§1 Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§1 Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау 5.1.2.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жаратылыстану 5-сынып  Ғылым әлемі.  Тақырыбы: Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі  Оқу мақсаты: 5.1.1.1- ғылымны

#1 слайд
Жаратылыстану 5-сынып  Ғылым әлемі.  Тақырыбы: Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі  Оқу мақсаты: 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау  5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау  5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау  Күтілетін нәтиже  Ғылым салаларын атай алады;  Ғылым салаларының нені зерттейтіні туралы мағлұмат пен деректерді атай алады;  Адам қоршаған ортаны ғылым салалары арқылы зерттейтіні туралы пікір ұсынады.

1 слайд

Жаратылыстану 5-сынып  Ғылым әлемі.  Тақырыбы: Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі  Оқу мақсаты: 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау  5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау  5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау  Күтілетін нәтиже  Ғылым салаларын атай алады;  Ғылым салаларының нені зерттейтіні туралы мағлұмат пен деректерді атай алады;  Адам қоршаған ортаны ғылым салалары арқылы зерттейтіні туралы пікір ұсынады.

 Тірек сөздер: ғылым, ғалым, өркениет, жаратылыстану, қоғамдық ғылым, физика, химия, география, астрономия, биология, ботани

#2 слайд
 Тірек сөздер: ғылым, ғалым, өркениет, жаратылыстану, қоғамдық ғылым, физика, химия, география, астрономия, биология, ботаника, зоология.  Сұрақтар:  Қоршаған ортаны, табиғатты зерттейтін адамдарды кімдер деп атаймыз?  Ғалымдар нені зерттейді?  Қандай ғылым түрлерін білеміз?

2 слайд

 Тірек сөздер: ғылым, ғалым, өркениет, жаратылыстану, қоғамдық ғылым, физика, химия, география, астрономия, биология, ботаника, зоология.  Сұрақтар:  Қоршаған ортаны, табиғатты зерттейтін адамдарды кімдер деп атаймыз?  Ғалымдар нені зерттейді?  Қандай ғылым түрлерін білеміз?

Ғылым түрлері Жаратылыстану Техникалық Қоғамдық және гуманитариялық БИОЛОГИЯ, ГЕОГРАФИЯ, АСТР

#3 слайд
Ғылым түрлері Жаратылыстану Техникалық Қоғамдық және гуманитариялық БИОЛОГИЯ, ГЕОГРАФИЯ, АСТРОНОМИ Я, ФИЗИКА, ХИМИЯ, МАТЕМАТИКА , ГЕОЛОГИЯ АГРОНОМИЯ, ИНФОРМАТИКА, МЕХАНИКА, ЭЛЕКТРОТЕХНИ КА ПСИХОЛОГИЯ, ФИЛОЛОГИЯ, ӘЛЕУМЕТТАНУ, САЯСАТТАНУ, ТАРИХ, МӘДЕНИЕТТАНУ, ТИНГВИСТИКА, ҚОҒАМТАНУ Алғашқы мәліметтерді жинақтаумен айналысатын ғалымдарды табиғат зерттеушілері деп атайды.

3 слайд

Ғылым түрлері Жаратылыстану Техникалық Қоғамдық және гуманитариялық БИОЛОГИЯ, ГЕОГРАФИЯ, АСТРОНОМИ Я, ФИЗИКА, ХИМИЯ, МАТЕМАТИКА , ГЕОЛОГИЯ АГРОНОМИЯ, ИНФОРМАТИКА, МЕХАНИКА, ЭЛЕКТРОТЕХНИ КА ПСИХОЛОГИЯ, ФИЛОЛОГИЯ, ӘЛЕУМЕТТАНУ, САЯСАТТАНУ, ТАРИХ, МӘДЕНИЕТТАНУ, ТИНГВИСТИКА, ҚОҒАМТАНУ Алғашқы мәліметтерді жинақтаумен айналысатын ғалымдарды табиғат зерттеушілері деп атайды.

ҒЫЛЫМНЫҢ МІНДЕТТЕРІ ТАНЫМДЫҚ БІЛІМДІК МӘДЕНИ ТӘЖІРИБЕЛІК Табиғатты, адам ме

#4 слайд
ҒЫЛЫМНЫҢ МІНДЕТТЕРІ ТАНЫМДЫҚ БІЛІМДІК МӘДЕНИ ТӘЖІРИБЕЛІК Табиғатты, адам мен қоғамды тұтас қарастыру Негізінен ғылым адамдар мен білім берудің мәдени дамуындағы басты фактор екендігін білдіреді Еңбек құралы мен технологиясы, өндірісті басқару

4 слайд

ҒЫЛЫМНЫҢ МІНДЕТТЕРІ ТАНЫМДЫҚ БІЛІМДІК МӘДЕНИ ТӘЖІРИБЕЛІК Табиғатты, адам мен қоғамды тұтас қарастыру Негізінен ғылым адамдар мен білім берудің мәдени дамуындағы басты фактор екендігін білдіреді Еңбек құралы мен технологиясы, өндірісті басқару

«Обсерватория» латын тілінен аударғанда «бақылаушы» деген мағынаны білдіреді. Ол жерде астрономиялық, физикалық, мет

#5 слайд
«Обсерватория» латын тілінен аударғанда «бақылаушы» деген мағынаны білдіреді. Ол жерде астрономиялық, физикалық, метеорологиялық және т.б зерттеу жұмыстары жүргізіледі

5 слайд

«Обсерватория» латын тілінен аударғанда «бақылаушы» деген мағынаны білдіреді. Ол жерде астрономиялық, физикалық, метеорологиялық және т.б зерттеу жұмыстары жүргізіледі

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

1-тапсырма Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымдар жүйесі 2-тапсырма. Анықтама беріңдер Жаратылыстану ғылымдары- Қоғамдық ғылымдар

#9 слайд
1-тапсырма Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымдар жүйесі 2-тапсырма. Анықтама беріңдер Жаратылыстану ғылымдары- Қоғамдық ғылымдар- Энциклопидисттер- Обсерватория- 3-тапсырма. «Ғалым-жаратылыстану сынақшылары» кестесін толтырыңдарЖаратылыстану =_____________________+______________________ Ғалым-жаратылыстану сыныақшылары Жаратылыстануға қосқан үлесі Герард Меркатор Галилео Галилей Исаак Ньютон Карл Линней Михаил Ломоносов Чарльз Дарвин Шоқан Уәлиханов

9 слайд

1-тапсырма Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымдар жүйесі 2-тапсырма. Анықтама беріңдер Жаратылыстану ғылымдары- Қоғамдық ғылымдар- Энциклопидисттер- Обсерватория- 3-тапсырма. «Ғалым-жаратылыстану сынақшылары» кестесін толтырыңдарЖаратылыстану =_____________________+______________________ Ғалым-жаратылыстану сыныақшылары Жаратылыстануға қосқан үлесі Герард Меркатор Галилео Галилей Исаак Ньютон Карл Линней Михаил Ломоносов Чарльз Дарвин Шоқан Уәлиханов

4-тапсырма . Бос жерлерді толтырыңдар Әл-Фарабидің ғылыми білімнің негізгі салалары көрсетілген еңбегі Әйгілі ш

#10 слайд
4-тапсырма . Бос жерлерді толтырыңдар Әл-Фарабидің ғылыми білімнің негізгі салалары көрсетілген еңбегі Әйгілі шығыс астрономы, ғалым-энциклопедист, 150-ден астам ғылыми еңбектердің авторы Көрнекті қазақ ғалым-саяхатшысы, географ, Тарихшы және аудармашы 5-тапсырма. Ойланып, жауап беріңдер: Н.Коперникке қойылған ескерткіштің тұғырында неге «Ол Күнді тоқтатып, Жерді айналдырды» деген сөздер жазылған? Ғ ж Ә Ш У

10 слайд

4-тапсырма . Бос жерлерді толтырыңдар Әл-Фарабидің ғылыми білімнің негізгі салалары көрсетілген еңбегі Әйгілі шығыс астрономы, ғалым-энциклопедист, 150-ден астам ғылыми еңбектердің авторы Көрнекті қазақ ғалым-саяхатшысы, географ, Тарихшы және аудармашы 5-тапсырма. Ойланып, жауап беріңдер: Н.Коперникке қойылған ескерткіштің тұғырында неге «Ол Күнді тоқтатып, Жерді айналдырды» деген сөздер жазылған? Ғ ж Ә Ш У

Файл форматы:
pptx
05.00.2023
2137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі