1-сынып Жаратылыстану. Қалай дұрыс тамақтану керек?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1-сынып Жаратылыстану. Қалай дұрыс тамақтану керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарына көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам

#1 слайд
Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау: 1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады Құндылықтарды дарыту: Біз мемлекеттік тілді қоғамды біріктірудің негізгі,үш тілділікті елдің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, оқушыларды бір-біріне құрмет көрсе туге тәрбиелеу Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. (МАН)65 бет Бағалау критерилері: Тағам түрлерін(ет балы қ жұмыртқа сүт өнімдері )атайды . Дұрыс тамақтану ережесін айтады Пайдалы тағам түрлерін біледі«Біз өзімізге сай,ісімізді жалғастыратын,нұрлы болашаққа нық қадам басатын шәкірттер тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң салауатты дамуы мен өсуі үшін талап етілетін қажеттілікті анықтайды

1 слайд

Тілдік мақсаттар:1. Пайдалы тамақтану пирамидасы Саба қтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқу мақсаты: 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау: 1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Барлық тағам түрлерін атай алады Оқушылардың көпшілігі: Қалай дұрыс тамақтану керек екенін біледі Кейбір оқушылар : Пайдалы тағам түрлерін ажырата алады Құндылықтарды дарыту: Біз мемлекеттік тілді қоғамды біріктірудің негізгі,үш тілділікті елдің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, оқушыларды бір-біріне құрмет көрсе туге тәрбиелеу Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. (МАН)65 бет Бағалау критерилері: Тағам түрлерін(ет балы қ жұмыртқа сүт өнімдері )атайды . Дұрыс тамақтану ережесін айтады Пайдалы тағам түрлерін біледі«Біз өзімізге сай,ісімізді жалғастыратын,нұрлы болашаққа нық қадам басатын шәкірттер тәрбиелеуіміз керек . Адамзатты ң салауатты дамуы мен өсуі үшін талап етілетін қажеттілікті анықтайды

«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны б

#2 слайд
«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны бойынша зиянды тағам түрлерін атайды 2-тапсырма (Т) «Құрастыр және одан кейін жауап бер» әдісі бойынша тамақтану пирамидасын құрастырады . « Кампот қайнату » әдісі бойынша топқа біріктіремін. Ширату жаттығулары Белсенді оқыту әдістері 1 1 – тапсырма (Ж) « Тақырыптық түйінді сөздер » әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтап 1 тапсырманы орындатамын.Бұл тапсырмада оқушылар араласқан сөздердің арасынан пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады   Оқушылардың жас ерекшілігіне байланысты »Көңілді күн» әуеніне билейді.Кейінгі берілген тапсырмаларды жақсы көңіл-күймен орындайды

2 слайд

«ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі бойынша ақпараты жинақтаймын. 3-тапсырма »Жабық сұрақтар (иә н/е жоқ)» ойыны бойынша зиянды тағам түрлерін атайды 2-тапсырма (Т) «Құрастыр және одан кейін жауап бер» әдісі бойынша тамақтану пирамидасын құрастырады . « Кампот қайнату » әдісі бойынша топқа біріктіремін. Ширату жаттығулары Белсенді оқыту әдістері 1 1 – тапсырма (Ж) « Тақырыптық түйінді сөздер » әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтап 1 тапсырманы орындатамын.Бұл тапсырмада оқушылар араласқан сөздердің арасынан пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады   Оқушылардың жас ерекшілігіне байланысты »Көңілді күн» әуеніне билейді.Кейінгі берілген тапсырмаларды жақсы көңіл-күймен орындайды

Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау кр

#3 слайд
Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « +» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына « - » белгісін қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді Дені сау бала болу үшін қандай тағамдар қажет? Қандай көкөністерді көбірек қолдану керек? Сүт өнімдерін біз қайдан аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай алады -көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін қолданады -Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі Шеңберде қандай азық- түлік түрлері бейнеленген? Оларды пайдалы тағамдар қатарына жатқызуға болама? Жылдам әзірленетін тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды - Олардың адам ағзасына зиянды екенін айтады - Жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі Назарларыңызға рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар 1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата 2. Отбасы мүшелерін ата Дескриптор: Білім алушы - Суретте көрсетілген заттарды атай алады -Отбасы мүшелерін атай алады Қабілеті жоғары оқушылар 1.Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыр 2. Зиянды тағамдарды ата Дескриптор: Білім алушы - Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыра алады Зиянды тағамдарды ата Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау Жарты ай мен жартылай түсіндім Толы қ ай сабақты толық түсіндім

3 слайд

Жаңартылған білім -болашақ кепілі. Саралау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « +» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына « - » белгісін қойыңыз. - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді Дені сау бала болу үшін қандай тағамдар қажет? Қандай көкөністерді көбірек қолдану керек? Сүт өнімдерін біз қайдан аламыз? - дәруменге бай тағам түрлерін атай алады -көкөністер мен жеміс-жидек түрлерін қолданады -Сүт өнімдерін қайдан алатынын біледі Шеңберде қандай азық- түлік түрлері бейнеленген? Оларды пайдалы тағамдар қатарына жатқызуға болама? Жылдам әзірленетін тағамдар неліктен зиянды? -Шеңбердегі азық түлік түрлерін атайды - Олардың адам ағзасына зиянды екенін айтады - Жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп екенін біледі Назарларыңызға рахмет!!!. Үлгерімі төмен оқушылар 1. Суретте көрсетілген заттардың атын ата 2. Отбасы мүшелерін ата Дескриптор: Білім алушы - Суретте көрсетілген заттарды атай алады -Отбасы мүшелерін атай алады Қабілеті жоғары оқушылар 1.Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыр 2. Зиянды тағамдарды ата Дескриптор: Білім алушы - Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыра алады Зиянды тағамдарды ата Жа ңа технология-мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал .Осы мүмкіндікті тиімді пайдалануға тырысамын Жаңа ай менің түсінбегенім басымдау Жарты ай мен жартылай түсіндім Толы қ ай сабақты толық түсіндім

Файл форматы:
pptx
30.04.2020
684
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі