§20.Өсу заттары. Өсімдіктерге өсу заттарының әсер ету механизмі. Ауксин мен гиберелиннің әсері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§20.Өсу заттары. Өсімдіктерге өсу заттарының әсер ету механизмі. Ауксин мен гиберелиннің әсері.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ презентациясы; 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін зерттеу;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бұрыңғы кілт сөздер: 1.Гормон 2.Рецептор 3.Мембраналар 4.Нысана- жасушалар 5.Инсулин 6.Эстроген Дескриптор: -әр кілт сөздің д

#1 слайд
Бұрыңғы кілт сөздер: 1.Гормон 2.Рецептор 3.Мембраналар 4.Нысана- жасушалар 5.Инсулин 6.Эстроген Дескриптор: -әр кілт сөздің дұрыс мазмұны үшін - 1 балл;

1 слайд

Бұрыңғы кілт сөздер: 1.Гормон 2.Рецептор 3.Мембраналар 4.Нысана- жасушалар 5.Инсулин 6.Эстроген Дескриптор: -әр кілт сөздің дұрыс мазмұны үшін - 1 балл;

«Ой қозғау» әдісі. 1.Сендерге өсімдіктердің қандай гормондары белгілі? 2.Фитогормондар екі топқа қандай белгілері бойынша б

#2 слайд
«Ой қозғау» әдісі. 1.Сендерге өсімдіктердің қандай гормондары белгілі? 2.Фитогормондар екі топқа қандай белгілері бойынша бөлінеді? 3.Ауксин мен гиббереллиннің өсімдік ағзасына, оның жеке мүшелеріне әсері қандай? Water Carbon Dioxide

2 слайд

«Ой қозғау» әдісі. 1.Сендерге өсімдіктердің қандай гормондары белгілі? 2.Фитогормондар екі топқа қандай белгілері бойынша бөлінеді? 3.Ауксин мен гиббереллиннің өсімдік ағзасына, оның жеке мүшелеріне әсері қандай? Water Carbon Dioxide

Дәйек сөз немесе цитата: "Өсімдік – табиғаттың үнсіз даналығының көрінісі." – А.Эйнштейн

#3 слайд
Дәйек сөз немесе цитата: "Өсімдік – табиғаттың үнсіз даналығының көрінісі." – А.Эйнштейн

3 слайд

Дәйек сөз немесе цитата: "Өсімдік – табиғаттың үнсіз даналығының көрінісі." – А.Эйнштейн

§20.Өсу заттары. Өсімдіктерге өсу заттарының әсер ету механизмі. Ауксин мен гиберелиннің әсері. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсу

#4 слайд
§20.Өсу заттары. Өсімдіктерге өсу заттарының әсер ету механизмі. Ауксин мен гиберелиннің әсері. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін зерттеу;

4 слайд

§20.Өсу заттары. Өсімдіктерге өсу заттарының әсер ету механизмі. Ауксин мен гиберелиннің әсері. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін зерттеу;

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 1.Теориялық білім: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін

#5 слайд
Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 1.Теориялық білім: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін сипаттайды; 2.Практикалық дағдылар: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін талдайды; 3.Функционалдық сауаттылық: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін түсіндіреді;

5 слайд

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 1.Теориялық білім: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін сипаттайды; 2.Практикалық дағдылар: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін талдайды; 3.Функционалдық сауаттылық: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер етуін түсіндіреді;

Дәйек сөз немесе цитата: "Табиғат – ең ұлы ғалым, ал өсімдіктер – оның үнсіз зертханасы." – Джордж Вашингтон Карвер

#6 слайд
Дәйек сөз немесе цитата: "Табиғат – ең ұлы ғалым, ал өсімдіктер – оның үнсіз зертханасы." – Джордж Вашингтон Карвер

6 слайд

Дәйек сөз немесе цитата: "Табиғат – ең ұлы ғалым, ал өсімдіктер – оның үнсіз зертханасы." – Джордж Вашингтон Карвер

tt «Қызықты деректер» "Гиббереллиннің ашылуы": Гиббереллин алғаш рет күріш өсімдіктерінде байқалған "баканае" ауруынан табы

#7 слайд
tt «Қызықты деректер» "Гиббереллиннің ашылуы": Гиббереллин алғаш рет күріш өсімдіктерінде байқалған "баканае" ауруынан табылды. Бұл ауруды саңырауқұлақтар қоздырып, өсімдіктер тым ұзарып, әлсіреген. Кейін бұл ауруды тудыратын гормон гиббереллин екені анықталды.

7 слайд

tt «Қызықты деректер» "Гиббереллиннің ашылуы": Гиббереллин алғаш рет күріш өсімдіктерінде байқалған "баканае" ауруынан табылды. Бұл ауруды саңырауқұлақтар қоздырып, өсімдіктер тым ұзарып, әлсіреген. Кейін бұл ауруды тудыратын гормон гиббереллин екені анықталды.

tt «Қызықты деректер» Ауксиннің тәжірибелік дәлелденуі: Ауксин әсерін алғаш Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис зерттеген. Ол

#8 слайд
tt «Қызықты деректер» Ауксиннің тәжірибелік дәлелденуі: Ауксин әсерін алғаш Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис зерттеген. Олар сұлы өскіндерінің жарыққа қарай иілуін бақылап, өсу заттарының өсімдіктің ұшында орналасатынын анықтады.

8 слайд

tt «Қызықты деректер» Ауксиннің тәжірибелік дәлелденуі: Ауксин әсерін алғаш Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис зерттеген. Олар сұлы өскіндерінің жарыққа қарай иілуін бақылап, өсу заттарының өсімдіктің ұшында орналасатынын анықтады.

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.2. Дәнді дақылдың өніп шығуы: А, Б, және В – тұқымның өнуінің кезеңдері; Г – Б кезеңін

#9 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.2. Дәнді дақылдың өніп шығуы: А, Б, және В – тұқымның өнуінің кезеңдері; Г – Б кезеңіндегі колеоптилдің көлденең кесіндісі.

9 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.2. Дәнді дақылдың өніп шығуы: А, Б, және В – тұқымның өнуінің кезеңдері; Г – Б кезеңіндегі колеоптилдің көлденең кесіндісі.

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.3. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Дарвиннің тәжірибесі. А, Б, В ж

#10 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.3. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Дарвиннің тәжірибесі. А, Б, В және Г – әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы

10 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.3. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Дарвиннің тәжірибесі. А, Б, В және Г – әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.4. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Бойсен- Йенсеннің тәжірибесі. А,

#11 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.4. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Бойсен- Йенсеннің тәжірибесі. А, Б, В және Г – әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы

11 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.4. Сұлы колеоптилінің фототропизмі бойынша жүргізілген Бойсен- Йенсеннің тәжірибесі. А, Б, В және Г – әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.5. Вент тәжірибелері. А және Б - әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта

#12 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.5. Вент тәжірибелері. А және Б - әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы. Жанында бақылау сынақтардың сызбанұсқасы келтірілген. Барлық тәжірибелер қараңғыда жүргізілді немесе бір жарықтың астында жүргізілді.

12 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.5. Вент тәжірибелері. А және Б - әсер ету факторын (сол жақта) және нәтижесін (оң жақта) көрсететін түрлі тәжірибелердің сызбанұсқасы. Жанында бақылау сынақтардың сызбанұсқасы келтірілген. Барлық тәжірибелер қараңғыда жүргізілді немесе бір жарықтың астында жүргізілді.

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Вентт

#13 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Венттің тәжірибесі.

13 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Венттің тәжірибесі.

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Вентт

#14 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Венттің тәжірибесі.

14 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.6. Ауксиннің (өсіргіш зат) таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін көрсететін, Венттің тәжірибесі.

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.7. Колеоптилдегі ауксиннің таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін түсіндіретін гипот

#15 слайд
tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.7. Колеоптилдегі ауксиннің таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін түсіндіретін гипотеза. Ауксин жарықтың әсерінен белсенділігін жоғалтпайды, керісінше жарық көзінен кері бағытта қозғалады. Нәтижесінде өсімдіктің көлеңкелі жағында бұл қосылыстың концентрациясы артады, бұл осы бөліктегі жасушалардың созылуын ынталандырады, және өсімдік иіледі.

15 слайд

tt «Бейнетүсіндіру» әдісі. Сурет 16.7. Колеоптилдегі ауксиннің таралуына бір жақты жарықтандырудың әсерін түсіндіретін гипотеза. Ауксин жарықтың әсерінен белсенділігін жоғалтпайды, керісінше жарық көзінен кері бағытта қозғалады. Нәтижесінде өсімдіктің көлеңкелі жағында бұл қосылыстың концентрациясы артады, бұл осы бөліктегі жасушалардың созылуын ынталандырады, және өсімдік иіледі.

Жұптық жұмыс. «Фрейер моделі» a. анықтама береді; b. қасиетін жазады; c. құрлысын/құрамын анықтайды; d. қызметін сипаттайды; 1

#16 слайд
Жұптық жұмыс. «Фрейер моделі» a. анықтама береді; b. қасиетін жазады; c. құрлысын/құрамын анықтайды; d. қызметін сипаттайды; 1. Абсциздік қышқылына... 2. Ауксиндерге.... 3. Гиббереллиндерге... 4. Цитокининдерге... 5. Этиленге...

16 слайд

Жұптық жұмыс. «Фрейер моделі» a. анықтама береді; b. қасиетін жазады; c. құрлысын/құрамын анықтайды; d. қызметін сипаттайды; 1. Абсциздік қышқылына... 2. Ауксиндерге.... 3. Гиббереллиндерге... 4. Цитокининдерге... 5. Этиленге...

tt Нақтылау тапсырмасы. «Шындық / Жалған» әдісі. Төменде берілген сипаттамалардың шындық немесе жалған екенін анықтаңыз. №Сип

#17 слайд
tt Нақтылау тапсырмасы. «Шындық / Жалған» әдісі. Төменде берілген сипаттамалардың шындық немесе жалған екенін анықтаңыз. №Сипаттамалары ШЫНДЫҚ ЖАЛҒАН 1Цитокининдер жасушалардың ұзаруына және көбеюіне ықпал етеді.    2Абсциз қышқылы – газ тәрізді, жемістердің пісіп жетілуі үдерісін жылдамдатады.    3Ауксиндер лептесіктердің жабылуына ықпал етеді.    4Цитокининдер өсімдік ДНҚ- мен өзара әрекеттесіп, оның әртүрлі нәруыздарды түзуіне кедергі келтіреді.   

17 слайд

tt Нақтылау тапсырмасы. «Шындық / Жалған» әдісі. Төменде берілген сипаттамалардың шындық немесе жалған екенін анықтаңыз. №Сипаттамалары ШЫНДЫҚ ЖАЛҒАН 1Цитокининдер жасушалардың ұзаруына және көбеюіне ықпал етеді.    2Абсциз қышқылы – газ тәрізді, жемістердің пісіп жетілуі үдерісін жылдамдатады.    3Ауксиндер лептесіктердің жабылуына ықпал етеді.    4Цитокининдер өсімдік ДНҚ- мен өзара әрекеттесіп, оның әртүрлі нәруыздарды түзуіне кедергі келтіреді.   

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Тапсырма: Өсімдіктердің өсуін ынталандыратын фитогормондар (ауксиндер мен гиббереллиндер)

#18 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Тапсырма: Өсімдіктердің өсуін ынталандыратын фитогормондар (ауксиндер мен гиббереллиндер) туралы білімді қолдана отырып, олардың ауыл шаруашылығындағы практикалық маңызын анықтаңыз. Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасаңыз. Сұрақтар: 1.Ауксин мен гиббереллиннің негізгі айырмашылықтары қандай? 2.Бұл фитогормондар өсімдіктердің қандай мүшелеріне әсер етеді? Мысал келтіріңіз. 3.Ауыл шаруашылығында өсімдіктердің өсуін арттыру үшін ауксин мен гиббереллинді қолданудың нақты жағдайларын атаңыз. 4.Сіздің ойыңызша, фитогормондарды дұрыс қолданбау қандай салдарға әкелуі мүмкін?

18 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Тапсырма: Өсімдіктердің өсуін ынталандыратын фитогормондар (ауксиндер мен гиббереллиндер) туралы білімді қолдана отырып, олардың ауыл шаруашылығындағы практикалық маңызын анықтаңыз. Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасаңыз. Сұрақтар: 1.Ауксин мен гиббереллиннің негізгі айырмашылықтары қандай? 2.Бұл фитогормондар өсімдіктердің қандай мүшелеріне әсер етеді? Мысал келтіріңіз. 3.Ауыл шаруашылығында өсімдіктердің өсуін арттыру үшін ауксин мен гиббереллинді қолданудың нақты жағдайларын атаңыз. 4.Сіздің ойыңызша, фитогормондарды дұрыс қолданбау қандай салдарға әкелуі мүмкін?

Практикалық тапсырма: Өсімдіктердің өсуін бақылау тәжірибесін ұйымдастыру: 1.Екі бірдей өсімдікті алыңыз (мысалы, бұршақ өсімд

#19 слайд
Практикалық тапсырма: Өсімдіктердің өсуін бақылау тәжірибесін ұйымдастыру: 1.Екі бірдей өсімдікті алыңыз (мысалы, бұршақ өсімдігі). 2.Бір өсімдікке ауксин ерітіндісін, ал екіншісіне гиббереллин ерітіндісін қолдану. 3.7-10 күн ішінде өсімдіктердің өсу қарқынын бақылап, нәтижелерін салыстырыңыз.

19 слайд

Практикалық тапсырма: Өсімдіктердің өсуін бақылау тәжірибесін ұйымдастыру: 1.Екі бірдей өсімдікті алыңыз (мысалы, бұршақ өсімдігі). 2.Бір өсімдікке ауксин ерітіндісін, ал екіншісіне гиббереллин ерітіндісін қолдану. 3.7-10 күн ішінде өсімдіктердің өсу қарқынын бақылап, нәтижелерін салыстырыңыз.

tt Кері байланыс: «БББ» Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді....

#20 слайд
tt Кері байланыс: «БББ» Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді....

20 слайд

tt Кері байланыс: «БББ» Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді....

ttҮй жұмысы:«Ауксинн ің тамырдың өсуіне ықпал етуі»

#21 слайд
ttҮй жұмысы:«Ауксинн ің тамырдың өсуіне ықпал етуі»

21 слайд

ttҮй жұмысы:«Ауксинн ің тамырдың өсуіне ықпал етуі»

Файл форматы:
pptx
04.12.2024
308
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі