1 слайд
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?
Оқу мақсаты:
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау:
1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады
Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі
Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады
Құндылықтарды
дарыту:
Біз мемлекеттік тілді
қоғамды біріктірудің
негізгі,үш тілділікті
елдің бәсекеге
қабілеттілігін дамыта
отырып, оқушыларды
бір-біріне құрмет көрсе
туге тәрбиелеу Критериалды бағалау
кезінде оқушылардың
үлгерімі алдын-ала
белгіленген
критерийлердің нақты
жиынтығының
көмегімен өлшенеді.
(МАН)65 бет Бағалау критерилері:
Тағам түрлерін(ет
балы қ жұмыртқа сүт
өнімдері )атайды .
Дұрыс тамақтану
ережесін айтады
Пайдалы тағам
түрлерін біледі«Біз өзімізге
сай,ісімізді
жалғастыратын,нұрлы
болашаққа нық қадам
басатын шәкірттер
тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң
салауатты дамуы
мен өсуі үшін талап
етілетін
қажеттілікті
анықтайды
2 слайд
«ШЫНДЫҚ па
немесе ЖАЛҒАН
ба?» әдісі
бойынша
ақпараты
жинақтаймын.
3-тапсырма
»Жабық
сұрақтар (иә
н/е жоқ)»
ойыны
бойынша
зиянды тағам
түрлерін
атайды 2-тапсырма (Т)
«Құрастыр және одан
кейін жауап бер» әдісі
бойынша тамақтану
пирамидасын
құрастырады .
« Кампот
қайнату » әдісі
бойынша топқа
біріктіремін.
Ширату
жаттығулары Белсенді оқыту әдістері
1
1 – тапсырма (Ж)
« Тақырыптық түйінді сөздер »
әдісі бойынша жаңа сабақты
пысықтап 1 тапсырманы
орындатамын.Бұл тапсырмада
оқушылар араласқан сөздердің
арасынан пайдалы және зиянды
тағамдарды ажыратады
Оқушылардың жас
ерекшілігіне
байланысты »Көңілді
күн» әуеніне
билейді.Кейінгі берілген
тапсырмаларды жақсы
көңіл-күймен орындайды
3 слайд
Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау
Бағалау критерийі Дескриптор Балл
Адамға пайдалы
тағамдардың тұсына « +»
белгісін, ал зиянды
тағамдардың
тұсына « - » белгісін
қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды
белгілейді;
- адам ағзасына зиянды тағамдарды
анықтайды;
- адам үшін тамақтанудың пайдасын
түсіндіреді
Дені сау бала болу үшін
қандай тағамдар қажет?
Қандай көкөністерді
көбірек қолдану керек?
Сүт өнімдерін біз қайдан
аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай
алады
-көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін
қолданады
-Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі
Шеңберде қандай азық-
түлік түрлері бейнеленген?
Оларды пайдалы тағамдар
қатарына жатқызуға
болама?
Жылдам әзірленетін
тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды
- Олардың адам ағзасына зиянды екенін
айтады
- Жылдам әзірленетін тағамдардың
құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі
Назарларыңызға
рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар
1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата
2. Отбасы мүшелерін ата
Дескриптор: Білім алушы
- Суретте көрсетілген заттарды атай
алады
-Отбасы мүшелерін атай алады
Қабілеті
жоғары оқушылар
1.Пайдалы тағамдар пирамидасын
құрастыр
2. Зиянды тағамдарды ата
Дескриптор:
Білім алушы
- Пайдалы тағамдар пирамидасын
құрастыра алады
Зиянды тағамдарды ата
Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін
қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті
тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау
Жарты ай мен жартылай түсіндім
Толы қ ай сабақты толық түсіндім
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз