112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер




1 слайд
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
112-сабақ
Қарсы мәндес сын
есімдер
4 “Е” Сынып
Жетекшісі: Куанган Назгуль
2024 -2025 оқу жылы
1 слайд
Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: 112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер 4 “Е” Сынып Жетекшісі: Куанган Назгуль 2024 -2025 оқу жылы

2 слайд
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін
анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау.
4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен
анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық,
орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше
редакциялау..
Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды,
негізгі ойды тұжырымдайды
Құндылықты дарыту: Ай құндылығы: еңбекқорлық және
кәсіби біліктілік.
Апталық дәйек сөз: «Еңбек – қуаныш, жалқаулық –
айырылмас азап» (Абай)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2 слайд
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. 4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау.. Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды Құндылықты дарыту: Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. Апталық дәйек сөз: «Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап» (Абай) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
.
Амандасу; Сабаққа дайындығын тексеру;
«Біз қандаймыз?» әдісі бойынша
Біз қандаймыз?
Әдемісін, әдептісің.
Біз қандаймыз?
Сенімдісің, талаптысың.
Біз қандаймыз?
Көңілдісің, көріктісің.
Біз бәріміз қандаймыз?
Тәп-тәтті балдаймыз.
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Амандасу; Сабаққа дайындығын тексеру; «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша Біз қандаймыз? Әдемісін, әдептісің. Біз қандаймыз? Сенімдісің, талаптысың. Біз қандаймыз? Көңілдісің, көріктісің. Біз бәріміз қандаймыз? Тәп-тәтті балдаймыз.

4 слайд
Бағалау: Кері байланыс
Торсық таңдаймын әдісі
Топқа бөліну «Генератор»
әдісі
Random Group Generator
(classtools.net)
1- топ 2-топ
4 слайд
Бағалау: Кері байланыс Торсық таңдаймын әдісі Топқа бөліну «Генератор» әдісі Random Group Generator (classtools.net) 1- топ 2-топ

5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау.
36-жаттығу. Жұмбақты жатқа жаз. Шешуін тап.
Үлкен алтын табақтан
Әлемге нұр таратқан. (Күн)
Сын есімдерді тап.
Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақ
білесің?
Жерге шашып шапақ нұр,
Көкте күміс табақ тұр.
Дескриптор:
1.Жұмбақты жатқа
жазады,шешуін табады.1б
2 Сұрақтарға жауап береді. 1б
5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау. 36-жаттығу. Жұмбақты жатқа жаз. Шешуін тап. Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Сын есімдерді тап. Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақ білесің? Жерге шашып шапақ нұр, Көкте күміс табақ тұр. Дескриптор: 1.Жұмбақты жатқа жазады,шешуін табады.1б 2 Сұрақтарға жауап береді. 1б

6 слайд
Үлгіні ауыстыру
Топтық сұрыптау әдісі: Өткен тақырыпты пысықтау.
https://wordwall.net/ ru/resource/
Сын есім: әр дұрыс жауапты,
орнына дұрыс қою.
Викторина әдісі: Негізгі және
туынды сын есімдерді тап.
6 слайд
Үлгіні ауыстыру Топтық сұрыптау әдісі: Өткен тақырыпты пысықтау. https://wordwall.net/ ru/resource/ Сын есім: әр дұрыс жауапты, орнына дұрыс қою. Викторина әдісі: Негізгі және туынды сын есімдерді тап.

7 слайд
Қарсы мәндес сын есімдер
мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және
ондағы негізгі ойды тұжырымдау;
стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету;
жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық
нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;
Балалар, бүгінгі сабағымызда біз осы Қарсы мәндес сын есімдермен танысамыз.
Жаңа тақырыпты ұғындыру.
-Олай болса мына бейнематериалға назар аударайық.
https://youtu.be/nEMFLcnU-9s?si=ETi54eBc2jVZ_jVu
Талдау сұрақтары:
- Бейнематериал не туралы ?
- Қарсы мәндес сын есімдер ?
- Қарсы мәндес сын есімдер
жайында не білдің?
- Туынды сын есімдер
жайында не білдің?
7 слайд
Қарсы мәндес сын есімдер мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау; стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау; Балалар, бүгінгі сабағымызда біз осы Қарсы мәндес сын есімдермен танысамыз. Жаңа тақырыпты ұғындыру. -Олай болса мына бейнематериалға назар аударайық. https://youtu.be/nEMFLcnU-9s?si=ETi54eBc2jVZ_jVu Талдау сұрақтары: - Бейнематериал не туралы ? - Қарсы мәндес сын есімдер ? - Қарсы мәндес сын есімдер жайында не білдің? - Туынды сын есімдер жайында не білдің?

8 слайд
Сәуірдің он төрті
Сынып жұмысы
Қарсы мәндес сын есімдер
Көркем жаз.
БбБББББб б б б
.
Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады.
Білім-түбір, ді - жұрнақ.
Оқушылар қандай сын есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды
Бағалау дескрипторы:
-сөз құрамына талдайды;
-негізгі, туынды сын есімді анықтайды;
ҚБ:Жарайсың! Өте
жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Білімді өлсе,
қағазда аты қалар.
Ұста өлсе,
Істеген затты қалар. (мақал)
8 слайд
Сәуірдің он төрті Сынып жұмысы Қарсы мәндес сын есімдер Көркем жаз. БбБББББб б б б . Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Білім-түбір, ді - жұрнақ. Оқушылар қандай сын есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды Бағалау дескрипторы: -сөз құрамына талдайды; -негізгі, туынды сын есімді анықтайды; ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын! Білімді өлсе, қағазда аты қалар. Ұста өлсе, Істеген затты қалар. (мақал)

9 слайд
4.2.4.1 (ТЖ; Ө) оқу .
38 –жаттығу. Мәтінді оқы.
Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар.
Топтық жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі ОДД:білу,түсіну,қолдану
1.Тоқтар әкесінен айырылған соң, қайда барып тұрады?
2. Зауытта қандай жұмыс атқарады?
3. Тоқтар нешінші жылы училищеге түседі?
4. Ол ұшуды қайдан үйренді?
Бағалау критерийі
Мәтіннің мазмұнының өзара
сәйкестігін анықтайды, негізгі
ойды тұжырымдайды.
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды.1балл
Мәтіннің мазмұны бойынша
бір-біріне сұрақ қояды.1балл
Жаңа сөз. Аэроклуб - ұшуды үйрететін ұйым.
9 слайд
4.2.4.1 (ТЖ; Ө) оқу . 38 –жаттығу. Мәтінді оқы. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Топтық жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі ОДД:білу,түсіну,қолдану 1.Тоқтар әкесінен айырылған соң, қайда барып тұрады? 2. Зауытта қандай жұмыс атқарады? 3. Тоқтар нешінші жылы училищеге түседі? 4. Ол ұшуды қайдан үйренді? Бағалау критерийі Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды. Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.1балл Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл Жаңа сөз. Аэроклуб - ұшуды үйрететін ұйым.

10 слайд
Басымыз қалай сөйлейді? Иә, иә, жоқ, жоқ
Иығымыз қалай сөйлейді?
Білмеймін, білмеймін
Қолымыз қалай сөйлейді?
Сәлем, сәлем, сау бол, сау бол, бері кел, бері кел
Саусағымыз қалай сөйлейді?
Жарайсың, жақсы, ойлан.
Аяғымыз қалай сөйлейді?
Топ-топ, топ-топ. Тамаша!
10 слайд
Басымыз қалай сөйлейді? Иә, иә, жоқ, жоқ Иығымыз қалай сөйлейді? Білмеймін, білмеймін Қолымыз қалай сөйлейді? Сәлем, сәлем, сау бол, сау бол, бері кел, бері кел Саусағымыз қалай сөйлейді? Жарайсың, жақсы, ойлан. Аяғымыз қалай сөйлейді? Топ-топ, топ-топ. Тамаша!

11 слайд
1.Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар.
2.Жаман болсаң-азарсың, жақсы болсаң-озарсың.
3.Жақсы бала-ойлағыш, жаман бала - тойлағыш.
ҚБ 39-тапсырма. Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жаз.
Жұптық жұмыс
ОДД:білу.түсіну «Көшіріп жаз» әдісі.
Бағалау критерийі
Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп
жазады.
Сын есімдерді табады. Олардың
мағынасына назар аударады.
Сын есімдерді тап. Олардың мағынасына назар аудар.
Дескриптор:
Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп
жазады.1балл
Сын есімдерді табады. Олардың
мағынасына назар аударады.2балл
11 слайд
1.Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 2.Жаман болсаң-азарсың, жақсы болсаң-озарсың. 3.Жақсы бала-ойлағыш, жаман бала - тойлағыш. ҚБ 39-тапсырма. Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жаз. Жұптық жұмыс ОДД:білу.түсіну «Көшіріп жаз» әдісі. Бағалау критерийі Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады. Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады. Сын есімдерді тап. Олардың мағынасына назар аудар. Дескриптор: Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады.1балл Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады.2балл

12 слайд
41 – жаттығу. Берілген сын есімдерді қатыстырып, сөйлем құра. (Саралау
тапсырмасы 1 деңгей)
Мейірімді, инабатты, жуас.
Менің анам -өте мейірімді жан. Айгүл инабатты қыз. Мараттың аты өте
жуас екен.
42 – жаттығу. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы
мәнді сын есімдерді тап.
Саралау тапсырмасы 2 деңгей) Ірі-ұсақ, жұқа-қалың, құрғақ-дымқы
Дескриптор:
Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді
сын есімдерді табады.1 балл
Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын
есімдерді бір бөлек топтастырады.1 балл
.Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.1балл.
12 слайд
41 – жаттығу. Берілген сын есімдерді қатыстырып, сөйлем құра. (Саралау тапсырмасы 1 деңгей) Мейірімді, инабатты, жуас. Менің анам -өте мейірімді жан. Айгүл инабатты қыз. Мараттың аты өте жуас екен. 42 – жаттығу. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді тап. Саралау тапсырмасы 2 деңгей) Ірі-ұсақ, жұқа-қалың, құрғақ-дымқы Дескриптор: Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады.1 балл Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады.1 балл .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.1балл.

13 слайд
43 - жаттығу. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек,
қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастыр.
(Саралау тапсырмасы 3 деңгей)
Ізетті, ибалы, қарт, кәрі, момын, жуас, сұлу, көрікті.
Кең-тар, аласа-биік, лай-тұнық, ауыр-жеңіл.
Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы
мәнді сын есімдерді табады.
Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын
есімдерді бір бөлек топтастырады.
.Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.
13 слайд
43 - жаттығу. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастыр. (Саралау тапсырмасы 3 деңгей) Ізетті, ибалы, қарт, кәрі, момын, жуас, сұлу, көрікті. Кең-тар, аласа-биік, лай-тұнық, ауыр-жеңіл. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады. .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.

14 слайд
ЕБҚ Берілген суреттерді пайдаланып туынды зат есімге
айналдыры жаз:
Көшіріп жаз.
Ақ күшігім,ақ күшік,
Өзі сондай сақ күшік.
Әжем оны мақтайды,
Аппақ жүнін тарайды.
Ақ күшік те еркелеп,
Әжеме жылы қарайды
Дескриптор:
Қандай? деген сұраққа жауап беретін
сөздердің астын сызады 1 балл
Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазады 1
балл.
14 слайд
ЕБҚ Берілген суреттерді пайдаланып туынды зат есімге айналдыры жаз: Көшіріп жаз. Ақ күшігім,ақ күшік, Өзі сондай сақ күшік. Әжем оны мақтайды, Аппақ жүнін тарайды. Ақ күшік те еркелеп, Әжеме жылы қарайды Дескриптор: Қандай? деген сұраққа жауап беретін сөздердің астын сызады 1 балл Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазады 1 балл.

15 слайд
Саралау. Шығармашылық үзіліс. "Суреттер сөйлейді " ойыны
Сурет арқылы қарсы мәндес сын есімдерді тап.
15 слайд
Саралау. Шығармашылық үзіліс. "Суреттер сөйлейді " ойыны Сурет арқылы қарсы мәндес сын есімдерді тап.

16 слайд
Семантикалық картамен жұмыс
Сын есім сөздерін кестеге қарап бөліп жазу.
Сабақты бекіту
Сын есім Дара Күрделі Қарсы мәндес
Теңбіл шұбар
Көк
Қалың - жұқа
Қою
Қымбат – арзан
Ақ сары
Жуан –жіңішке
Ұзын бойлы
16 слайд
Семантикалық картамен жұмыс Сын есім сөздерін кестеге қарап бөліп жазу. Сабақты бекіту Сын есім Дара Күрделі Қарсы мәндес Теңбіл шұбар Көк Қалың - жұқа Қою Қымбат – арзан Ақ сары Жуан –жіңішке Ұзын бойлы

17 слайд
17 слайд

18 слайд
Қорытынды
•БҮГІНГІ САБАҚ ҰНАДЫ МА?
•ҚАЙ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН ҚЫЗЫҚ?
•САБАҚТЫҢ ҚАЙ ТҰСЫ ҰНАДЫ?
18 слайд
Қорытынды •БҮГІНГІ САБАҚ ҰНАДЫ МА? •ҚАЙ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН ҚЫЗЫҚ? •САБАҚТЫҢ ҚАЙ ТҰСЫ ҰНАДЫ?

19 слайд
Үйге тапсырма
40 - жаттығу.
Өлеңді оқып, жатқа
жаз. Қарсы мәндес
сынесімдердің астын
сыз. 92 бет
19 слайд
Үйге тапсырма 40 - жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарсы мәндес сынесімдердің астын сыз. 92 бет

20 слайд
20 слайд