2024-2025 оқу жылына арналған а ата-аналармен жұмыс бағдарламасы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
ОҚУШЫЛАРМЕН
АТА-АНАЛАРДЫҢ
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
БАҒДАРЛАМАСЫ
БІРТҰТА
С
ТӘРБИЕ
1 слайд
ОҚУШЫЛАРМЕН АТА-АНАЛАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ БІРТҰТА С ТӘРБИЕ
2 слайд
МАЗМҰНЫ
Мақсаты мен міндеті 01
Өмір қаіпсіздігі
02Ата-аналарды педагогикалық
қолдау
03Отбасы құндылығын
дәріптеу
04
05
Ата-ананың оқушымен ынтымақтастығы
нығайту
06
Ұлттық құндылықтарды
дәріптеу
07
Даналық мектебі
Еңбекқорлыққа және табиғатты
аялауға дәріптеу
08
2 слайд
МАЗМҰНЫ Мақсаты мен міндеті 01 Өмір қаіпсіздігі 02Ата-аналарды педагогикалық қолдау 03Отбасы құндылығын дәріптеу 04 05 Ата-ананың оқушымен ынтымақтастығы нығайту 06 Ұлттық құндылықтарды дәріптеу 07 Даналық мектебі Еңбекқорлыққа және табиғатты аялауға дәріптеу 08
3 слайд
Мақсаты мен міндеті
Ұлттық, адами құндылықтарға негізделген ата-ана мен
сынып жетекшінің бірігуімен оқушының бойында
қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен тәрбиені
қалыптастырып діңгегін нығайту.
Оқушының бойына жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтарды бойына сіңіру, әлемдік озық білімді
игерген саналы азаматты тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты мен міндеті Ұлттық, адами құндылықтарға негізделген ата-ана мен сынып жетекшінің бірігуімен оқушының бойында қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен тәрбиені қалыптастырып діңгегін нығайту. Оқушының бойына жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңіру, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты тәрбиелеу.
4 слайд
АТА-АНАЛАРДЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚОЛДАУ
01
ата-аналармен өзара әрекеттесуде диалог, ашықтық,
белсенділік,серіктестік қарым қатынас, қауіпсіздік,
еріктік, акцент қағидаларын ұстана отырып,
педагогикалық қолдау орталығын жүргізу.
02
ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім
беру сабақтарын әзірлеуде позитивті тәрбие,
оқушының бейімделуін ашу, бойындағы
шығармашылықты дамытуға сәйкес іс-әрекеттер
жасау, жасөспірімнің желідегі әрекетін білу,
«Қажеттілік» пен «қалау» арасындағы тепе-
теңдікті қалай сақтауға болатынын талқылау,
құндылықтар – отбасынан бастау алатынын ата-
ананың бойына сіңіру.
03
әр ата-анаға дифференциалды және жекелей қолдау көрсету,
тренингте заманауи ғылым мен тәжірибенің озық үлгілерін
пайдалану, балаларды тәрбиелеу және дамытуда ата-
аналармен тығыз қарым-қатынас орнату.
04
оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып,
ойын әдісін, миға шабуыл, кейс-стади,
пікірталас, моделдеу әдістерін кеңінен
пайдалану.
Отбасы – бұл адамның бүкіл өмірлік
циклімен бірге жүретін маңызды топ
қана емес, сонымен бірге қоғам мен
мемлекеттің тұрақты және орнықты
дамуының негізі.
4 слайд
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ 01 ата-аналармен өзара әрекеттесуде диалог, ашықтық, белсенділік,серіктестік қарым қатынас, қауіпсіздік, еріктік, акцент қағидаларын ұстана отырып, педагогикалық қолдау орталығын жүргізу. 02 ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру сабақтарын әзірлеуде позитивті тәрбие, оқушының бейімделуін ашу, бойындағы шығармашылықты дамытуға сәйкес іс-әрекеттер жасау, жасөспірімнің желідегі әрекетін білу, «Қажеттілік» пен «қалау» арасындағы тепе- теңдікті қалай сақтауға болатынын талқылау, құндылықтар – отбасынан бастау алатынын ата- ананың бойына сіңіру. 03 әр ата-анаға дифференциалды және жекелей қолдау көрсету, тренингте заманауи ғылым мен тәжірибенің озық үлгілерін пайдалану, балаларды тәрбиелеу және дамытуда ата- аналармен тығыз қарым-қатынас орнату. 04 оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып, ойын әдісін, миға шабуыл, кейс-стади, пікірталас, моделдеу әдістерін кеңінен пайдалану. Отбасы – бұл адамның бүкіл өмірлік циклімен бірге жүретін маңызды топ қана емес, сонымен бірге қоғам мен мемлекеттің тұрақты және орнықты дамуының негізі.
5 слайд
“Даналық мекетбі” клубы – ата-аналардың даму ортасын
құрудағы әлеуметтік тәсілдің артықшылықтарын барынша толық
жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Ата -анамен оқушының нақты қажеттіліктерін қоғам
өкілдерінің өскелең ұрпақты тәрбиелеуде халықтың ұлттық
құндылықтары мен педагогикалық дәстүрлерін қолданудың оң
тәжірибесімен бөлісуде негізінде құрастырылды.
Президентіміз атап өткендей, адал ұрпақ тәрбиелеу үшін білім беру
ұйымдарында адами құндылықтарға негізделген ұлттық тәрбие
бағытында жұмыстар жүргізілуі тиіс. Ұлттық құндылықтармен
сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Ұлағатты ұрпақ ұлттың
сапасын құрайды. Ал тәрбие ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы
білімнің тұғыры.
Мақсаты: аға буынның, аталары мен әжелерінің
педагогикалық әлеуетін өзектендіру арқылы ата-
аналардың позитивті мәдениетін дамытуға жәрдемдесу.
“ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ” клубы
5 слайд
“Даналық мекетбі” клубы – ата-аналардың даму ортасын құрудағы әлеуметтік тәсілдің артықшылықтарын барынша толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ата -анамен оқушының нақты қажеттіліктерін қоғам өкілдерінің өскелең ұрпақты тәрбиелеуде халықтың ұлттық құндылықтары мен педагогикалық дәстүрлерін қолданудың оң тәжірибесімен бөлісуде негізінде құрастырылды. Президентіміз атап өткендей, адал ұрпақ тәрбиелеу үшін білім беру ұйымдарында адами құндылықтарға негізделген ұлттық тәрбие бағытында жұмыстар жүргізілуі тиіс. Ұлттық құндылықтармен сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Ұлағатты ұрпақ ұлттың сапасын құрайды. Ал тәрбие ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры. Мақсаты: аға буынның, аталары мен әжелерінің педагогикалық әлеуетін өзектендіру арқылы ата- аналардың позитивті мәдениетін дамытуға жәрдемдесу. “ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ” клубы
6 слайд
Отбасы құндылығын дамыту
Ата-аналармен бірігіп жасалатын іс-шаралар
Аналар күніне арнап,
сынып оқушыларымен
аналарға бейнероликтер
түсіру, оқушылардың өз
қолдарымен ашық хаттар
жасау, оқушылармен
бейне құттықтаулар
әзірлеу, сол арқылы
оқушылардың аналары мен
әжелеріне алғыс білдіру
Ананың аялы
алақаны
1
Оқушылардың ата-
аналармен бірігіп, күзгі
егіннің, бау-бақшадағы
табиғи материалдарын,
материалдарды
пайдалана отырып
қолөнер бұйымдарын
жасау, жәрмеңкеге
қатысу.
«Отбасы – тәрбиенің
алтын бесігі»
челленджі
2
Ата-ана әр оқушымен өз
отбасының шежіресін
зерттеп, оны айту, жазып
келу, отбасы ағашын жасау,
отбасы тақырыбында эссе
жазу, отбасымен бірге
суреттер салып, ата-ананың
көмегімен фотосуреттерден
коллаж жасау, оны
әлеуметтік желіге немесе
сайыстарға қатыстыру.
«Күзгі асар»
жәрмеңкесі ”
3
6 слайд
Отбасы құндылығын дамыту Ата-аналармен бірігіп жасалатын іс-шаралар Аналар күніне арнап, сынып оқушыларымен аналарға бейнероликтер түсіру, оқушылардың өз қолдарымен ашық хаттар жасау, оқушылармен бейне құттықтаулар әзірлеу, сол арқылы оқушылардың аналары мен әжелеріне алғыс білдіру Ананың аялы алақаны 1 Оқушылардың ата- аналармен бірігіп, күзгі егіннің, бау-бақшадағы табиғи материалдарын, материалдарды пайдалана отырып қолөнер бұйымдарын жасау, жәрмеңкеге қатысу. «Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі» челленджі 2 Ата-ана әр оқушымен өз отбасының шежіресін зерттеп, оны айту, жазып келу, отбасы ағашын жасау, отбасы тақырыбында эссе жазу, отбасымен бірге суреттер салып, ата-ананың көмегімен фотосуреттерден коллаж жасау, оны әлеуметтік желіге немесе сайыстарға қатыстыру. «Күзгі асар» жәрмеңкесі ” 3
7 слайд
Ата-ананың оқушымен
ынтымақтастығын нығайту
Аға буын өкілдерінің
қатысуымен отбасылық
тәрбиенің прогрессивті
дәстүрлерін
жандандыруға ықпал
етуге арналған шеберлік
іс –шаралар өткізу.
Балаларды қорғау күніне
арналған онкүндікте спорттық
іс шараға, жазғы лагердің
ашылуына қатысу, бейіндік
отрядтарға жазылу,
ұйымдастырылған
шығармашылық
шеберханаларға қатысу.
«Бала тәрбиесіндегі әкенің
рөлі» шеберлік сыныптары
«Атадан-өсиет, анадан-қасиет»
ата-аналарға арналған шеберлік
сыныптары
«Балаларды қорғау күні»
акциясы
Сыныптағы әкелердің
қатысуымен, шеберлік
сыныптар өткізу,
тәрбие сағаттарына
қатыстыру.
7 слайд
Ата-ананың оқушымен ынтымақтастығын нығайту Аға буын өкілдерінің қатысуымен отбасылық тәрбиенің прогрессивті дәстүрлерін жандандыруға ықпал етуге арналған шеберлік іс –шаралар өткізу. Балаларды қорғау күніне арналған онкүндікте спорттық іс шараға, жазғы лагердің ашылуына қатысу, бейіндік отрядтарға жазылу, ұйымдастырылған шығармашылық шеберханаларға қатысу. «Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі» шеберлік сыныптары «Атадан-өсиет, анадан-қасиет» ата-аналарға арналған шеберлік сыныптары «Балаларды қорғау күні» акциясы Сыныптағы әкелердің қатысуымен, шеберлік сыныптар өткізу, тәрбие сағаттарына қатыстыру.
8 слайд
«Асық ату» өткізу, Хан талапай,
Арқан тартыс, Тоғызқұмалақ
ойындарын өткізу. Спорттық іс-
шараларда, эстефеталарда,
серуенге шыққанда, сынып
сағаттарында ата-аналармен
бірігіп өткізу.
ҰЛТТЫҚ ҚҰДЫЛЫҚТАРДЫ ДӘРІПТЕУ
ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП құндылықтарын дәріптей отырып, оқушы
Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысады, достарына, сыныптастарына,
отбасы мүшелеріне қамқор болады, оларға мейірімділік танытады. Отаншыл,
мемлекетшіл және намысшыл бола біледі, айналамен дұрыс қарым-қатынас
орнатуға талпынады, физикалық белсенді болып, салауатты өмір салтын ұстану
мен дұрыс шешім қабылдай білуді үйренеді.
Ұлттық ойындар
Ата-аналармен ауданның
тарихи орындарына,
ескерткіштерге экскурсия
жасау, ел мен жер тарихы,
ауданның тарихы туралы
деректермен танысу аясында,
саяхатқа шығу және тәрбие
сағаттарында таныстыру.
Елдің тарихымен танысу
Телефон, ноутбук, гаджеттерсіз
күндерін өткізу: мектеп
жанындағы паркке шығу,
мұражайға бару, кітап оқу,
спортпен шүғылдану
мақсатында, оқушының ата-
анасымен бірге спорттық
шараларға қатыстыру.
«Гаджетсіз демалыс»
8 слайд
«Асық ату» өткізу, Хан талапай, Арқан тартыс, Тоғызқұмалақ ойындарын өткізу. Спорттық іс- шараларда, эстефеталарда, серуенге шыққанда, сынып сағаттарында ата-аналармен бірігіп өткізу. ҰЛТТЫҚ ҚҰДЫЛЫҚТАРДЫ ДӘРІПТЕУ ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП құндылықтарын дәріптей отырып, оқушы Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысады, достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болады, оларға мейірімділік танытады. Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл бола біледі, айналамен дұрыс қарым-қатынас орнатуға талпынады, физикалық белсенді болып, салауатты өмір салтын ұстану мен дұрыс шешім қабылдай білуді үйренеді. Ұлттық ойындар Ата-аналармен ауданның тарихи орындарына, ескерткіштерге экскурсия жасау, ел мен жер тарихы, ауданның тарихы туралы деректермен танысу аясында, саяхатқа шығу және тәрбие сағаттарында таныстыру. Елдің тарихымен танысу Телефон, ноутбук, гаджеттерсіз күндерін өткізу: мектеп жанындағы паркке шығу, мұражайға бару, кітап оқу, спортпен шүғылдану мақсатында, оқушының ата- анасымен бірге спорттық шараларға қатыстыру. «Гаджетсіз демалыс»
9 слайд
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚҚА ЖӘНЕ ТАБИҒАТТЫ
АЯЛАУҒА ДӘРІПТЕУ
Оқушының еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегін
құрметтеуге, еңбексүйгіштікке, еңбекке баулу, табысты
еңбектің маңыздылығын түсінуге, уақытты тиімді
жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің
нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін ата-
анамен күш салу .
Ата -анамен бірге оқушының э нергия тұтынуды үнемдеуге және
ресурстарға ұқыпты қарауға, табиғатты аялауға, экологиялық
акцияларға қатысу , құстарға үя жасау арқылы өз еліне, табиғатқа
деген сүйіспеншілігін арттыру.
9 слайд
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚҚА ЖӘНЕ ТАБИҒАТТЫ АЯЛАУҒА ДӘРІПТЕУ Оқушының еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегін құрметтеуге, еңбексүйгіштікке, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсінуге, уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін ата- анамен күш салу . Ата -анамен бірге оқушының э нергия тұтынуды үнемдеуге және ресурстарға ұқыпты қарауға, табиғатты аялауға, экологиялық акцияларға қатысу , құстарға үя жасау арқылы өз еліне, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.