1-сынып Жаратылыстану. Қалай дұрыс тамақтану керек?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?
Оқу мақсаты:
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау:
1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады
Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі
Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады
Құндылықтарды
дарыту:
Біз мемлекеттік тілді
қоғамды біріктірудің
негізгі,үш тілділікті
елдің бәсекеге
қабілеттілігін дамыта
отырып, оқушыларды
бір-біріне құрмет көрсе
туге тәрбиелеу Критериалды бағалау
кезінде оқушылардың
үлгерімі алдын-ала
белгіленген
критерийлердің нақты
жиынтығының
көмегімен өлшенеді.
(МАН)65 бет Бағалау критерилері:
Тағам түрлерін(ет
балы қ жұмыртқа сүт
өнімдері )атайды .
Дұрыс тамақтану
ережесін айтады
Пайдалы тағам
түрлерін біледі«Біз өзімізге
сай,ісімізді
жалғастыратын,нұрлы
болашаққа нық қадам
басатын шәкірттер
тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң
салауатты дамуы
мен өсуі үшін талап
етілетін
қажеттілікті
анықтайды
1 слайд
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау: 1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады Құндылықтарды дарыту: Біз мемлекеттік тілді қоғамды біріктірудің негізгі,үш тілділікті елдің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, оқушыларды бір-біріне құрмет көрсе туге тәрбиелеу Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. (МАН)65 бет Бағалау критерилері: Тағам түрлерін(ет балы қ жұмыртқа сүт өнімдері )атайды . Дұрыс тамақтану ережесін айтады Пайдалы тағам түрлерін біледі«Біз өзімізге сай,ісімізді жалғастыратын,нұрлы болашаққа нық қадам басатын шәкірттер тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң салауатты дамуы мен өсуі үшін талап етілетін қажеттілікті анықтайды
2 слайд
«ШЫНДЫҚ па
немесе ЖАЛҒАН
ба?» әдісі
бойынша
ақпараты
жинақтаймын.
3-тапсырма
»Жабық
сұрақтар (иә
н/е жоқ)»
ойыны
бойынша
зиянды тағам
түрлерін
атайды 2-тапсырма (Т)
«Құрастыр және одан
кейін жауап бер» әдісі
бойынша тамақтану
пирамидасын
құрастырады .
« Кампот
қайнату » әдісі
бойынша топқа
біріктіремін.
Ширату
жаттығулары Белсенді оқыту әдістері
1
1 – тапсырма (Ж)
« Тақырыптық түйінді сөздер »
әдісі бойынша жаңа сабақты
пысықтап 1 тапсырманы
орындатамын.Бұл тапсырмада
оқушылар араласқан сөздердің
арасынан пайдалы және зиянды
тағамдарды ажыратады
Оқушылардың жас
ерекшілігіне
байланысты »Көңілді
күн» әуеніне
билейді.Кейінгі берілген
тапсырмаларды жақсы
көңіл-күймен орындайды
2 слайд
«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны бойынша зиянды тағам түрлерін атайды 2-тапсырма (Т) «Құрастыр және одан кейін жауап бер» әдісі бойынша тамақтану пирамидасын құрастырады . « Кампот қайнату » әдісі бойынша топқа біріктіремін. Ширату жаттығулары Белсенді оқыту әдістері 1 1 – тапсырма (Ж) « Тақырыптық түйінді сөздер » әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтап 1 тапсырманы орындатамын.Бұл тапсырмада оқушылар араласқан сөздердің арасынан пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады Оқушылардың жас ерекшілігіне байланысты »Көңілді күн» әуеніне билейді.Кейінгі берілген тапсырмаларды жақсы көңіл-күймен орындайды
3 слайд
Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау
Бағалау критерийі Дескриптор Балл
Адамға пайдалы
тағамдардың тұсына « +»
белгісін, ал зиянды
тағамдардың
тұсына « - » белгісін
қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды
белгілейді;
- адам ағзасына зиянды тағамдарды
анықтайды;
- адам үшін тамақтанудың пайдасын
түсіндіреді
Дені сау бала болу үшін
қандай тағамдар қажет?
Қандай көкөністерді
көбірек қолдану керек?
Сүт өнімдерін біз қайдан
аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай
алады
-көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін
қолданады
-Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі
Шеңберде қандай азық-
түлік түрлері бейнеленген?
Оларды пайдалы тағамдар
қатарына жатқызуға
болама?
Жылдам әзірленетін
тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды
- Олардың адам ағзасына зиянды екенін
айтады
- Жылдам әзірленетін тағамдардың
құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі
Назарларыңызға
рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар
1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата
2. Отбасы мүшелерін ата
Дескриптор: Білім алушы
- Суретте көрсетілген заттарды атай
алады
-Отбасы мүшелерін атай алады
Қабілеті
жоғары оқушылар
1.Пайдалы тағамдар пирамидасын
құрастыр
2. Зиянды тағамдарды ата
Дескриптор:
Білім алушы
- Пайдалы тағамдар пирамидасын
құрастыра алады
Зиянды тағамдарды ата
Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін
қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті
тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау
Жарты ай мен жартылай түсіндім
Толы қ ай сабақты толық түсіндім
3 слайд
Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « +» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына « - » белгісін қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді Дені сау бала болу үшін қандай тағамдар қажет? Қандай көкөністерді көбірек қолдану керек? Сүт өнімдерін біз қайдан аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай алады -көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін қолданады -Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі Шеңберде қандай азық- түлік түрлері бейнеленген? Оларды пайдалы тағамдар қатарына жатқызуға болама? Жылдам әзірленетін тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды - Олардың адам ағзасына зиянды екенін айтады - Жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі Назарларыңызға рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар 1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата 2. Отбасы мүшелерін ата Дескриптор: Білім алушы - Суретте көрсетілген заттарды атай алады -Отбасы мүшелерін атай алады Қабілеті жоғары оқушылар 1.Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыр 2. Зиянды тағамдарды ата Дескриптор: Білім алушы - Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыра алады Зиянды тағамдарды ата Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау Жарты ай мен жартылай түсіндім Толы қ ай сабақты толық түсіндім