міндетті деңгейден төмен емес. Жеке дара оқыту әдістері Ойын арқылы Білімді, білікті, дағдыны игерудің тұлғалық- қызметтік сипатын қамтамассыз ету Ақпараттар іздеуге, өңдеуге, игеруге бағытталған өз бетінше атқарылатын танымдық қызмет Шығармашылық қызметке тартатын ойын әдістері
9 слайд
Оқытудың интерактивті әдісі.
Оқытудың тәжірбиелерді дамытуға бағытталуы .
Елде болып жатқан саяси, әлеуметтік, экономикалық және басқадай өзгерістер
білім беру жүйесіне де әсерін тигізді. Бұл өзгерістер оқу орындарында жаңа
пәндер енгізіп қана қоймай, дәріс беру әдістемесінің өзін өзгерту қажеттігін
туғызды. Біздің еліміз дамудың демократикалық жолын таңдап алғандықтан
қазіргі кезде шешім қабылдауға халықты тартудың да маңызы зор. Бұл
аудиториядағы жұмысқа да қатысты: оқушылар сабақ кезінде мейлінше
белсенділік танытуға тиіс. Міне оқушылардың сондай белсенділігін арттыруға
мүмкіндік жасайтын әдістемелік амалдарды көбіне интерактивті деп атайды.
«Интерактивті оқыту әдістемесі».
Егерде сабақ үстінде оқушылар мен оқытушылардың арасында тығыз қарым-
қатынас байқалса бұлайша оқытуды біз интерактивті деп атаймыз. Әдетте
мұндай қарым-қатынас оқушылар әлдебір мәселені талқылап, соның шешімін
табуға тырысқан кезде байқалады. Бұл жерде оқушылардың жауаптарынан гөрі
мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңыздырақ. Себебі интерактивті
оқытудың басты мақсатының өзі сол- оқушыларды өз бетінше ой қорытып, жауап
таратуға үйрету.
Интерактивті әдістеме өзара қарым-қатынастың мол ауқымын қамтиды.
Оқу процесінің барысында оқушылар мыналармен қарым-қатынасқа түседі:
оқытушымен (оқушылар оқытушының сұрағына жауап берген кезде);
шақырылған адамдармен (немесе топ оқушыларының өздері әлдебір ұйымдар
мен адамдарға баруы мүмкін);
өзге оқушылармен (бірігіп жұмыс істеу барысында);
шағын топтармен (3-5 оқушымен);
оқушылардың үлкен тобымен (көбіне пікірталас, топ болып әлдебір мәселені
талқылау барысында);
оқушылардың тобымен және халықпен (топ әлеуметтік сауалнама жүргізеді);
кейбір техника түрлерімен (мысалға компьютермен).
Топтың сандық құрамы оқудың немесе өзара қарым-қатынастың сапасын
айқындамайды. «Өзара қарым-қатынас» әдісінің ерекшелігі- оқушы өзгелермен
араласу барысында ашыла түсетін болады.
9 слайд
Оқытудың интерактивті әдісі. Оқытудың тәжірбиелерді дамытуға бағытталуы . Елде болып жатқан саяси, әлеуметтік, экономикалық және басқадай өзгерістер білім беру жүйесіне де әсерін тигізді. Бұл өзгерістер оқу орындарында жаңа пәндер енгізіп қана қоймай, дәріс беру әдістемесінің өзін өзгерту қажеттігін туғызды. Біздің еліміз дамудың демократикалық жолын таңдап алғандықтан қазіргі кезде шешім қабылдауға халықты тартудың да маңызы зор. Бұл аудиториядағы жұмысқа да қатысты: оқушылар сабақ кезінде мейлінше белсенділік танытуға тиіс. Міне оқушылардың сондай белсенділігін арттыруға мүмкіндік жасайтын әдістемелік амалдарды көбіне интерактивті деп атайды. «Интерактивті оқыту әдістемесі». Егерде сабақ үстінде оқушылар мен оқытушылардың арасында тығыз қарым- қатынас байқалса бұлайша оқытуды біз интерактивті деп атаймыз. Әдетте мұндай қарым-қатынас оқушылар әлдебір мәселені талқылап, соның шешімін табуға тырысқан кезде байқалады. Бұл жерде оқушылардың жауаптарынан гөрі мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңыздырақ. Себебі интерактивті оқытудың басты мақсатының өзі сол- оқушыларды өз бетінше ой қорытып, жауап таратуға үйрету. Интерактивті әдістеме өзара қарым-қатынастың мол ауқымын қамтиды. Оқу процесінің барысында оқушылар мыналармен қарым-қатынасқа түседі: оқытушымен (оқушылар оқытушының сұрағына жауап берген кезде); шақырылған адамдармен (немесе топ оқушыларының өздері әлдебір ұйымдар мен адамдарға баруы мүмкін); өзге оқушылармен (бірігіп жұмыс істеу барысында); шағын топтармен (3-5 оқушымен); оқушылардың үлкен тобымен (көбіне пікірталас, топ болып әлдебір мәселені талқылау барысында); оқушылардың тобымен және халықпен (топ әлеуметтік сауалнама жүргізеді); кейбір техника түрлерімен (мысалға компьютермен). Топтың сандық құрамы оқудың немесе өзара қарым-қатынастың сапасын айқындамайды. «Өзара қарым-қатынас» әдісінің ерекшелігі- оқушы өзгелермен араласу барысында ашыла түсетін болады.
10 слайд
Қызығушылы-
ғын ояту Мағынаны
тану Ой
толғаныс
Электронды
оқулық арқылы
тапсырмалар
орындату . Тест
Топтастыру
СөзжұмбақСергіту сәті
Венн
диаграммасы.Адасқан объектіні
табу.
10 слайд
Қызығушылы- ғын ояту Мағынаны тану Ой толғаныс Электронды оқулық арқылы тапсырмалар орындату . Тест Топтастыру СөзжұмбақСергіту сәті Венн диаграммасы.Адасқан объектіні табу.
11 слайд
Ақыл –ойын
дамытады
Еркін
ойлауға
мүмкіндік
береді Шығармашылық
белсенділігін
арттырады
Интерактивті
технология
әдісімен
оқығанда
Ұжымдық іс-
әрекетке
тәрбиелейді Тіл байлығын
жетілдіреді Жан-жақты
ізденушілігін
арттырады
11 слайд
Ақыл –ойын дамытады Еркін ойлауға мүмкіндік береді Шығармашылық белсенділігін арттырады Интерактивті технология әдісімен оқығанда Ұжымдық іс- әрекетке тәрбиелейді Тіл байлығын жетілдіреді Жан-жақты ізденушілігін арттырады
12 слайд
Түрлі әдістерді
пайдалану
арқылы сабақтың
нақты мәнін терең
ашуға көмектеседі Оқушылардың
барлығын сабаққа
қатыстыруға
мүмкіндік туады
Интерактивті
технологиялық
әдістің біз
үшін пайдасы:
Әр оқушының
білім деңгейін
анықтауға
мүмкіндік береді Оқушыларды
ізденіске
баулып, өз
бетінше жұмыс
істеуге
үйретеді. Оқушылардың
барлығын
бағалауға
мүмкіндік
аламыз.
12 слайд
Түрлі әдістерді пайдалану арқылы сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады Интерактивті технологиялық әдістің біз үшін пайдасы: Әр оқушының білім деңгейін анықтауға мүмкіндік береді Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетінше жұмыс істеуге үйретеді. Оқушылардың барлығын бағалауға мүмкіндік аламыз.
13 слайд
Интерактивті технология
М а қ с а т ы
Кез - келген мазмұнға
анықтама беру Оқушының
танымдық
белсенділігін
арттыру Оқушы пікірін
тыңдау, құрметтеу
Белгілі бір
идеяны
Қабылдау
Зерттеу
Салыстыру
13 слайд
Интерактивті технология М а қ с а т ы Кез - келген мазмұнға анықтама беру Оқушының танымдық белсенділігін арттыру Оқушы пікірін тыңдау, құрметтеу Белгілі бір идеяны Қабылдау Зерттеу Салыстыру
14 слайд
Оқу-жазу
арқылы
интерактивті
технология
әдісімен
ойлауды
дамыту.
Топтау,
болжам, ойлану,
сергіту,адас-
қан объектіні
табу.Қызығушылығын Қызығушылығын
оятуоятуСөзжұмбақ,
тест.
Мағынаны тануМағынаны тану
Венн диаграммасы
( « Венн диаграмма »
стратегиясы.
Қабысып жатқан
3 дөңгелектен тұрады.
Әуелі жеке қасиеттерін
жазады да,
ортаға екеуіне ортақ
қасиеттерді жазады.Бұл
диаграммамен өткен сабақ пен
жаңа сабақты байланыстыра-
мыз. )Ой-толғанысОй-толғаныс
..
14 слайд
Оқу-жазу арқылы интерактивті технология әдісімен ойлауды дамыту. Топтау, болжам, ойлану, сергіту,адас- қан объектіні табу.Қызығушылығын Қызығушылығын оятуоятуСөзжұмбақ, тест. Мағынаны тануМағынаны тану Венн диаграммасы ( « Венн диаграмма » стратегиясы. Қабысып жатқан 3 дөңгелектен тұрады. Әуелі жеке қасиеттерін жазады да, ортаға екеуіне ортақ қасиеттерді жазады.Бұл диаграммамен өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыра- мыз. )Ой-толғанысОй-толғаныс ..
15 слайд
Мағынаны
ажырату
Қызығушылығын
ояту Ой толғаныс
Стратегиялар Стратегиялар Стратегиялар
Ой
шақыру
Топтастыру Венн
диаграммасы
Сұрақ қою
15 слайд
Мағынаны ажырату Қызығушылығын ояту Ой толғаныс Стратегиялар Стратегиялар Стратегиялар Ой шақыру Топтастыру Венн диаграммасы Сұрақ қою
16 слайд
Көңіл қойып, Көңіл қойып,
тыңдағандарыңызға тыңдағандарыңызға
рахмет!рахмет!
Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!
16 слайд
Көңіл қойып, Көңіл қойып, тыңдағандарыңызға тыңдағандарыңызға рахмет!рахмет! Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!