3 сынып 20 сабак

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 сынып 20 сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Музыка және форма 3 сынып 20 сабақ Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Музыка және форма 3 сынып 20 сабақ Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Музыка және форма 3 сынып 20 сабақ Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна

1-тапсырма. Қайталау. Ақпарат іздеу. «Сәулет өнері» атты төртінші бөлімде Қазақстандағы және әлемдегі сәулет өнерінің түрлі ф

#2 слайд
1-тапсырма. Қайталау. Ақпарат іздеу. «Сәулет өнері» атты төртінші бөлімде Қазақстандағы және әлемдегі сәулет өнерінің түрлі формадағы белгілі нысандарымен таныстың. Сонымен бірге музыкалық формалардың бірі – шумақтық форма туралы жалпы түсінік алдың. Мына сұрақтарға жауап бер: • Форма дегеніміз не? • Сәулет өнерінің қандай формадағы нысандары бар?

2 слайд

1-тапсырма. Қайталау. Ақпарат іздеу. «Сәулет өнері» атты төртінші бөлімде Қазақстандағы және әлемдегі сәулет өнерінің түрлі формадағы белгілі нысандарымен таныстың. Сонымен бірге музыкалық формалардың бірі – шумақтық форма туралы жалпы түсінік алдың. Мына сұрақтарға жауап бер: • Форма дегеніміз не? • Сәулет өнерінің қандай формадағы нысандары бар?

Мына сұрақтарға жауап бер: 1.Форма дегеніміз не? 2.Сәулет өнерінің қандай формадағы нысандары бар? 3.Музыка өнерінде әндерге бай

#3 слайд
Мына сұрақтарға жауап бер: 1.Форма дегеніміз не? 2.Сәулет өнерінің қандай формадағы нысандары бар? 3.Музыка өнерінде әндерге байланысты қандай формаларды білесің?

3 слайд

Мына сұрақтарға жауап бер: 1.Форма дегеніміз не? 2.Сәулет өнерінің қандай формадағы нысандары бар? 3.Музыка өнерінде әндерге байланысты қандай формаларды білесің?

2-тапсырма. Тыңдау және талдау. Бейнетаспадан А. Құнанбайұлының өзіңе таныс «Желсіз түнде жарық ай» және Ақан серінің «Қара

#4 слайд
2-тапсырма. Тыңдау және талдау. Бейнетаспадан А. Құнанбайұлының өзіңе таныс «Желсіз түнде жарық ай» және Ақан серінің «Қараторғай» әндерін жеке әнші мен хордың орындауында тыңда. Әндерді талда және салыстыр. Екі әннің қандай айырмашылығы мен ұқсастығы бар? • Мазмұнында? • Екпінінде? • Дыбыс күшінде (динамика)? • Көңіл күйінде? Қайсы ән шумақ пен қайырмадан, ал қайсысы тек шумақтан тұрады?

4 слайд

2-тапсырма. Тыңдау және талдау. Бейнетаспадан А. Құнанбайұлының өзіңе таныс «Желсіз түнде жарық ай» және Ақан серінің «Қараторғай» әндерін жеке әнші мен хордың орындауында тыңда. Әндерді талда және салыстыр. Екі әннің қандай айырмашылығы мен ұқсастығы бар? • Мазмұнында? • Екпінінде? • Дыбыс күшінде (динамика)? • Көңіл күйінде? Қайсы ән шумақ пен қайырмадан, ал қайсысы тек шумақтан тұрады?

Ән – вокалдық музыканың бір түрі. Вокалдық музыка – музыка аспабының сүйемел- деуімен немесе сүйемелдеуінсіз жеке әншіге, хор- ғ

#5 слайд
Ән – вокалдық музыканың бір түрі. Вокалдық музыка – музыка аспабының сүйемел- деуімен немесе сүйемелдеуінсіз жеке әншіге, хор- ға арналып жазылған музыкалық шығарма. Шумақтық форма – вокалдық музыкадағы ең қарапайым форма. Шумақтық формада музыка (әуені) қайталана береді, ал өлеңі өзгереді. Шумақ және қайырма – вокалдық музыкада не- гізгі формалардың бірі.

5 слайд

Ән – вокалдық музыканың бір түрі. Вокалдық музыка – музыка аспабының сүйемел- деуімен немесе сүйемелдеуінсіз жеке әншіге, хор- ға арналып жазылған музыкалық шығарма. Шумақтық форма – вокалдық музыкадағы ең қарапайым форма. Шумақтық формада музыка (әуені) қайталана береді, ал өлеңі өзгереді. Шумақ және қайырма – вокалдық музыкада не- гізгі формалардың бірі.

3-тапсырма. Ақпарат іздеу, зерттеу. Айналаңа қарасаң, біздің күнделікті өмірімізде пайдаланатын әртүрлі пішіндегі (формадағы)

#6 слайд
3-тапсырма. Ақпарат іздеу, зерттеу. Айналаңа қарасаң, біздің күнделікті өмірімізде пайдаланатын әртүрлі пішіндегі (формадағы) заттарды көресің. Суретте көрсетілген шеңбер, үшбұрыш, шаршы немесе тікбұрыш сияқты геометриялық пішіндерге тағы қандай заттарды ұқсатуға болады?

6 слайд

3-тапсырма. Ақпарат іздеу, зерттеу. Айналаңа қарасаң, біздің күнделікті өмірімізде пайдаланатын әртүрлі пішіндегі (формадағы) заттарды көресің. Суретте көрсетілген шеңбер, үшбұрыш, шаршы немесе тікбұрыш сияқты геометриялық пішіндерге тағы қандай заттарды ұқсатуға болады?

Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі формалары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге болады

#7 слайд
Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі формалары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге болады. Музыкалық формалар қарапайым және күрделі деп бөлінеді. Сабақтың тақырыбына байланысты біз қарапайым формалардың ішінен бір бөлімді (пе риод), екі бөлімді (шумақ, ән), үш бөлімді формаларды зерттейміз. Шаршы пішіні арқылы түсінік алайық.

7 слайд

Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі формалары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге болады. Музыкалық формалар қарапайым және күрделі деп бөлінеді. Сабақтың тақырыбына байланысты біз қарапайым формалардың ішінен бір бөлімді (пе риод), екі бөлімді (шумақ, ән), үш бөлімді формаларды зерттейміз. Шаршы пішіні арқылы түсінік алайық.

#8 слайд

8 слайд

Музыкалық шығарманы тыңдағанда оның атауына көңіл бөл. Қанша бөлімнен тұратынын естуге тырыс. Себебі ком позитор музыкалық бейн

#9 слайд
Музыкалық шығарманы тыңдағанда оның атауына көңіл бөл. Қанша бөлімнен тұратынын естуге тырыс. Себебі ком позитор музыкалық бейнені ашу үшін шығарманы бөлімдерге бөлген. Музыкалық бейне шығарманың мазмұнын, кейіп керлер мен автордың ой-толғанысын, сезімін ашады.

9 слайд

Музыкалық шығарманы тыңдағанда оның атауына көңіл бөл. Қанша бөлімнен тұратынын естуге тырыс. Себебі ком позитор музыкалық бейнені ашу үшін шығарманы бөлімдерге бөлген. Музыкалық бейне шығарманың мазмұнын, кейіп керлер мен автордың ой-толғанысын, сезімін ашады.

Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі форма- лары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге бо

#10 слайд
Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі форма- лары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге болады. Музыкалық формалар қарапайым және күрделі деп бөлінеді. Сабақтың тақырыбына байланысты біз қарапайым формалардың ішінен бір бөлімді (пе риод), екі бөлімді (шумақ, ән), үш бөлімді формаларды зерттейміз. Шаршы пішіні арқылы түсінік алайық.

10 слайд

Музыкалық шығармалардың да алуан түрлі форма- лары бар. Бірақ оларды көре алмайсың, тек тыңдағанда ғана есту арқылы сезуге болады. Музыкалық формалар қарапайым және күрделі деп бөлінеді. Сабақтың тақырыбына байланысты біз қарапайым формалардың ішінен бір бөлімді (пе риод), екі бөлімді (шумақ, ән), үш бөлімді формаларды зерттейміз. Шаршы пішіні арқылы түсінік алайық.

Петр Ильич Чайковский (1840–1893) – орыс тың ұлы композиторы. Балаларға ар налған көп теген музыкалық шығармалар жазған.

#11 слайд
Петр Ильич Чайковский (1840–1893) – орыс тың ұлы композиторы. Балаларға ар налған көп теген музыкалық шығармалар жазған. Соның бірі – «Детский аль бом». Ол фортепиано аспабына арналып жазылған.

11 слайд

Петр Ильич Чайковский (1840–1893) – орыс тың ұлы композиторы. Балаларға ар налған көп теген музыкалық шығармалар жазған. Соның бірі – «Детский аль бом». Ол фортепиано аспабына арналып жазылған.

Музыкалық форма – музыкалық шығарманың құрылымы, композициясы. Бөлім (период) – ең қысқа музыкалық форма. Бір бөлімді форма (А

#12 слайд
Музыкалық форма – музыкалық шығарманың құрылымы, композициясы. Бөлім (период) – ең қысқа музыкалық форма. Бір бөлімді форма (А) – қарапайым музыкалық форма, бір бөлімнен тұрады. Екі бөлімді форма (АВ) – қарапайым музыкалық форма, екі бөлімнен тұрады. Мысалы: шумағы мен қайырмасы бар әндер. Үш бөлімді форма (АВА) – қарапайым музыкалық форма, үш (АВА) бөлімнен тұрады. Екінші (А) көбінесе, бірінші (А) бөлімін сәл өзгертулермен қайталайды.

12 слайд

Музыкалық форма – музыкалық шығарманың құрылымы, композициясы. Бөлім (период) – ең қысқа музыкалық форма. Бір бөлімді форма (А) – қарапайым музыкалық форма, бір бөлімнен тұрады. Екі бөлімді форма (АВ) – қарапайым музыкалық форма, екі бөлімнен тұрады. Мысалы: шумағы мен қайырмасы бар әндер. Үш бөлімді форма (АВА) – қарапайым музыкалық форма, үш (АВА) бөлімнен тұрады. Екінші (А) көбінесе, бірінші (А) бөлімін сәл өзгертулермен қайталайды.

1. Балақайлар, қараңдаршы шеңберге, Ертеден-ақ білесіңдер сендер де. Көк аспандай әп-әдемі дөңгелек, Киіз үйдің шаңырағы ол,

#13 слайд
1. Балақайлар, қараңдаршы шеңберге, Ертеден-ақ білесіңдер сендер де. Көк аспандай әп-әдемі дөңгелек, Киіз үйдің шаңырағы ол, демек. 2 рет (шеңбер) 2. Көрдіңдер ме тырналардың қосағын? Ұшады олар үшбұрыштап аса бір. Қызығамын, көз алдыма тосамын, Көрем сонда киіз үйдің ошағын. 2 рет (үшбұрыш) 3. Таңғажайып төртбұрышқа қарасаң, Сонда бәрі небір қызық, тамашаң: Мультфильмдер, кино көріп отырам, Ол – кәдімгі теледидар, экран. 2 рет (шаршы)4-тапсырма. Ән үйрену. Геометриялық пішіндер Өлеңін жазған: А. Асылбек Әнін жазған: Ә. Бүшікова Әнді үйрену барысында: • Мазмұнына, әуенін таза айтуға, мәнерлеп орындауға көңіл бөл. • Әнді қандай формаға жатқызуға болады?

13 слайд

1. Балақайлар, қараңдаршы шеңберге, Ертеден-ақ білесіңдер сендер де. Көк аспандай әп-әдемі дөңгелек, Киіз үйдің шаңырағы ол, демек. 2 рет (шеңбер) 2. Көрдіңдер ме тырналардың қосағын? Ұшады олар үшбұрыштап аса бір. Қызығамын, көз алдыма тосамын, Көрем сонда киіз үйдің ошағын. 2 рет (үшбұрыш) 3. Таңғажайып төртбұрышқа қарасаң, Сонда бәрі небір қызық, тамашаң: Мультфильмдер, кино көріп отырам, Ол – кәдімгі теледидар, экран. 2 рет (шаршы)4-тапсырма. Ән үйрену. Геометриялық пішіндер Өлеңін жазған: А. Асылбек Әнін жазған: Ә. Бүшікова Әнді үйрену барысында: • Мазмұнына, әуенін таза айтуға, мәнерлеп орындауға көңіл бөл. • Әнді қандай формаға жатқызуға болады?

5-тапсырма. Суырыпсалма «Геометриялық пішіндер» (әнін жазған: Ә. Бүшікова, өлеңін жазған: А. Асылбек) әнінің формасына геомет

#14 слайд
5-тапсырма. Суырыпсалма «Геометриялық пішіндер» (әнін жазған: Ә. Бүшікова, өлеңін жазған: А. Асылбек) әнінің формасына геометриялық пішіндер арқылы суырыпсалма (импровизация) жаса.

14 слайд

5-тапсырма. Суырыпсалма «Геометриялық пішіндер» (әнін жазған: Ә. Бүшікова, өлеңін жазған: А. Асылбек) әнінің формасына геометриялық пішіндер арқылы суырыпсалма (импровизация) жаса.

6-тапсырма. Таныстыру және бағалау. Құрастырылған суырыпсалманы сынып алдында орында және бағала. Өзара бағалау жүргіз. Мына сұ

#15 слайд
6-тапсырма. Таныстыру және бағалау. Құрастырылған суырыпсалманы сынып алдында орында және бағала. Өзара бағалау жүргіз. Мына сұрақтарға жауап бер: • Сабақта не сәтті шықты? • Қай тапсырма қиын болды? • Сабақта нені әлі де жақсарту қажет?

15 слайд

6-тапсырма. Таныстыру және бағалау. Құрастырылған суырыпсалманы сынып алдында орында және бағала. Өзара бағалау жүргіз. Мына сұрақтарға жауап бер: • Сабақта не сәтті шықты? • Қай тапсырма қиын болды? • Сабақта нені әлі де жақсарту қажет?

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
04.02.2021
876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі