Материалдар / 10-сабақ. Ақ киімді, денелі, ақ сақалды. 6 сынып Т2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-сабақ. Ақ киімді, денелі, ақ сақалды. 6 сынып Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сабақ. Ақ киімді, денелі, ақ сақалды. 6 сынып Т2
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
273
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім тақырыбы: Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы Сабақтың тақырыбы: Ақ киімді, денелі, ақ сақалды (1

1 слайд
Бөлім тақырыбы: Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы Сабақтың тақырыбы: Ақ киімді, денелі, ақ сақалды (10-сабақ) ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т 2) 6-СЫНЫП

1 слайд

Бөлім тақырыбы: Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы Сабақтың тақырыбы: Ақ киімді, денелі, ақ сақалды (10-сабақ) ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т 2) 6-СЫНЫП

Оқу мақсаты: 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. Сабақтың мақсаты: Оқушылар мәтінді

2 слайд
Оқу мақсаты: 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. Сабақтың мақсаты: Оқушылар мәтінді оқып түсінеді, практикалық жұмыстарды орындайды

2 слайд

Оқу мақсаты: 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. Сабақтың мақсаты: Оқушылар мәтінді оқып түсінеді, практикалық жұмыстарды орындайды

Бағалау критерийлері:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;  тақырып бойынша деректерді қолдана алады;  өз ойы

3 слайд
Бағалау критерийлері:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;  тақырып бойынша деректерді қолдана алады;  өз ойын дәлелдеп жеткізеді.

3 слайд

Бағалау критерийлері:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;  тақырып бойынша деректерді қолдана алады;  өз ойын дәлелдеп жеткізеді.

1 – тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, мақал-мәтелдерді оқы. Қажетті сөздер: қар, жазда, он, жазда.  Жа

4 слайд
1 – тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, мақал-мәтелдерді оқы. Қажетті сөздер: қар, жазда, он, жазда.  Жаздың бір күні қыстың ... күніне татыр.  Қыстың қамын ... ойла, Бір ойлама, үш ойла.  Қыста қысыл, ... жадыра.  Қыстағы ... – жерге ырыс, Жердегі ылғал – елге ырыс. Дескриптор: - бос орынға қажетті сөздерді қойып, оқиды ; - өз ойын дұрыс жеткізеді.

4 слайд

1 – тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, мақал-мәтелдерді оқы. Қажетті сөздер: қар, жазда, он, жазда.  Жаздың бір күні қыстың ... күніне татыр.  Қыстың қамын ... ойла, Бір ойлама, үш ойла.  Қыста қысыл, ... жадыра.  Қыстағы ... – жерге ырыс, Жердегі ылғал – елге ырыс. Дескриптор: - бос орынға қажетті сөздерді қойып, оқиды ; - өз ойын дұрыс жеткізеді.

Өз жауабыңды тексер!  Жаздың бір күні қыстың он күніне татыр.  Қыстың қамын жазда ойла, Бір ойлама, үш ойла.  Қ

5 слайд
Өз жауабыңды тексер!  Жаздың бір күні қыстың он күніне татыр.  Қыстың қамын жазда ойла, Бір ойлама, үш ойла.  Қыста қысыл, жазда жадыра.  Қыстағы қар – жерге ырыс, Жердегі ылғал – елге ырыс.

5 слайд

Өз жауабыңды тексер!  Жаздың бір күні қыстың он күніне татыр.  Қыстың қамын жазда ойла, Бір ойлама, үш ойла.  Қыста қысыл, жазда жадыра.  Қыстағы қар – жерге ырыс, Жердегі ылғал – елге ырыс.

2-тапсырма. Сөйлемдегі етістіктердің қай шақта тұрғанын айт және 2, 3 сөйлемдерге түрлі нұсқада сұрақ қой. Абайдың да айры

6 слайд
2-тапсырма. Сөйлемдегі етістіктердің қай шақта тұрғанын айт және 2, 3 сөйлемдерге түрлі нұсқада сұрақ қой. Абайдың да айрықша жырлағанының бірі – табиғат болды. Ол табиғат аясында өсті. Оны сүйе білді. Абайдың «Желсіз түнде жарық ай», «Күз», «Қыс», «Жаз» деген өлеңдерінде табиғаттың әртүрлі құбылысы көзіңе елестейді. Жаратылыстың жайдары жазын, түсі суық тұманды күзін не болмаса сақылдаған аязы мен қарлы боранын өзің көріп тұрғандай боласың.   Дескриптор: - етістік шақтарын естеріне түсіреді; - қай шақта тұрғанын айтады; - сұрақ құрастырады.

6 слайд

2-тапсырма. Сөйлемдегі етістіктердің қай шақта тұрғанын айт және 2, 3 сөйлемдерге түрлі нұсқада сұрақ қой. Абайдың да айрықша жырлағанының бірі – табиғат болды. Ол табиғат аясында өсті. Оны сүйе білді. Абайдың «Желсіз түнде жарық ай», «Күз», «Қыс», «Жаз» деген өлеңдерінде табиғаттың әртүрлі құбылысы көзіңе елестейді. Жаратылыстың жайдары жазын, түсі суық тұманды күзін не болмаса сақылдаған аязы мен қарлы боранын өзің көріп тұрғандай боласың.   Дескриптор: - етістік шақтарын естеріне түсіреді; - қай шақта тұрғанын айтады; - сұрақ құрастырады.

Өз жауабыңды тексер! 1. Болды, өсті, сүйе білді – жедел өткен шақ. 2. Көзіңе елестейді, көріп тұрғандай боласың – ауыспалы осы

7 слайд
Өз жауабыңды тексер! 1. Болды, өсті, сүйе білді – жедел өткен шақ. 2. Көзіңе елестейді, көріп тұрғандай боласың – ауыспалы осы шақ.   Ол табиғат аясында өсті.  Кім табиғат аясында өсті?  Ол қайда өсті?  Ол табиғат аясында не істеді?

7 слайд

Өз жауабыңды тексер! 1. Болды, өсті, сүйе білді – жедел өткен шақ. 2. Көзіңе елестейді, көріп тұрғандай боласың – ауыспалы осы шақ.   Ол табиғат аясында өсті.  Кім табиғат аясында өсті?  Ол қайда өсті?  Ол табиғат аясында не істеді?

3-тапсырма. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра. әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақ

8 слайд
3-тапсырма. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра. әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақалды үсік қанат теріс шауып ақ киген бөркін ақ қырау қар шалды Дескриптор: - мәтіннің мазмұнын түсінеді; - тақырып бойынша деректерді қолдана алады; - өз ойын дұрыс жеткізеді.

8 слайд

3-тапсырма. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра. әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақалды үсік қанат теріс шауып ақ киген бөркін ақ қырау қар шалды Дескриптор: - мәтіннің мазмұнын түсінеді; - тақырып бойынша деректерді қолдана алады; - өз ойын дұрыс жеткізеді.

Өз жауабыңды тексер! әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақалды үсік қанат теріс жауып ақ киген бөркін ақ қ

9 слайд
Өз жауабыңды тексер! әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақалды үсік қанат теріс жауып ақ киген бөркін ақ қырау қар шалды

9 слайд

Өз жауабыңды тексер! әлек көзін алты балалар үсті-басы салды екі айналды жас сақалды үсік қанат теріс жауып ақ киген бөркін ақ қырау қар шалды

Тақырыпты бекіту:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтадың;  тақырып бойынша деректерді қолдана алдың;  өз ойын дәлел

10 слайд
Тақырыпты бекіту:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтадың;  тақырып бойынша деректерді қолдана алдың;  өз ойын дәлелдеп жеткіздің.

10 слайд

Тақырыпты бекіту:  мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтадың;  тақырып бойынша деректерді қолдана алдың;  өз ойын дәлелдеп жеткіздің.

Қосымша тапсырма Қыс тақырыбына байланысты сөздерді пайдаланып, қысқы табиғат суреті

11 слайд
Қосымша тапсырма Қыс тақырыбына байланысты сөздерді пайдаланып, қысқы табиғат суретін сал. Сыныпта сипаттап беруге дайындал.

11 слайд

Қосымша тапсырма Қыс тақырыбына байланысты сөздерді пайдаланып, қысқы табиғат суретін сал. Сыныпта сипаттап беруге дайындал.