Материалдар / 2 ші Педагогикалық кеңес
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

2 ші Педагогикалық кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі балаларды ойын арқылы оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2023
324
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС №3 ТАҚЫРЫБЫ: “МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” 2022-2023 оқу жылы

1 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС №3 ТАҚЫРЫБЫ: “МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” 2022-2023 оқу жылы

Мақсаты: Жаңа стандарт бойынша «ойын арқылы оқыту» қағидасына негізделген ерте жастағы балаларды дамыту жүйесін негізг

2 слайд
Мақсаты: Жаңа стандарт бойынша «ойын арқылы оқыту» қағидасына негізделген ерте жастағы балаларды дамыту жүйесін негізге ала отырып, мектепке дейінгі оқу-тәрбие үдерісінде ойын технологиясын кеңінен қолдану; педагогтар мен тәрбиешілердің алдағы жұмыс мазмұнын өңдеу.

Педагогикалық кеңестің бағдарламасы • ТРЕНИНГ “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ” • “ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” (мәлімд

3 слайд
Педагогикалық кеңестің бағдарламасы • ТРЕНИНГ “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ” • “ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” (мәлімдеме, әдіскер Содыкова С.Б ) ; • “ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ” слайд-презентация; • “ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОЙЫН ТҮРЛЕРІ” топтық жұмыс • ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ Меңгеруші:Есенсариева А.Ы

Ұйымдастыру Тренинг : “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ”

4 слайд
Ұйымдастыру Тренинг : “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ”

Шульте кестесі

5 слайд
Шульте кестесі

“ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” ҚР Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамызда ғы № 348 бұйрығы, нег

6 слайд
“ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” ҚР Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамызда ғы № 348 бұйрығы, негізінде өзгерістер енгізілді. Стандарт бойыншы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту келесі талаптарды анықтайды:

Әр баланың жан - жақты дамуы мен әлеуетін ашуға қолайлы жағдайлар жасау; Баланың даралығын қолдауға бағытталған дамытушы за

7 слайд
Әр баланың жан - жақты дамуы мен әлеуетін ашуға қолайлы жағдайлар жасау; Баланың даралығын қолдауға бағытталған дамытушы заттық - кеңістіктік арнайы ортаны құру. Балалар білім алу үшін арнайы жағдайлар - оқу, арнайы жеке дамыту бағдарламарын құру; Баланы толыққанды дамыту - қимыл белсенділігіне жағдай жасау, жағымды қарым - қатынас орнату ;

Тәрбиеші -педагог жаңа стандарт бойынша т өмендегі қағидаларды ойын арқылы жүзеге асыру қажет Әр баланың қызығушылықтары мен

8 слайд
Тәрбиеші -педагог жаңа стандарт бойынша т өмендегі қағидаларды ойын арқылы жүзеге асыру қажет Әр баланың қызығушылықтары мен ерекшеліктерін ескере отырып, оларды толыққанды дамыту; Салауатты өмір салтының негіздері қимыл - қозғалыс, коммуникативтік әлеуметтік дағдылар, отбасына, қоршаған ортаға адамгершілік қатынасы, мәдениетін дамыту; Балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын, креативті және сыни ойлауды шығармашылық дағдыларын ,зерттеу іс - әрекетін дамыту;

“ Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа Мемлекеттік стандарты” мен “үлгілік бағдарламаның” қабылдануы баланың барлық ас

9 слайд
“ Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа Мемлекеттік стандарты” мен “үлгілік бағдарламаның” қабылдануы баланың барлық аспектісі бойынша “толық дамуы” бірінші орынға қойылған. Оның ішінде интеллектуалды, құндылық , әлеуметтік -эмоционалды және физикалық даму бар. Сол мақсатқа жету үшін, мектепке дейінгі ұйымдар оқу жоспарының икемді тәртібін әзірлей алады, мектеп сабақтары сияқты кесте бойынша сабақты ресми түрде өткізу мектеп жасына дейнгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келмейді деп А.Аймағамбетов мәлімдеген болатын. Жаңа стандарт “ойын арқылы оқыту” қағидасына негізделген . Осыған дейінгі стандартта балаларды тәрбиелеу мен оқытуда шектеу қою, белсенді ойындарға уақыттың жеткіліксіздігі, “партада” ұзақ отыру басым болған. Ал жаңа стандарт мектепке дейінгі ұйымдарға құндылықтар мен құзыреттіліктерді дамытуға және жас балалар үшін табиғи ойын үлгісін кеңінен қолдануға бағытталаған. https:// youtu.be/cLVtbT-xbWE

Сіздерге сұрақ! Ойын дегеніміз не? Бұл ұғым қандай анықтама беретін едіңіз?

10 слайд
Сіздерге сұрақ! Ойын дегеніміз не? Бұл ұғым қандай анықтама беретін едіңіз?

баланың негізгі әрекеті Іскерлік, кәсіби дағдылар моделі Баланың ақыл - ойын дамыту құралы Тұлғалыық дамудың жетекші нысаны

11 слайд
баланың негізгі әрекеті Іскерлік, кәсіби дағдылар моделі Баланың ақыл - ойын дамыту құралы Тұлғалыық дамудың жетекші нысаны ОЙЫН Тәрбие құралы Баланы әдептілік пен сауаттылыққа бағыттайтын құрал

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ Дидактикалық ойындар Қимылды ойындар Танымдық ойындар Логикалық ойындар Сюжеттік -р өлдік ойындар

12 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ Дидактикалық ойындар Қимылды ойындар Танымдық ойындар Логикалық ойындар Сюжеттік -р өлдік ойындар

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

ОЙЫН ТҮРІНІҢ АТЫН ЖАЗУ АНЫҚТАМА БЕРУ БАЛАҒА ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? ҚАНДАЙ ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАДЫ?

14 слайд
ОЙЫН ТҮРІНІҢ АТЫН ЖАЗУ АНЫҚТАМА БЕРУ БАЛАҒА ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? ҚАНДАЙ ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАДЫ?

№ 2 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ: 1. Мектепке дейінгі оқу - тәрбие жұмыстары жаңа стандарт талаптарына сай әзірленсін. Үлгіл

15 слайд
№ 2 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ: 1. Мектепке дейінгі оқу - тәрбие жұмыстары жаңа стандарт талаптарына сай әзірленсін. Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес ойын арқылы оқыту жүйесі жүргізлсін. 2. Мақсатқа жету жолында әрбір тәрбиеші, педагог өз іскерліктерімен, шеберліктерімен жаңа стандарттық талапқа сай балаларды дамыту жұмыстары атқарылсын.