Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей ордасындағы көтеріліс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1836-1838 жылдардағы Бөкей ордасындағы көтеріліс

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарын жазар кезде көп пайдасы бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2020
450
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Өткен материалды еске түсіру • Бөкей Ордасы қашан, қай жерде құрылды? • Бөкей Ордасында көтеріліс қай жылдары болды және оның

1 слайд
Өткен материалды еске түсіру • Бөкей Ордасы қашан, қай жерде құрылды? • Бөкей Ордасында көтеріліс қай жылдары болды және оның басшылары кімдер? • Көтерілістің негізгі себептері қандай? • Көтерілістің басталып кетуіне түрткі болған жағдай? • Көтерілісшілер мен патша әскерлерімен біріккен Жәңгір жасағымен арасындағы негізгі шайқас қай жерлерде болды? • Екі жақтың арасында болған шайқастың нәтижесі? • Көтерілістің жеңіліске ұшырауының негізгі себептері неде болды? • Көтерілістің салдары мен тарихи маңыздары қандай?

Сабақтың тақырыбы: 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі (2-сабақ) 7.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі (2-сабақ) 7.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Оқу мақсаты:  7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;  7.3.1.6 – ұлт-аза

3 слайд
Оқу мақсаты:  7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;  7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру  Сыни ойлау мен талдау – Тарихи оқиғаға қатысты құжат авторының ойын анықтап, деректің тарихи маңызын талдайды;  Синтез- Әлеуметтік топтардың тарихи оқиғадағы іс- әрекетін жариялау;  Бағалау- Исатай мен Махамбеттің ұлт-азаттық күрестегі рөлін бағалайдыБағалау критерийлері:

Тарихи концепт : Себеп-салдар Зерттеу сұрағы:  Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ

4 слайд
Тарихи концепт : Себеп-салдар Зерттеу сұрағы:  Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Жаңа ұғымдармен жұмыс Шағым-петиция- Билік орындарына, өкілдеріне арналған ұжымдық өтініш Жазалаушы отряд- Қарсылық кө

5 слайд
Жаңа ұғымдармен жұмыс Шағым-петиция- Билік орындарына, өкілдеріне арналған ұжымдық өтініш Жазалаушы отряд- Қарсылық көрсетушілерді жазалайтын патша өкіметінің әскері Рапорт- Есеп

1-тапсырма «Деректер сөйлейді» I- топ II- топ

6 слайд
1-тапсырма «Деректер сөйлейді» I- топ II- топ III- топ IV- топ Зерттеу мен талдау Топтық жұмыс Бұл дерек қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғайды? (1, 2-дерек) Құжат бойынша автордың берілген тарихи оқиғаға пікірін анықтауға тырысыңыз, автор нені айтқысы келді? (1, 2-дерек) Бұл құжат қазақ халқының өміріне қалай әсер етті немесе әсер етуші еді? (1, 2-дерек) Деректе қандай тарихи фактілер келтірілуде? Деректің тарихи маңыздылығы неде? (1, 2-дерек)

Деректер мазмұнын сұрақтар арқылы талдау Дескриптор 1-топ. Қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғағанын көрсететін кемінде 2 н

7 слайд
Деректер мазмұнын сұрақтар арқылы талдау Дескриптор 1-топ. Қандай әлеуметтік топтың мүддесін қорғағанын көрсететін кемінде 2 нақты мәлімет анықтайды; 2-топ. Автордың тарихи оқиғаға қатысты пікірін білдіретін кемінде 1 маңызды мәлімет береді; 3-топ. Құжаттың қазақ халқының өміріне әсер еткенін нақтылайтын кемінде 1 маңызды мысал келтіреді; 4-топ. Деректің тарихи маңыздылығын бағалайтын маңызды 2 факті ұсынады.

2-тасырма. Рольдік ойын 1-топ. Старшындар- Ханға шағым жолдау; 2-топ. Көтерілісшілер- Халыққа Үндеу жеткізу; 3-топ . Жәңг

8 слайд
2-тасырма. Рольдік ойын 1-топ. Старшындар- Ханға шағым жолдау; 2-топ. Көтерілісшілер- Халыққа Үндеу жеткізу; 3-топ . Жәңгір хан және оның маңайындағылар- Хан Кеңесін өткізу; 4-топ . Патша үкіметінің өкілдері- Төтенше отырыс ұйымдастыру Дескриптор 1-топ. Халық атынан арыз-өтініш мәтінін даярлау; 2-топ. Халыққа жариялайтын Үндеу мәтінін даярлау; 3-топ. Жиналыста күн тәртібінде қаралатын мәселенің жоспарын дайындау; 4-топ. Отырыста қаралатын мәселенің шешімдерін дайындау.

Интерпретация «Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? Дескрипторы: --Қос батырды біріктірген

9 слайд
Интерпретация «Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? Дескрипторы: --Қос батырды біріктірген ортақ мақсаттың кемінде 1-уіне мысал беру; -Қос батыр туралы өзіндік 1 пікір ұсыну Үздіксіз сөйлеу

Рефлексия Оксана Самарина, профессиональный бизнес-тренер, коуч 2013гКері байланыс -Мен барлығын түсіндім

10 слайд
Рефлексия Оксана Самарина, профессиональный бизнес-тренер, коуч 2013гКері байланыс -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім