Материалдар / 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
2928
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Панфилов ауданы Қырыққұдық ауылы «Жаркент орта мектебі» КММ педагог-психолог: Кусбанова Ф.Ж. 1-сынып о қушылары

1 слайд
Алматы облысы Панфилов ауданы Қырыққұдық ауылы «Жаркент орта мектебі» КММ педагог-психолог: Кусбанова Ф.Ж. 1-сынып о қушыларының оқуға бейімделу мәселесі »

1 слайд

Алматы облысы Панфилов ауданы Қырыққұдық ауылы «Жаркент орта мектебі» КММ педагог-психолог: Кусбанова Ф.Ж. 1-сынып о қушыларының оқуға бейімделу мәселесі »

1-сынып оқушыларында қандай қиындықтар туындауы мүмкін?  Мектепке келген алғашқы күндерде бала ағзасының қарсы тұру қабілеті

2 слайд
1-сынып оқушыларында қандай қиындықтар туындауы мүмкін?  Мектепке келген алғашқы күндерде бала ағзасының қарсы тұру қабілеті төмендеп, ұйқысы, тәбеті бұзылуы, дене қызуы көтерілуі мүмкін.  1-сынып оқушылары тез қозғыш, эмоционалды.  Тәртіптері ұйымдаспаған, шашыраңқы болып келеді.  Балалар тез шаршағыш.

2 слайд

1-сынып оқушыларында қандай қиындықтар туындауы мүмкін?  Мектепке келген алғашқы күндерде бала ағзасының қарсы тұру қабілеті төмендеп, ұйқысы, тәбеті бұзылуы, дене қызуы көтерілуі мүмкін.  1-сынып оқушылары тез қозғыш, эмоционалды.  Тәртіптері ұйымдаспаған, шашыраңқы болып келеді.  Балалар тез шаршағыш.

Қандай жағдайда баланың оқуы үшін мазасыздану керек? Әдетте  Алғашқ

3 слайд
Қандай жағдайда баланың оқуы үшін мазасыздану керек? Әдетте  Алғашқы кездегіге қарағанда мектепке, оқуға деген қызығушылық төмендейді  Арасында оқығым келмейді деп жылай бастайды(әсіресе аптаның , тоқсанның соңында), бірақ басқаның барлығы қызықтырады .  Үй жұмысын орындамайтындығы үшін қуанады.  Уақыт өткен сайын сабақ босатып,үйде қалғысы келеді,  Кейде мұғалімнің іс-әрекетіне қанағаттанбай қарсылық білдіруі мүмкін. Қауіпті  Оқуға деген қызығушылықтың толық болмауы.  Үй жұмысын қорыққанын ғана орындайды.  Мектепке барғысы келмейтіндігін әрдайым көрсетіп, ауырып тұрғандығын білдіреді  Мұғалімді жек көреді, одан қорқады, агрессия білдіреді.  Ештеңе қызықтырмайды, барлығына немқұрайлы, тіпті ойын ойнауға да қарсылық білдіреді.  Мектеп, сабақ туралы мәселе болған кезде өте сылбыр, инициативсіз Егер баланың мекетептегі оқуға деген қызығушылығының жоқтығы қалыпты жағдайға айналса, мектепке деген көзқарасының негізгісіне айналса ата-аналар мазасыздана бастау керек.

3 слайд

Қандай жағдайда баланың оқуы үшін мазасыздану керек? Әдетте  Алғашқы кездегіге қарағанда мектепке, оқуға деген қызығушылық төмендейді  Арасында оқығым келмейді деп жылай бастайды(әсіресе аптаның , тоқсанның соңында), бірақ басқаның барлығы қызықтырады .  Үй жұмысын орындамайтындығы үшін қуанады.  Уақыт өткен сайын сабақ босатып,үйде қалғысы келеді,  Кейде мұғалімнің іс-әрекетіне қанағаттанбай қарсылық білдіруі мүмкін. Қауіпті  Оқуға деген қызығушылықтың толық болмауы.  Үй жұмысын қорыққанын ғана орындайды.  Мектепке барғысы келмейтіндігін әрдайым көрсетіп, ауырып тұрғандығын білдіреді  Мұғалімді жек көреді, одан қорқады, агрессия білдіреді.  Ештеңе қызықтырмайды, барлығына немқұрайлы, тіпті ойын ойнауға да қарсылық білдіреді.  Мектеп, сабақ туралы мәселе болған кезде өте сылбыр, инициативсіз Егер баланың мекетептегі оқуға деген қызығушылығының жоқтығы қалыпты жағдайға айналса, мектепке деген көзқарасының негізгісіне айналса ата-аналар мазасыздана бастау керек.

Бейімделудің деңгейлері:  Қолайлы – адекватты жағдайда жоғары адаптациялық көрсеткіштер;  Жоғары – бейімделушілік көрсеткі

4 слайд
Бейімделудің деңгейлері:  Қолайлы – адекватты жағдайда жоғары адаптациялық көрсеткіштер;  Жоғары – бейімделушілік көрсеткіштер психикалық және моральдық қысымшылықтың әсерінен тым жо ғары ;  Төмен – өз-өзіне деген талаптың төмендігімен сипатталады;  Дезадаптациялық – өзін эмоционалды нашар сезінеді, невротикалық белгілер бар; (мектеп өміріне икемделе алмаушылық).

4 слайд

Бейімделудің деңгейлері:  Қолайлы – адекватты жағдайда жоғары адаптациялық көрсеткіштер;  Жоғары – бейімделушілік көрсеткіштер психикалық және моральдық қысымшылықтың әсерінен тым жо ғары ;  Төмен – өз-өзіне деген талаптың төмендігімен сипатталады;  Дезадаптациялық – өзін эмоционалды нашар сезінеді, невротикалық белгілер бар; (мектеп өміріне икемделе алмаушылық).

Ата-аналарға кеңес :  Бала неғұрлым көбірек сұрақ қойып көп нәрсеге қызыққыш болғандығын қолдау керек. Сұрақ қоймайтын оқушы б

5 слайд
Ата-аналарға кеңес :  Бала неғұрлым көбірек сұрақ қойып көп нәрсеге қызыққыш болғандығын қолдау керек. Сұрақ қоймайтын оқушы бала ата-ананың қобалжуын тудыруы керек.  Сұрақ қоя білуге үйрету керек,ең алдымен өз-өзіне. Сөздіктерді қолдануға, кітапханада жұмыс істеуге т.с.с Ата-ана баланың кез-келген сұрағына жауап беруге тырысуы керек.  Отбасы өз білім орталығын құруы тиіс – отбасылық кітапхана , әңгіме, пікірталас түрінде. Балаға кез-келген білім өз пайдасын әкелетінін түсіндіру керек. Барлығын баламен бірлесіп істеуге тырысу керек  Баланың ойланып, ой қорытуына жағдай жасау керек. Ой қорыта білу кез-келген іс-әрекеттің нәтижесі туралы түсінікті қалыптастырады.  Баланы өз істеген жұмысын бағалап, талдауға үйретіңіз. Жұмысындағы қателіктерін көрсету емес сол қателікті таба білуге бағыттаңыз.  Баланың есте сақтау қабілеті мен зейінін дамыту керек.  Баланың кез-келген жетістігін атап өтіп , мақтап, мадақтаған жөн.Бұл баланың өз-өзіне деген құрметін, бағалауын қалыптастырады. Баланың бұрынғы, қазіргі жетістіктерін салыстырып, алға дамуын атап отырыңыз. Бірақ өзге баламен салыстырмаңыз.  Баланың іс-әрекетін бағалай отырып, оның жеке басына көшпеңіз. Өз ата-анасы үшін жеке тұлға ретінде ол әрдайым ең жақсы, ең қымбат. Мысалға былай айтпаңыз: “Сен ылғи да ұқыпсызсың”, керісінше “Сенің мына істеген ісің ұқыпсыз істелді”  Жиі-жиі өзіңізді балаңыздың орнына қойып, сондай жастағы кезіңізді есіңізге түсіріп отырыңыз.

5 слайд

Ата-аналарға кеңес :  Бала неғұрлым көбірек сұрақ қойып көп нәрсеге қызыққыш болғандығын қолдау керек. Сұрақ қоймайтын оқушы бала ата-ананың қобалжуын тудыруы керек.  Сұрақ қоя білуге үйрету керек,ең алдымен өз-өзіне. Сөздіктерді қолдануға, кітапханада жұмыс істеуге т.с.с Ата-ана баланың кез-келген сұрағына жауап беруге тырысуы керек.  Отбасы өз білім орталығын құруы тиіс – отбасылық кітапхана , әңгіме, пікірталас түрінде. Балаға кез-келген білім өз пайдасын әкелетінін түсіндіру керек. Барлығын баламен бірлесіп істеуге тырысу керек  Баланың ойланып, ой қорытуына жағдай жасау керек. Ой қорыта білу кез-келген іс-әрекеттің нәтижесі туралы түсінікті қалыптастырады.  Баланы өз істеген жұмысын бағалап, талдауға үйретіңіз. Жұмысындағы қателіктерін көрсету емес сол қателікті таба білуге бағыттаңыз.  Баланың есте сақтау қабілеті мен зейінін дамыту керек.  Баланың кез-келген жетістігін атап өтіп , мақтап, мадақтаған жөн.Бұл баланың өз-өзіне деген құрметін, бағалауын қалыптастырады. Баланың бұрынғы, қазіргі жетістіктерін салыстырып, алға дамуын атап отырыңыз. Бірақ өзге баламен салыстырмаңыз.  Баланың іс-әрекетін бағалай отырып, оның жеке басына көшпеңіз. Өз ата-анасы үшін жеке тұлға ретінде ол әрдайым ең жақсы, ең қымбат. Мысалға былай айтпаңыз: “Сен ылғи да ұқыпсызсың”, керісінше “Сенің мына істеген ісің ұқыпсыз істелді”  Жиі-жиі өзіңізді балаңыздың орнына қойып, сондай жастағы кезіңізді есіңізге түсіріп отырыңыз.

1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 1.1-сынып оқушысына толық еркіндік берген ата-ана да немесе қатаң бақылау

6 слайд
1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 1.1-сынып оқушысына толық еркіндік берген ата-ана да немесе қатаң бақылау жасайтын ата-ана да қателеседі. «Үй тапсырмасы саған берілді сен орындауың керек, - бұл кешке жұмыстан шаршап келген ата-ананың сөзі. Бұндай сөзді естіген оқушы сіздің оның мәселелеріне немқұрайлы екендігіңізді естиді. - апасы немересінің портфелін ашып кітап, дәптерлерін көріп жатып «Ал бүгін бізге не берген екен үй жұмысына?»- дейді. Бұндай жағдайда 1-сынып оқушысы оқудың оған емес көбінесе үлкендерге керек екен деп ұғады. Сондықтан тапсырманы да өздері орындай салады деген ой қалыптасады. Ең дұрысы –баланың қасында отырып үй тапсырмасын орындағанын бақылау, кез-келген уақытта көмекке дайын екендігіңді сезіндіру,бірақ өз қалауынсыз жағаласпау. Жұмыстың соңынан кейін нәтижесін сұрау, бірлесіп талдау. 2. Сабақ қарауға мектептен келгеннен кейін 1-2 сағаттан кейін отыруға болады . Бала демалып үлгереді, ойын ойнап шаршап үлгермейді. 3. 15-20 минут тапсырма орындағаннан кейін 5 минут демалтыңыз. 4. Жазбаша, ауызша тапсырмаларды кезектестіріп отырыңыз. Сабаққа дайындалуды күрделі немесе ауқымды тапсырмадан бастаңыз, немесе балаға қиындау соғатын пәннен бастаңыз.

6 слайд

1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 1.1-сынып оқушысына толық еркіндік берген ата-ана да немесе қатаң бақылау жасайтын ата-ана да қателеседі. «Үй тапсырмасы саған берілді сен орындауың керек, - бұл кешке жұмыстан шаршап келген ата-ананың сөзі. Бұндай сөзді естіген оқушы сіздің оның мәселелеріне немқұрайлы екендігіңізді естиді. - апасы немересінің портфелін ашып кітап, дәптерлерін көріп жатып «Ал бүгін бізге не берген екен үй жұмысына?»- дейді. Бұндай жағдайда 1-сынып оқушысы оқудың оған емес көбінесе үлкендерге керек екен деп ұғады. Сондықтан тапсырманы да өздері орындай салады деген ой қалыптасады. Ең дұрысы –баланың қасында отырып үй тапсырмасын орындағанын бақылау, кез-келген уақытта көмекке дайын екендігіңді сезіндіру,бірақ өз қалауынсыз жағаласпау. Жұмыстың соңынан кейін нәтижесін сұрау, бірлесіп талдау. 2. Сабақ қарауға мектептен келгеннен кейін 1-2 сағаттан кейін отыруға болады . Бала демалып үлгереді, ойын ойнап шаршап үлгермейді. 3. 15-20 минут тапсырма орындағаннан кейін 5 минут демалтыңыз. 4. Жазбаша, ауызша тапсырмаларды кезектестіріп отырыңыз. Сабаққа дайындалуды күрделі немесе ауқымды тапсырмадан бастаңыз, немесе балаға қиындау соғатын пәннен бастаңыз.

1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 5. Мектептен балаңызды қарсы алған кезде ең қызықты, жағымды сәттерге көңілін ауда

7 слайд
1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 5. Мектептен балаңызды қарсы алған кезде ең қызықты, жағымды сәттерге көңілін аударуға тырысыңыз. Сұрақ қойғанда “ Бүгін саған не ұнады?” ,Сені не қызықтырды? 8. Сабақты орындап болғаннан кейін баланы мақтап мадақтап қойыңыз.: “ Сен бүгін барлығын өте дұрыс істедің” “Өзің көп нәрсеге үйреніп қалыпсың” 9. Сәттіліктің кілті – баланың кез-келген қиындығын ата-ананың толықтай түсінуі және ол қиындықты оның баласы жеңе алатындығына толықтай сенімінің болғандығы. Осындай қолдау көрсетілгенде ғана бала қауіпсіздікте болып және кез-келген қиындыққа мойымай қарсы тұра алады. 10. Ал ұйықтар кезде балаңыздың құлағына: “Сендей баламның болғандығы мен үшін қандай бақыт, мен сені өте жақсы көремін!” деп қойыңыз

7 слайд

1-сынып оқушыларының ата- аналарына жадынама 5. Мектептен балаңызды қарсы алған кезде ең қызықты, жағымды сәттерге көңілін аударуға тырысыңыз. Сұрақ қойғанда “ Бүгін саған не ұнады?” ,Сені не қызықтырды? 8. Сабақты орындап болғаннан кейін баланы мақтап мадақтап қойыңыз.: “ Сен бүгін барлығын өте дұрыс істедің” “Өзің көп нәрсеге үйреніп қалыпсың” 9. Сәттіліктің кілті – баланың кез-келген қиындығын ата-ананың толықтай түсінуі және ол қиындықты оның баласы жеңе алатындығына толықтай сенімінің болғандығы. Осындай қолдау көрсетілгенде ғана бала қауіпсіздікте болып және кез-келген қиындыққа мойымай қарсы тұра алады. 10. Ал ұйықтар кезде балаңыздың құлағына: “Сендей баламның болғандығы мен үшін қандай бақыт, мен сені өте жақсы көремін!” деп қойыңыз