Материалдар / 2 бөлікке тең бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 бөлікке тең бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш пәні мұғалімдеріне кере слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, кө

3 слайд
Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын қалыптастыру. ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа, кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге тәрбиелеу. б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.   Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап, і зденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау, электрондық нұсқалар.   Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын. Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік орталыгы) Компь ю тер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар .

3 слайд

Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын қалыптастыру. ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа, кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге тәрбиелеу. б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.   Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап, і зденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау, электрондық нұсқалар.   Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын. Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік орталыгы) Компь ю тер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар .

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру.

4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру. Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту. ІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”

4 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру. Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту. ІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”

Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң

5 слайд
Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң Жем боларсың қасқырға. Қоян: Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ, Айтасың ғой мені алдап, Оқысайшы сабақты Отырғанша алаңдап. Қоян: Онда саған не дейін Сәбізімді берейін...Ардақ: Ақыл айтпа, қарағым, Дайын менің сабағым Мен үлгілі боламын,- Ылғый “бестік” аламын Ардақ: Рахмет, Оны мен Жалғыз өзім жемейін. Теңдей бөліп берейін. Екеуі: Жаман өле жейді Жақсы бөле жейді.

5 слайд

Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң Жем боларсың қасқырға. Қоян: Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ, Айтасың ғой мені алдап, Оқысайшы сабақты Отырғанша алаңдап. Қоян: Онда саған не дейін Сәбізімді берейін...Ардақ: Ақыл айтпа, қарағым, Дайын менің сабағым Мен үлгілі боламын,- Ылғый “бестік” аламын Ардақ: Рахмет, Оны мен Жалғыз өзім жемейін. Теңдей бөліп берейін. Екеуі: Жаман өле жейді Жақсы бөле жейді.

Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьюте

6 слайд
Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі. - Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз. Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады: Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз. Бөліктерге бөлейік, құрастырайық

6 слайд

Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі. - Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз. Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады: Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз. Бөліктерге бөлейік, құрастырайық

1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір

7 слайд
1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.

7 слайд

1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.

Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөң

8 слайд
Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу. Жаттығу жұмыстары.

8 слайд

Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу. Жаттығу жұмыстары.

Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

9 слайд
Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

9 слайд

Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

10 слайд
Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

10 слайд

Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

Ой жинақтау: “ Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

11 слайд
Ой жинақтау: “ Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

11 слайд

Ой жинақтау: “ Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

12 слайд

12 слайд

Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс

13 слайд
Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс айтылады.

13 слайд

Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс айтылады.