Материалдар / §22.Сайтты насихаттау
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

§22.Сайтты насихаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
§22.Сайтты насихаттау
Авторы:
21 Қаңтар 2025
221
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
§22.Сайтты насихаттау Л.Мадетхан Информатика 10 класс 10.2.3.3.веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

1 слайд
§22.Сайтты насихаттау Л.Мадетхан Информатика 10 класс 10.2.3.3.веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

1 слайд

§22.Сайтты насихаттау Л.Мадетхан Информатика 10 класс 10.2.3.3.веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

Психологиялық ахуал «Сағат тілі» әдісі. Бұл әдісте балалар сағаттың суретін салады да, онда «12», «3», «6», «9» сандарын еңгіз

2 слайд
Психологиялық ахуал «Сағат тілі» әдісі. Бұл әдісте балалар сағаттың суретін салады да, онда «12», «3», «6», «9» сандарын еңгізеді де, оларға өз сыныбындағы адамдардың атын еңгізеді. Сол еңгізген адамдармен әр түрлі бағытта амандасады. «12»-қолмен амандасу «3»-құшақтасып амандасу «6»- Иықпен амандасу «9»- көзбен амандасу

2 слайд

Психологиялық ахуал «Сағат тілі» әдісі. Бұл әдісте балалар сағаттың суретін салады да, онда «12», «3», «6», «9» сандарын еңгізеді де, оларға өз сыныбындағы адамдардың атын еңгізеді. Сол еңгізген адамдармен әр түрлі бағытта амандасады. «12»-қолмен амандасу «3»-құшақтасып амандасу «6»- Иықпен амандасу «9»- көзбен амандасу

Өткен сабаққа шолу Үй тапсырмасын тексеру. Кейбір оқушылардың орындарына стикер жабыстырып, стикері бар оқушылардан өткен саба

3 слайд
Өткен сабаққа шолу Үй тапсырмасын тексеру. Кейбір оқушылардың орындарына стикер жабыстырып, стикері бар оқушылардан өткен сабақты сұрау. Естеріңе ­түсіріңдер! -сервер, хостинг, домен түсініктері; -сайтты жариялау нұсқалары; -сайтты ақысыз және ақылы дискімен жұмыс

3 слайд

Өткен сабаққа шолу Үй тапсырмасын тексеру. Кейбір оқушылардың орындарына стикер жабыстырып, стикері бар оқушылардан өткен сабақты сұрау. Естеріңе ­түсіріңдер! -сервер, хостинг, домен түсініктері; -сайтты жариялау нұсқалары; -сайтты ақысыз және ақылы дискімен жұмыс

«Ойлан, бөліс,ақылдас» §22.Сайтты насихаттау тақырыбын талқылау Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау әдістері

4 слайд
«Ойлан, бөліс,ақылдас» §22.Сайтты насихаттау тақырыбын талқылау Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау әдістері

4 слайд

«Ойлан, бөліс,ақылдас» §22.Сайтты насихаттау тақырыбын талқылау Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау әдістері

Ашық сұрақ әдісі. Нұсқау: Мұғалім сұрақтарды оқиды, оқушылар нақты жылдам жауап қайтарады. Ашық сұрақ әдісі . 1.Сайтты нас

5 слайд
Ашық сұрақ әдісі. Нұсқау: Мұғалім сұрақтарды оқиды, оқушылар нақты жылдам жауап қайтарады. Ашық сұрақ әдісі . 1.Сайтты насихаттау үшін қандай шаралар жүзеге асырылады? 2.Сайтты насихаттаудың қандай әдістері бар? 3.Іздеу маркетингнің басты мақсаты? 4.Әлеуметтік желілерде сайтты қалай насихаттауға болады? 5.Каталогтерге сайтты тіркеу қалай орындалады? 6.E-mail маркетинг қалай орындалады? 7.Сайтты насихаттаудың заңды әдісі қалай іске асырылыды? 8.Сайтты насихаттаудың қара әдісі қалай орындалады?

5 слайд

Ашық сұрақ әдісі. Нұсқау: Мұғалім сұрақтарды оқиды, оқушылар нақты жылдам жауап қайтарады. Ашық сұрақ әдісі . 1.Сайтты насихаттау үшін қандай шаралар жүзеге асырылады? 2.Сайтты насихаттаудың қандай әдістері бар? 3.Іздеу маркетингнің басты мақсаты? 4.Әлеуметтік желілерде сайтты қалай насихаттауға болады? 5.Каталогтерге сайтты тіркеу қалай орындалады? 6.E-mail маркетинг қалай орындалады? 7.Сайтты насихаттаудың заңды әдісі қалай іске асырылыды? 8.Сайтты насихаттаудың қара әдісі қалай орындалады?

Талдап, салыстырайық Сайтты сипаттау әдістері артықшылығы кемшілігі ақ қара сұр Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау

6 слайд
Талдап, салыстырайық Сайтты сипаттау әдістері артықшылығы кемшілігі ақ     қара     сұр     Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін анықтайды.

6 слайд

Талдап, салыстырайық Сайтты сипаттау әдістері артықшылығы кемшілігі ақ     қара     сұр     Дескриптер: - веб-сайтты насихаттау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін анықтайды.

Компьютерде орындайық. 150 беттегі тапсырманы орындау Дескриптер: -тәжірибеде қолданады Сайтты насихаттау әдістері

7 слайд
Компьютерде орындайық. 150 беттегі тапсырманы орындау Дескриптер: -тәжірибеде қолданады Сайтты насихаттау әдістері

7 слайд

Компьютерде орындайық. 150 беттегі тапсырманы орындау Дескриптер: -тәжірибеде қолданады Сайтты насихаттау әдістері

Рефлексия «Талқылау бойынша серіктестер» Мақсаты: Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірін баға

8 слайд
Рефлексия «Талқылау бойынша серіктестер» Мақсаты: Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірін бағалау арқылы ықпал ету. Нұсқау: Өтілген сабақ туралы серіктесіңізбен талқылап, сабақты қалай деңгейде түсінгенін смайликпен көрсетеді. Өзіңіз үйренген үш нәрсе: -Не білгіңіз келеді? -Не нәрсе оңай болды? -Не нәрсе қиын болды?

8 слайд

Рефлексия «Талқылау бойынша серіктестер» Мақсаты: Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірін бағалау арқылы ықпал ету. Нұсқау: Өтілген сабақ туралы серіктесіңізбен талқылап, сабақты қалай деңгейде түсінгенін смайликпен көрсетеді. Өзіңіз үйренген үш нәрсе: -Не білгіңіз келеді? -Не нәрсе оңай болды? -Не нәрсе қиын болды?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі