§30. Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§30. Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық.

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ассиметриялық бөліну Стохастикалық бөліну Мультипотенттілі к Бұрыңғы кілт сөздер:

#1 слайд
Ассиметриялық бөліну Стохастикалық бөліну Мультипотенттілі к Бұрыңғы кілт сөздер:

1 слайд

Ассиметриялық бөліну Стохастикалық бөліну Мультипотенттілі к Бұрыңғы кілт сөздер:

Эмбриналды бағаналы жасушалар туралы..... Феталдық бағаналы жасушаларды алу мүмкіндіктерін.... Соматикалық бағаналы жасушалар

#2 слайд
Эмбриналды бағаналы жасушалар туралы..... Феталдық бағаналы жасушаларды алу мүмкіндіктерін.... Соматикалық бағаналы жасушаларды алу әдістеріне мысалдарды.... «Ой қозғау» әдісі «Сендер білесіңдер ме?»

2 слайд

Эмбриналды бағаналы жасушалар туралы..... Феталдық бағаналы жасушаларды алу мүмкіндіктерін.... Соматикалық бағаналы жасушаларды алу әдістеріне мысалдарды.... «Ой қозғау» әдісі «Сендер білесіңдер ме?»

Бағаналы жасушалар Эмбрион Соматикалық Феталдық Жасушалардың көбеюі Эмбиобласт Донор Реципиент Жаңа кілт сөздер:

#3 слайд
Бағаналы жасушалар Эмбрион Соматикалық Феталдық Жасушалардың көбеюі Эмбиобласт Донор Реципиент Жаңа кілт сөздер:

3 слайд

Бағаналы жасушалар Эмбрион Соматикалық Феталдық Жасушалардың көбеюі Эмбиобласт Донор Реципиент Жаңа кілт сөздер:

"Бағаналы жасушалар — бұл болашақтың медицинасының іргетасы: олар қайта жаңару мен қалпына келудің шексіз мүмкіндіктерін ұ

#4 слайд
"Бағаналы жасушалар — бұл болашақтың медицинасының іргетасы: олар қайта жаңару мен қалпына келудің шексіз мүмкіндіктерін ұсынады." — Роберт Ланца, бағаналы жасушалар зерттеушісі. Дәйек сөз немесе цитата:

4 слайд

"Бағаналы жасушалар — бұл болашақтың медицинасының іргетасы: олар қайта жаңару мен қалпына келудің шексіз мүмкіндіктерін ұсынады." — Роберт Ланца, бағаналы жасушалар зерттеушісі. Дәйек сөз немесе цитата:

§30. Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық. 11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және о

#5 слайд
§30. Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық. 11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру;

5 слайд

§30. Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық. 11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру;

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» Теориялық білім: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалы

#6 слайд
Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» Теориялық білім: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын сипаттайды; Практикалық дағдылар: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын салыстырады; Функционалдық сауаттылық: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіреді;

6 слайд

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» Теориялық білім: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын сипаттайды; Практикалық дағдылар: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын салыстырады; Функционалдық сауаттылық: бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіреді;

"Бағаналы жасушалар – бұл тек ғылымның емес, болашақ медицинасының негізі." — Шинья Яманака, бағаналы жасушалар саласындағы

#7 слайд
"Бағаналы жасушалар – бұл тек ғылымның емес, болашақ медицинасының негізі." — Шинья Яманака, бағаналы жасушалар саласындағы Нобель сыйлығының лауреаты. Дәйек сөз немесе цитата:

7 слайд

"Бағаналы жасушалар – бұл тек ғылымның емес, болашақ медицинасының негізі." — Шинья Яманака, бағаналы жасушалар саласындағы Нобель сыйлығының лауреаты. Дәйек сөз немесе цитата:

•1956 жылы ғалымдар алғаш рет сүйек кемігін трансплантациялау арқылы бағаналы жасушаларды медицинада қолдана бастады. Бұл

#8 слайд
•1956 жылы ғалымдар алғаш рет сүйек кемігін трансплантациялау арқылы бағаналы жасушаларды медицинада қолдана бастады. Бұл әдіс бүгінгі күні қан ауруларын, соның ішінде лейкемияны емдеудің негізі болып табылады. «Қызықты деректер» •1996 жылы әлемде алғаш рет қой Долли бағаналы жасушалардың көмегімен сәтті клондалды. Бұл оқиға бағаналы жасушалардың генетикалық зерттеулер мен репродуктивті медицинада үлкен мүмкіндіктерге ие екенін көрсетті. •2014 жылы Жапонияда Шинья Яманака бастаған зерттеушілер тобы бағаналы жасушаларды пайдаланып, жасушаларды көз торына имплантациялау арқылы көру қабілеті бұзылған пациентке көмектесті. Бағаналы жасушалардың алғашқы қолданылуы Бағаналы жасушалар арқылы жануарларды клондау Бағаналы жасушалармен көру қабілетін қалпына келтіру

8 слайд

•1956 жылы ғалымдар алғаш рет сүйек кемігін трансплантациялау арқылы бағаналы жасушаларды медицинада қолдана бастады. Бұл әдіс бүгінгі күні қан ауруларын, соның ішінде лейкемияны емдеудің негізі болып табылады. «Қызықты деректер» •1996 жылы әлемде алғаш рет қой Долли бағаналы жасушалардың көмегімен сәтті клондалды. Бұл оқиға бағаналы жасушалардың генетикалық зерттеулер мен репродуктивті медицинада үлкен мүмкіндіктерге ие екенін көрсетті. •2014 жылы Жапонияда Шинья Яманака бастаған зерттеушілер тобы бағаналы жасушаларды пайдаланып, жасушаларды көз торына имплантациялау арқылы көру қабілеті бұзылған пациентке көмектесті. Бағаналы жасушалардың алғашқы қолданылуы Бағаналы жасушалар арқылы жануарларды клондау Бағаналы жасушалармен көру қабілетін қалпына келтіру

«Бейнетүсіндіру» әдісі. Мониторинг аспектісі Мақсаты Қолданылатын әдістер Мысалдар/Түсініктеме Зерттеу мониторингі Жасушалар

#9 слайд
«Бейнетүсіндіру» әдісі. Мониторинг аспектісі Мақсаты Қолданылатын әдістер Мысалдар/Түсініктеме Зерттеу мониторингі Жасушалардың даму және көбею процесін бақылау. Микроскопия, генетикалық талдау, жасушалық маркерлерді анықтау. Жасушалардың қандай ұлпаға айналып жатқанын қадағалау. Қолдану тиімділігі Науқастардың емдеу барысындағы денсаулығын бақылау, нәтижелілікті бағалау. Медициналық тексерулер, биомаркерлерді өлшеу, сауалнама. Сүйек кемігі трансплантациясы кезіндегі қалпына келу жылдамдығын бақылау. Қауіпсіздік мониторингі Жанама әсерлерді және асқынуларды ерте анықтау. Клиникалық бақылау, деректерді талдау. Иммундық жауапты немесе ісіктің пайда болуын тексеру. Сақтау жағдайларын бақылау Бағаналы жасушаларды сақтау кезінде олардың тіршілік қабілетін қамтамасыз ету. Температура, ылғалдылық, криоконсервация бақылау жүйелері. Жасушаларды -196°C-та сұйық азотта сақтау, тұрақты параметрлерді қадағалау. Этика және заңнама Зерттеулердің этикалық нормаларға және заңнама талаптарына сәйкестігін бақылау. Құжаттарды тексеру, тәуелсіз сарапшылардың бағасы. Эмбрионалды бағаналы жасушаларды зерттеу рұқсат етілген аймақтарда ғана жүргізілуі тиіс. Ғылыми жетістіктерді бақылау Жаңа әдістер мен технологиялардың тиімділігін тексеру. Ғылыми жарияланымдарды талдау, зертханалық сынақтар. Органоидтарды (мини-органдарды) зерттеудегі жаңалықтарды бақылау. Қаржылық мониторинг Жобалардың қаржыландырылуын және қаражаттың дұрыс бөлінуін бақылау. Бюджет талдауы, шығындардың есебі. Зерттеу жобаларына бөлінген грант қаражаттарының тиімді жұмсалуын тексеру. Қоғамдық пікір мониторингі Бағаналы жасушалар зерттеулерінің қоғам қабылдау деңгейін және пікірлерін анықтау. Сауалнама, медиа және әлеуметтік желілерді талдау. Бағаналы жасушаларды терапия ретінде қолданудың этикалық және әлеуметтік салдарын зерттеу.

9 слайд

«Бейнетүсіндіру» әдісі. Мониторинг аспектісі Мақсаты Қолданылатын әдістер Мысалдар/Түсініктеме Зерттеу мониторингі Жасушалардың даму және көбею процесін бақылау. Микроскопия, генетикалық талдау, жасушалық маркерлерді анықтау. Жасушалардың қандай ұлпаға айналып жатқанын қадағалау. Қолдану тиімділігі Науқастардың емдеу барысындағы денсаулығын бақылау, нәтижелілікті бағалау. Медициналық тексерулер, биомаркерлерді өлшеу, сауалнама. Сүйек кемігі трансплантациясы кезіндегі қалпына келу жылдамдығын бақылау. Қауіпсіздік мониторингі Жанама әсерлерді және асқынуларды ерте анықтау. Клиникалық бақылау, деректерді талдау. Иммундық жауапты немесе ісіктің пайда болуын тексеру. Сақтау жағдайларын бақылау Бағаналы жасушаларды сақтау кезінде олардың тіршілік қабілетін қамтамасыз ету. Температура, ылғалдылық, криоконсервация бақылау жүйелері. Жасушаларды -196°C-та сұйық азотта сақтау, тұрақты параметрлерді қадағалау. Этика және заңнама Зерттеулердің этикалық нормаларға және заңнама талаптарына сәйкестігін бақылау. Құжаттарды тексеру, тәуелсіз сарапшылардың бағасы. Эмбрионалды бағаналы жасушаларды зерттеу рұқсат етілген аймақтарда ғана жүргізілуі тиіс. Ғылыми жетістіктерді бақылау Жаңа әдістер мен технологиялардың тиімділігін тексеру. Ғылыми жарияланымдарды талдау, зертханалық сынақтар. Органоидтарды (мини-органдарды) зерттеудегі жаңалықтарды бақылау. Қаржылық мониторинг Жобалардың қаржыландырылуын және қаражаттың дұрыс бөлінуін бақылау. Бюджет талдауы, шығындардың есебі. Зерттеу жобаларына бөлінген грант қаражаттарының тиімді жұмсалуын тексеру. Қоғамдық пікір мониторингі Бағаналы жасушалар зерттеулерінің қоғам қабылдау деңгейін және пікірлерін анықтау. Сауалнама, медиа және әлеуметтік желілерді талдау. Бағаналы жасушаларды терапия ретінде қолданудың этикалық және әлеуметтік салдарын зерттеу.

«Айырмашылығы неде?» «Эмбрионалды және соматикалық жасушалар»

#10 слайд
«Айырмашылығы неде?» «Эмбрионалды және соматикалық жасушалар»

10 слайд

«Айырмашылығы неде?» «Эмбрионалды және соматикалық жасушалар»

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#11 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

11 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#12 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

12 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#13 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

13 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#14 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

14 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#15 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

15 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#16 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

16 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздер

#17 слайд
«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

17 слайд

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі. - Төменде берілген суреттерге атау бере отырып сипаттаңыз. - Суреттің тиісті кілт сөздерін орналастырыңыз. - Бағаналық жасушаларды мамандандыру үдерісінің кезеңдерін түсіндіріңіз. - Суреттегі процесті түсіндіріңіз және салыстырыңыз.

Үй жұмысы: §31. Практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі. Кері байланыс: «БББ» Білгенім. .... Білдім.... . Білгім келеді

#18 слайд
Үй жұмысы: §31. Практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі. Кері байланыс: «БББ» Білгенім. .... Білдім.... . Білгім келеді....

18 слайд

Үй жұмысы: §31. Практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі. Кері байланыс: «БББ» Білгенім. .... Білдім.... . Білгім келеді....

Файл форматы:
pptx
06.12.2024
233
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі