2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер

112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер

Материал туралы қысқаша түсінік
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. 4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау..
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Куанган Назгуль
15 Сәуір 2025
196
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: 112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер 4 “Е” Сынып Жетекшісі: Куанган Назгуль 2024 -2025 оқ

1 слайд
Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: 112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер 4 “Е” Сынып Жетекшісі: Куанган Назгуль 2024 -2025 оқу жылы

1 слайд

Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: 112-сабақ Қарсы мәндес сын есімдер 4 “Е” Сынып Жетекшісі: Куанган Назгуль 2024 -2025 оқу жылы

4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. 4.3.5.1 – стилистикал

2 слайд
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. 4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау.. Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды Құндылықты дарыту: Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. Апталық дәйек сөз: «Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап» (Абай) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2 слайд

4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. 4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау.. Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды Құндылықты дарыту: Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. Апталық дәйек сөз: «Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап» (Абай) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Амандасу; Сабаққа дайындығын тексеру; «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша Біз қандайм

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Амандасу; Сабаққа дайындығын тексеру; «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша Біз қандаймыз? Әдемісін, әдептісің. Біз қандаймыз? Сенімдісің, талаптысың. Біз қандаймыз? Көңілдісің, көріктісің. Біз бәріміз қандаймыз? Тәп-тәтті балдаймыз.

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Амандасу; Сабаққа дайындығын тексеру; «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша Біз қандаймыз? Әдемісін, әдептісің. Біз қандаймыз? Сенімдісің, талаптысың. Біз қандаймыз? Көңілдісің, көріктісің. Біз бәріміз қандаймыз? Тәп-тәтті балдаймыз.

Бағалау: Кері байланыс Торсық таңдаймын әдісі Топқа бөліну «Генератор» әдісі Random Group Generator (classtools.net) 1- т

4 слайд
Бағалау: Кері байланыс Торсық таңдаймын әдісі Топқа бөліну «Генератор» әдісі Random Group Generator (classtools.net) 1- топ 2-топ

4 слайд

Бағалау: Кері байланыс Торсық таңдаймын әдісі Топқа бөліну «Генератор» әдісі Random Group Generator (classtools.net) 1- топ 2-топ

Үй тапсырмасын пысықтау. 36-жаттығу. Жұмбақты жатқа жаз. Шешуін тап. Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Сын есімдер

5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау. 36-жаттығу. Жұмбақты жатқа жаз. Шешуін тап. Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Сын есімдерді тап. Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақ білесің? Жерге шашып шапақ нұр, Көкте күміс табақ тұр. Дескриптор: 1.Жұмбақты жатқа жазады,шешуін табады.1б 2 Сұрақтарға жауап береді. 1б

5 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау. 36-жаттығу. Жұмбақты жатқа жаз. Шешуін тап. Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Сын есімдерді тап. Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақ білесің? Жерге шашып шапақ нұр, Көкте күміс табақ тұр. Дескриптор: 1.Жұмбақты жатқа жазады,шешуін табады.1б 2 Сұрақтарға жауап береді. 1б

Үлгіні ауыстыру Топтық сұрыптау әдісі: Өткен тақырыпты пысықтау. https://wordwall.net/ ru/resource/ Сын есім: әр дұрыс жауапты,

6 слайд
Үлгіні ауыстыру Топтық сұрыптау әдісі: Өткен тақырыпты пысықтау. https://wordwall.net/ ru/resource/ Сын есім: әр дұрыс жауапты, орнына дұрыс қою. Викторина әдісі: Негізгі және туынды сын есімдерді тап.

6 слайд

Үлгіні ауыстыру Топтық сұрыптау әдісі: Өткен тақырыпты пысықтау. https://wordwall.net/ ru/resource/ Сын есім: әр дұрыс жауапты, орнына дұрыс қою. Викторина әдісі: Негізгі және туынды сын есімдерді тап.

Қарсы мәндес сын есімдер мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау; сти

7 слайд
Қарсы мәндес сын есімдер мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау; стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау; Балалар, бүгінгі сабағымызда біз осы Қарсы мәндес сын есімдермен танысамыз. Жаңа тақырыпты ұғындыру. -Олай болса мына бейнематериалға назар аударайық. https://youtu.be/nEMFLcnU-9s?si=ETi54eBc2jVZ_jVu Талдау сұрақтары: - Бейнематериал не туралы ? - Қарсы мәндес сын есімдер ? - Қарсы мәндес сын есімдер жайында не білдің? - Туынды сын есімдер жайында не білдің?

7 слайд

Қарсы мәндес сын есімдер мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау; стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау; Балалар, бүгінгі сабағымызда біз осы Қарсы мәндес сын есімдермен танысамыз. Жаңа тақырыпты ұғындыру. -Олай болса мына бейнематериалға назар аударайық. https://youtu.be/nEMFLcnU-9s?si=ETi54eBc2jVZ_jVu Талдау сұрақтары: - Бейнематериал не туралы ? - Қарсы мәндес сын есімдер ? - Қарсы мәндес сын есімдер жайында не білдің? - Туынды сын есімдер жайында не білдің?

Сәуірдің он төрті Сынып жұмысы Қарсы мәндес сын есімдер Көркем жаз. БбБББББб б б б . Оқушыла

8 слайд
Сәуірдің он төрті Сынып жұмысы Қарсы мәндес сын есімдер Көркем жаз. БбБББББб б б б . Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Білім-түбір, ді - жұрнақ. Оқушылар қандай сын есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды Бағалау дескрипторы: -сөз құрамына талдайды; -негізгі, туынды сын есімді анықтайды; ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын! Білімді өлсе, қағазда аты қалар. Ұста өлсе, Істеген затты қалар. (мақал)

8 слайд

Сәуірдің он төрті Сынып жұмысы Қарсы мәндес сын есімдер Көркем жаз. БбБББББб б б б . Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Білім-түбір, ді - жұрнақ. Оқушылар қандай сын есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды Бағалау дескрипторы: -сөз құрамына талдайды; -негізгі, туынды сын есімді анықтайды; ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын! Білімді өлсе, қағазда аты қалар. Ұста өлсе, Істеген затты қалар. (мақал)

4.2.4.1 (ТЖ; Ө) оқу . 38 –жаттығу. Мәтінді оқы. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Топтық жұмыс «Белгілеп

9 слайд
4.2.4.1 (ТЖ; Ө) оқу . 38 –жаттығу. Мәтінді оқы. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Топтық жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі ОДД:білу,түсіну,қолдану 1.Тоқтар әкесінен айырылған соң, қайда барып тұрады? 2. Зауытта қандай жұмыс атқарады? 3. Тоқтар нешінші жылы училищеге түседі? 4. Ол ұшуды қайдан үйренді? Бағалау критерийі Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды. Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.1балл Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл   Жаңа сөз. Аэроклуб - ұшуды үйрететін ұйым.

9 слайд

4.2.4.1 (ТЖ; Ө) оқу . 38 –жаттығу. Мәтінді оқы. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Топтық жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі ОДД:білу,түсіну,қолдану 1.Тоқтар әкесінен айырылған соң, қайда барып тұрады? 2. Зауытта қандай жұмыс атқарады? 3. Тоқтар нешінші жылы училищеге түседі? 4. Ол ұшуды қайдан үйренді? Бағалау критерийі Мәтіннің мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды. Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.1балл Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл   Жаңа сөз. Аэроклуб - ұшуды үйрететін ұйым.

Басымыз қалай сөйлейді? Иә, иә, жоқ, жоқ Иығымыз қалай сөйлейді? Білмеймін, білмеймін Қолымыз қалай сөйлейді? Сәлем, сәлем, са

10 слайд
Басымыз қалай сөйлейді? Иә, иә, жоқ, жоқ Иығымыз қалай сөйлейді? Білмеймін, білмеймін Қолымыз қалай сөйлейді? Сәлем, сәлем, сау бол, сау бол, бері кел, бері кел Саусағымыз қалай сөйлейді? Жарайсың, жақсы, ойлан. Аяғымыз қалай сөйлейді? Топ-топ, топ-топ. Тамаша!

10 слайд

Басымыз қалай сөйлейді? Иә, иә, жоқ, жоқ Иығымыз қалай сөйлейді? Білмеймін, білмеймін Қолымыз қалай сөйлейді? Сәлем, сәлем, сау бол, сау бол, бері кел, бері кел Саусағымыз қалай сөйлейді? Жарайсың, жақсы, ойлан. Аяғымыз қалай сөйлейді? Топ-топ, топ-топ. Тамаша!

1.Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 2.Жаман болсаң-азарсың, жақсы болсаң-озарсың. 3.Жақсы бала-ойлағыш, жаман бала - тойлағы

11 слайд
1.Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 2.Жаман болсаң-азарсың, жақсы болсаң-озарсың. 3.Жақсы бала-ойлағыш, жаман бала - тойлағыш. ҚБ 39-тапсырма. Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жаз. Жұптық жұмыс ОДД:білу.түсіну «Көшіріп жаз» әдісі. Бағалау критерийі Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады. Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады.   Сын есімдерді тап. Олардың мағынасына назар аудар. Дескриптор: Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады.1балл Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады.2балл  

11 слайд

1.Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 2.Жаман болсаң-азарсың, жақсы болсаң-озарсың. 3.Жақсы бала-ойлағыш, жаман бала - тойлағыш. ҚБ 39-тапсырма. Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жаз. Жұптық жұмыс ОДД:білу.түсіну «Көшіріп жаз» әдісі. Бағалау критерийі Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады. Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады.   Сын есімдерді тап. Олардың мағынасына назар аудар. Дескриптор: Мақал-мәтелдердің қатесін түзеп жазады.1балл Сын есімдерді табады. Олардың мағынасына назар аударады.2балл  

41 – жаттығу. Берілген сын есімдерді қатыстырып, сөйлем құра. (Саралау тапсырмасы 1 деңгей) Мейірімді, инабатты, жуас. Мені

12 слайд
41 – жаттығу. Берілген сын есімдерді қатыстырып, сөйлем құра. (Саралау тапсырмасы 1 деңгей) Мейірімді, инабатты, жуас. Менің анам -өте мейірімді жан. Айгүл инабатты қыз. Мараттың аты өте жуас екен. 42 – жаттығу. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді тап. Саралау тапсырмасы 2 деңгей) Ірі-ұсақ, жұқа-қалың, құрғақ-дымқы Дескриптор: Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады.1 балл Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады.1 балл .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.1балл.

12 слайд

41 – жаттығу. Берілген сын есімдерді қатыстырып, сөйлем құра. (Саралау тапсырмасы 1 деңгей) Мейірімді, инабатты, жуас. Менің анам -өте мейірімді жан. Айгүл инабатты қыз. Мараттың аты өте жуас екен. 42 – жаттығу. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді тап. Саралау тапсырмасы 2 деңгей) Ірі-ұсақ, жұқа-қалың, құрғақ-дымқы Дескриптор: Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады.1 балл Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады.1 балл .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.1балл.

43 - жаттығу. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастыр. (Саралау тапсырмасы 3 д

13 слайд
43 - жаттығу. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастыр. (Саралау тапсырмасы 3 деңгей) Ізетті, ибалы, қарт, кәрі, момын, жуас, сұлу, көрікті. Кең-тар, аласа-биік, лай-тұнық, ауыр-жеңіл. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады. .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.

13 слайд

43 - жаттығу. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастыр. (Саралау тапсырмасы 3 деңгей) Ізетті, ибалы, қарт, кәрі, момын, жуас, сұлу, көрікті. Кең-тар, аласа-биік, лай-тұнық, ауыр-жеңіл. Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп, оларға қарсы мәнді сын есімдерді табады. Мағынасы жуық сын есімдерді бір бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырады. .Неліктен солай топтастырғанын дәлелдейді.

ЕБҚ Берілген суреттерді пайдаланып туынды зат есімге айналдыры жаз: Көшіріп жаз. Ақ күшігім,ақ күшік, Өзі сондай сақ күшік. Ә

14 слайд
ЕБҚ Берілген суреттерді пайдаланып туынды зат есімге айналдыры жаз: Көшіріп жаз. Ақ күшігім,ақ күшік, Өзі сондай сақ күшік. Әжем оны мақтайды, Аппақ жүнін тарайды. Ақ күшік те еркелеп, Әжеме жылы қарайды Дескриптор: Қандай? деген сұраққа жауап беретін сөздердің астын сызады 1 балл Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазады 1 балл.

14 слайд

ЕБҚ Берілген суреттерді пайдаланып туынды зат есімге айналдыры жаз: Көшіріп жаз. Ақ күшігім,ақ күшік, Өзі сондай сақ күшік. Әжем оны мақтайды, Аппақ жүнін тарайды. Ақ күшік те еркелеп, Әжеме жылы қарайды Дескриптор: Қандай? деген сұраққа жауап беретін сөздердің астын сызады 1 балл Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазады 1 балл.

Саралау. Шығармашылық үзіліс. "Суреттер сөйлейді " ойыны Сурет арқылы қарсы мәндес сын есімдерді тап.

15 слайд
Саралау. Шығармашылық үзіліс. "Суреттер сөйлейді " ойыны Сурет арқылы қарсы мәндес сын есімдерді тап.

15 слайд

Саралау. Шығармашылық үзіліс. "Суреттер сөйлейді " ойыны Сурет арқылы қарсы мәндес сын есімдерді тап.

Семантикалық картамен жұмыс Сын есім сөздерін кестеге қарап бөліп жазу. Сабақты бекіту Сын есім Дара Күрделі Қарсы мәнд

16 слайд
Семантикалық картамен жұмыс Сын есім сөздерін кестеге қарап бөліп жазу. Сабақты бекіту Сын есім Дара Күрделі Қарсы мәндес Теңбіл шұбар Көк Қалың - жұқа   Қою       Қымбат – арзан       Ақ сары       Жуан –жіңішке       Ұзын бойлы      

16 слайд

Семантикалық картамен жұмыс Сын есім сөздерін кестеге қарап бөліп жазу. Сабақты бекіту Сын есім Дара Күрделі Қарсы мәндес Теңбіл шұбар Көк Қалың - жұқа   Қою       Қымбат – арзан       Ақ сары       Жуан –жіңішке       Ұзын бойлы      

17 слайд

17 слайд

Қорытынды •БҮГІНГІ САБАҚ ҰНАДЫ МА? •ҚАЙ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН ҚЫЗЫҚ? •САБАҚТЫҢ ҚАЙ ТҰСЫ ҰНАДЫ?

18 слайд
Қорытынды •БҮГІНГІ САБАҚ ҰНАДЫ МА? •ҚАЙ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН ҚЫЗЫҚ? •САБАҚТЫҢ ҚАЙ ТҰСЫ ҰНАДЫ?

18 слайд

Қорытынды •БҮГІНГІ САБАҚ ҰНАДЫ МА? •ҚАЙ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҒАН ҚЫЗЫҚ? •САБАҚТЫҢ ҚАЙ ТҰСЫ ҰНАДЫ?

Үйге тапсырма 40 - жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарсы мәндес сынесімдердің астын сыз. 92 бет

19 слайд
Үйге тапсырма 40 - жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарсы мәндес сынесімдердің астын сыз. 92 бет

19 слайд

Үйге тапсырма 40 - жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарсы мәндес сынесімдердің астын сыз. 92 бет

20 слайд

20 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі