1 ден 5 ке дейін реттік санау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 ден 5 ке дейін реттік санау
Орындаған: Болатқан Харашаш
Целиноград ауданы Жаңа Жайнақ ОМ
«Балапан»шағын орталықығының тәрбиешісі
1 слайд
1 ден 5 ке дейін реттік санау Орындаған: Болатқан Харашаш Целиноград ауданы Жаңа Жайнақ ОМ «Балапан»шағын орталықығының тәрбиешісі
2 слайд
Білім беру саласы : « Таным »
Бөлімі : «Қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру»
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тақырыпша : 1-5 көлеміндегі санды тура және
кері санау
Тақырыбы: 1 ден 5 ке дейінгі реттік санау
2 слайд
Білім беру саласы : « Таным » Бөлімі : «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру» Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі» Тақырыпша : 1-5 көлеміндегі санды тура және кері санау Тақырыбы: 1 ден 5 ке дейінгі реттік санау
3 слайд
Мақсаты
1 дейін 5 ке дейін санау қабілетін арттыру.
Реттік санаумен танысу
3 слайд
Мақсаты 1 дейін 5 ке дейін санау қабілетін арттыру. Реттік санаумен танысу
4 слайд
Білімділік: 1 ден 5 ке дейінгі сандарды
ретімен санауды үйрету
Дамытушылық: Балалардың логикалық
ойлау қабілетін, зейінін дамыту
Тәрбиелік: Балаларды сыйластыққа,
достыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу .
реттілікті сақтай білуге тәрбиелеу ;Міндеттері:
4 слайд
Білімділік: 1 ден 5 ке дейінгі сандарды ретімен санауды үйрету Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту Тәрбиелік: Балаларды сыйластыққа, достыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу . реттілікті сақтай білуге тәрбиелеу ;Міндеттері:
5 слайд
Көрнекіліктер: 1 ден 5 ке дейінгі кеспе цифрлар,
карточкалар, кубиктер, доптар
Әдіс – тәсілдер : Сұрақ жауап, түсіндіру,
әңгімелеу, Зайцев технологиясын пайдалану
Билингвалды компонент :
Бір - один
Екі - два
Үш - три
Төрт – четыре
Бес - пять
5 слайд
Көрнекіліктер: 1 ден 5 ке дейінгі кеспе цифрлар, карточкалар, кубиктер, доптар Әдіс – тәсілдер : Сұрақ жауап, түсіндіру, әңгімелеу, Зайцев технологиясын пайдалану Билингвалды компонент : Бір - один Екі - два Үш - три Төрт – четыре Бес - пять
6 слайд
Мотивациялық қозғаушылық
шаттық шенбері
Қайда екен қолымыз
Оңымызбен солымыз
Білемізбе оны біз
Міне оң мен солымыз
Міне алақай қолымыз
Қол соғайық 1 , , 2 , 3 , 4 , 5
Ал санайық 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Топылдатып елейтін
Аягымыз қайда екен 1- кезең
6 слайд
Мотивациялық қозғаушылық шаттық шенбері Қайда екен қолымыз Оңымызбен солымыз Білемізбе оны біз Міне оң мен солымыз Міне алақай қолымыз Қол соғайық 1 , , 2 , 3 , 4 , 5 Ал санайық 1 , 2 , 3 , 4 , 5 Топылдатып елейтін Аягымыз қайда екен 1- кезең
7 слайд
Ұйымдастырушылық – ізденушілік
Балаларға пойызға мініп, саяхатқа аттануды ұсынады.
паровозға 5 вагон тіркейді.
1- тапсырма
1 . Аспанда неше күн бар
2 . Адамда неше көз ар
3 . Бағдаршамда неше көз бар
4 . Бір жылда неше мезгіл бар
5 . Адамда неше саусақ бар
7 слайд
Ұйымдастырушылық – ізденушілік Балаларға пойызға мініп, саяхатқа аттануды ұсынады. паровозға 5 вагон тіркейді. 1- тапсырма 1 . Аспанда неше күн бар 2 . Адамда неше көз ар 3 . Бағдаршамда неше көз бар 4 . Бір жылда неше мезгіл бар 5 . Адамда неше саусақ бар
8 слайд
2- тапсырма
«Поезд құрастыру» ойыны
Шарты: Вагондарга сандар жазылады. Сол саның нешеуін тауып вагонга
тіркеу керек.
Мысалы: 0+0 , 1+1 , 2+1 , 3+1
« 3 » санын (саусақпен көрсету)
« 5 » санын
« 2 » санын
8 слайд
2- тапсырма «Поезд құрастыру» ойыны Шарты: Вагондарга сандар жазылады. Сол саның нешеуін тауып вагонга тіркеу керек. Мысалы: 0+0 , 1+1 , 2+1 , 3+1 « 3 » санын (саусақпен көрсету) « 5 » санын « 2 » санын
9 слайд
« 3- тапсырма
Тура және кері санау
9 слайд
« 3- тапсырма Тура және кері санау
10 слайд
Ақ балапан,
Сары балапан.
Шұбар балапан,
Қара балапан.
Барлығы неше балапан?
Ағашта екі торғай
бар еді,
оның біреуі ұшып
кетті.
Ағашта неше
торғай қалдыЕсеп жұмбақ6- тапсырма
10 слайд
Ақ балапан, Сары балапан. Шұбар балапан, Қара балапан. Барлығы неше балапан? Ағашта екі торғай бар еді, оның біреуі ұшып кетті. Ағашта неше торғай қалдыЕсеп жұмбақ6- тапсырма
11 слайд
Табақта бір алма,
Қолымда екі алма.
Барлығын қосқанда,
Шығады неше алма ?
Үш алмұрттын біреуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады? 4- тапсырма
Логикалық тапсырма “Кім тапқыр”
11 слайд
Табақта бір алма, Қолымда екі алма. Барлығын қосқанда, Шығады неше алма ? Үш алмұрттын біреуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? 4- тапсырма Логикалық тапсырма “Кім тапқыр”
12 слайд
Ал санайық санайық
Санын біліп алайық
Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу,
Қолымда сонда саусағым нешеуСергіту жаттығуы
12 слайд
Ал санайық санайық Санын біліп алайық Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу, Қолымда сонда саусағым нешеуСергіту жаттығуы
13 слайд
Цифрлар қайда жасырынған?5 - тапсырма
13 слайд
Цифрлар қайда жасырынған?5 - тапсырма
14 слайд
7- тапсырма
14 слайд
7- тапсырма
15 слайд
Рефлексивті түзетушілік
1-ден 5-ке дейінгі сандарды
қатарластырып қояды және балалардан
оларды тура және кері қарай хормен
санауларын сұрайды. Сөйтіп, олардың
санауды қалай меңгергенін тексереді.
Балаларға алғыс айтады. мадақталады
15 слайд
Рефлексивті түзетушілік 1-ден 5-ке дейінгі сандарды қатарластырып қояды және балалардан оларды тура және кері қарай хормен санауларын сұрайды. Сөйтіп, олардың санауды қалай меңгергенін тексереді. Балаларға алғыс айтады. мадақталады
16 слайд
Біледі: 1-ден 5-ке дейінгі сандар және цифрларды,
реттік және сандық есептеуді;
Түсінеді : 1-5- цифрларының жазылуын, санаған кезде
заттың орналасқан орнына бағынбайтыны туралы,
санау тәртібі туралы
Меңгерді: 1-ден 5-ке дейін және 5-тен 1-ге дейін тура
және кері санауды, солдан оңға, оңғағ солға қарай
реттік санауды. Күтілетін нәтежие
16 слайд
Біледі: 1-ден 5-ке дейінгі сандар және цифрларды, реттік және сандық есептеуді; Түсінеді : 1-5- цифрларының жазылуын, санаған кезде заттың орналасқан орнына бағынбайтыны туралы, санау тәртібі туралы Меңгерді: 1-ден 5-ке дейін және 5-тен 1-ге дейін тура және кері санауды, солдан оңға, оңғағ солға қарай реттік санауды. Күтілетін нәтежие