1868-1869 жж Орал, Торғай көтерілісі. презентация
1868-1869 жж Орал, Торғай көтерілісі. презентация

#1 слайд
Қазан айының он бесі
1868-1869 жж Орал,
Торғай
қазақтарының
отаршылдыққа
қарсы күресі
1 слайд
Қазан айының он бесі 1868-1869 жж Орал, Торғай қазақтарының отаршылдыққа қарсы күресі
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Топтық жұмыс
•1-топ. «Фишбоун» әдісі
•Көтерілістің алғышарты
•Көтерілістің басталуы
•2-топ. «Картаграфия» әдісі
•Көтеріліс ошақтары
•Фон Штампель жасаған шабуыл
3 слайд
Топтық жұмыс •1-топ. «Фишбоун» әдісі •Көтерілістің алғышарты •Көтерілістің басталуы •2-топ. «Картаграфия» әдісі •Көтеріліс ошақтары •Фон Штампель жасаған шабуыл
#4 слайд
Кері байланыс бутерброды
Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.
Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:
бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;
Жағдаяттық мәлімдеме :
Маған ұнады ......,
себебі .....
Енді/келесі жолы .....
4 слайд
Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; Жағдаяттық мәлімдеме : Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
#5 слайд
•1-тапсырма :
• «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың
сегіз жолына топпен жұмыс
•Жылдар..........................................................................
•Тұлғалар..................... ..................................................
•Тұлғалық
қасиеттер..............................................................
•Жер – су аттары ....... ......................................
•Термин сөздер ...................................................
• Көтеріліс ошақтары ................. .......................
•Сандар ..........................................................
•Ру атаулары..................................................................
5 слайд
•1-тапсырма : • «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына топпен жұмыс •Жылдар.......................................................................... •Тұлғалар..................... .................................................. •Тұлғалық қасиеттер.............................................................. •Жер – су аттары ....... ...................................... •Термин сөздер ................................................... • Көтеріліс ошақтары ................. ....................... •Сандар .......................................................... •Ру атаулары..................................................................
#6 слайд
•2-тапсырма:
•Жұптық жұмыс. 91-92 бет
•1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап
көрсет
1.
2.
3.
•2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш
факторын атап көрсет
1.
2.
3.
6 слайд
•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет 1. 2. 3. •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет 1. 2. 3.
#7 слайд
•2-тапсырма:
•Жұптық жұмыс. 91-92 бет
•1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет
•1. Еңбекші бұқара: кедейлер, жатақтар, батырақтар, балықшылар,
егіншілер, малшылар, молдалар қатысты
•2.Мақсаты мен міндеті жағынан көтеріліс отаршылдық езгіге қарсы
бағытталған болса, әлеуметтік құрамы жағанан басым түрде қазақ
шаруалары мен балықшыларының қатысуымен ерекшеленді
•3. 18 ғ Қазақстандағы көптеген бас көтерулерден айырмашылығы,
салыстырмалы түрде айқын көрінетін батыл қимылдар, нақты
ұйымдастыру белгілерін көреміз
•2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет
•1. Көтерілісшілердің мықты тылы, экономикалық базасы болмады
•2. Жан-жақтан анталаған орыс әскері қоршап тұрды
•3. Алдын-ала ойластырған саяси жоспар болмады
7 слайд
•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет •1. Еңбекші бұқара: кедейлер, жатақтар, батырақтар, балықшылар, егіншілер, малшылар, молдалар қатысты •2.Мақсаты мен міндеті жағынан көтеріліс отаршылдық езгіге қарсы бағытталған болса, әлеуметтік құрамы жағанан басым түрде қазақ шаруалары мен балықшыларының қатысуымен ерекшеленді •3. 18 ғ Қазақстандағы көптеген бас көтерулерден айырмашылығы, салыстырмалы түрде айқын көрінетін батыл қимылдар, нақты ұйымдастыру белгілерін көреміз •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет •1. Көтерілісшілердің мықты тылы, экономикалық базасы болмады •2. Жан-жақтан анталаған орыс әскері қоршап тұрды •3. Алдын-ала ойластырған саяси жоспар болмады
#8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс
Тест
1. 19ғ 2 жартысында «Уақытша Ережеге» сәйкес енгізілген міндетті салық
А. Земстволық
В. Шаңырақ
С. Баж
2. 1867-1868 жж «Ережелердің» ең басты ауыртпалықтары
А. Салықтардың көбеюі
В. Ауылдың әлеуметтік жағдайының нашарлауы
С. Қазақ жері Ресей үкіметінің меншігі болып жарияланды
3. Орал облысының әскери губернаторы
А. Веревкин
В. Фон Штемпель
С. Беркін Оспанов
4.Орал өңіріндегі көтеріліс басшылары
А. С.Түркібаев. Б.Оспанов
В. М.Өтемісұлы. И.Тайманұлы
С. Е.Көтібарұлы. Ж.Нұрмұхамедұлы
5.Орал. Торғай өңірінде отаршылдыққа қарсы күрес қай жылдары болды
А. 1836-1838 жж
В. 1868-1869 жж
С. 1837-1847 жж
8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс Тест 1. 19ғ 2 жартысында «Уақытша Ережеге» сәйкес енгізілген міндетті салық А. Земстволық В. Шаңырақ С. Баж 2. 1867-1868 жж «Ережелердің» ең басты ауыртпалықтары А. Салықтардың көбеюі В. Ауылдың әлеуметтік жағдайының нашарлауы С. Қазақ жері Ресей үкіметінің меншігі болып жарияланды 3. Орал облысының әскери губернаторы А. Веревкин В. Фон Штемпель С. Беркін Оспанов 4.Орал өңіріндегі көтеріліс басшылары А. С.Түркібаев. Б.Оспанов В. М.Өтемісұлы. И.Тайманұлы С. Е.Көтібарұлы. Ж.Нұрмұхамедұлы 5.Орал. Торғай өңірінде отаршылдыққа қарсы күрес қай жылдары болды А. 1836-1838 жж В. 1868-1869 жж С. 1837-1847 жж
#9 слайд
Жауабы
•1. в
•2. с.
•3. а
•4.а
•5. в
9 слайд
Жауабы •1. в •2. с. •3. а •4.а •5. в
#10 слайд
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер
мен дескрипторлар:
Критериилер
Дескрипторлар
1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай
Топтық талдауға
қатысуы
Дәлелдемелері әлсізӨз ойын жеткізеді,
дәлелдемелері әлсіз
Өз ойын жеткізеді,
идея қосады, дәлелдей
алады
Топтық жұмыс.
Ойлаудың сегіз жолын
анықтауы
Бір-екі ғана факті
келтіре алады
Үштен беске дейін
фактілер келтіреді
Алтыдан сегізге дейін
фактілер келтіреді
Жұптық жұмыс
Көтерілістің негізгі
ерекшеліктері мен
жеңілу себептері
туралы фактілер
келтіре алады
Оқушы өз
тәжірибесімен
салыстыра алмаса;
Өз тәжірибесімен
салыстырып, бірақ
идеяны, мәліметтерді
жинақтай алмаса;
Өз тәжірибесімен
салыстырып, идеяны,
мәліметтерді жинақтай
алса;
Жеке жұмыс.
Тест
1-2 жауап дұрыс3-4 жауап дұрыс 5 жауап дұрыс
10 слайд
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар: Критериилер Дескрипторлар 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай Топтық талдауға қатысуы Дәлелдемелері әлсізӨз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады Топтық жұмыс. Ойлаудың сегіз жолын анықтауы Бір-екі ғана факті келтіре алады Үштен беске дейін фактілер келтіреді Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді Жұптық жұмыс Көтерілістің негізгі ерекшеліктері мен жеңілу себептері туралы фактілер келтіре алады Оқушы өз тәжірибесімен салыстыра алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, бірақ идеяны, мәліметтерді жинақтай алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, идеяны, мәліметтерді жинақтай алса; Жеке жұмыс. Тест 1-2 жауап дұрыс3-4 жауап дұрыс 5 жауап дұрыс
#11 слайд
Сабақтың табыс критерииі
Оқушының аты-жөні:
Жалпы ұпай саны:
12-10 ұпай «5»Сен керемет орындадың!
9-7 ұпай«4»Сен жақсы жұмыстандың!
4-6 ұпай«3» Сен жарадың!
11 слайд
Сабақтың табыс критерииі Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай саны: 12-10 ұпай «5»Сен керемет орындадың! 9-7 ұпай«4»Сен жақсы жұмыстандың! 4-6 ұпай«3» Сен жарадың!
#12 слайд
Рефлексия
•«Төрт сөйлем» әдісі
•1.Пікір
•2.Дәлел
•3.Мысал
•4.Қорытынды
12 слайд
Рефлексия •«Төрт сөйлем» әдісі •1.Пікір •2.Дәлел •3.Мысал •4.Қорытынды
#13 слайд
Үйге тапсырма: §14. оқу
Хронологиялық кесте
13 слайд
Үйге тапсырма: §14. оқу Хронологиялық кесте
шағым қалдыра аласыз













