1 ден 20 дейін сандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Тілдік мақсаттар
Пәнге т мен ән лексика
терминология.
Тура санау кері
санау .жұп ,тақ
Диалог пен жазу ушін
пайдалы создермен
тіркестер.
-Омірде топтап санау не
үшін кажет деп
ойлайсыңдар?
-Топтау дегенде нені
түсінесіңдер?
-3 пен 4 топтап
санаудың
айырмашылығы неде?
-Сен оны қашан
қолданасын.
-санамақ дегенде нені
түсінесің.
Жазылым: жұп сандар:
2, 4, 6, 8, 10.
Тақ сандар: 1 ,3 ,5 ,7 ,9. Құндылықтарды
дарыту
Мангі ел.
5.Ел бұл - новация
негізіндегі
жауапкершілік
сыйластық озара
түсіністік
қундылықтарды
қалыптастыру.Бірі
н -бірі сыйлаға
қурметтеуге пікірін
тыңдауға , ұжым
болып жұмыс
жасауға үйрету. Пәнаралық
байланыстар
S-ғылыми: зерттеу.
Т-технология: ТРИЗ
ойын технологиясы.
Е-инжинерлік:
заттарды
қурастыру,жобалау
М-математикалық:
маселелерді шешу
2 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнге т мен ән лексика терминология. Тура санау кері санау .жұп ,тақ Диалог пен жазу ушін пайдалы создермен тіркестер. -Омірде топтап санау не үшін кажет деп ойлайсыңдар? -Топтау дегенде нені түсінесіңдер? -3 пен 4 топтап санаудың айырмашылығы неде? -Сен оны қашан қолданасын. -санамақ дегенде нені түсінесің. Жазылым: жұп сандар: 2, 4, 6, 8, 10. Тақ сандар: 1 ,3 ,5 ,7 ,9. Құндылықтарды дарыту Мангі ел. 5.Ел бұл - новация негізіндегі жауапкершілік сыйластық озара түсіністік қундылықтарды қалыптастыру.Бірі н -бірі сыйлаға қурметтеуге пікірін тыңдауға , ұжым болып жұмыс жасауға үйрету. Пәнаралық байланыстар S-ғылыми: зерттеу. Т-технология: ТРИЗ ойын технологиясы. Е-инжинерлік: заттарды қурастыру,жобалау М-математикалық: маселелерді шешу
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
Дескриптор
-суретке мұқият қарайды;
-заттарды атап санайды;
-
заттарды анықтайды , есептеп
шығарады.
Дескриптор
- мазмунын тыңдайды;
-шартын түзеді;
-есебін шешеді;
Жауабын шығарады.
Дескриптор
- суретке қарайды;
-амалдарды орындайды;
-есебін шығарады.
Дескриптор:
-дәптерге жазады;
-жұп сандарды ажратады;
- тақ сандарды табады.
Дескриптор:
-суретке қарайды;
-Доптардың түсін табаді;
-Топтарға ажратады;
-Түсіне қарай орналастырады;
-Сандарды санайды.Әдісте
рБелсенді оқу әдістері
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Дескриптор -суретке мұқият қарайды; -заттарды атап санайды; - заттарды анықтайды , есептеп шығарады. Дескриптор - мазмунын тыңдайды; -шартын түзеді; -есебін шешеді; Жауабын шығарады. Дескриптор - суретке қарайды; -амалдарды орындайды; -есебін шығарады. Дескриптор: -дәптерге жазады; -жұп сандарды ажратады; - тақ сандарды табады. Дескриптор: -суретке қарайды; -Доптардың түсін табаді; -Топтарға ажратады; -Түсіне қарай орналастырады; -Сандарды санайды.Әдісте рБелсенді оқу әдістері
4 слайд
Саралау – Блум таксономиясы бойынша әртүрлі деңгейді қамтитын оқушылар тобына
әртүрлі оқу әдістері ұйымдастырылды.
(Ж)Менгерілген дағдыларды тәжрибеде қолдану және
, шешу жолдарын түсінуге комектесе
отырып ,математикалық зерттеу жургізу қабілетін
жетілдіру мақсатында тапсырмалар беру.
Білу, түсіну Қолдану Талдау, жинақтау,
бағалау
4 слайд
Саралау – Блум таксономиясы бойынша әртүрлі деңгейді қамтитын оқушылар тобына әртүрлі оқу әдістері ұйымдастырылды. (Ж)Менгерілген дағдыларды тәжрибеде қолдану және , шешу жолдарын түсінуге комектесе отырып ,математикалық зерттеу жургізу қабілетін жетілдіру мақсатында тапсырмалар беру. Білу, түсіну Қолдану Талдау, жинақтау, бағалау
5 слайд
Критер
иялы
бағалау Қалыптастырушы бағалау-
Оқу үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім
арасындағы кері байланысты
қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі.
Бағалау критерийі
3, 4, 5 тен топтап тура және
кері санайды, жұп тақ
сандарды
ажыратады ,заттарды
тобын 6, 7, 8, 9 -дан тең
боліктерге болуді корсетеді. Бағалау түрлері
Оқушыларға өзінше
оқу,өзінше жуелеу,
өз-өздерін бағалауға
мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау
“ Бас бармақ”
“ Жұлдызшалар”
“ Смайликтер”
Кері байланыс
«Кімде қандай сурак» әдісі .
Ресурастар: А4 парағы.Критер
иялы
бағалау Қалыптастырушы бағалау-
Оқу үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім
арасындағы кері байланысты
қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Бағалау критерийі 3, 4, 5 тен топтап тура және
кері санайды, жұп тақ
сандарды
ажыратады ,заттарды
тобын 6, 7, 8, 9 -дан тең
боліктерге болуді корсетеді. Бағалау түрлері Оқушыларға өзінше
оқу,өзінше жуелеу,
өз-өздерін бағалауға
мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау
“ Бас бармақ”
“ Жұлдызшалар”
“ Смайликтер” Кері байланыс
«Кімде қандай сурак» әдісі .
Ресурастар: А4 парағы.
5 слайд
Критер иялы бағалау Қалыптастырушы бағалау- Оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Бағалау критерийі 3, 4, 5 тен топтап тура және кері санайды, жұп тақ сандарды ажыратады ,заттарды тобын 6, 7, 8, 9 -дан тең боліктерге болуді корсетеді. Бағалау түрлері Оқушыларға өзінше оқу,өзінше жуелеу, өз-өздерін бағалауға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” “ Жұлдызшалар” “ Смайликтер” Кері байланыс «Кімде қандай сурак» әдісі . Ресурастар: А4 парағы.Критер иялы бағалау Қалыптастырушы бағалау- Оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Бағалау критерийі 3, 4, 5 тен топтап тура және кері санайды, жұп тақ сандарды ажыратады ,заттарды тобын 6, 7, 8, 9 -дан тең боліктерге болуді корсетеді. Бағалау түрлері Оқушыларға өзінше оқу,өзінше жуелеу, өз-өздерін бағалауға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” “ Жұлдызшалар” “ Смайликтер” Кері байланыс «Кімде қандай сурак» әдісі . Ресурастар: А4 парағы.
6 слайд
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы аясында
құрылған ықшам
сабақтан менің түйгенім.
Мен ықшам сабақ құру
барсында тренеримізмбен
әріптестерімнен қысқа
мерзімді жоспар құруды
білдім.
Ықшам сабақтың ұтымды
тұсы сабақ берген сайын
бір бірімізден жаңаша әдіс
–тәсілдер уйрендім. Ықшам сабақ барысында
әріптестерімнен әр сабаққа
рефлекция жасай отырып
оқушылардың алған білімдерін
бағалап отыруды
үйрендім.Сабақ барсында
«Моншақтар» «Математик
фокус» «Конвертегі сурақ»
әдістері оқушылардың өз
бетінше ойлаунуға мумкіншілік
береді «ДЖИГСО» әдісі
оқушылардың бір бірімен пікір
алмасуға ,сөздік қорын
молайтуға мұмкіншілік береді.Жаңартылған білім беру
бағдарламасы аясында
құрылған ықшам
сабақтан менің түйгенім. Мен ықшам сабақ құру
барсында тренеримізмбен
әріптестерімнен қысқа
мерзімді жоспар құруды
білдім.
Ықшам сабақтың ұтымды
тұсы сабақ берген сайын
бір бірімізден жаңаша әдіс
–тәсілдер уйрендім. Ықшам сабақ барысында
әріптестерімнен әр сабаққа
рефлекция жасай отырып
оқушылардың алған білімдерін
бағалап отыруды
үйрендім.Сабақ барсында
«Моншақтар» «Математик
фокус» «Конвертегі сурақ»
әдістері оқушылардың өз
бетінше ойлаунуға мумкіншілік
береді «ДЖИГСО» әдісі
оқушылардың бір бірімен пікір
алмасуға ,сөздік қорын
молайтуға мұмкіншілік береді.
6 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында құрылған ықшам сабақтан менің түйгенім. Мен ықшам сабақ құру барсында тренеримізмбен әріптестерімнен қысқа мерзімді жоспар құруды білдім. Ықшам сабақтың ұтымды тұсы сабақ берген сайын бір бірімізден жаңаша әдіс –тәсілдер уйрендім. Ықшам сабақ барысында әріптестерімнен әр сабаққа рефлекция жасай отырып оқушылардың алған білімдерін бағалап отыруды үйрендім.Сабақ барсында «Моншақтар» «Математик фокус» «Конвертегі сурақ» әдістері оқушылардың өз бетінше ойлаунуға мумкіншілік береді «ДЖИГСО» әдісі оқушылардың бір бірімен пікір алмасуға ,сөздік қорын молайтуға мұмкіншілік береді.Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында құрылған ықшам сабақтан менің түйгенім. Мен ықшам сабақ құру барсында тренеримізмбен әріптестерімнен қысқа мерзімді жоспар құруды білдім. Ықшам сабақтың ұтымды тұсы сабақ берген сайын бір бірімізден жаңаша әдіс –тәсілдер уйрендім. Ықшам сабақ барысында әріптестерімнен әр сабаққа рефлекция жасай отырып оқушылардың алған білімдерін бағалап отыруды үйрендім.Сабақ барсында «Моншақтар» «Математик фокус» «Конвертегі сурақ» әдістері оқушылардың өз бетінше ойлаунуға мумкіншілік береді «ДЖИГСО» әдісі оқушылардың бір бірімен пікір алмасуға ,сөздік қорын молайтуға мұмкіншілік береді.