Материалдар / 11- 20 дейінгі сандарды қосу және алу

11- 20 дейінгі сандарды қосу және алу

Материал туралы қысқаша түсінік
11-ден 20-ға дейінгі санның құрамын анықтауды үйрету, сандарға байланысты алған білімдерін жетілдіру; Ойын арқылы оқушылардың дүниетанымын дамыту
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
1 сынып Математика Бөлім: Тағам және сусын №107 сабақ. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.

1 слайд
1 сынып Математика Бөлім: Тағам және сусын №107 сабақ. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.

1 слайд

1 сынып Математика Бөлім: Тағам және сусын №107 сабақ. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.

2 слайд

2 слайд

Өткенді пысықтау «Бұл қандай сан?» ойыны Оқушылар екі қатарға тұрады. Бірінші қатардағы оқушылар санның ондығын, ал екінші қата

3 слайд
Өткенді пысықтау «Бұл қандай сан?» ойыны Оқушылар екі қатарға тұрады. Бірінші қатардағы оқушылар санның ондығын, ал екінші қатардағы оқушылар санның бірлігін білдіреді. Екі қатардан оқушы шығады, ал қалған оқушылар бұл қандай сан екенін анықтайды. -Бұл санда 1 ондық және 5 бірлік бар. Бұл қай сан? -Бұл санның көршілері 16 мен 18. Бұл санды ата. - 1 ондық 2 бірлік. Ол қандай сан? - 17 санында неше ондық, неше бірлік бар? - 16 санының көршілерін ата.

3 слайд

Өткенді пысықтау «Бұл қандай сан?» ойыны Оқушылар екі қатарға тұрады. Бірінші қатардағы оқушылар санның ондығын, ал екінші қатардағы оқушылар санның бірлігін білдіреді. Екі қатардан оқушы шығады, ал қалған оқушылар бұл қандай сан екенін анықтайды. -Бұл санда 1 ондық және 5 бірлік бар. Бұл қай сан? -Бұл санның көршілері 16 мен 18. Бұл санды ата. - 1 ондық 2 бірлік. Ол қандай сан? - 17 санында неше ондық, неше бірлік бар? - 16 санының көршілерін ата.

4 слайд

4 слайд

Тақырыпты ашу 11-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санату Сан құрамын тақтаға жаздыру

5 слайд
Тақырыпты ашу 11-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санату Сан құрамын тақтаға жаздыру

5 слайд

Тақырыпты ашу 11-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санату Сан құрамын тақтаға жаздыру

Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма Бақшадан қанша килограмм қызанақ пен қияр жинады? Тапсырманы орында. Қызанақ – 12кг Қияр

6 слайд
Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма Бақшадан қанша килограмм қызанақ пен қияр жинады? Тапсырманы орында. Қызанақ – 12кг Қияр - 8 кг ? к. Шешуі: Жауабы:

6 слайд

Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма Бақшадан қанша килограмм қызанақ пен қияр жинады? Тапсырманы орында. Қызанақ – 12кг Қияр - 8 кг ? к. Шешуі: Жауабы:

2-тапсырма Сұлбасын дәптерге салып, оны толтыр. Есепті шығар Қызанақ – 15 түп Қияр – 5 түп ? түп Шешуі: Жауабы:

7 слайд
2-тапсырма Сұлбасын дәптерге салып, оны толтыр. Есепті шығар Қызанақ – 15 түп Қияр – 5 түп ? түп Шешуі: Жауабы:

7 слайд

2-тапсырма Сұлбасын дәптерге салып, оны толтыр. Есепті шығар Қызанақ – 15 түп Қияр – 5 түп ? түп Шешуі: Жауабы:

ТАПСЫРМА Заңдылықты сақтап сандарды жаз. ТАПСЫРМА Есеп құрастыр және оны шығар

8 слайд
ТАПСЫРМА Заңдылықты сақтап сандарды жаз. ТАПСЫРМА Есеп құрастыр және оны шығар

8 слайд

ТАПСЫРМА Заңдылықты сақтап сандарды жаз. ТАПСЫРМА Есеп құрастыр және оны шығар

Сергіту сәті Дене қимылдарын жасату 1-ден 20-ға дейін тура және хормен санай отырып жүру жаттығуын жасату

9 слайд
Сергіту сәті Дене қимылдарын жасату 1-ден 20-ға дейін тура және хормен санай отырып жүру жаттығуын жасату

9 слайд

Сергіту сәті Дене қимылдарын жасату 1-ден 20-ға дейін тура және хормен санай отырып жүру жаттығуын жасату

10 слайд

10 слайд

Өзіндік жұмыс 3-тапсырма Тапсырманы өз бетімен орындайды 12+4= 4+12= 16-4= 16-12=

11 слайд
Өзіндік жұмыс 3-тапсырма Тапсырманы өз бетімен орындайды 12+4= 4+12= 16-4= 16-12=

11 слайд

Өзіндік жұмыс 3-тапсырма Тапсырманы өз бетімен орындайды 12+4= 4+12= 16-4= 16-12=

Топтық жұмыс 4-тапсырма Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды жаз. Олардың мәнін тап. 2+5=

12 слайд
Топтық жұмыс 4-тапсырма Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды жаз. Олардың мәнін тап. 2+5= 17-5= 3+3= 10-4= 13+6= 20-4= 2+8= 19-4= 12+5= 7-5= 5+5= 7-5= 0+7= 5-3=

12 слайд

Топтық жұмыс 4-тапсырма Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды жаз. Олардың мәнін тап. 2+5= 17-5= 3+3= 10-4= 13+6= 20-4= 2+8= 19-4= 12+5= 7-5= 5+5= 7-5= 0+7= 5-3=

Зерттеушілік тапсырма 5-тапсырма Есепті шығар Оқушылар әртүрлі үш қызанақты бір қатарға қалай орналастыруға болатынын ойла. Әрт

13 слайд
Зерттеушілік тапсырма 5-тапсырма Есепті шығар Оқушылар әртүрлі үш қызанақты бір қатарға қалай орналастыруға болатынын ойла. Әртүрлі нұсқалар сал Қызанақтардың орнына дөңгелектер салады. Барлық нұсқаларды жазу үшін ережені сақтау қажет. ҚЖС, ҚСЖ, ЖҚС, ЖСҚ, СҚЖ, СЖҚ.

13 слайд

Зерттеушілік тапсырма 5-тапсырма Есепті шығар Оқушылар әртүрлі үш қызанақты бір қатарға қалай орналастыруға болатынын ойла. Әртүрлі нұсқалар сал Қызанақтардың орнына дөңгелектер салады. Барлық нұсқаларды жазу үшін ережені сақтау қажет. ҚЖС, ҚСЖ, ЖҚС, ЖСҚ, СҚЖ, СЖҚ.

ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей Суреттегі заттарды санап, оларды салыстыр, салыстыру амалдарын қой 2-деңгей Ондықтар мен бірл

14 слайд
ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей Суреттегі заттарды санап, оларды салыстыр, салыстыру амалдарын қой 2-деңгей Ондықтар мен бірліктерді ажыратып жаз. 52= онд...бірл 19= 83= 41= 35= 94= 3-деңгей Есепті шығар Оқу жылының басында Айдарда 40 торкөз дәптер мен 30 жол дәптер болды. Ол 50 дәптерді пайдаланды. Айдарда неше дәптер қалды?

14 слайд

ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей Суреттегі заттарды санап, оларды салыстыр, салыстыру амалдарын қой 2-деңгей Ондықтар мен бірліктерді ажыратып жаз. 52= онд...бірл 19= 83= 41= 35= 94= 3-деңгей Есепті шығар Оқу жылының басында Айдарда 40 торкөз дәптер мен 30 жол дәптер болды. Ол 50 дәптерді пайдаланды. Айдарда неше дәптер қалды?

15 слайд

15 слайд

15 Мамыр 2025
187
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі