1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.
1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

#1 слайд
Қазақстан тарихы
Пән мұғалімі: Сарсенова Динара Жумабековна
1 слайд
Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Сарсенова Динара Жумабековна
#2 слайд
«Жебе» (6минут)
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын бекіту:
Жебені таңдай отырып,
сұрақтарға жауап беру
2 слайд
«Жебе» (6минут) Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын бекіту: Жебені таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру
#3 слайд
Қазақстанның
1965-1985 жылдардағы
әлеуметтік-экономикалық дамуы.
(өнеркәсіп өндірісі 1965-70жж)
Сабақтың тақырыбы:
3 слайд
Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі 1965-70жж) Сабақтың тақырыбы:
#4 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Сабақ мақсаты:
9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап,
қорытынды жасау;
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл
шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға
беру
4 слайд
Сабақтың мақсаты: •Сабақ мақсаты: 9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру
#5 слайд
1.1965 жылғы шаруашылық
реформасы
2.Реформа нәтижелері
3.Реформа кемшіліктері
Сабақтың жоспары
5 слайд
1.1965 жылғы шаруашылық реформасы 2.Реформа нәтижелері 3.Реформа кемшіліктері Сабақтың жоспары
#6 слайд
•Целлюлоза – қағаз, жұқа пленка, т.б. бұйымдар
өндірілетін табиғи өнім.
•Мелиорация – жерді жақсартуға бағытталған техникалық
және шаруашылық –ұйымдастыру-шылық шаралар
жиынтығы.
•Шаруашылық есеп – кәсіпорындарда шаруашы-лықты
жоспарлы жүргізу әдісі, ол өндірістің өнім өндіруде
жұмсалатын шығындары мен нәтижелерін салыстыруға,
шығындардың орнын өз табыстарының есебінен
толтыруға және өндірістің тиімділігін қамтамасыз етуге
негізделген.
6 слайд
•Целлюлоза – қағаз, жұқа пленка, т.б. бұйымдар өндірілетін табиғи өнім. •Мелиорация – жерді жақсартуға бағытталған техникалық және шаруашылық –ұйымдастыру-шылық шаралар жиынтығы. •Шаруашылық есеп – кәсіпорындарда шаруашы-лықты жоспарлы жүргізу әдісі, ол өндірістің өнім өндіруде жұмсалатын шығындары мен нәтижелерін салыстыруға, шығындардың орнын өз табыстарының есебінен толтыруға және өндірістің тиімділігін қамтамасыз етуге негізделген.
#7 слайд
А.Н.Косыгин
* Экономиканы басқарудағы әкімшіл жүйені сынады;
* Өнеркәсіпті басқаруды салалық қағидамен жүзеге
асыруды;
Өнеркәсіп салалары бойынша одақтастық-
республикалық министрліктер құруды ұсынды.
НӘТИЖЕСІ
Кәсіпорындарға дербестік берілді
Шаруашылық есеп әдісі кеңінен енгізілді
Қызметкерлерді ынталандыру және марапаттау
шаралары қолданыла бастады
7 слайд
А.Н.Косыгин * Экономиканы басқарудағы әкімшіл жүйені сынады; * Өнеркәсіпті басқаруды салалық қағидамен жүзеге асыруды; Өнеркәсіп салалары бойынша одақтастық- республикалық министрліктер құруды ұсынды. НӘТИЖЕСІ Кәсіпорындарға дербестік берілді Шаруашылық есеп әдісі кеңінен енгізілді Қызметкерлерді ынталандыру және марапаттау шаралары қолданыла бастады
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
Өзен мұнай –газ орны – Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласынан оңтүстікке қарай 12 км,
Ақтау қаласынан оңтүстік-шығысқа қарай 150 км жерде орналасқан.
Терең бұрғылау жұмыстары 1960 жылы басталып, 1962 жылы Өзен кен орны өзінің бірінші
мұнайын берді.
Павлодар Трактор Зауыты – машина жасау кәсіпорны.
1968 ж. пайдалануға берілген.
1966 жылы 11 өнеркәсіп шаруашылық есепке алынды.
1967 жылы 193 өндірі орны, 13 министрлік пен ведомство
құрылды.
1970 жылы 80% кәсіпорны жаңа жүйемен жұмыс істеді.
9 слайд
Өзен мұнай –газ орны – Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласынан оңтүстікке қарай 12 км, Ақтау қаласынан оңтүстік-шығысқа қарай 150 км жерде орналасқан. Терең бұрғылау жұмыстары 1960 жылы басталып, 1962 жылы Өзен кен орны өзінің бірінші мұнайын берді. Павлодар Трактор Зауыты – машина жасау кәсіпорны. 1968 ж. пайдалануға берілген. 1966 жылы 11 өнеркәсіп шаруашылық есепке алынды. 1967 жылы 193 өндірі орны, 13 министрлік пен ведомство құрылды. 1970 жылы 80% кәсіпорны жаңа жүйемен жұмыс істеді.
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
Жолдама. Жұпта жұмыс
1- қатар:
•Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-
экономикалық дамуының позитивті жақтары бойынша ойыңды жаз
және бөліс.
2- қатар:
• Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-
экономикалық дамуының теріс жақтары бойынша ойыңды жаз және
бөліс.
3 – қатар :
•Реформа нәтижесі бойынша ойыңды жаз және бөліс
•Дескриптор
* Жұпта 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтарын айтады
* Жұпта 1965 -1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтарын айтады
* Реформа нәтижесін айтады
13 слайд
Жолдама. Жұпта жұмыс 1- қатар: •Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 2- қатар: • Оқып, жұпта талдай отыра 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтары бойынша ойыңды жаз және бөліс. 3 – қатар : •Реформа нәтижесі бойынша ойыңды жаз және бөліс •Дескриптор * Жұпта 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының позитивті жақтарын айтады * Жұпта 1965 -1985 жылдардағы әлеуметтік- экономикалық дамуының теріс жақтарын айтады * Реформа нәтижесін айтады
#14 слайд
SWOT - талдау
Қазақстанның әлеуметтік-
экономикалық
дамуына талдау
S-мықты
жағы
W-әлсіз жағы
O-
мүмкіндіктер
T-қауіп-қатер
Дескриптор:
•Нақты аргументтер мен фактілерді қолданады.
•Тарихи білімдерін қолдана алады.
S-мықты
жағы
W-әлсіз жағы
O-
мүмкіндіктер
T-қауіп-қатер
14 слайд
SWOT - талдау Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуына талдау S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер Дескриптор: •Нақты аргументтер мен фактілерді қолданады. •Тарихи білімдерін қолдана алады. S-мықты жағы W-әлсіз жағы O- мүмкіндіктер T-қауіп-қатер
#15 слайд
Сабақты бекіту.
Квест ойыны
Joyteka –
білім платформасы
15 слайд
Сабақты бекіту. Квест ойыны Joyteka – білім платформасы
#16 слайд
БАҒАЛАУ
•Өзін-өзі бағалау критерийлері:
• Жебе сұрақтарына дұрыс жауап – 3 балл
•Жаңа сабақ бойынша тапсырмаларды дұрыс орындау – 2 балл
•Квест ойыны 1 дұрыс жауап -1 балл
2 дұрыс жауап -2 балл
3 дұрыс жауап -3 балл
4 дұрыс жауап – 4 балл
5 дұрыс жауап – 5 балл
16 слайд
БАҒАЛАУ •Өзін-өзі бағалау критерийлері: • Жебе сұрақтарына дұрыс жауап – 3 балл •Жаңа сабақ бойынша тапсырмаларды дұрыс орындау – 2 балл •Квест ойыны 1 дұрыс жауап -1 балл 2 дұрыс жауап -2 балл 3 дұрыс жауап -3 балл 4 дұрыс жауап – 4 балл 5 дұрыс жауап – 5 балл
#17 слайд
Кері байланыс
Сұрақтары бар қорап
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар
сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра
алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың
басында талқыланады.
17 слайд
Кері байланыс Сұрақтары бар қорап Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
#18 слайд
Рефлексия.
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстары туралы ойларын білу үшін
жүргізу
•Mentimeter –
платформасы
18 слайд
Рефлексия. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу •Mentimeter – платформасы
#19 слайд
Үйге тапсырма.
Тақырыпты оқу, мазмұндау
19 слайд
Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу, мазмұндау
шағым қалдыра аласыз













