10 сынып Ғаламдық экологиялық проблемалар презентация
10 сынып Ғаламдық экологиялық проблемалар презентация

#1 слайд
Табиғатты пайдалану
және геоэкология Бөлім :
Ғаламдық экологиялық
проблемалар Сабақтың
тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.2.7 ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда
болу механизмін түсіндіру
Ойлау дағдысының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану.Сабақтың мақсаты:
Бағалау критерийлері:
Ғаламдық экологиялық проблемалардың
пайда болу механизімін анықтау;
Ғаламдық экологиялық проблеманы
сипаттау және пайда болу себептерін
анықтау.
ЕББҚ: термин сөздерді, экологиялық
проблемаларды жазу . Ғаламда таралған э
кологиялық аймақтарды анықтау,
картадан көрсету. - Ғаламдық экологиялық проблемалардың
пайда болу механизімін анықтай алады.
- Ғаламдық экологиялық аймақтардың
анықтап, таралуын картадан көрсете алады.
- Ғаламдық экологиялық проблемалар пайда
болу механизімін түсіндіріп жоба ұсына алады.
ЕББҚ: термин сөздерді,экологиялық проблемалар-
ды дәптеріне жазады.Ғаламда таралған экология
лық аймақтарды анықтайды картадан көрсетеді.
1 слайд
Табиғатты пайдалану және геоэкология Бөлім : Ғаламдық экологиялық проблемалар Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.2.7 ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру Ойлау дағдысының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану.Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийлері: Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтау; Ғаламдық экологиялық проблеманы сипаттау және пайда болу себептерін анықтау. ЕББҚ: термин сөздерді, экологиялық проблемаларды жазу . Ғаламда таралған э кологиялық аймақтарды анықтау, картадан көрсету. - Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтай алады. - Ғаламдық экологиялық аймақтардың анықтап, таралуын картадан көрсете алады. - Ғаламдық экологиялық проблемалар пайда болу механизімін түсіндіріп жоба ұсына алады. ЕББҚ: термин сөздерді,экологиялық проблемалар- ды дәптеріне жазады.Ғаламда таралған экология лық аймақтарды анықтайды картадан көрсетеді.
#2 слайд
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру
«Көрші» әдісі бойынша оқушыларда
ынтымақтастық орта қалыптасады.
« Кілтті сөздер» әдісі
бойынша топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын сұрау:
«Кім жүйрік» әдісі арқылы
алдыңғы білімдерін сыни көзқарас
арқылы жинақтап, сұрақтарға тез
жауап беру дағдылары
қалыптасады.
«Көзбен көрген айғақтар» әдісі,
оқушы зейінін сабаққа бөліп, теория-
ны меңгеруге толық мүмкіндік алады.«Графикалық диктант» . жекелей
даму, еске түсіре дағдысы артады,
Алған білімін қолданып негізгі
білім игеру деңгейі артады..Жаңа сабақты қорытындылау:
«Ғажайып картаға саяхат» әдісі
бойынша алған білімін саралай білуге
дағдыланады. Белсенді оқыту әдістері
«Ортақ нәтижеге жету» қарым-
қатынас жасау қабілетін, шығарма-
шылық қабілетін дамытады..
«Өзара оқыту» стратегиясы. Топтық талқылау
арқылы оқылым, айтылым, тыңдалым, талдау
қабілетін дамыту.
2 слайд
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көрші» әдісі бойынша оқушыларда ынтымақтастық орта қалыптасады. « Кілтті сөздер» әдісі бойынша топқа бөлінеді Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жүйрік» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін сыни көзқарас арқылы жинақтап, сұрақтарға тез жауап беру дағдылары қалыптасады. «Көзбен көрген айғақтар» әдісі, оқушы зейінін сабаққа бөліп, теория- ны меңгеруге толық мүмкіндік алады.«Графикалық диктант» . жекелей даму, еске түсіре дағдысы артады, Алған білімін қолданып негізгі білім игеру деңгейі артады..Жаңа сабақты қорытындылау: «Ғажайып картаға саяхат» әдісі бойынша алған білімін саралай білуге дағдыланады. Белсенді оқыту әдістері «Ортақ нәтижеге жету» қарым- қатынас жасау қабілетін, шығарма- шылық қабілетін дамытады.. «Өзара оқыту» стратегиясы. Топтық талқылау арқылы оқылым, айтылым, тыңдалым, талдау қабілетін дамыту.
#3 слайд
1- тапсырмалар
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі
Өтілген тақырып
бойынша дұрыс жауабын
көрсету.
1. Ғаламдық проблемалар
2.Экологиялық проблема
3.Шикізат проблемасы
4.Бейбітшілікті сақтау
проблемасы
5. Мұхит проблемасы. Дескриптор:
Ғаламдық,
экологиялық,
шикізат,
бейбітшілікті
сақтау, мұхит
проблемаларын
атап көрсетеді.
ЕББҚ: Ғаламдық
экологиялық,шикізат, бейбіт-
шілікті сақтау, мұхит
проблемаларын атап көрсету Функционалдық
сауаттылық:
Жылдам әрі
функционалды
түрде сыни
ойлауды дамиды.
Алған білімін
қолданып
берілген
тапсырмаға жауап
береді.
3 слайд
1- тапсырмалар «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Өтілген тақырып бойынша дұрыс жауабын көрсету. 1. Ғаламдық проблемалар 2.Экологиялық проблема 3.Шикізат проблемасы 4.Бейбітшілікті сақтау проблемасы 5. Мұхит проблемасы. Дескриптор: Ғаламдық, экологиялық, шикізат, бейбітшілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсетеді. ЕББҚ: Ғаламдық экологиялық,шикізат, бейбіт- шілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсету Функционалдық сауаттылық: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамиды. Алған білімін қолданып берілген тапсырмаға жауап береді.
#4 слайд
Әр топ берілген
мәтін бойынша
постер салып ,
қорғау 2- тапсырма
«Ортақ нәтижеге жету»
Топтық жұмыс
Дескриптор :
-мәтін бойынша өз
ойларын постерге түсіреді.
-мәтін бойынша өз
ойларын тұжырымдап
қорғайды
ЕББҚ: оқулықтағы термин
сөздерді, экологиялық
проблемаларды дәптеріне
жазады. Функционалдық
сауаттылық:
оқушылар берілген
мәтін бойынша өз
ойларын дәлелдеуді
үйренді, танымдық
және практикалық
міндеттерді шешуде
алған білімді пайдалана
біледі.
Коммуникативті
біліктерді игерді. ЕББҚ:
тақырып
бойынша өз ойын
білдіреді.
4 слайд
Әр топ берілген мәтін бойынша постер салып , қорғау 2- тапсырма «Ортақ нәтижеге жету» Топтық жұмыс Дескриптор : -мәтін бойынша өз ойларын постерге түсіреді. -мәтін бойынша өз ойларын тұжырымдап қорғайды ЕББҚ: оқулықтағы термин сөздерді, экологиялық проблемаларды дәптеріне жазады. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген мәтін бойынша өз ойларын дәлелдеуді үйренді, танымдық және практикалық міндеттерді шешуде алған білімді пайдалана біледі. Коммуникативті біліктерді игерді. ЕББҚ: тақырып бойынша өз ойын білдіреді.
#5 слайд
Ғаламдық
проблемалар
туралы айтылған
тұжырымның
шын, жалған
екенін анықтау 3- тапсырма
Графикалық диктант.
Жеке жұмыс
Дескриптор :
Ғаламдық проблемалар
туралы айтылған
тұжырымның шын, жалған
екенін анықтайды.
қорғайды1.(шын)
2. (жалған)
3. (шын)
4.(жалған)
5. (шын).
6.(жалған)
ЕББҚ: тұжырымның
шын, жалған екеніні
туралы өз ойын білдіреді. Функционалдық
сауаттылық:
оқушының сыни ойлау
мүмкіндігі дамыды.
Ойлау дағдылары
дамыту және оны
қолдана белсенділігі
артты. ЕББҚ:
Берілген
тұжырымның
шын, жалған
екенінітуралы өз
ойын білдіру.
5 слайд
Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтау 3- тапсырма Графикалық диктант. Жеке жұмыс Дескриптор : Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтайды. қорғайды1.(шын) 2. (жалған) 3. (шын) 4.(жалған) 5. (шын). 6.(жалған) ЕББҚ: тұжырымның шын, жалған екеніні туралы өз ойын білдіреді. Функционалдық сауаттылық: оқушының сыни ойлау мүмкіндігі дамыды. Ойлау дағдылары дамыту және оны қолдана белсенділігі артты. ЕББҚ: Берілген тұжырымның шын, жалған екенінітуралы өз ойын білдіру.
#6 слайд
ЕББҚ: Ғаламда
таралған экологиялық
аймақтарды анықтап,
картадан көрсет. Тапсырма Дереккөздер
Қарқын
Берілген ресурстарды
пайдаланып ғаламдық
экологиялық аймақтарды
анықтап, таралу аймағын
картадан көрсетіңіз. 4- тапсырма
«Ғажайып картаға саяхат» әдісі .
Дескриптор :
-Ғаламда таралған экология-
лық аймақтарды анықтайды,
картадан көрсетеді.
-Берілген қосымша
материалдарды оқиды
-Карта бойынша ғаламда
таралған экологиялық
аймақтарды анықтап атайды;
-Таралу аймақтарын
картадан көрсете алады;
ЕББҚ: Ғаламда таралған
экологиялық аймақтарды
анықтайды, картадан
көрсет еді. Функционалдық
сауаттылық:
оқушылар берілген
ресурстарды
пайдаланып картамен
жұмыс жүргізе отырып,
ғаламдық экологиялық
аймақтарды анықтауды
меңгереді, оны картадан
анықтауды үйренеді.
Алған білімін картамен
жұмыс жүргізуде
қолдана алады.
6 слайд
ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап, картадан көрсет. Тапсырма Дереккөздер Қарқын Берілген ресурстарды пайдаланып ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтап, таралу аймағын картадан көрсетіңіз. 4- тапсырма «Ғажайып картаға саяхат» әдісі . Дескриптор : -Ғаламда таралған экология- лық аймақтарды анықтайды, картадан көрсетеді. -Берілген қосымша материалдарды оқиды -Карта бойынша ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап атайды; -Таралу аймақтарын картадан көрсете алады; ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтайды, картадан көрсет еді. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген ресурстарды пайдаланып картамен жұмыс жүргізе отырып, ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтауды меңгереді, оны картадан анықтауды үйренеді. Алған білімін картамен жұмыс жүргізуде қолдана алады.
#7 слайд
Б
а ғ а л а у
К е р і
б а й л а н ы ср
/
с Аты - жөні «Кім
жүйр
ік» «Көзб
ен
көрге
н
айғақ
тар» «Диалог
және
қолдау
көрсету
» «Өза
ра
оқыту
»
страте
гиясы. «Ор
тақ
нәти
жеге
жету
» График
алық
диктан
т. «Ғажа
йып
карта
ға
саяха
т» Қор
ы
тын
ды
1
2
3
4
5
6
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты кері
байланыс жасайды
7 слайд
Б а ғ а л а у К е р і б а й л а н ы ср / с Аты - жөні «Кім жүйр ік» «Көзб ен көрге н айғақ тар» «Диалог және қолдау көрсету » «Өза ра оқыту » страте гиясы. «Ор тақ нәти жеге жету » График алық диктан т. «Ғажа йып карта ға саяха т» Қор ы тын ды 1 2 3 4 5 6 Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды
шағым қалдыра аласыз













