Материалдар / 4 сынып Бала құқығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 сынып Бала құқығы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал құқықтық тәрбие беруде өте улкен көмегін тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2020
1070
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Балалық шақты бірге қорғайық! Мақсатымыз  Бала құқықтары туралы конвенцияның негізгі ере

1 слайд
Балалық шақты бірге қорғайық! Мақсатымыз  Бала құқықтары туралы конвенцияның негізгі ережелері  Оқушылардың адам құқығы, оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту  Әрбір адам өз құқығын біліп, өзгенің құқығын бұзбауға үйрету, құқықтық тәрбие беру.

1 слайд

Балалық шақты бірге қорғайық! Мақсатымыз  Бала құқықтары туралы конвенцияның негізгі ережелері  Оқушылардың адам құқығы, оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту  Әрбір адам өз құқығын біліп, өзгенің құқығын бұзбауға үйрету, құқықтық тәрбие беру.

Бүгін не туралы білеміз?  Заң дегеніміз не?  Конститутция деген не?  Құқық деген не?  Құқық немен қорғалады?  БҰҰ дег

2 слайд
Бүгін не туралы білеміз?  Заң дегеніміз не?  Конститутция деген не?  Құқық деген не?  Құқық немен қорғалады?  БҰҰ деген не?  Конвенция деген не?  Балалар құқығын қорғау қанша бап, тараудан тұрады?  Туу туралы куәлік деген не?

2 слайд

Бүгін не туралы білеміз?  Заң дегеніміз не?  Конститутция деген не?  Құқық деген не?  Құқық немен қорғалады?  БҰҰ деген не?  Конвенция деген не?  Балалар құқығын қорғау қанша бап, тараудан тұрады?  Туу туралы куәлік деген не?

 Азамат – құқықтық негізде белгілі бір мемлекеттің құрамында болатын адам.  Конвенция – қол қойғандардың барлығы жазылған

3 слайд
 Азамат  – құқықтық негізде белгілі бір мемлекеттің құрамында болатын адам.   Конвенция  – қол қойғандардың барлығы жазылғандарды мүлтіксіз орындауы тиіс құжат.     Кемсітушілік  – адамға немесе белгілі бір топқа тең дәрежеде қарым-қатынас жасамау.

3 слайд

 Азамат  – құқықтық негізде белгілі бір мемлекеттің құрамында болатын адам.   Конвенция  – қол қойғандардың барлығы жазылғандарды мүлтіксіз орындауы тиіс құжат.     Кемсітушілік  – адамға немесе белгілі бір топқа тең дәрежеде қарым-қатынас жасамау.

Бейне роликті тамашалау  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/3- synyp  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/4

4 слайд
Бейне роликті тамашалау  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/3- synyp  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/4- synyp

4 слайд

Бейне роликті тамашалау  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/3- synyp  https://bilimland.com/kk/subject/dunietany/4- synyp

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

1 бап Аружан Бала сипаттамасы 18 жасқа толмаған жеткіншек бала деп саналады.Ал кейбір жағдайда жергілікті ұлттық заңдар бойынш

12 слайд
1 бап Аружан Бала сипаттамасы 18 жасқа толмаған жеткіншек бала деп саналады.Ал кейбір жағдайда жергілікті ұлттық заңдар бойынша кәмелеттік жас одан ерте көрсетілуі мүмкін 2 бап Аяулым Дискриминацияны, зорлық –зомбылықты болдырмау. Барлық құқық барлық балаға бірдей тарайды.Мемлекет баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғауға және оның құқығын қорғау үшін тиісті шараларды қолдануға міндетті 3 бап Айбарша Бала құқығын анағұрлым толық қамтамасыз ету. Балаға қатысты жасалатын барлық іс-әрекет оның мүддесін толық көлемде ескеруі қажет.Егер ата-ана немесе басқа тұлға балаға керекті қамқорлықты көрсете алмаса,онда бұл қамқорлықты көрсете алмаса онда бұл жауапкершілікті мемлекет өз мойнына алуы тиіс. 4 бап Олжас Құқықты іске асыру. Мемлекет осы конвенцияда көрсетілген құқықтарда жүзеге асыру үшін қолдан келгеннің барлығын жасауы керек. 5бап Нұрәділ Отбасындағы тәрбие және бала қабілетінің дамуы. Меклекет баланың жан-жақты дамып келе жатқан қабілетін ескере отырып, оның тәрбиесі жолында ата-аналармен кеңейген отбасылардың құқығы мен жауапкершілігін құрметтеу тиіс.

12 слайд

1 бап Аружан Бала сипаттамасы 18 жасқа толмаған жеткіншек бала деп саналады.Ал кейбір жағдайда жергілікті ұлттық заңдар бойынша кәмелеттік жас одан ерте көрсетілуі мүмкін 2 бап Аяулым Дискриминацияны, зорлық –зомбылықты болдырмау. Барлық құқық барлық балаға бірдей тарайды.Мемлекет баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғауға және оның құқығын қорғау үшін тиісті шараларды қолдануға міндетті 3 бап Айбарша Бала құқығын анағұрлым толық қамтамасыз ету. Балаға қатысты жасалатын барлық іс-әрекет оның мүддесін толық көлемде ескеруі қажет.Егер ата-ана немесе басқа тұлға балаға керекті қамқорлықты көрсете алмаса,онда бұл қамқорлықты көрсете алмаса онда бұл жауапкершілікті мемлекет өз мойнына алуы тиіс. 4 бап Олжас Құқықты іске асыру. Мемлекет осы конвенцияда көрсетілген құқықтарда жүзеге асыру үшін қолдан келгеннің барлығын жасауы керек. 5бап Нұрәділ Отбасындағы тәрбие және бала қабілетінің дамуы. Меклекет баланың жан-жақты дамып келе жатқан қабілетін ескере отырып, оның тәрбиесі жолында ата-аналармен кеңейген отбасылардың құқығы мен жауапкершілігін құрметтеу тиіс.

6 бап Дария Өсу мен даму. Әрбір бала өмір сүру құқығына ие және мемлекет оның өсуі мен дамуын қамтамасыз етуге міндетті. 7бап А

13 слайд
6 бап Дария Өсу мен даму. Әрбір бала өмір сүру құқығына ие және мемлекет оның өсуі мен дамуын қамтамасыз етуге міндетті. 7бап Анель Есім мен азаматтық Бала дүниеге келген соң өзіне есім алуға құқылы.Бала сондай –ақ азаматтық алуға мүмкіндігі барынша өз ата-анасынан қамқорлық көруге құқылы. 8 бап Айқын Жеке тұлғалықты сақтау Мемлекет баланың өзіндік қайталанбас тұлғалылығын сақтауға ,тіпті керек болған жағдайда оның негізгі қасиеттерін қайтадан қалпына келтіруге міндетті.Ал негізгі қасиеттердің қатарына есім азаматтық және қарым-қатынас жатады. 9 бап Мансур Ата-анадан ажырау Бала өз мүддесіне қарама-қайшы келетін жағдайда ғана болмаса ата-анасымен бірге тұруға құқылы.Сондай-ақ бала ата-анасының екеуінен немесе біреуінен ажыраған жағдайда олармен байланыс жасап тұруға құқылы. 10бап Асима Отбасының қосылуы. Бала мен ата-ана отбасын біріктіру немесе өзара қарым-қатынастарын нығайту мақсатында кез-келген елден шығын өз еліне келуге құқылы.

13 слайд

6 бап Дария Өсу мен даму. Әрбір бала өмір сүру құқығына ие және мемлекет оның өсуі мен дамуын қамтамасыз етуге міндетті. 7бап Анель Есім мен азаматтық Бала дүниеге келген соң өзіне есім алуға құқылы.Бала сондай –ақ азаматтық алуға мүмкіндігі барынша өз ата-анасынан қамқорлық көруге құқылы. 8 бап Айқын Жеке тұлғалықты сақтау Мемлекет баланың өзіндік қайталанбас тұлғалылығын сақтауға ,тіпті керек болған жағдайда оның негізгі қасиеттерін қайтадан қалпына келтіруге міндетті.Ал негізгі қасиеттердің қатарына есім азаматтық және қарым-қатынас жатады. 9 бап Мансур Ата-анадан ажырау Бала өз мүддесіне қарама-қайшы келетін жағдайда ғана болмаса ата-анасымен бірге тұруға құқылы.Сондай-ақ бала ата-анасының екеуінен немесе біреуінен ажыраған жағдайда олармен байланыс жасап тұруға құқылы. 10бап Асима Отбасының қосылуы. Бала мен ата-ана отбасын біріктіру немесе өзара қарым-қатынастарын нығайту мақсатында кез-келген елден шығын өз еліне келуге құқылы.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

«Не істеу керек?» -Үлкен кісіні …………………………..( тілін алу керек) – Үлкеннің ……………………………..( сыйлау керек) – Үлкендерге ……………………

18 слайд
«Не істеу керек?» -Үлкен кісіні  …………………………..( тілін алу керек) – Үлкеннің  ……………………………..( сыйлау керек) – Үлкендерге ………………………….( күтіп ұстау керек) –  Кішілерге ………………………………….( сыйлау керек) –  Аналарды, апаларды ………………….( қамқорлық жасау керек) –   Оқу құралдарын  ………………………(  сәлем беру керек)

18 слайд

«Не істеу керек?» -Үлкен кісіні  …………………………..( тілін алу керек) – Үлкеннің  ……………………………..( сыйлау керек) – Үлкендерге ………………………….( күтіп ұстау керек) –  Кішілерге ………………………………….( сыйлау керек) –  Аналарды, апаларды ………………….( қамқорлық жасау керек) –   Оқу құралдарын  ………………………(  сәлем беру керек)

Жас жеткіншек! Сен өзіңді құрметтеуге тиіссің. Бойындағы бар қабілетіңді тек жақсылыққа бағыттай біл. Зиянды әдеттерден аул

19 слайд
Жас жеткіншек! Сен өзіңді құрметтеуге тиіссің. Бойындағы бар қабілетіңді тек жақсылыққа бағыттай біл. Зиянды әдеттерден аулақ бол. Ар-намысыңды биік ұста. Өз тағдырың-өз қолыңда. Өзіңе сен. Өзіне сенімді адам ғана өзгелердің теріс әсеріне бағындай өзін сақтай алады. Тәртіпті бол, өз құқығыңды дұрыс пайдалан. Сен ел үшін керексің, өйткені сен- тәуелсіз еліміздің болашағысың.

19 слайд

Жас жеткіншек! Сен өзіңді құрметтеуге тиіссің. Бойындағы бар қабілетіңді тек жақсылыққа бағыттай біл. Зиянды әдеттерден аулақ бол. Ар-намысыңды биік ұста. Өз тағдырың-өз қолыңда. Өзіңе сен. Өзіне сенімді адам ғана өзгелердің теріс әсеріне бағындай өзін сақтай алады. Тәртіпті бол, өз құқығыңды дұрыс пайдалан. Сен ел үшін керексің, өйткені сен- тәуелсіз еліміздің болашағысың.

20 слайд

20 слайд