§1 Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі
§1 Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі

#1 слайд
Жаратылыстану
5-сынып
Ғылым әлемі.
Тақырыбы: Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі
Оқу мақсаты: 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде
анықтау
5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау
5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін
тұжырымдау
Күтілетін нәтиже
Ғылым салаларын атай алады;
Ғылым салаларының нені зерттейтіні туралы мағлұмат пен деректерді атай
алады;
Адам қоршаған ортаны ғылым салалары арқылы зерттейтіні туралы пікір
ұсынады.
1 слайд
Жаратылыстану 5-сынып Ғылым әлемі. Тақырыбы: Қоршаған дүниені танып білудегі ғылымның рөлі Оқу мақсаты: 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау Күтілетін нәтиже Ғылым салаларын атай алады; Ғылым салаларының нені зерттейтіні туралы мағлұмат пен деректерді атай алады; Адам қоршаған ортаны ғылым салалары арқылы зерттейтіні туралы пікір ұсынады.
#2 слайд
Тірек сөздер: ғылым, ғалым, өркениет,
жаратылыстану, қоғамдық ғылым, физика, химия,
география, астрономия, биология, ботаника,
зоология.
Сұрақтар:
Қоршаған ортаны, табиғатты зерттейтін адамдарды
кімдер деп атаймыз?
Ғалымдар нені зерттейді?
Қандай ғылым түрлерін білеміз?
2 слайд
Тірек сөздер: ғылым, ғалым, өркениет, жаратылыстану, қоғамдық ғылым, физика, химия, география, астрономия, биология, ботаника, зоология. Сұрақтар: Қоршаған ортаны, табиғатты зерттейтін адамдарды кімдер деп атаймыз? Ғалымдар нені зерттейді? Қандай ғылым түрлерін білеміз?
#3 слайд
Ғылым түрлері
Жаратылыстану Техникалық Қоғамдық және гуманитариялық
БИОЛОГИЯ,
ГЕОГРАФИЯ,
АСТРОНОМИ
Я, ФИЗИКА,
ХИМИЯ,
МАТЕМАТИКА
, ГЕОЛОГИЯ АГРОНОМИЯ,
ИНФОРМАТИКА,
МЕХАНИКА,
ЭЛЕКТРОТЕХНИ
КА ПСИХОЛОГИЯ,
ФИЛОЛОГИЯ,
ӘЛЕУМЕТТАНУ,
САЯСАТТАНУ,
ТАРИХ,
МӘДЕНИЕТТАНУ,
ТИНГВИСТИКА,
ҚОҒАМТАНУ
Алғашқы мәліметтерді жинақтаумен айналысатын ғалымдарды табиғат
зерттеушілері деп атайды.
3 слайд
Ғылым түрлері Жаратылыстану Техникалық Қоғамдық және гуманитариялық БИОЛОГИЯ, ГЕОГРАФИЯ, АСТРОНОМИ Я, ФИЗИКА, ХИМИЯ, МАТЕМАТИКА , ГЕОЛОГИЯ АГРОНОМИЯ, ИНФОРМАТИКА, МЕХАНИКА, ЭЛЕКТРОТЕХНИ КА ПСИХОЛОГИЯ, ФИЛОЛОГИЯ, ӘЛЕУМЕТТАНУ, САЯСАТТАНУ, ТАРИХ, МӘДЕНИЕТТАНУ, ТИНГВИСТИКА, ҚОҒАМТАНУ Алғашқы мәліметтерді жинақтаумен айналысатын ғалымдарды табиғат зерттеушілері деп атайды.
#4 слайд
ҒЫЛЫМНЫҢ МІНДЕТТЕРІ
ТАНЫМДЫҚ БІЛІМДІК МӘДЕНИ
ТӘЖІРИБЕЛІК
Табиғатты,
адам мен
қоғамды
тұтас
қарастыру Негізінен ғылым адамдар мен
білім берудің мәдени дамуындағы
басты фактор екендігін білдіреді Еңбек құралы
мен
технологиясы,
өндірісті
басқару
4 слайд
ҒЫЛЫМНЫҢ МІНДЕТТЕРІ ТАНЫМДЫҚ БІЛІМДІК МӘДЕНИ ТӘЖІРИБЕЛІК Табиғатты, адам мен қоғамды тұтас қарастыру Негізінен ғылым адамдар мен білім берудің мәдени дамуындағы басты фактор екендігін білдіреді Еңбек құралы мен технологиясы, өндірісті басқару
#5 слайд
«Обсерватория» латын тілінен
аударғанда «бақылаушы» деген
мағынаны білдіреді. Ол жерде
астрономиялық, физикалық,
метеорологиялық және т.б
зерттеу жұмыстары жүргізіледі
5 слайд
«Обсерватория» латын тілінен аударғанда «бақылаушы» деген мағынаны білдіреді. Ол жерде астрономиялық, физикалық, метеорологиялық және т.б зерттеу жұмыстары жүргізіледі
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
1-тапсырма
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымдар жүйесі
2-тапсырма. Анықтама беріңдер
Жаратылыстану ғылымдары-
Қоғамдық ғылымдар-
Энциклопидисттер-
Обсерватория-
3-тапсырма. «Ғалым-жаратылыстану сынақшылары» кестесін толтырыңдарЖаратылыстану =_____________________+______________________
Ғалым-жаратылыстану
сыныақшылары Жаратылыстануға қосқан үлесі
Герард Меркатор
Галилео Галилей
Исаак Ньютон
Карл Линней
Михаил Ломоносов
Чарльз Дарвин
Шоқан Уәлиханов
9 слайд
1-тапсырма Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымдар жүйесі 2-тапсырма. Анықтама беріңдер Жаратылыстану ғылымдары- Қоғамдық ғылымдар- Энциклопидисттер- Обсерватория- 3-тапсырма. «Ғалым-жаратылыстану сынақшылары» кестесін толтырыңдарЖаратылыстану =_____________________+______________________ Ғалым-жаратылыстану сыныақшылары Жаратылыстануға қосқан үлесі Герард Меркатор Галилео Галилей Исаак Ньютон Карл Линней Михаил Ломоносов Чарльз Дарвин Шоқан Уәлиханов
#10 слайд
4-тапсырма . Бос жерлерді толтырыңдар
Әл-Фарабидің ғылыми білімнің негізгі
салалары көрсетілген еңбегі
Әйгілі шығыс астрономы, ғалым-энциклопедист,
150-ден астам ғылыми еңбектердің авторы
Көрнекті қазақ ғалым-саяхатшысы, географ,
Тарихшы және аудармашы
5-тапсырма. Ойланып, жауап беріңдер:
Н.Коперникке қойылған ескерткіштің тұғырында неге «Ол Күнді тоқтатып, Жерді
айналдырды» деген сөздер жазылған? Ғ
ж
Ә
Ш
У
10 слайд
4-тапсырма . Бос жерлерді толтырыңдар Әл-Фарабидің ғылыми білімнің негізгі салалары көрсетілген еңбегі Әйгілі шығыс астрономы, ғалым-энциклопедист, 150-ден астам ғылыми еңбектердің авторы Көрнекті қазақ ғалым-саяхатшысы, географ, Тарихшы және аудармашы 5-тапсырма. Ойланып, жауап беріңдер: Н.Коперникке қойылған ескерткіштің тұғырында неге «Ол Күнді тоқтатып, Жерді айналдырды» деген сөздер жазылған? Ғ ж Ә Ш У
шағым қалдыра аласыз













