1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Тақырып бойынша 20 материал табылды

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы. тақырыбында 9 сыныпқа арналған сабаққа таныстырылым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Сарсенова Динара Жумабековна

#1 слайд
Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Сарсенова Динара Жумабековна

1 слайд

Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Сарсенова Динара Жумабековна

«Жебе» (6минут) Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын бекіту: Жебені таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру

#2 слайд
«Жебе» (6минут) Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын бекіту: Жебені таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру

2 слайд

«Жебе» (6минут) Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын бекіту: Жебені таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру

Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі 1965-70жж) Сабақтың тақырыбы:

#3 слайд
Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі 1965-70жж) Сабақтың тақырыбы:

3 слайд

Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі 1965-70жж) Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты: •Сабақ мақсаты: 9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ау

#4 слайд
Сабақтың мақсаты: •Сабақ мақсаты: 9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

4 слайд

Сабақтың мақсаты: •Сабақ мақсаты: 9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

1.1965 жылғы шаруашылық реформасы 2.Реформа нәтижелері 3.Реформа кемшіліктері Сабақтың жоспары

#5 слайд
1.1965 жылғы шаруашылық реформасы 2.Реформа нәтижелері 3.Реформа кемшіліктері Сабақтың жоспары

5 слайд

1.1965 жылғы шаруашылық реформасы 2.Реформа нәтижелері 3.Реформа кемшіліктері Сабақтың жоспары

•Целлюлоза – қағаз, жұқа пленка, т.б. бұйымдар өндірілетін табиғи өнім. •Мелиорация – жерді жақсартуға бағытталған техникалық

#6 слайд
•Целлюлоза – қағаз, жұқа пленка, т.б. бұйымдар өндірілетін табиғи өнім. •Мелиорация – жерді жақсартуға бағытталған техникалық және шаруашылық –ұйымдастыру-шылық шаралар жиынтығы. •Шаруашылық есеп – кәсіпорындарда шаруашы-лықты жоспарлы жүргізу әдісі, ол өндірістің өнім өндіруде жұмсалатын шығындары мен нәтижелерін салыстыруға, шығындардың орнын өз табыстарының есебінен толтыруға және өндірістің тиімділігін қамтамасыз етуге негізделген.

6 слайд

•Целлюлоза – қағаз, жұқа пленка, т.б. бұйымдар өндірілетін табиғи өнім. •Мелиорация – жерді жақсартуға бағытталған техникалық және шаруашылық –ұйымдастыру-шылық шаралар жиынтығы. •Шаруашылық есеп – кәсіпорындарда шаруашы-лықты жоспарлы жүргізу әдісі, ол өндірістің өнім өндіруде жұмсалатын шығындары мен нәтижелерін салыстыруға, шығындардың орнын өз табыстарының есебінен толтыруға және өндірістің тиімділігін қамтамасыз етуге негізделген.

А.Н.Косыгин * Экономиканы басқарудағы әкімшіл жүйені сынады; * Өнеркәсіпті басқаруды салалық қағидамен жүзеге асыруды; Өнеркәс

#7 слайд
А.Н.Косыгин * Экономиканы басқарудағы әкімшіл жүйені сынады; * Өнеркәсіпті басқаруды салалық қағидамен жүзеге асыруды; Өнеркәсіп салалары бойынша одақтастық- республикалық министрліктер құруды ұсынды. НӘТИЖЕСІ Кәсіпорындарға дербестік берілді Шаруашылық есеп әдісі кеңінен енгізілді Қызметкерлерді ынталандыру және марапаттау шаралары қолданыла бастады

7 слайд

А.Н.Косыгин * Экономиканы басқарудағы әкімшіл жүйені сынады; * Өнеркәсіпті басқаруды салалық қағидамен жүзеге асыруды; Өнеркәсіп салалары бойынша одақтастық- республикалық министрліктер құруды ұсынды. НӘТИЖЕСІ Кәсіпорындарға дербестік берілді Шаруашылық есеп әдісі кеңінен енгізілді Қызметкерлерді ынталандыру және марапаттау шаралары қолданыла бастады

#8 слайд

8 слайд

Өзен мұнай –газ орны – Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласынан оңтүстікке қарай 12 км, Ақтау қаласынан оңтүстік-шығысқа қарай 150

#9 слайд
Өзен мұнай –газ орны – Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласынан оңтүстікке қарай 12 км, Ақтау қаласынан оңтүстік-шығысқа қарай 150 км жерде орналасқан. Терең бұрғылау жұмыстары 1960 жылы басталып, 1962 жылы Өзен кен орны өзінің бірінші мұнайын берді. Павлодар Трактор Зауыты – машина жасау кәсіпорны. 1968 ж. пайдалануға берілген.  1966 жылы 11 өнеркәсіп шаруашылық есепке алынды. 1967 жылы 193 өндірі орны, 13 министрлік пен ведомство құрылды. 1970 жылы 80% кәсіпорны жаңа жүйемен жұмыс істеді.

9 слайд

Өзен мұнай –газ орны – Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласынан оңтүстікке қарай 12 км, Ақтау қаласынан оңтүстік-шығысқа қарай 150 км жерде орналасқан. Терең бұрғылау жұмыстары 1960 жылы басталып, 1962 жылы Өзен кен орны өзінің бірінші мұнайын берді. Павлодар Трактор Зауыты – машина жасау кәсіпорны. 1968 ж. пайдалануға берілген.  1966 жылы 11 өнеркәсіп шаруашылық есепке алынды. 1967 жылы 193 өндірі орны, 13 министрлік пен ведомство құрылды. 1970 жылы 80% кәсіпорны жаңа жүйемен жұмыс істеді.

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

Жолдама. Жұпта жұмыс 1- қатар: •Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономика

#13 слайд
Жолдама. Жұпта жұмыс 1- қатар: •Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 2- қатар: • Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 3 – қатар : •Реформа нәтижесі бойынша ойыңды жаз және бөліс •Дескриптор * Жұпта 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтарын айтады * Жұпта 1965 -1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтарын айтады * Реформа нәтижесін айтады

13 слайд

Жолдама. Жұпта жұмыс 1- қатар: •Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 2- қатар: • Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 3 – қатар : •Реформа нәтижесі бойынша ойыңды жаз және бөліс •Дескриптор * Жұпта 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтарын айтады * Жұпта 1965 -1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтарын айтады * Реформа нәтижесін айтады

SWOT - талдау Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуына талдау S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкі

#14 слайд
SWOT - талдау Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуына талдау S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер Дескриптор: •Нақты аргументтер мен фактілерді қолданады. •Тарихи білімдерін қолдана алады. S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер

14 слайд

SWOT - талдау Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуына талдау S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер Дескриптор: •Нақты аргументтер мен фактілерді қолданады. •Тарихи білімдерін қолдана алады. S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер

Сабақты бекіту. Квест ойыны Joyteka – білім платформасы

#15 слайд
Сабақты бекіту. Квест ойыны Joyteka – білім платформасы

15 слайд

Сабақты бекіту. Квест ойыны Joyteka – білім платформасы

БАҒАЛАУ •Өзін-өзі бағалау критерийлері: • Жебе сұрақтарына дұрыс жауап – 3 балл •Жаңа сабақ бойынша тапсырм

#16 слайд
БАҒАЛАУ •Өзін-өзі бағалау критерийлері: • Жебе сұрақтарына дұрыс жауап – 3 балл •Жаңа сабақ бойынша тапсырмаларды дұрыс орындау – 2 балл •Квест ойыны 1 дұрыс жауап -1 балл 2 дұрыс жауап -2 балл 3 дұрыс жауап -3 балл 4 дұрыс жауап – 4 балл 5 дұрыс жауап – 5 балл

16 слайд

БАҒАЛАУ •Өзін-өзі бағалау критерийлері: • Жебе сұрақтарына дұрыс жауап – 3 балл •Жаңа сабақ бойынша тапсырмаларды дұрыс орындау – 2 балл •Квест ойыны 1 дұрыс жауап -1 балл 2 дұрыс жауап -2 балл 3 дұрыс жауап -3 балл 4 дұрыс жауап – 4 балл 5 дұрыс жауап – 5 балл

Кері байланыс Сұрақтары бар қорап Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл с

#17 слайд
Кері байланыс Сұрақтары бар қорап Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.

17 слайд

Кері байланыс Сұрақтары бар қорап Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.

Рефлексия. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу

#18 слайд
Рефлексия. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу •Mentimeter – платформасы

18 слайд

Рефлексия. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу •Mentimeter – платформасы

Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу, мазмұндау

#19 слайд
Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу, мазмұндау

19 слайд

Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу, мазмұндау

Файл форматы:
pptx
01.02.2025
194
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі