4 сынып Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып оқушылары мен ұстаздарына
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті №40 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалім: Сарсенбаева Перизат Нұрланқызы Сынып: 4 П ән

#1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті №40 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалім: Сарсенбаева Перизат Нұрланқызы Сынып: 4 П әні: Математика Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді түрлендіру

1 слайд

Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті №40 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалім: Сарсенбаева Перизат Нұрланқызы Сынып: 4 П әні: Математика Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты: санды және әріпті өрнектерді түрлендіруді үйренесің  Бағалау критерийі:  Арифметикалық амалдардың қасиет

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: санды және әріпті өрнектерді түрлендіруді үйренесің  Бағалау критерийі:  Арифметикалық амалдардың қасиетін қолданып, өрнекті түрлендіресің.  Өрнекті ықшамдап жазасың.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: санды және әріпті өрнектерді түрлендіруді үйренесің  Бағалау критерийі:  Арифметикалық амалдардың қасиетін қолданып, өрнекті түрлендіресің.  Өрнекті ықшамдап жазасың.

Арифметикалық амалдардың қасиеттерін еске түсіру  https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/esepterdi-tiimdi-zhol men-

#3 слайд
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін еске түсіру  https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/esepterdi-tiimdi-zhol men-shyharu-ushin-arifmetikalyq-amaldardyng-qasietterin-qoldanu?mid =f3140b60-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

3 слайд

Арифметикалық амалдардың қасиеттерін еске түсіру  https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/esepterdi-tiimdi-zhol men-shyharu-ushin-arifmetikalyq-amaldardyng-qasietterin-qoldanu?mid =f3140b60-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

#4 слайд

4 слайд

Ес іңде сақта! Әріптері бірдей өрнектерді ғана қосуға және азайтуға болады. 3а + 5 а = 8 а 3х + 5а - ықшамдауға б

#5 слайд
Ес іңде сақта! Әріптері бірдей өрнектерді ғана қосуға және азайтуға болады. 3а + 5 а = 8 а 3х + 5а - ықшамдауға болмайды.5х өрнегін қарастырайық. Бұл 5 саны мен х әрпінің көбейтіндісі. 5 саны – сандық көбейткіш , ал х әрпі – әріптік көбейткіш деп аталады. 2х + 3 х өрнегін ықшамдап, біз 2 ж әне 3 сандарын қостық, ал әріптік көбейткішті өзгеріссіз қалдырдық.

5 слайд

Ес іңде сақта! Әріптері бірдей өрнектерді ғана қосуға және азайтуға болады. 3а + 5 а = 8 а 3х + 5а - ықшамдауға болмайды.5х өрнегін қарастырайық. Бұл 5 саны мен х әрпінің көбейтіндісі. 5 саны – сандық көбейткіш , ал х әрпі – әріптік көбейткіш деп аталады. 2х + 3 х өрнегін ықшамдап, біз 2 ж әне 3 сандарын қостық, ал әріптік көбейткішті өзгеріссіз қалдырдық.

Тапсырма №4 а ) Дескриптор: 1.Қосудың үлестірімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз. № 4 ә ) Дескриптор: 1.Көбе

#6 слайд
Тапсырма №4 а ) Дескриптор: 1.Қосудың үлестірімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз. № 4 ә ) Дескриптор: 1.Көбейтудің терімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз.

6 слайд

Тапсырма №4 а ) Дескриптор: 1.Қосудың үлестірімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз. № 4 ә ) Дескриптор: 1.Көбейтудің терімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз.

https://www.opiq.kz/kit/36/chapte r/3374#s17428

#7 слайд
https://www.opiq.kz/kit/36/chapte r/3374#s17428

7 слайд

https://www.opiq.kz/kit/36/chapte r/3374#s17428

Дәптермен жұмыс 8a 12a 45x 8x + 4 5x + 2 48x4a · 3 5x + 3x + 4 2a – a + 7a 12x – 7x +2 4x · 6 · 2 9 · x · 5Дескриптор : 1.

#8 слайд
Дәптермен жұмыс 8a 12a 45x 8x + 4 5x + 2 48x4a · 3 5x + 3x + 4 2a – a + 7a 12x – 7x +2 4x · 6 · 2 9 · x · 5Дескриптор : 1. Өрнекті ықшамда 2. Өрнектің мәнін тап 3. Оң бағаннан жұбын тап Сол жақ бағандағы өрнектердің оң жақ бағаннан жұбын табыңдар.Оларды сызып қос.

8 слайд

Дәптермен жұмыс 8a 12a 45x 8x + 4 5x + 2 48x4a · 3 5x + 3x + 4 2a – a + 7a 12x – 7x +2 4x · 6 · 2 9 · x · 5Дескриптор : 1. Өрнекті ықшамда 2. Өрнектің мәнін тап 3. Оң бағаннан жұбын тап Сол жақ бағандағы өрнектердің оң жақ бағаннан жұбын табыңдар.Оларды сызып қос.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: Білім алушы  қосындыны санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;

#9 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: Білім алушы  қосындыны санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  айырманы санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  берілген өрнекті қосындыны санға көбейту түрінде жазып көрсетеді;  берілген өрнекті айырманы санға көбейту түрінде жазып көрсетеді. Берілген өрнектерді тең өрнектерге түрлендіріп жаз. (120 + 150) ∙ 2 = (820 - 790) ∙ 4 = 400 : х + 160 : х = 110 ∙ х – 90 ∙ х=

9 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: Білім алушы  қосындыны санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  айырманы санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  берілген өрнекті қосындыны санға көбейту түрінде жазып көрсетеді;  берілген өрнекті айырманы санға көбейту түрінде жазып көрсетеді. Берілген өрнектерді тең өрнектерге түрлендіріп жаз. (120 + 150) ∙ 2 = (820 - 790) ∙ 4 = 400 : х + 160 : х = 110 ∙ х – 90 ∙ х=

Өзін - өзі бағалау кестесі Орындаған тапсырмаңа кестедегі түстерге сәйкес, дөңгелекті белгіле. Осы арқылы сабақ мақсатына қанша

#10 слайд
Өзін - өзі бағалау кестесі Орындаған тапсырмаңа кестедегі түстерге сәйкес, дөңгелекті белгіле. Осы арқылы сабақ мақсатына қаншалықты жеткеніңді анықта. Тапсырма Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Әлі де дайындық қажет № 4 а) № 4 ә ) ҚБ тапсырмасы

10 слайд

Өзін - өзі бағалау кестесі Орындаған тапсырмаңа кестедегі түстерге сәйкес, дөңгелекті белгіле. Осы арқылы сабақ мақсатына қаншалықты жеткеніңді анықта. Тапсырма Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Әлі де дайындық қажет № 4 а) № 4 ә ) ҚБ тапсырмасы

#11 слайд

11 слайд

https://youtu.be/rAtPbEXQTtQ

#12 слайд
https://youtu.be/rAtPbEXQTtQ

12 слайд

https://youtu.be/rAtPbEXQTtQ

https://youtu.be/5Jl0doBhYZA

#13 слайд
https://youtu.be/5Jl0doBhYZA

13 слайд

https://youtu.be/5Jl0doBhYZA

Файл форматы:
pptx
20.04.2020
816
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі