1,2-сынып музыка оқулығы бойынша «Дені саудың-жаны сау" бөлімі бойынша тапсырмалар жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1,2-сынып музыка оқулығы бойынша
«Дені саудың-жаны сау" бөлімі
бойынша тапсырмалар жинағы
Орындаған:
Нұрланбаева Аяжан Ерланқызы
1 слайд
1,2-сынып музыка оқулығы бойынша «Дені саудың-жаны сау" бөлімі бойынша тапсырмалар жинағы Орындаған: Нұрланбаева Аяжан Ерланқызы
2 слайд
Оразалиева М.А,С.Қ.Омарова
Музыка:оқулық
Жалпы білім беретін мектептің 1
–сынып оқушыларына арналған\
Алматы баспасы,2019-96
бет,суретті.
А.Байтұрсынов атындағы Тіл
білімі институты Терминология
бөлімінің мамандарымен
келісілген.
2 слайд
Оразалиева М.А,С.Қ.Омарова Музыка:оқулық Жалпы білім беретін мектептің 1 –сынып оқушыларына арналған\ Алматы баспасы,2019-96 бет,суретті. А.Байтұрсынов атындағы Тіл білімі институты Терминология бөлімінің мамандарымен келісілген.
3 слайд
Ден і саудың-жаны сау
Денсаулық,тазалық пен ұқыптылық туралы
ұғымдарынды толықтыра түсейік.
" Тазалық-денсаулық кепілі " деген сөзді жан-
жақты талқылаймыз.Таза,ұқыпты
оқушының дені де сау,тәні де сау болады.
3 слайд
Ден і саудың-жаны сау Денсаулық,тазалық пен ұқыптылық туралы ұғымдарынды толықтыра түсейік. " Тазалық-денсаулық кепілі " деген сөзді жан- жақты талқылаймыз.Таза,ұқыпты оқушының дені де сау,тәні де сау болады.
4 слайд
Музыкалық сауаттылық:
Музыкалық суреттемелер.
Музыка мен бейне.
Аспаптық музыка.
Жартылық нота. Музыкалық терминдер сөздігі:
Ноталар ұзақтығы(жартылық нота)
Тембр(дауыс бояуы).
Күй.Нені үйренесің:
Музыкалық ырғақ пен оның бейнелігін
ажыратып,саралайсың.
Тазалықтың достарымен танысасың.
Әнді таза орындауды үйренесің.
Сабақ тақырыбына сәйкес өз шығармашылық
жұмысыңды көрсетесің .
4 слайд
Музыкалық сауаттылық: Музыкалық суреттемелер. Музыка мен бейне. Аспаптық музыка. Жартылық нота. Музыкалық терминдер сөздігі: Ноталар ұзақтығы(жартылық нота) Тембр(дауыс бояуы). Күй.Нені үйренесің: Музыкалық ырғақ пен оның бейнелігін ажыратып,саралайсың. Тазалықтың достарымен танысасың. Әнді таза орындауды үйренесің. Сабақ тақырыбына сәйкес өз шығармашылық жұмысыңды көрсетесің .
5 слайд
Оянамыз,ән айтамыз.
Жұлдызшаның әңгімесін тыңда
Тазагүл мен Жалқаубек бір сыныпта
оқитын.Тазагүл күнде ертенмен
тұрып,жуынады.Содан соң үй ішің
жинап,сабағына даярланады.Мектепке
уақытында келіп ылғи “4-5“алады.Ал Жалқаубек
түске дейін ұйықтап,күнде сабақтан қалып
қояды.Бағаларыда тым нашар.Бір күні
Тазагүл :“Ей,Жалқаубек ,сені көрсем,даладағы
күшікті көргендей боламын.Ол да сен сияқты
сабақ оқымайды,жуынбайды.Одан сенің қай
жерің артық ?“-дейді.Қатты ұялған Жалқаубек
енді ерте тұрып,жуынып,сабағында түзепті.
Сұрақтарға жауап бер:
1. " Тазалық-денсаулық кепілі " деген сөзді қалай түсінесің?
2. Сен таңертең оянған сәттен бастап немен айналысасың?Әңгімелеп
бер.
5 слайд
Оянамыз,ән айтамыз. Жұлдызшаның әңгімесін тыңда Тазагүл мен Жалқаубек бір сыныпта оқитын.Тазагүл күнде ертенмен тұрып,жуынады.Содан соң үй ішің жинап,сабағына даярланады.Мектепке уақытында келіп ылғи “4-5“алады.Ал Жалқаубек түске дейін ұйықтап,күнде сабақтан қалып қояды.Бағаларыда тым нашар.Бір күні Тазагүл :“Ей,Жалқаубек ,сені көрсем,даладағы күшікті көргендей боламын.Ол да сен сияқты сабақ оқымайды,жуынбайды.Одан сенің қай жерің артық ?“-дейді.Қатты ұялған Жалқаубек енді ерте тұрып,жуынып,сабағында түзепті. Сұрақтарға жауап бер: 1. " Тазалық-денсаулық кепілі " деген сөзді қалай түсінесің? 2. Сен таңертең оянған сәттен бастап немен айналысасың?Әңгімелеп бер.
6 слайд
Мазақтама
Музыкасын жазған:Б.Әлімжан
Сөзін жазған:Ж.Әбдіраш
Таңатқан-ау,Таңатқан,
Ойын менен тамақтан
Қолың тимей үнемі
"Екі" аласың сабақтан.
Әй,әй ,Таңатқан,
"Екі" аласың сабақтан.
Мазақтама әніңдегі Таңатқан мен әңгімедегі Жалқаубекті
салыстырып,ұқсас жақтарын айтып бер.
Ән әуені,ырғағы Таңатқан бейнесін ашып бере алды ма?
Ән қайырмасындағы "Әй,әй ,Таңатқан "сөздерін акцентпен
орында
6 слайд
Мазақтама Музыкасын жазған:Б.Әлімжан Сөзін жазған:Ж.Әбдіраш Таңатқан-ау,Таңатқан, Ойын менен тамақтан Қолың тимей үнемі "Екі" аласың сабақтан. Әй,әй ,Таңатқан, "Екі" аласың сабақтан. Мазақтама әніңдегі Таңатқан мен әңгімедегі Жалқаубекті салыстырып,ұқсас жақтарын айтып бер. Ән әуені,ырғағы Таңатқан бейнесін ашып бере алды ма? Ән қайырмасындағы "Әй,әй ,Таңатқан "сөздерін акцентпен орында
7 слайд
Тазалық құралдарының жиынтығын көрсет.
Тазалық – Чистота -
Cleanliness Дыбыс тазалы ғы -
Чистота звука -
Clearness
7 слайд
Тазалық құралдарының жиынтығын көрсет. Тазалық – Чистота - Cleanliness Дыбыс тазалы ғы - Чистота звука - Clearness
8 слайд
Денсаулық-зор байлық
"Денсаулық-зор байлық" дегенді сөзді қалай
түсінесін?
Денсаулық мықты болу үшін нестеу керек:
1.Спортпен шығұлдану керек.
2.Тазалық сақтау керек
3. Тазалықтың достарын
ата
1.Спорт
2.Дұрыс тамақтану
8 слайд
Денсаулық-зор байлық "Денсаулық-зор байлық" дегенді сөзді қалай түсінесін? Денсаулық мықты болу үшін нестеу керек: 1.Спортпен шығұлдану керек. 2.Тазалық сақтау керек 3. Тазалықтың достарын ата 1.Спорт 2.Дұрыс тамақтану
9 слайд
Денсаулық
здоровье
health
9 слайд
Денсаулық здоровье health
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Сурет бойынша әңгіме құра
Мына сурет саған таныс па?
Қай мультфильмнен алынған ?
Музыканы естіп
қуанасың,мұңаясың,ойланыс
ың.Дыбыстар арқылы сол
музыкалық шығарманы
түсінеміз,мазмұның ұғамыз
Музыкадағы дыбыс бояуы ( тембр )алуан түрлі болады .
12 слайд
Сурет бойынша әңгіме құра Мына сурет саған таныс па? Қай мультфильмнен алынған ? Музыканы естіп қуанасың,мұңаясың,ойланыс ың.Дыбыстар арқылы сол музыкалық шығарманы түсінеміз,мазмұның ұғамыз Музыкадағы дыбыс бояуы ( тембр )алуан түрлі болады .
13 слайд
Дымқылдап күнде сен
Қолыңды сүйкесең.
Кетіп кір ,ласың
Тап-таза боласың.
Бұл не? Аузы жоқ, көзі жоқ ,
Тілі жоқ ,сөзі жоқ,
Бірақта тісі бар,
Басыңмен ісі бар.
Бұл не?Бұл не?
Музыкасын жазған:К.Қуатбаев
Сөзін жазған:Қ.Мырза Әли
13 слайд
Дымқылдап күнде сен Қолыңды сүйкесең. Кетіп кір ,ласың Тап-таза боласың. Бұл не? Аузы жоқ, көзі жоқ , Тілі жоқ ,сөзі жоқ, Бірақта тісі бар, Басыңмен ісі бар. Бұл не?Бұл не? Музыкасын жазған:К.Қуатбаев Сөзін жазған:Қ.Мырза Әли
14 слайд
Күй -домбырада және басқа да халық аспатарында
орындалатын музыкалық шығарма.
Екі суретті
салыстыр,қандай
айырмашылық бар?
Күй орындалғанда домбыра аспабының немесе басқа халық
аспаптарының дыбысын естимиз.Әнді фортопиано ,баян,тағы
басқа аспаптармен сүйемелдеп,оны көркемдейміз.
Жоғарыдағы суретте алма ағашы -ән секілді,егер оны түрлі-
түспен боясақ олда көркем түрге енеді.
14 слайд
Күй -домбырада және басқа да халық аспатарында орындалатын музыкалық шығарма. Екі суретті салыстыр,қандай айырмашылық бар? Күй орындалғанда домбыра аспабының немесе басқа халық аспаптарының дыбысын естимиз.Әнді фортопиано ,баян,тағы басқа аспаптармен сүйемелдеп,оны көркемдейміз. Жоғарыдағы суретте алма ағашы -ән секілді,егер оны түрлі- түспен боясақ олда көркем түрге енеді.
15 слайд
Ш.Құлманова,Б.Сүлейменова
Т.Тоқжанов.Жалпы білім
беретін мектептің 2-
сыныбына арналған оқулық.
А.Байтұрсынов атындағы
Тіл білімі институты
сарапшыларымен
келісілген.Алматы.Атамұра-
2017ж.-144бет
15 слайд
Ш.Құлманова,Б.Сүлейменова Т.Тоқжанов.Жалпы білім беретін мектептің 2- сыныбына арналған оқулық. А.Байтұрсынов атындағы Тіл білімі институты сарапшыларымен келісілген.Алматы.Атамұра- 2017ж.-144бет
16 слайд
Дені саудың-жаны сау
Денсаулықтың кепілі-
Қозғалу,жүру,жүгіру,
Өсем десең жетіліп,
Спортпен табыс
құлшынып.
(Ж .Қайранбай )
16 слайд
Дені саудың-жаны сау Денсаулықтың кепілі- Қозғалу,жүру,жүгіру, Өсем десең жетіліп, Спортпен табыс құлшынып. (Ж .Қайранбай )
17 слайд
Нені үйренесің:
Әуенге би қимылдарын ойлап табуды.
Спорттық ойын түрлерін ажырату мен
жанкүйер болуды.
Спорт аланыңдағы түрлі дыбыстарды
ажыратуды.
Музыкалық ұрмалы және шулы
аспаптарды пайдалана отырып, до,ми,соль
ноталарымен қарапайым музыкалық
үзінділер қарастыруды.
Музыкалық сауат:
Дыбыс
Скрипка кілті Терминдер мен ұғымдар
Әуен.
Би.Би қозғалысы.
17 слайд
Нені үйренесің: Әуенге би қимылдарын ойлап табуды. Спорттық ойын түрлерін ажырату мен жанкүйер болуды. Спорт аланыңдағы түрлі дыбыстарды ажыратуды. Музыкалық ұрмалы және шулы аспаптарды пайдалана отырып, до,ми,соль ноталарымен қарапайым музыкалық үзінділер қарастыруды. Музыкалық сауат: Дыбыс Скрипка кілті Терминдер мен ұғымдар Әуен. Би.Би қозғалысы.
18 слайд
Кел,билейік
1-тапсырма
1.Тыңдалатын күйдің атауына көңіл
бөл,суреттегі қыз бейнесі мен әшекейлеріне
назар аудар.
2.Тыңдаған күйге сипаттама бер,ойыңмен
бөліс.Мына тірек сөздерді пайдалан:би,сұлу
қыз,алқа сылдыры.
3.Музыкалық шығарманың
әуенің,темпін,ырғағын анықтап көр.
18 слайд
Кел,билейік 1-тапсырма 1.Тыңдалатын күйдің атауына көңіл бөл,суреттегі қыз бейнесі мен әшекейлеріне назар аудар. 2.Тыңдаған күйге сипаттама бер,ойыңмен бөліс.Мына тірек сөздерді пайдалан:би,сұлу қыз,алқа сылдыры. 3.Музыкалық шығарманың әуенің,темпін,ырғағын анықтап көр.
19 слайд
Мәлімет жинау
Дәулеткерей Шығайұлы-
күйші –композитор .Ол
Орал өңірінде дүниеге
келген.Оның “Қосалқа "
күйі халық арасында
кеңінен таралған.
19 слайд
Мәлімет жинау Дәулеткерей Шығайұлы- күйші –композитор .Ол Орал өңірінде дүниеге келген.Оның “Қосалқа " күйі халық арасында кеңінен таралған.
20 слайд
Би -музыкамен немесе
ырғақпен түрлі дене
қимылдарын жасап
көрсететін өнер түрі.
Олай болса төмендегі шартты
белгілерге қарап би қимылдарын
орындайық
1.Жоғарыдағы қыз секілді аяқтарымызды
орналастырып,оң қолымызды жоғары ал сол
қолды сәл төмен ұстап түрамыз.
2.Айналма тәсілі-қолымызды екі тұсқа жая
отырып,қолымызды айналдыра жүре өзімізге
әкелеміз.
3.Толқын тәсілі-екі қолдың саусақтарын бір
мезгілде жұдырыққа жинап,алақанды жазғанда
толқын тәрізді қимыл шығарамыз.
20 слайд
Би -музыкамен немесе ырғақпен түрлі дене қимылдарын жасап көрсететін өнер түрі. Олай болса төмендегі шартты белгілерге қарап би қимылдарын орындайық 1.Жоғарыдағы қыз секілді аяқтарымызды орналастырып,оң қолымызды жоғары ал сол қолды сәл төмен ұстап түрамыз. 2.Айналма тәсілі-қолымызды екі тұсқа жая отырып,қолымызды айналдыра жүре өзімізге әкелеміз. 3.Толқын тәсілі-екі қолдың саусақтарын бір мезгілде жұдырыққа жинап,алақанды жазғанда толқын тәрізді қимыл шығарамыз.
21 слайд
Қысқы ойын түрлері
1.Табанға қанжар байладым
Бетінде айна ойнадым.
Коньки
2.Мінсем төмен зу етем,
Өрлесем,оны сүйретем
Шана
3.Көлдің беті көк әйнек,
Сырғанауға ыңғайлы-ақ.
Мұзайдын
4.Қайқы тұмсық қос табан,
Қос таяқ оны бастаған,
Ұмтылсаң,алға зулайды.
Шойын жолдан аумайды.
Шаңғы Берілген жұмбақтардың
спорт түрлеріне қатысы бар
ма?
Өзің білетін спорт
түрлерімен қатар қысқы
спорт ойындарының қандай
түрлерін білесің?
21 слайд
Қысқы ойын түрлері 1.Табанға қанжар байладым Бетінде айна ойнадым. Коньки 2.Мінсем төмен зу етем, Өрлесем,оны сүйретем Шана 3.Көлдің беті көк әйнек, Сырғанауға ыңғайлы-ақ. Мұзайдын 4.Қайқы тұмсық қос табан, Қос таяқ оны бастаған, Ұмтылсаң,алға зулайды. Шойын жолдан аумайды. Шаңғы Берілген жұмбақтардың спорт түрлеріне қатысы бар ма? Өзің білетін спорт түрлерімен қатар қысқы спорт ойындарының қандай түрлерін білесің?
22 слайд
Спорт-біздің досымыз
Өлеңін жазған:Н.Әлімқұлов
Әнін жазған:М.Сағатов
Жүйрік болса кім,
Күлімдейді күн.
Жарыстарда жүгір алға,ұш!
Қане,сапқа тұр
Допты дәлдеп ұр.
Оң жақтан да,сол жақтан ,
Бізде мол күш.
-----
Спорт-біздің досымыз,
Күш-қайрат сыналған.
Спорт-біздің досымыз
Бала кезден шыңдалған.
22 слайд
Спорт-біздің досымыз Өлеңін жазған:Н.Әлімқұлов Әнін жазған:М.Сағатов Жүйрік болса кім, Күлімдейді күн. Жарыстарда жүгір алға,ұш! Қане,сапқа тұр Допты дәлдеп ұр. Оң жақтан да,сол жақтан , Бізде мол күш. ----- Спорт-біздің досымыз, Күш-қайрат сыналған. Спорт-біздің досымыз Бала кезден шыңдалған.
23 слайд
2-тапсырма
1.М.Сағатовтың "Спорт-біздің досымыз" әнің
қайталап,талапқа сай мәнерлеп орында.
2.Спорт туралы тағы қандай тақпақтар білесің?
"Пинг-понг" ойыны
Екі топқа бөлініңдер
1-топтағылар ән жолдарын
орындайды.
2-топтағылар өлең жолдарының
үзілістерінде түрлі ырғақтық
соғылымдар жасайды.
Ескерту:1-топтағылар әнді
орындау барысында әннің темпін
сақтауы керек.
23 слайд
2-тапсырма 1.М.Сағатовтың "Спорт-біздің досымыз" әнің қайталап,талапқа сай мәнерлеп орында. 2.Спорт туралы тағы қандай тақпақтар білесің? "Пинг-понг" ойыны Екі топқа бөлініңдер 1-топтағылар ән жолдарын орындайды. 2-топтағылар өлең жолдарының үзілістерінде түрлі ырғақтық соғылымдар жасайды. Ескерту:1-топтағылар әнді орындау барысында әннің темпін сақтауы керек.
24 слайд
24 слайд