2 бөлікке тең бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Сабақтың мақсаттары:
а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету,
жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын
қалыптастыру.
ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа,
кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге
тәрбиелеу.
б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге
үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды
орындауға дағдыландыру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап,
і зденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау,
электрондық нұсқалар.
Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын.
Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік
орталыгы) Компь ю тер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар .
3 слайд
Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын қалыптастыру. ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа, кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге тәрбиелеу. б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру. Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап, і зденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау, электрондық нұсқалар. Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын. Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік орталыгы) Компь ю тер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар .
4 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру.
Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту.
ІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту
Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”
4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру. Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту. ІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”
5 слайд
Ардақ:
Ақ қоян-ау,ақ қоян,
Тез тоғайға шап, қоян.
Жылдам-жылдам қашпасаң
Жем боларсың қасқырға. Қоян:
Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ,
Айтасың ғой мені алдап,
Оқысайшы сабақты
Отырғанша алаңдап.
Қоян:
Онда саған не дейін
Сәбізімді берейін...Ардақ:
Ақыл айтпа, қарағым,
Дайын менің сабағым
Мен үлгілі боламын,-
Ылғый “бестік” аламын
Ардақ:
Рахмет,
Оны мен
Жалғыз өзім жемейін.
Теңдей бөліп берейін. Екеуі:
Жаман өле жейді
Жақсы бөле жейді.
5 слайд
Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң Жем боларсың қасқырға. Қоян: Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ, Айтасың ғой мені алдап, Оқысайшы сабақты Отырғанша алаңдап. Қоян: Онда саған не дейін Сәбізімді берейін...Ардақ: Ақыл айтпа, қарағым, Дайын менің сабағым Мен үлгілі боламын,- Ылғый “бестік” аламын Ардақ: Рахмет, Оны мен Жалғыз өзім жемейін. Теңдей бөліп берейін. Екеуі: Жаман өле жейді Жақсы бөле жейді.
6 слайд
Мағынаны тану
Арифметикалық ұғым туралы түсінік.
Компьютер үнтаспасы 1-модуль.
Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі.
-
Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз.
Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады:
Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз.
Бөліктерге бөлейік, құрастырайық
6 слайд
Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі. - Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз. Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады: Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз. Бөліктерге бөлейік, құрастырайық
7 слайд
1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік.
Бөлікке бөлу, яғни бір затты
бөліктерге бөліп тастау..
Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.
7 слайд
1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.
8 слайд
Практикалық жұмыс.
Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру.
Дәптермен жұмыс
Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан
теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу.
Жаттығу жұмыстары.
8 слайд
Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу. Жаттығу жұмыстары.
9 слайд
Сергіту сәті
Достар тату тәттіміз
Болса қолда тәттіміз.
Біз бөлісіп жатамыз.
Бәріміз дәм татамыз.
9 слайд
Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.
10 слайд
Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың
қайсысы тең бөлінгенін анықтау.
10 слайд
Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.
11 слайд
Ой жинақтау:
“ Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады.
Арифметика тапсырмасы.
11 слайд
Ой жинақтау: “ Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Сабақты қорытындылау:
Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау.
Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс
айтылады.
13 слайд
Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс айтылады.