1 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС
№3
ТАҚЫРЫБЫ: “МЕКТЕПКЕ
ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ
ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ”
2022-2023 оқу жылы
2 слайд
Мақсаты: Жаңа стандарт бойынша «ойын
арқылы оқыту» қағидасына негізделген ерте
жастағы балаларды дамыту жүйесін негізге ала
отырып, мектепке дейінгі оқу-тәрбие
үдерісінде ойын технологиясын кеңінен
қолдану; педагогтар мен тәрбиешілердің
алдағы жұмыс мазмұнын өңдеу.
3 слайд
Педагогикалық кеңестің
бағдарламасы
•
ТРЕНИНГ “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ”
•
“ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН
АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ” (мәлімдеме, әдіскер Содыкова С.Б ) ;
•
“ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ” слайд-презентация;
•
“ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОЙЫН ТҮРЛЕРІ” топтық жұмыс
•
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ
Меңгеруші:Есенсариева А.Ы
4 слайд
Ұйымдастыру
Тренинг : “КӨҢІЛДІ ТАНЫСУ”
5 слайд
Шульте кестесі
6 слайд
“ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН
АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ”
ҚР Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы
3 тамызда ғы № 348 бұйрығы, негізінде
өзгерістер енгізілді. Стандарт бойыншы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту келесі
талаптарды анықтайды:
7 слайд
Әр баланың жан - жақты дамуы
мен әлеуетін ашуға қолайлы
жағдайлар жасау;
Баланың даралығын
қолдауға бағытталған
дамытушы заттық -
кеңістіктік арнайы
ортаны құру. Балалар білім алу үшін
арнайы жағдайлар - оқу,
арнайы жеке дамыту
бағдарламарын құру;
Баланы толыққанды
дамыту - қимыл
белсенділігіне жағдай
жасау, жағымды қарым -
қатынас орнату ;
8 слайд
Тәрбиеші -педагог жаңа
стандарт бойынша т өмендегі
қағидаларды ойын арқылы
жүзеге асыру қажет
Әр баланың қызығушылықтары мен ерекшеліктерін
ескере отырып, оларды толыққанды дамыту;
Салауатты өмір салтының негіздері қимыл - қозғалыс,
коммуникативтік әлеуметтік дағдылар, отбасына,
қоршаған ортаға адамгершілік қатынасы, мәдениетін
дамыту;
Балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын,
креативті және сыни ойлауды шығармашылық
дағдыларын ,зерттеу іс - әрекетін дамыту;
9 слайд
“ Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа Мемлекеттік
стандарты” мен “үлгілік бағдарламаның” қабылдануы
баланың барлық аспектісі бойынша “толық дамуы” бірінші
орынға қойылған. Оның ішінде интеллектуалды, құндылық ,
әлеуметтік -эмоционалды және физикалық даму бар. Сол
мақсатқа жету үшін, мектепке дейінгі ұйымдар оқу
жоспарының икемді тәртібін әзірлей алады, мектеп
сабақтары сияқты кесте бойынша сабақты ресми түрде өткізу
мектеп жасына дейнгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
келмейді деп А.Аймағамбетов мәлімдеген болатын.
Жаңа стандарт “ойын арқылы оқыту” қағидасына
негізделген . Осыған дейінгі стандартта балаларды тәрбиелеу
мен оқытуда шектеу қою, белсенді ойындарға уақыттың
жеткіліксіздігі, “партада” ұзақ отыру басым болған. Ал жаңа
стандарт мектепке дейінгі ұйымдарға құндылықтар мен
құзыреттіліктерді дамытуға және жас балалар үшін табиғи
ойын үлгісін кеңінен қолдануға бағытталаған.
https:// youtu.be/cLVtbT-xbWE
10 слайд
Сіздерге сұрақ!
Ойын дегеніміз не? Бұл
ұғым қандай анықтама
беретін едіңіз?
11 слайд
баланың негізгі
әрекеті
Іскерлік, кәсіби
дағдылар моделі Баланың ақыл -
ойын дамыту
құралы
Тұлғалыық
дамудың жетекші
нысаны ОЙЫН
Тәрбие құралы
Баланы әдептілік
пен сауаттылыққа
бағыттайтын
құрал
12 слайд
ОЙЫН
ТҮРЛЕРІ
Дидактикалық
ойындар Қимылды
ойындар
Танымдық
ойындар Логикалық
ойындар
Сюжеттік -р өлдік
ойындар
13 слайд
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
14 слайд
ОЙЫН ТҮРІНІҢ
АТЫН ЖАЗУ
АНЫҚТАМА
БЕРУ
БАЛАҒА
ҚАНДАЙ
ПАЙДАСЫ БАР? ҚАНДАЙ ОҚУ
ҚЫЗМЕТІНДЕ
ПАЙДАЛАНУҒА
БОЛАДЫ?
15 слайд
№ 2 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ
ШЕШІМІ:
1. Мектепке дейінгі оқу - тәрбие жұмыстары
жаңа стандарт талаптарына сай әзірленсін.
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес ойын
арқылы оқыту жүйесі жүргізлсін.
2. Мақсатқа жету жолында әрбір тәрбиеші,
педагог өз іскерліктерімен, шеберліктерімен
жаңа стандарттық талапқа сай балаларды
дамыту жұмыстары атқарылсын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз