Материалдар / 1-сынып Жаратылыстану. Қалай дұрыс тамақтану керек?

1-сынып Жаратылыстану. Қалай дұрыс тамақтану керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарына көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам

1 слайд
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау: 1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады Құндылықтарды дарыту: Біз мемлекеттік тілді қоғамды біріктірудің негізгі,үш тілділікті елдің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, оқушыларды бір-біріне құрмет көрсе туге тәрбиелеу Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. (МАН)65 бет Бағалау критерилері: Тағам түрлерін(ет балы қ жұмыртқа сүт өнімдері )атайды . Дұрыс тамақтану ережесін айтады Пайдалы тағам түрлерін біледі«Біз өзімізге сай,ісімізді жалғастыратын,нұрлы болашаққа нық қадам басатын шәкірттер тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң салауатты дамуы мен өсуі үшін талап етілетін қажеттілікті анықтайды

1 слайд

Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау: 1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады Құндылықтарды дарыту: Біз мемлекеттік тілді қоғамды біріктірудің негізгі,үш тілділікті елдің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, оқушыларды бір-біріне құрмет көрсе туге тәрбиелеу Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. (МАН)65 бет Бағалау критерилері: Тағам түрлерін(ет балы қ жұмыртқа сүт өнімдері )атайды . Дұрыс тамақтану ережесін айтады Пайдалы тағам түрлерін біледі«Біз өзімізге сай,ісімізді жалғастыратын,нұрлы болашаққа нық қадам басатын шәкірттер тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң салауатты дамуы мен өсуі үшін талап етілетін қажеттілікті анықтайды

«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны б

2 слайд
«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны бойынша зиянды тағам түрлерін атайды 2-тапсырма (Т) «Құрастыр және одан кейін жауап бер» әдісі бойынша тамақтану пирамидасын құрастырады . « Кампот қайнату » әдісі бойынша топқа біріктіремін. Ширату жаттығулары Белсенді оқыту әдістері 1 1 – тапсырма (Ж) « Тақырыптық түйінді сөздер » әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтап 1 тапсырманы орындатамын.Бұл тапсырмада оқушылар араласқан сөздердің арасынан пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады   Оқушылардың жас ерекшілігіне байланысты »Көңілді күн» әуеніне билейді.Кейінгі берілген тапсырмаларды жақсы көңіл-күймен орындайды

2 слайд

«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны бойынша зиянды тағам түрлерін атайды 2-тапсырма (Т) «Құрастыр және одан кейін жауап бер» әдісі бойынша тамақтану пирамидасын құрастырады . « Кампот қайнату » әдісі бойынша топқа біріктіремін. Ширату жаттығулары Белсенді оқыту әдістері 1 1 – тапсырма (Ж) « Тақырыптық түйінді сөздер » әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтап 1 тапсырманы орындатамын.Бұл тапсырмада оқушылар араласқан сөздердің арасынан пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады   Оқушылардың жас ерекшілігіне байланысты »Көңілді күн» әуеніне билейді.Кейінгі берілген тапсырмаларды жақсы көңіл-күймен орындайды

Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау кр

3 слайд
Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « +» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына « - » белгісін қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді Дені сау бала болу үшін қандай тағамдар қажет? Қандай көкөністерді көбірек қолдану керек? Сүт өнімдерін біз қайдан аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай алады -көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін қолданады -Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі Шеңберде қандай азық- түлік түрлері бейнеленген? Оларды пайдалы тағамдар қатарына жатқызуға болама? Жылдам әзірленетін тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды - Олардың адам ағзасына зиянды екенін айтады - Жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі Назарларыңызға рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар 1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата 2. Отбасы мүшелерін ата Дескриптор: Білім алушы - Суретте көрсетілген заттарды атай алады -Отбасы мүшелерін атай алады Қабілеті жоғары оқушылар 1.Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыр 2. Зиянды тағамдарды ата Дескриптор: Білім алушы - Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыра алады Зиянды тағамдарды ата Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау Жарты ай мен жартылай түсіндім Толы қ ай сабақты толық түсіндім

3 слайд

Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « +» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына « - » белгісін қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді Дені сау бала болу үшін қандай тағамдар қажет? Қандай көкөністерді көбірек қолдану керек? Сүт өнімдерін біз қайдан аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай алады -көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін қолданады -Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі Шеңберде қандай азық- түлік түрлері бейнеленген? Оларды пайдалы тағамдар қатарына жатқызуға болама? Жылдам әзірленетін тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды - Олардың адам ағзасына зиянды екенін айтады - Жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі Назарларыңызға рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар 1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата 2. Отбасы мүшелерін ата Дескриптор: Білім алушы - Суретте көрсетілген заттарды атай алады -Отбасы мүшелерін атай алады Қабілеті жоғары оқушылар 1.Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыр 2. Зиянды тағамдарды ата Дескриптор: Білім алушы - Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыра алады Зиянды тағамдарды ата Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау Жарты ай мен жартылай түсіндім Толы қ ай сабақты толық түсіндім

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ