1868-1869 жж Орал, Торғай көтерілісі. презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1868-1869 жж Орал, Торғай көтерілісі. презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазан айының он бесі 1868-1869 жж Орал, Торғай қазақтарының отаршылдыққа қарсы күресі

#1 слайд
Қазан айының он бесі 1868-1869 жж Орал, Торғай қазақтарының отаршылдыққа қарсы күресі

1 слайд

Қазан айының он бесі 1868-1869 жж Орал, Торғай қазақтарының отаршылдыққа қарсы күресі

#2 слайд

2 слайд

Топтық жұмыс •1-топ. «Фишбоун» әдісі •Көтерілістің алғышарты •Көтерілістің басталуы •2-топ. «Картаграфия» әдісі •Көтеріліс ошақт

#3 слайд
Топтық жұмыс •1-топ. «Фишбоун» әдісі •Көтерілістің алғышарты •Көтерілістің басталуы •2-топ. «Картаграфия» әдісі •Көтеріліс ошақтары •Фон Штампель жасаған шабуыл

3 слайд

Топтық жұмыс •1-топ. «Фишбоун» әдісі •Көтерілістің алғышарты •Көтерілістің басталуы •2-топ. «Картаграфия» әдісі •Көтеріліс ошақтары •Фон Штампель жасаған шабуыл

 Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: бірінші

#4 слайд
 Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; Жағдаяттық мәлімдеме : Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....

4 слайд

 Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; Жағдаяттық мәлімдеме : Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....

•1-тапсырма : • «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына топпен жұмыс •Жылдар..............................

#5 слайд
•1-тапсырма : • «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына топпен жұмыс •Жылдар.......................................................................... •Тұлғалар..................... .................................................. •Тұлғалық қасиеттер.............................................................. •Жер – су аттары ....... ...................................... •Термин сөздер ................................................... • Көтеріліс ошақтары ................. ....................... •Сандар .......................................................... •Ру атаулары..................................................................

5 слайд

•1-тапсырма : • «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына топпен жұмыс •Жылдар.......................................................................... •Тұлғалар..................... .................................................. •Тұлғалық қасиеттер.............................................................. •Жер – су аттары ....... ...................................... •Термин сөздер ................................................... • Көтеріліс ошақтары ................. ....................... •Сандар .......................................................... •Ру атаулары..................................................................

•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет  1.  2.  3. •2. Көтерілістің жеңі

#6 слайд
•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет  1.  2.  3. •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет  1.  2.  3.

6 слайд

•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет  1.  2.  3. •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет  1.  2.  3.

•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет •1. Еңбекші бұқара: кедейлер, жатақтар

#7 слайд
•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет •1. Еңбекші бұқара: кедейлер, жатақтар, батырақтар, балықшылар, егіншілер, малшылар, молдалар қатысты •2.Мақсаты мен міндеті жағынан көтеріліс отаршылдық езгіге қарсы бағытталған болса, әлеуметтік құрамы жағанан басым түрде қазақ шаруалары мен балықшыларының қатысуымен ерекшеленді •3. 18 ғ Қазақстандағы көптеген бас көтерулерден айырмашылығы, салыстырмалы түрде айқын көрінетін батыл қимылдар, нақты ұйымдастыру белгілерін көреміз •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет •1. Көтерілісшілердің мықты тылы, экономикалық базасы болмады •2. Жан-жақтан анталаған орыс әскері қоршап тұрды •3. Алдын-ала ойластырған саяси жоспар болмады

7 слайд

•2-тапсырма: •Жұптық жұмыс. 91-92 бет •1. Көтерілістің негізгі үш ерекшелігін атап көрсет •1. Еңбекші бұқара: кедейлер, жатақтар, батырақтар, балықшылар, егіншілер, малшылар, молдалар қатысты •2.Мақсаты мен міндеті жағынан көтеріліс отаршылдық езгіге қарсы бағытталған болса, әлеуметтік құрамы жағанан басым түрде қазақ шаруалары мен балықшыларының қатысуымен ерекшеленді •3. 18 ғ Қазақстандағы көптеген бас көтерулерден айырмашылығы, салыстырмалы түрде айқын көрінетін батыл қимылдар, нақты ұйымдастыру белгілерін көреміз •2. Көтерілістің жеңілу себептерінің үш факторын атап көрсет •1. Көтерілісшілердің мықты тылы, экономикалық базасы болмады •2. Жан-жақтан анталаған орыс әскері қоршап тұрды •3. Алдын-ала ойластырған саяси жоспар болмады

3-тапсырма. Жеке жұмыс Тест 1. 19ғ 2 жартысында «Уақытша Ережеге» сәйкес енгізілген міндетті салық А. Земстволық В. Шаңырақ С

#8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс Тест 1. 19ғ 2 жартысында «Уақытша Ережеге» сәйкес енгізілген міндетті салық А. Земстволық В. Шаңырақ С. Баж 2. 1867-1868 жж «Ережелердің» ең басты ауыртпалықтары А. Салықтардың көбеюі В. Ауылдың әлеуметтік жағдайының нашарлауы С. Қазақ жері Ресей үкіметінің меншігі болып жарияланды 3. Орал облысының әскери губернаторы А. Веревкин В. Фон Штемпель С. Беркін Оспанов 4.Орал өңіріндегі көтеріліс басшылары А. С.Түркібаев. Б.Оспанов В. М.Өтемісұлы. И.Тайманұлы С. Е.Көтібарұлы. Ж.Нұрмұхамедұлы 5.Орал. Торғай өңірінде отаршылдыққа қарсы күрес қай жылдары болды А. 1836-1838 жж В. 1868-1869 жж С. 1837-1847 жж

8 слайд

3-тапсырма. Жеке жұмыс Тест 1. 19ғ 2 жартысында «Уақытша Ережеге» сәйкес енгізілген міндетті салық А. Земстволық В. Шаңырақ С. Баж 2. 1867-1868 жж «Ережелердің» ең басты ауыртпалықтары А. Салықтардың көбеюі В. Ауылдың әлеуметтік жағдайының нашарлауы С. Қазақ жері Ресей үкіметінің меншігі болып жарияланды 3. Орал облысының әскери губернаторы А. Веревкин В. Фон Штемпель С. Беркін Оспанов 4.Орал өңіріндегі көтеріліс басшылары А. С.Түркібаев. Б.Оспанов В. М.Өтемісұлы. И.Тайманұлы С. Е.Көтібарұлы. Ж.Нұрмұхамедұлы 5.Орал. Торғай өңірінде отаршылдыққа қарсы күрес қай жылдары болды А. 1836-1838 жж В. 1868-1869 жж С. 1837-1847 жж

Жауабы •1. в •2. с. •3. а •4.а •5. в

#9 слайд
Жауабы •1. в •2. с. •3. а •4.а •5. в

9 слайд

Жауабы •1. в •2. с. •3. а •4.а •5. в

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар: Критериилер Дескрипторлар 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай Топтық талда

#10 слайд
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар: Критериилер   Дескрипторлар 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай Топтық талдауға қатысуы Дәлелдемелері әлсізӨз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады Топтық жұмыс. Ойлаудың сегіз жолын анықтауы Бір-екі ғана факті келтіре алады Үштен беске дейін фактілер келтіреді Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді Жұптық жұмыс Көтерілістің негізгі ерекшеліктері мен жеңілу себептері туралы фактілер келтіре алады Оқушы өз тәжірибесімен салыстыра алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, бірақ идеяны, мәліметтерді жинақтай алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, идеяны, мәліметтерді жинақтай алса; Жеке жұмыс. Тест 1-2 жауап дұрыс3-4 жауап дұрыс 5 жауап дұрыс  

10 слайд

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар: Критериилер   Дескрипторлар 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай Топтық талдауға қатысуы Дәлелдемелері әлсізӨз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады Топтық жұмыс. Ойлаудың сегіз жолын анықтауы Бір-екі ғана факті келтіре алады Үштен беске дейін фактілер келтіреді Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді Жұптық жұмыс Көтерілістің негізгі ерекшеліктері мен жеңілу себептері туралы фактілер келтіре алады Оқушы өз тәжірибесімен салыстыра алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, бірақ идеяны, мәліметтерді жинақтай алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, идеяны, мәліметтерді жинақтай алса; Жеке жұмыс. Тест 1-2 жауап дұрыс3-4 жауап дұрыс 5 жауап дұрыс  

Сабақтың табыс критерииі Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай саны: 12-10 ұпай «5»Сен керемет орындадың! 9-7 ұпай«4»Се

#11 слайд
Сабақтың табыс критерииі Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай саны: 12-10 ұпай «5»Сен керемет орындадың! 9-7 ұпай«4»Сен жақсы жұмыстандың! 4-6 ұпай«3» Сен жарадың!

11 слайд

Сабақтың табыс критерииі Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай саны: 12-10 ұпай «5»Сен керемет орындадың! 9-7 ұпай«4»Сен жақсы жұмыстандың! 4-6 ұпай«3» Сен жарадың!

Рефлексия •«Төрт сөйлем» әдісі •1.Пікір •2.Дәлел •3.Мысал •4.Қорытынды

#12 слайд
Рефлексия •«Төрт сөйлем» әдісі •1.Пікір •2.Дәлел •3.Мысал •4.Қорытынды

12 слайд

Рефлексия •«Төрт сөйлем» әдісі •1.Пікір •2.Дәлел •3.Мысал •4.Қорытынды

Үйге тапсырма: §14. оқу Хронологиялық кесте

#13 слайд
Үйге тапсырма: §14. оқу Хронологиялық кесте

13 слайд

Үйге тапсырма: §14. оқу Хронологиялық кесте

Файл форматы:
pptx
11.11.2018
1995
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі