2 бөлікке тең бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

2 бөлікке тең бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш пәні мұғалімдеріне кере слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен

#3 слайд
Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын қалыптастыру. ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа, кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге тәрбиелеу. б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.   Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап, ізденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау, электрондық нұсқалар.   Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын. Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік орталыгы) Компьютер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары: а) білімділігі: Бүтін затты теңдей екі бөлікке бөлуге үйрету, жартыны бүтіндеу, көзбен мөлшерлей бөлу дағдысын қалыптастыру. ә) тәрбиелілігі: Оқушыларды татулыққа, достыққа, кішіпейілділікке, сараң болмауға, іштарлыққа жол бермеуге тәрбиелеу. б) дамытушылығы: Компьютермен жұмыс жүргізуге үйрету, шығармашылық ойын дамыту, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.   Сабақтың типі: Жаңа сабақты хабарлау. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндірмелі, сұрақ – жауап, ізденушілік, салыстыру, талдау, жинақтау, электрондық нұсқалар.   Сабақтың көрнекілігі: Электрондық оқулық (Математика 1 – 4 сын. Республикалық білім беруді ақпараттандыру ғылыми - әдістемелік орталыгы) Компьютер, ойыншықтар, үлестірмелі тапсырмалар.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру.

#4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру. Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту. ІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”

4 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жылулық сәтін құру. Бір – біріне жылы лебіздер білдіре отырып, тілек айту. ІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту Көрініс көрсету:” Ардақ пен қоян”

Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң

#5 слайд
Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң Жем боларсың қасқырға. Қоян: Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ, Айтасың ғой мені алдап, Оқысайшы сабақты Отырғанша алаңдап. Қоян: Онда саған не дейін Сәбізімді берейін... Ардақ: Ақыл айтпа, қарағым, Дайын менің сабағым Мен үлгілі боламын,- Ылғый “бестік” аламын Ардақ: Рахмет, Оны мен Жалғыз өзім жемейін. Теңдей бөліп берейін. Екеуі: Жаман өле жейді Жақсы бөле жейді.

5 слайд

Ардақ: Ақ қоян-ау,ақ қоян, Тез тоғайға шап, қоян. Жылдам-жылдам қашпасаң Жем боларсың қасқырға. Қоян: Ақ Ардақ-ау, ақ Ардақ, Айтасың ғой мені алдап, Оқысайшы сабақты Отырғанша алаңдап. Қоян: Онда саған не дейін Сәбізімді берейін... Ардақ: Ақыл айтпа, қарағым, Дайын менің сабағым Мен үлгілі боламын,- Ылғый “бестік” аламын Ардақ: Рахмет, Оны мен Жалғыз өзім жемейін. Теңдей бөліп берейін. Екеуі: Жаман өле жейді Жақсы бөле жейді.

Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үн

#6 слайд
Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі. -Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз. Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады: Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз. Бөліктерге бөлейік, құрастырайық

6 слайд

Мағынаны тану Арифметикалық ұғым туралы түсінік. Компьютер үнтаспасы 1-модуль. Компьютер үнтаспасы арқылы сабақтың негізгі тақырыбы түсіндіріледі. -Балалар, біз сендермен математиканың құпия сырларымен танысамыз. Құпия математикалық сырлар төрт ұғымнан тұрады: Арифметикалық ұғым ұяшығында теңдей бөлумен танысамыз. Бөліктерге бөлейік, құрастырайық

1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір

#7 слайд
1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.

7 слайд

1 алманы теңдей 2 бөлікке бөлдік. Бөлікке бөлу, яғни бір затты бөліктерге бөліп тастау.. Ал, енді екі бөлікті біріктіру, бір затты бүтіндеу, не біріктіру болады.

Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңг

#8 слайд
Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу. Жаттығу жұмыстары.

8 слайд

Практикалық жұмыс. Лентаны Әйгерім мен Жанарға теңдей бөліп беру. Дәптермен жұмыс Тапсырма №1 (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек тік төрт бұрыштыларды) ортасынан теңдей бөлу, жартысын бояу жұмыстарын жүргізу. Жаттығу жұмыстары.

Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

#9 слайд
Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

9 слайд

Сергіту сәті Достар тату тәттіміз Болса қолда тәттіміз. Біз бөлісіп жатамыз. Бәріміз дәм татамыз.

Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

#10 слайд
Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

10 слайд

Тапсырма №2 тапсырмасында геометриялық фигуралардың қайсысы тең бөлінгенін анықтау.

Ой жинақтау: “Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

#11 слайд
Ой жинақтау: “Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

11 слайд

Ой жинақтау: “Кім тапқыр” дидактикалық ойыны ұйымдастырылады. Арифметика тапсырмасы.

#12 слайд

12 слайд

Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс

#13 слайд
Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс айтылады.

13 слайд

Сабақты қорытындылау: Жұмыстарын жинақтау. Белсенді оқушыларды мадақтау. Балалардың ынта – ықыласына қолдау көрсетіліп, алғыс айтылады.

Файл форматы:
ppt
02.02.2019
903
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі