Материалдар / 38 сабақ

38 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ.топтық жұмыс тапсырмалары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі 2- сынып

1 слайд
Қазақ тілі 2- сынып

1 слайд

Қазақ тілі 2- сынып

Қазақ тілі 2- сынып. ІІ тоқсан 38 – сабақ. Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не? Әзірл

2 слайд
Қазақ тілі 2- сынып. ІІ тоқсан 38 – сабақ. Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не? Әзірлеуші: Ерғазиева Гулзада Шынбергенқызы Ү. Түктібаев атындағы № 24 қазақ орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі

2 слайд

Қазақ тілі 2- сынып. ІІ тоқсан 38 – сабақ. Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не? Әзірлеуші: Ерғазиева Гулзада Шынбергенқызы Ү. Түктібаев атындағы № 24 қазақ орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ мақсаты Мәтіннің та қырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақыры

3 слайд
Сабақ мақсаты Мәтіннің та қырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

3 слайд

Сабақ мақсаты Мәтіннің та қырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

Есіңе сақта Мәтін Сөйле м СөзӘріп

4 слайд
Есіңе сақта Мәтін Сөйле м СөзӘріп

4 слайд

Есіңе сақта Мәтін Сөйле м СөзӘріп

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтін – мазмұны жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мә

5 слайд
Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтін – мазмұны жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтін құрамындағы сөйлемдер ортақ тақырыппен біріге ді.

5 слайд

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтін – мазмұны жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтін құрамындағы сөйлемдер ортақ тақырыппен біріге ді.

Есіңе түсірОқы “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды:

6 слайд
Есіңе түсірОқы “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: “ Сынып деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ беретін кісіні кім дейді?” Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым. Сен қалай жауап берер едің? • Оқығандарыңның мәтін екенін дәлелдеңдер. Мәтіннің тақырыбын анықтаңдар: мәтінде кім туралы айтылған? • Мәтінге ат қой.

6 слайд

Есіңе түсірОқы “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: “ Сынып деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ беретін кісіні кім дейді?” Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым. Сен қалай жауап берер едің? • Оқығандарыңның мәтін екенін дәлелдеңдер. Мәтіннің тақырыбын анықтаңдар: мәтінде кім туралы айтылған? • Мәтінге ат қой.

Есіңе түсірӨзіңді тексер “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың аст

7 слайд
Есіңе түсірӨзіңді тексер “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: “ Сынып деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ беретін кісіні кім дейді?” Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым. Сен қалай жауап берер едің? “ Менің інім”

7 слайд

Есіңе түсірӨзіңді тексер “ Менің інім” – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: “ Сынып деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ беретін кісіні кім дейді?” Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым. Сен қалай жауап берер едің? “ Менің інім”

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Тақырып – мәтінде баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні.

8 слайд
Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Тақырып – мәтінде баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні.

8 слайд

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Тақырып – мәтінде баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні.

Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Досжанның мінез

9 слайд
Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Досжанның мінезі ашық. Жәния кітабын күтіп ұстайды.Ол кимелеп, кезекте тұрғандардың арасына кіріп кетті. Талғат өлеңді мәнерлеп оқыды. Кезекте тұрғандар реніш білдірді. Марғұлан мектеп алдында ұзақ тұрды. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра берді. • Сөйлем ішінен мәтін құрайтындарын көшіріп жаз. • Құраған мәтініңнің тақырыбын анықта. Мәтінге ат қой. • Құраған мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал – мәтелдер тауып айт.

9 слайд

Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Досжанның мінезі ашық. Жәния кітабын күтіп ұстайды.Ол кимелеп, кезекте тұрғандардың арасына кіріп кетті. Талғат өлеңді мәнерлеп оқыды. Кезекте тұрғандар реніш білдірді. Марғұлан мектеп алдында ұзақ тұрды. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра берді. • Сөйлем ішінен мәтін құрайтындарын көшіріп жаз. • Құраған мәтініңнің тақырыбын анықта. Мәтінге ат қой. • Құраған мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал – мәтелдер тауып айт.

Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Ол кимеле

10 слайд
Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Ол кимелеп, кезекте тұрғандардың арасына кіріп кетті. Кезекте тұрғандар реніш білдірді. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра берді. Түскі үзіліс

10 слайд

Есіңе түсірОқы. Берілген сөйлемдерден мәтін құрамайтынын дәлелдеп көр. Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Ол кимелеп, кезекте тұрғандардың арасына кіріп кетті. Кезекте тұрғандар реніш білдірді. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра берді. Түскі үзіліс

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір

11 слайд
Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір

11 слайд

Есіңе түсірМектеп асханасында Есіңе сақта! Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір

Есіңе түсір Тыныс белгілеріт ақырып Азат жол Н егізгі бөлім Тірек сөздер мазмұныНегізгі ой

12 слайд
Есіңе түсір Тыныс белгілеріт ақырып Азат жол Н егізгі бөлім Тірек сөздер мазмұныНегізгі ой

12 слайд

Есіңе түсір Тыныс белгілеріт ақырып Азат жол Н егізгі бөлім Тірек сөздер мазмұныНегізгі ой

Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Сыныптасым Айгүл екеуіміз жалғыз тұратын Әсел әжейге

13 слайд
Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Сыныптасым Айгүл екеуіміз жалғыз тұратын Әсел әжейге көмектесуді ұйғардық. Үйді жинап, дүкеннен керек – жарақтарын әкеліп бердік.Өзімізбен бірге шай ішуімізді өтінді. Біздер сыныптастарымызға киноға баруға уәде беріп қойғанымызды айттық. Әсел әжей: - Дұрыс, қарақтарым, уәде – қасиетті серт. Уәделеріңде тұрсаңдар, қадірлерің артады, - деді. • Мәтіндегі негізгі ой мен тақырыптың не туралы екенін анықта. • Әжейдің жауабын қайталап оқы. Осы жауапта екі нақыл сөз бар, соны тауып, көшіріп жаз.

13 слайд

Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Сыныптасым Айгүл екеуіміз жалғыз тұратын Әсел әжейге көмектесуді ұйғардық. Үйді жинап, дүкеннен керек – жарақтарын әкеліп бердік.Өзімізбен бірге шай ішуімізді өтінді. Біздер сыныптастарымызға киноға баруға уәде беріп қойғанымызды айттық. Әсел әжей: - Дұрыс, қарақтарым, уәде – қасиетті серт. Уәделеріңде тұрсаңдар, қадірлерің артады, - деді. • Мәтіндегі негізгі ой мен тақырыптың не туралы екенін анықта. • Әжейдің жауабын қайталап оқы. Осы жауапта екі нақыл сөз бар, соны тауып, көшіріп жаз.

Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Уәде – қасиетті серт. Уәделеріңде тұрсаңдар, қадірлерің

14 слайд
Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Уәде – қасиетті серт. Уәделеріңде тұрсаңдар, қадірлерің артады, - деді

14 слайд

Есіңе түсірМектеп асханасында Мәтінді оқып шық. Уәде – қасиетті серт Уәде – қасиетті серт. Уәделеріңде тұрсаңдар, қадірлерің артады, - деді

“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден

15 слайд
“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден құралады 2 Мәтіндегі сөздер бір – бірімен байланыспайды. 3 Мәтіннің тақырыбы баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні 4 Мәтіннің төрт түрі бар 5 Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір

15 слайд

“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден құралады 2 Мәтіндегі сөздер бір – бірімен байланыспайды. 3 Мәтіннің тақырыбы баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні 4 Мәтіннің төрт түрі бар 5 Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір

“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден

16 слайд
“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден құралады + 2 Мәтіндегі сөздер бір – бірімен байланыспайды. - 3 Мәтіннің тақырыбы баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні + 4 Мәтіннің төрт түрі бар - 5 Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір +

16 слайд

“ Ақиқат пен жалған” ойыны № Сөйлем ақиқат жалған 1 Мәтін мағына жағынан өзара байланысты,екі немесе одан да көп сөйлемдерден құралады + 2 Мәтіндегі сөздер бір – бірімен байланыспайды. - 3 Мәтіннің тақырыбы баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні + 4 Мәтіннің төрт түрі бар - 5 Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір +

17 слайд

17 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ