Материалдар / 4 сынып Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4 сынып Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып оқушылары мен ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2020
453
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті №40 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалім: Сарсенбаева Перизат Нұрланқызы Сынып: 4 П ән

1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Боралдай кенті №40 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалім: Сарсенбаева Перизат Нұрланқызы Сынып: 4 П әні: Математика Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты: санды және әріпті өрнектерді түрлендіруді үйренесің  Бағалау критерийі:  Арифметикалық амалдардың қасиет

2 слайд
Сабақтың мақсаты: санды және әріпті өрнектерді түрлендіруді үйренесің  Бағалау критерийі:  Арифметикалық амалдардың қасиетін қолданып, өрнекті түрлендіресің.  Өрнекті ықшамдап жазасың.

Арифметикалық амалдардың қасиеттерін еске түсіру  https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/esepterdi-tiimdi-zhol men-

3 слайд
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін еске түсіру  https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/esepterdi-tiimdi-zhol men-shyharu-ushin-arifmetikalyq-amaldardyng-qasietterin-qoldanu?mid =f3140b60-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

4 слайд

Ес іңде сақта! Әріптері бірдей өрнектерді ғана қосуға және азайтуға болады. 3а + 5 а = 8 а 3х + 5а - ықшамдауға б

5 слайд
Ес іңде сақта! Әріптері бірдей өрнектерді ғана қосуға және азайтуға болады. 3а + 5 а = 8 а 3х + 5а - ықшамдауға болмайды.5х өрнегін қарастырайық. Бұл 5 саны мен х әрпінің көбейтіндісі. 5 саны – сандық көбейткіш , ал х әрпі – әріптік көбейткіш деп аталады. 2х + 3 х өрнегін ықшамдап, біз 2 ж әне 3 сандарын қостық, ал әріптік көбейткішті өзгеріссіз қалдырдық.

Тапсырма №4 а ) Дескриптор: 1.Қосудың үлестірімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз. № 4 ә ) Дескриптор: 1.Көбе

6 слайд
Тапсырма №4 а ) Дескриптор: 1.Қосудың үлестірімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз. № 4 ә ) Дескриптор: 1.Көбейтудің терімділік қасиетін қолдан. 2.Өрнекті ықшамдап жаз.

https://www.opiq.kz/kit/36/chapte r/3374#s17428

7 слайд
https://www.opiq.kz/kit/36/chapte r/3374#s17428

Дәптермен жұмыс 8a 12a 45x 8x + 4 5x + 2 48x4a · 3 5x + 3x + 4 2a – a + 7a 12x – 7x +2 4x · 6 · 2 9 · x · 5Дескриптор : 1.

8 слайд
Дәптермен жұмыс 8a 12a 45x 8x + 4 5x + 2 48x4a · 3 5x + 3x + 4 2a – a + 7a 12x – 7x +2 4x · 6 · 2 9 · x · 5Дескриптор : 1. Өрнекті ықшамда 2. Өрнектің мәнін тап 3. Оң бағаннан жұбын тап Сол жақ бағандағы өрнектердің оң жақ бағаннан жұбын табыңдар.Оларды сызып қос.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: Білім алушы  қосындыны санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;

9 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: Білім алушы  қосындыны санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  айырманы санға көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады;  берілген өрнекті қосындыны санға көбейту түрінде жазып көрсетеді;  берілген өрнекті айырманы санға көбейту түрінде жазып көрсетеді. Берілген өрнектерді тең өрнектерге түрлендіріп жаз. (120 + 150) ∙ 2 = (820 - 790) ∙ 4 = 400 : х + 160 : х = 110 ∙ х – 90 ∙ х=

Өзін - өзі бағалау кестесі Орындаған тапсырмаңа кестедегі түстерге сәйкес, дөңгелекті белгіле. Осы арқылы сабақ мақсатына қанша

10 слайд
Өзін - өзі бағалау кестесі Орындаған тапсырмаңа кестедегі түстерге сәйкес, дөңгелекті белгіле. Осы арқылы сабақ мақсатына қаншалықты жеткеніңді анықта. Тапсырма Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Әлі де дайындық қажет № 4 а) № 4 ә ) ҚБ тапсырмасы

11 слайд

https://youtu.be/rAtPbEXQTtQ

12 слайд
https://youtu.be/rAtPbEXQTtQ

https://youtu.be/5Jl0doBhYZA

13 слайд
https://youtu.be/5Jl0doBhYZA