10 сынып Ғаламдық экологиялық проблемалар презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 сынып Ғаламдық экологиялық проблемалар презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып Ғаламдық экологиялық проблемалар таұырыбына арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Табиғатты пайдалану және геоэкология Бөлім : Ғаламдық экологиялық проблемалар Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйк

#1 слайд
Табиғатты пайдалану және геоэкология Бөлім : Ғаламдық экологиялық проблемалар Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.2.7 ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру     Ойлау дағдысының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану.Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийлері: Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтау; Ғаламдық экологиялық проблеманы сипаттау және пайда болу себептерін анықтау. ЕББҚ: термин сөздерді, экологиялық проблемаларды жазу . Ғаламда таралған э кологиялық аймақтарды анықтау, картадан көрсету. - Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтай алады. - Ғаламдық экологиялық аймақтардың анықтап, таралуын картадан көрсете алады. - Ғаламдық экологиялық проблемалар пайда болу механизімін түсіндіріп жоба ұсына алады. ЕББҚ: термин сөздерді,экологиялық проблемалар- ды дәптеріне жазады.Ғаламда таралған экология лық аймақтарды анықтайды картадан көрсетеді.

1 слайд

Табиғатты пайдалану және геоэкология Бөлім : Ғаламдық экологиялық проблемалар Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.2.7 ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру     Ойлау дағдысының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану.Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийлері: Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтау; Ғаламдық экологиялық проблеманы сипаттау және пайда болу себептерін анықтау. ЕББҚ: термин сөздерді, экологиялық проблемаларды жазу . Ғаламда таралған э кологиялық аймақтарды анықтау, картадан көрсету. - Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизімін анықтай алады. - Ғаламдық экологиялық аймақтардың анықтап, таралуын картадан көрсете алады. - Ғаламдық экологиялық проблемалар пайда болу механизімін түсіндіріп жоба ұсына алады. ЕББҚ: термин сөздерді,экологиялық проблемалар- ды дәптеріне жазады.Ғаламда таралған экология лық аймақтарды анықтайды картадан көрсетеді.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көрші» әдісі бойынша оқушыларда ынтымақтастық орта қалыптасады. « Кілтті сөздер»

#2 слайд
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көрші» әдісі бойынша оқушыларда ынтымақтастық орта қалыптасады. « Кілтті сөздер» әдісі бойынша топқа бөлінеді Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жүйрік» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін сыни көзқарас арқылы жинақтап, сұрақтарға тез жауап беру дағдылары қалыптасады. «Көзбен көрген айғақтар» әдісі, оқушы зейінін сабаққа бөліп, теория- ны меңгеруге толық мүмкіндік алады.«Графикалық диктант» . жекелей даму, еске түсіре дағдысы артады, Алған білімін қолданып негізгі білім игеру деңгейі артады..Жаңа сабақты қорытындылау: «Ғажайып картаға саяхат» әдісі бойынша алған білімін саралай білуге дағдыланады. Белсенді оқыту әдістері «Ортақ нәтижеге жету» қарым- қатынас жасау қабілетін, шығарма- шылық қабілетін дамытады.. «Өзара оқыту» стратегиясы. Топтық талқылау арқылы оқылым, айтылым, тыңдалым, талдау қабілетін дамыту.

2 слайд

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көрші» әдісі бойынша оқушыларда ынтымақтастық орта қалыптасады. « Кілтті сөздер» әдісі бойынша топқа бөлінеді Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жүйрік» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін сыни көзқарас арқылы жинақтап, сұрақтарға тез жауап беру дағдылары қалыптасады. «Көзбен көрген айғақтар» әдісі, оқушы зейінін сабаққа бөліп, теория- ны меңгеруге толық мүмкіндік алады.«Графикалық диктант» . жекелей даму, еске түсіре дағдысы артады, Алған білімін қолданып негізгі білім игеру деңгейі артады..Жаңа сабақты қорытындылау: «Ғажайып картаға саяхат» әдісі бойынша алған білімін саралай білуге дағдыланады. Белсенді оқыту әдістері «Ортақ нәтижеге жету» қарым- қатынас жасау қабілетін, шығарма- шылық қабілетін дамытады.. «Өзара оқыту» стратегиясы. Топтық талқылау арқылы оқылым, айтылым, тыңдалым, талдау қабілетін дамыту.

1- тапсырмалар «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Өтілген тақырып бойынша дұрыс жауабын көрсету. 1. Ғаламдық проблемала

#3 слайд
 1- тапсырмалар «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Өтілген тақырып бойынша дұрыс жауабын көрсету. 1. Ғаламдық проблемалар 2.Экологиялық проблема 3.Шикізат проблемасы 4.Бейбітшілікті сақтау проблемасы 5. Мұхит проблемасы. Дескриптор: Ғаламдық, экологиялық, шикізат, бейбітшілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсетеді. ЕББҚ: Ғаламдық экологиялық,шикізат, бейбіт- шілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсету  Функционалдық сауаттылық: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамиды. Алған білімін қолданып берілген тапсырмаға жауап береді.

3 слайд

 1- тапсырмалар «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Өтілген тақырып бойынша дұрыс жауабын көрсету. 1. Ғаламдық проблемалар 2.Экологиялық проблема 3.Шикізат проблемасы 4.Бейбітшілікті сақтау проблемасы 5. Мұхит проблемасы. Дескриптор: Ғаламдық, экологиялық, шикізат, бейбітшілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсетеді. ЕББҚ: Ғаламдық экологиялық,шикізат, бейбіт- шілікті сақтау, мұхит проблемаларын атап көрсету  Функционалдық сауаттылық: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамиды. Алған білімін қолданып берілген тапсырмаға жауап береді.

Әр топ берілген мәтін бойынша постер салып , қорғау 2- тапсырма «Ортақ нәтижеге жету» Топтық жұмыс Дескриптор : -мәт

#4 слайд
Әр топ берілген мәтін бойынша постер салып , қорғау 2- тапсырма «Ортақ нәтижеге жету» Топтық жұмыс Дескриптор : -мәтін бойынша өз ойларын постерге түсіреді. -мәтін бойынша өз ойларын тұжырымдап қорғайды ЕББҚ: оқулықтағы термин сөздерді, экологиялық проблемаларды дәптеріне жазады. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген мәтін бойынша өз ойларын дәлелдеуді үйренді, танымдық және практикалық міндеттерді шешуде алған білімді пайдалана біледі. Коммуникативті біліктерді игерді. ЕББҚ: тақырып бойынша өз ойын білдіреді.

4 слайд

Әр топ берілген мәтін бойынша постер салып , қорғау 2- тапсырма «Ортақ нәтижеге жету» Топтық жұмыс Дескриптор : -мәтін бойынша өз ойларын постерге түсіреді. -мәтін бойынша өз ойларын тұжырымдап қорғайды ЕББҚ: оқулықтағы термин сөздерді, экологиялық проблемаларды дәптеріне жазады. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген мәтін бойынша өз ойларын дәлелдеуді үйренді, танымдық және практикалық міндеттерді шешуде алған білімді пайдалана біледі. Коммуникативті біліктерді игерді. ЕББҚ: тақырып бойынша өз ойын білдіреді.

Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтау 3- тапсырма Графикалық диктант. Жеке жұмыс

#5 слайд
Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтау 3- тапсырма Графикалық диктант. Жеке жұмыс Дескриптор : Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтайды. қорғайды1.(шын) 2. (жалған) 3. (шын) 4.(жалған) 5. (шын). 6.(жалған) ЕББҚ: тұжырымның шын, жалған екеніні туралы өз ойын білдіреді. Функционалдық сауаттылық: оқушының сыни ойлау мүмкіндігі дамыды. Ойлау дағдылары дамыту және оны қолдана белсенділігі артты. ЕББҚ: Берілген тұжырымның шын, жалған екенінітуралы өз ойын білдіру.

5 слайд

Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтау 3- тапсырма Графикалық диктант. Жеке жұмыс Дескриптор : Ғаламдық проблемалар туралы айтылған тұжырымның шын, жалған екенін анықтайды. қорғайды1.(шын) 2. (жалған) 3. (шын) 4.(жалған) 5. (шын). 6.(жалған) ЕББҚ: тұжырымның шын, жалған екеніні туралы өз ойын білдіреді. Функционалдық сауаттылық: оқушының сыни ойлау мүмкіндігі дамыды. Ойлау дағдылары дамыту және оны қолдана белсенділігі артты. ЕББҚ: Берілген тұжырымның шын, жалған екенінітуралы өз ойын білдіру.

ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап, картадан көрсет. Тапсырма Дереккөздер Қарқын Берілген ресурста

#6 слайд
ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап, картадан көрсет. Тапсырма Дереккөздер Қарқын Берілген ресурстарды пайдаланып ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтап, таралу аймағын картадан көрсетіңіз. 4- тапсырма «Ғажайып картаға саяхат» әдісі . Дескриптор : -Ғаламда таралған экология- лық аймақтарды анықтайды, картадан көрсетеді. -Берілген қосымша материалдарды оқиды -Карта бойынша ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап атайды; -Таралу аймақтарын картадан көрсете алады; ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтайды, картадан көрсет еді. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген ресурстарды пайдаланып картамен жұмыс жүргізе отырып, ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтауды меңгереді, оны картадан анықтауды үйренеді. Алған білімін картамен жұмыс жүргізуде қолдана алады.

6 слайд

ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап, картадан көрсет. Тапсырма Дереккөздер Қарқын Берілген ресурстарды пайдаланып ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтап, таралу аймағын картадан көрсетіңіз. 4- тапсырма «Ғажайып картаға саяхат» әдісі . Дескриптор : -Ғаламда таралған экология- лық аймақтарды анықтайды, картадан көрсетеді. -Берілген қосымша материалдарды оқиды -Карта бойынша ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап атайды; -Таралу аймақтарын картадан көрсете алады; ЕББҚ: Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтайды, картадан көрсет еді. Функционалдық сауаттылық: оқушылар берілген ресурстарды пайдаланып картамен жұмыс жүргізе отырып, ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтауды меңгереді, оны картадан анықтауды үйренеді. Алған білімін картамен жұмыс жүргізуде қолдана алады.

Б а ғ а л а у К е р і б а й л а н ы ср / с Аты - жөні «Кім жүйр ік» «Көзб ен көрге н айғақ тар» «Диалог және қолдау кө

#7 слайд
Б а ғ а л а у К е р і б а й л а н ы ср / с Аты - жөні «Кім жүйр ік» «Көзб ен көрге н айғақ тар» «Диалог және қолдау көрсету » «Өза ра оқыту » страте гиясы. «Ор тақ нәти жеге жету » График алық диктан т. «Ғажа йып карта ға саяха т» Қор ы тын ды 1                     2                     3                     4                     5                     6                    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды

7 слайд

Б а ғ а л а у К е р і б а й л а н ы ср / с Аты - жөні «Кім жүйр ік» «Көзб ен көрге н айғақ тар» «Диалог және қолдау көрсету » «Өза ра оқыту » страте гиясы. «Ор тақ нәти жеге жету » График алық диктан т. «Ғажа йып карта ға саяха т» Қор ы тын ды 1                     2                     3                     4                     5                     6                    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды

Файл форматы:
pptx
04.12.2023
1117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі