Материалдар / 5 сынып Презентация "Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 сынып Презентация "Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге презентация құрастыруға көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2019
2120
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы , Жетісай ауданы «Г. Титов атындағы №54 ЖОМ» КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ та

1 слайд
Түркістан облысы , Жетісай ауданы «Г. Титов атындағы №54 ЖОМ» КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ тақырыбы: Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті : Сабақ негізделген оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері Ежелгі Қытай философтарына сипаттама береді. Ежелгі Қытай философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме береді. Тілдік мақсат Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел: Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс &17. Еж Үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы. 87 – 90 бб. Әдебиет, Жаратылыстану . 5.2.3.1-ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру; Ежелгі Қытай философтарына сипаттама беру; Ежелгі Қытай философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру; Қолданылатын термин сөздер: Хуанхэ, Янцзы, Шан-Инь, Чжоу, Цин, хуанди, Хань, Ұлы Қытай қорғаны, У Ди, Бань Чао, Кунь- фуцзы, Лао Цзы, Гун, Лу, Чжан Кунь-фуцзы деген кім? Оның шәкірттеріне берген бағасы қандай? Лао Цзының тууы туралы аңыз жайлы не ойлайсыздар? «Дао» ілімінің мәні неде?

1 слайд

Түркістан облысы , Жетісай ауданы «Г. Титов атындағы №54 ЖОМ» КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ тақырыбы: Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті : Сабақ негізделген оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері Ежелгі Қытай философтарына сипаттама береді. Ежелгі Қытай философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме береді. Тілдік мақсат Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел: Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс &17. Еж Үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы. 87 – 90 бб. Әдебиет, Жаратылыстану . 5.2.3.1-ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру; Ежелгі Қытай философтарына сипаттама беру; Ежелгі Қытай философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру; Қолданылатын термин сөздер: Хуанхэ, Янцзы, Шан-Инь, Чжоу, Цин, хуанди, Хань, Ұлы Қытай қорғаны, У Ди, Бань Чао, Кунь- фуцзы, Лао Цзы, Гун, Лу, Чжан Кунь-фуцзы деген кім? Оның шәкірттеріне берген бағасы қандай? Лао Цзының тууы туралы аңыз жайлы не ойлайсыздар? «Дао» ілімінің мәні неде?

Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, бел

2 слайд
Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, белсенді оқу ортасын құру. Үй тапсырмасын сұрау: «Қар кесегі» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Топтастыру: сурет қиындылары арқылы бөлемін: «Кун-фуцзы», «Лао Цзы», «Сыма Цянь» “ Суретті тану” (Топтық жұмыс) 1.Тапсырма: Суретті тану арқылы философтарға сипаттама беріңдер. “ Кестемен жұмыс” (Жұптық жұмыс) 2.Тапсырма: Ежелгі Қытай ғалымдарының еңбектері мен көзқарастарының анықтамасын жазыңыз. “ Кестемен жұмыс” (Жеке жұмыс) 3.Тапсырма: Ежелгі Қытай философтардың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама беріңдер.   Рефлексия «БББ » әдісі Белсенді оқыту әдістері - білім алушының тек мұғалімді тыңдаумен ғана шектелмей, сабаққа белсене араласуын мақсат ететін оқыту мен оқудың әдіс-тәсілдері болып есептелінеді

2 слайд

Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, белсенді оқу ортасын құру. Үй тапсырмасын сұрау: «Қар кесегі» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Топтастыру: сурет қиындылары арқылы бөлемін: «Кун-фуцзы», «Лао Цзы», «Сыма Цянь» “ Суретті тану” (Топтық жұмыс) 1.Тапсырма: Суретті тану арқылы философтарға сипаттама беріңдер. “ Кестемен жұмыс” (Жұптық жұмыс) 2.Тапсырма: Ежелгі Қытай ғалымдарының еңбектері мен көзқарастарының анықтамасын жазыңыз. “ Кестемен жұмыс” (Жеке жұмыс) 3.Тапсырма: Ежелгі Қытай философтардың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама беріңдер.   Рефлексия «БББ » әдісі Белсенді оқыту әдістері - білім алушының тек мұғалімді тыңдаумен ғана шектелмей, сабаққа белсене араласуын мақсат ететін оқыту мен оқудың әдіс-тәсілдері болып есептелінеді

Кейбір оқушыларСаралау Көпшілік оқушылар Барлық оқушылар Картамен жұмыс Нақыл сөздер: Тарихи диктант: 1.Ақылды— 2.Еңбекқор

3 слайд
Кейбір оқушыларСаралау Көпшілік оқушылар Барлық оқушылар Картамен жұмыс Нақыл сөздер: Тарихи диктант: 1.Ақылды— 2.Еңбекқор— 3.Ержүрек— 4.Шындық— 5.Шексіз— «Данышпан Кун-фуцзының ...., .... және ...... есімді үш тамаша .............. болыпты. Бірде ел кезіп жүрген тақуа ............ (монах) Кун-фуцзыға: «Сіз өзіңіздің ................... Гун туралы не айтасыз?» -- деп сұрақ қойыпты. Кун-фуцзы: «Тіпті оқымыстылардың өзі Гунның ............ таңғалады!» -- депті.»

3 слайд

Кейбір оқушыларСаралау Көпшілік оқушылар Барлық оқушылар Картамен жұмыс Нақыл сөздер: Тарихи диктант: 1.Ақылды— 2.Еңбекқор— 3.Ержүрек— 4.Шындық— 5.Шексіз— «Данышпан Кун-фуцзының ...., .... және ...... есімді үш тамаша .............. болыпты. Бірде ел кезіп жүрген тақуа ............ (монах) Кун-фуцзыға: «Сіз өзіңіздің ................... Гун туралы не айтасыз?» -- деп сұрақ қойыпты. Кун-фуцзы: «Тіпті оқымыстылардың өзі Гунның ............ таңғалады!» -- депті.»

Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау Жеке жұмыс Жұптық жұмысСуретті тану әдісі Рефлексия : БББ әдісі Білемін Білдім Білгім

4 слайд
Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау Жеке жұмыс Жұптық жұмысСуретті тану әдісі Рефлексия : БББ әдісі Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Философтар жайлы шағын эссе жазып келу. Бағалау критерийлері : Ежелгі Қытай философтарын атайды, олардың еңбектеріне сипаттама береді. 30-40 сөйлем жазу. Кестемен жұмыс Дескриптор Білім алушы: - Ежелгі Қытай ғалымдарының еңбектері мен көзқарастарының анықтамасын жазады. Кестемен жұмыс Ғалымдар Еңбектері мен көзқарастары Анықтамасы Кун-фуцзы Сыма Цянь Лао Цзы Дескриптор Білім алушы: - Сурет тану арқылы философтарға сипаттама береді . Ғалымдар Нақыл сөздері Мемлекет туралы көзқарастары Кун-фуцзы «Билеуші-билеуші, азамат - азамат, әкесі - әке, ал баласы - бала болуы керек» Сыма Цянь «Халық биліктен қуатты болған жағдайда мемлекет әлсіз болады, ал билік халықтан қуатты болса онда әскері мықты болады» Лао Цзы «Әрбір адам ар-ұят заңы бойынша өмір сүруі керек, сонда тәртіп болады» Дескриптор Білім алушы: -Ежелгі Қытай философтар дың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама береді.

4 слайд

Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау Жеке жұмыс Жұптық жұмысСуретті тану әдісі Рефлексия : БББ әдісі Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Философтар жайлы шағын эссе жазып келу. Бағалау критерийлері : Ежелгі Қытай философтарын атайды, олардың еңбектеріне сипаттама береді. 30-40 сөйлем жазу. Кестемен жұмыс Дескриптор Білім алушы: - Ежелгі Қытай ғалымдарының еңбектері мен көзқарастарының анықтамасын жазады. Кестемен жұмыс Ғалымдар Еңбектері мен көзқарастары Анықтамасы Кун-фуцзы Сыма Цянь Лао Цзы Дескриптор Білім алушы: - Сурет тану арқылы философтарға сипаттама береді . Ғалымдар Нақыл сөздері Мемлекет туралы көзқарастары Кун-фуцзы «Билеуші-билеуші, азамат - азамат, әкесі - әке, ал баласы - бала болуы керек» Сыма Цянь «Халық биліктен қуатты болған жағдайда мемлекет әлсіз болады, ал билік халықтан қуатты болса онда әскері мықты болады» Лао Цзы «Әрбір адам ар-ұят заңы бойынша өмір сүруі керек, сонда тәртіп болады» Дескриптор Білім алушы: -Ежелгі Қытай философтар дың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама береді.