Материалдар / 5 сынып Теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 сынып Теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А Натурал сандар және нөл саны

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А Натурал сандар және нөл саны Сабақтың тақырыбы: Теңдеу. Теңдеудің түбірі.Теңдеуді шешу Оқу мақсаты: 5.2.2.1.Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану. Сабақтың мақсаты: Барық оқушылар : Теңдеудің шешімін табуды біледі.. Оқушылард ың басым бөлігі: Теңдеуге кері есеп құрастыра алады. Кейбір оқушылар : Мәтін есепке теңдеу құра алмайды. Бағалау критерийі : Теңдеуді шешуде жақшаны аша алады; Белгісіз айнымалын ы таба алады; Мәтін есепке теңдеу құра алады Тілдік мақсаттар: теңдеу, теңдік, арифмет икалық амалдар . Құндылықта рға баулу: «Мәңгілік Ел» жалпыұлтты қ идеясының құндылығы бойынша, тарихтың, мәдениет пен тілдіктің біртұтасты ғы . Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі Алдыңғы білім : Санды және әріпті өрнектерді ажырата алады. ..

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А Натурал сандар және нөл саны Сабақтың тақырыбы: Теңдеу. Теңдеудің түбірі.Теңдеуді шешу Оқу мақсаты: 5.2.2.1.Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану. Сабақтың мақсаты: Барық оқушылар : Теңдеудің шешімін табуды біледі.. Оқушылард ың басым бөлігі: Теңдеуге кері есеп құрастыра алады. Кейбір оқушылар : Мәтін есепке теңдеу құра алмайды. Бағалау критерийі : Теңдеуді шешуде жақшаны аша алады; Белгісіз айнымалын ы таба алады; Мәтін есепке теңдеу құра алады Тілдік мақсаттар: теңдеу, теңдік, арифмет икалық амалдар . Құндылықта рға баулу: «Мәңгілік Ел» жалпыұлтты қ идеясының құндылығы бойынша, тарихтың, мәдениет пен тілдіктің біртұтасты ғы . Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі Алдыңғы білім : Санды және әріпті өрнектерді ажырата алады. ..

Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер 1. «Стоп-кадр» әдісі. 2. Кері байланыс «Сый лық аламын, сыйлық беремін.»Сабақтың б

2 слайд
Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер 1. «Стоп-кадр» әдісі. 2. Кері байланыс «Сый лық аламын, сыйлық беремін.»Сабақтың басы 1. Шаттық шеңбері (оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады) 2. Түрлі түсті шарлар арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді 3. Үй тапсырмасын тексеру . 4. Сөзжұмбақ арқылы жаңа тақырыпты ашу . 1. «Жаңа білімге көпір салу» әдісі 2. « К ім жылдам» 3. Семантикалық карта 4.Сергіту сәті «Мен таптым» 5. «ТВ шоу" әдісі Сабақтың соңыСабақтың ортасы

2 слайд

Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер 1. «Стоп-кадр» әдісі. 2. Кері байланыс «Сый лық аламын, сыйлық беремін.»Сабақтың басы 1. Шаттық шеңбері (оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады) 2. Түрлі түсті шарлар арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді 3. Үй тапсырмасын тексеру . 4. Сөзжұмбақ арқылы жаңа тақырыпты ашу . 1. «Жаңа білімге көпір салу» әдісі 2. « К ім жылдам» 3. Семантикалық карта 4.Сергіту сәті «Мен таптым» 5. «ТВ шоу" әдісі Сабақтың соңыСабақтың ортасы

Саралау 1 .«Кім жылдам» 1. «Стоп-кадр» әдісі 2. «ТВ шоу» кестесі Бағалау Смайликтер арқылы бағалайды. «Басбармақ» тәсіл

3 слайд
Саралау 1 .«Кім жылдам» 1. «Стоп-кадр» әдісі 2. «ТВ шоу» кестесі Бағалау Смайликтер арқылы бағалайды. «Басбармақ» тәсілі арқылы бағалайды . Ресурстар Стикер, Суреттер Сөзжұмбақ Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Көзге арналған жаттығу Дене мүшелеріне арналған жаттығу

3 слайд

Саралау 1 .«Кім жылдам» 1. «Стоп-кадр» әдісі 2. «ТВ шоу» кестесі Бағалау Смайликтер арқылы бағалайды. «Басбармақ» тәсілі арқылы бағалайды . Ресурстар Стикер, Суреттер Сөзжұмбақ Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Көзге арналған жаттығу Дене мүшелеріне арналған жаттығу

Мотивация. Сәлемдесу,сыныпқа кіру, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу. Түрлі түсті шарлар арқылы топтарға б

4 слайд
Мотивация. Сәлемдесу,сыныпқа кіру, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу. Түрлі түсті шарлар арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапсырамасын оқушылар қасында отырған оқушыға сағат тілімен беріп, тексереді. Ширату жаттығулары Сөзжұмбақ. 1. Бұрышты өлшейтін құрал не? 2. As in English ? 3. Барлық нүктесі берілген нүктеден бірдей қашықтықта жататын тұйық сызық ? 4. Бөлудің орысш асы ? 5. Азайтудың ағылшыншасы? 6. Көбейтудің орысшасы ? Т Е Ң Д Е У

4 слайд

Мотивация. Сәлемдесу,сыныпқа кіру, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу. Түрлі түсті шарлар арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапсырамасын оқушылар қасында отырған оқушыға сағат тілімен беріп, тексереді. Ширату жаттығулары Сөзжұмбақ. 1. Бұрышты өлшейтін құрал не? 2. As in English ? 3. Барлық нүктесі берілген нүктеден бірдей қашықтықта жататын тұйық сызық ? 4. Бөлудің орысш асы ? 5. Азайтудың ағылшыншасы? 6. Көбейтудің орысшасы ? Т Е Ң Д Е У

1 тапсырма. 1. Атасы мен немересініңжастарыныңқосындысы 91 жыл. Атасынешежастаболса, немересінес

5 слайд
1 тапсырма. 1. Атасы мен немересініңжастарыныңқосындысы 91 жыл. Атасынешежастаболса, немересінесонша ай. Атасыменнемересініңжасынешеде? 2. Екікәрзинеде 45 алмаболды. Егербіріншібалаекіншібалаға 4 алмаберсе, ондабіріншідеекіншігеқарағандаекіесеаз алмаболады. Басындаәрбаладақаншаалмаболды? 3. Көшеніңоңжаңғындасолжағынақарағанда 17 үйкеморналасқан. Көшедебарлығы 139 үйболса, солжақбөлігінденешеүйорналасқан?

5 слайд

1 тапсырма. 1. Атасы мен немересініңжастарыныңқосындысы 91 жыл. Атасынешежастаболса, немересінесонша ай. Атасыменнемересініңжасынешеде? 2. Екікәрзинеде 45 алмаболды. Егербіріншібалаекіншібалаға 4 алмаберсе, ондабіріншідеекіншігеқарағандаекіесеаз алмаболады. Басындаәрбаладақаншаалмаболды? 3. Көшеніңоңжаңғындасолжағынақарағанда 17 үйкеморналасқан. Көшедебарлығы 139 үйболса, солжақбөлігінденешеүйорналасқан?

2 тапсырма. Теңдеуді шешіңдер . (І топ) 321+(x+13)=450204 -(x+29)=10022+(y -7)=20053 -(y-13)=24 (ІІ топ) 321+(x+13)=4

6 слайд
2 тапсырма. Теңдеуді шешіңдер . (І топ) 321+(x+13)=450204 -(x+29)=10022+(y -7)=20053 -(y-13)=24 (ІІ топ) 321+(x+13)=45 122+(y -7)=200204 -(x+29)=10053 -(y-13)=24 (ІІІ топ) 17x+18x=70041y -17y=48039x+33x=43282z -57z=575 3 тапсырма Кестеде берілген шарттарды қолданып, теңдеулер құрыңдар және шешіңдер. І топқа. Ыдыстардың сыйымдылығы Ыдыстардың саны Барлық ыдыстың сыйымдылығы Бірдей 24 дана 72 л 28 дана х л ІІ топқа Тауар Баға Мөлшері Құны Сағыз 24 тг Бірдей 192 тг Кәмпит 85 тг х тг ІІІ топқа Жылдамдық Уақыт Арақашықтық 36 км/сағ 3 сағ Бірдей х км/сағ 2 сағ Жалғастыруға дайынмын Толық түсінбедім Түсінбедім

6 слайд

2 тапсырма. Теңдеуді шешіңдер . (І топ) 321+(x+13)=450204 -(x+29)=10022+(y -7)=20053 -(y-13)=24 (ІІ топ) 321+(x+13)=45 122+(y -7)=200204 -(x+29)=10053 -(y-13)=24 (ІІІ топ) 17x+18x=70041y -17y=48039x+33x=43282z -57z=575 3 тапсырма Кестеде берілген шарттарды қолданып, теңдеулер құрыңдар және шешіңдер. І топқа. Ыдыстардың сыйымдылығы Ыдыстардың саны Барлық ыдыстың сыйымдылығы Бірдей 24 дана 72 л 28 дана х л ІІ топқа Тауар Баға Мөлшері Құны Сағыз 24 тг Бірдей 192 тг Кәмпит 85 тг х тг ІІІ топқа Жылдамдық Уақыт Арақашықтық 36 км/сағ 3 сағ Бірдей х км/сағ 2 сағ Жалғастыруға дайынмын Толық түсінбедім Түсінбедім

Семантикалық карта. 10х -14=16 (x-20)*2=60 (x+24):2=90 20x+40=120 441 :(c -15)=21 (60 -y)+100=121 5х+55=85

7 слайд
Семантикалық карта. 10х -14=16 (x-20)*2=60 (x+24):2=90 20x+40=120 441 :(c -15)=21 (60 -y)+100=121 5х+55=85 625:(c+15)=25 1 21 7 6 O 10 Е 3 X 50 2 49 0 39 P 21 Бұл семантикалық картадан EXPO 2017 сөзі шығады.

7 слайд

Семантикалық карта. 10х -14=16 (x-20)*2=60 (x+24):2=90 20x+40=120 441 :(c -15)=21 (60 -y)+100=121 5х+55=85 625:(c+15)=25 1 21 7 6 O 10 Е 3 X 50 2 49 0 39 P 21 Бұл семантикалық картадан EXPO 2017 сөзі шығады.

Сергіту сәті. «Мен таптым» әдісі Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті сан

8 слайд
Сергіту сәті. «Мен таптым» әдісі Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады .

8 слайд

Сергіту сәті. «Мен таптым» әдісі Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады .

Шекпен киген қара мен қарқаралы хан. (І топ) Мейірімді алдияр! Өз бағыңыздан бір алма алуға рұхсат етіңіз,

9 слайд
Шекпен киген қара мен қарқаралы хан. (І топ) Мейірімді алдияр! Өз бағыңыздан бір алма алуға рұхсат етіңіз, - деді қара. Хан маған бір алмаа луға мейірімділік жасады, - деді. Жасауылдарға сұраған алмаларын беру үшін, қарабақтан неше алма алуы керек? Қыңырдың жасы (ІІ топ) Менің 3 жылдан кейінгі жасымды 3 еселеңіз, содан соң 3 жыл бұрынғы жасымды 3 еселеңіз, ақыры алғашқы көбейтінді ден соңғы көбейтіндіні шегеріңіз. Сонда дәл менің жасымды табасың . Ол кісі неше жаста ? Жұмбақ есептер (ІІІ топ) Келеді ұшып екі қарға, Топ достарын ертіп талға Болды елу әлгі жиын Санағанда демей қиын. Болмаңыздар әбігер, Шешімі табылар бәрі бір.

9 слайд

Шекпен киген қара мен қарқаралы хан. (І топ) Мейірімді алдияр! Өз бағыңыздан бір алма алуға рұхсат етіңіз, - деді қара. Хан маған бір алмаа луға мейірімділік жасады, - деді. Жасауылдарға сұраған алмаларын беру үшін, қарабақтан неше алма алуы керек? Қыңырдың жасы (ІІ топ) Менің 3 жылдан кейінгі жасымды 3 еселеңіз, содан соң 3 жыл бұрынғы жасымды 3 еселеңіз, ақыры алғашқы көбейтінді ден соңғы көбейтіндіні шегеріңіз. Сонда дәл менің жасымды табасың . Ол кісі неше жаста ? Жұмбақ есептер (ІІІ топ) Келеді ұшып екі қарға, Топ достарын ертіп талға Болды елу әлгі жиын Санағанда демей қиын. Болмаңыздар әбігер, Шешімі табылар бәрі бір.

Диофант өмірі - Жолаушы! Бұл жерде Диофант жерленген. Сандар да сыр шерте алады, о керемет, оның

10 слайд
Диофант өмірі - Жолаушы! Бұл жерде Диофант жерленген. Сандар да сыр шерте алады, о керемет, оның ғұмыры қаншалықты ұзақ болған – x - Ғұмырының алтыдан бірін тамаша балалық шақта өткізген - x/6 - Ғұмырының тағы да он екіден бір бөлігі өткен шақта иегін түк басқан – x/12 - Диофант ғұмырының жетіден бірін нәрестесіз некеде өткізген - x/7 - Бес жыл өткенде: тұңғыш тамаша ұлы туып бақытқа кенелген - 5 - Тағдыр баласына жер бетіндегі тамаша да, жарқын өмірден тек әкесінің жасының жартысын ғана қиған – x/2 - Азалы қарт ұл ынан айрылған соң төрт жыл қайғы шегіп, фәни жалғанмен қоштасқан - 4. - Диофант қанша жыл өмір сүрген? - Шеш уі: - x=x/6+ x/12+ x/7+5+ x/2+4 - 504 x+84 x+42 x+72 x+2520+252 x+2016 - 504 x=450 x+4536 - 54 x=4536 - x=84 -

10 слайд

Диофант өмірі - Жолаушы! Бұл жерде Диофант жерленген. Сандар да сыр шерте алады, о керемет, оның ғұмыры қаншалықты ұзақ болған – x - Ғұмырының алтыдан бірін тамаша балалық шақта өткізген - x/6 - Ғұмырының тағы да он екіден бір бөлігі өткен шақта иегін түк басқан – x/12 - Диофант ғұмырының жетіден бірін нәрестесіз некеде өткізген - x/7 - Бес жыл өткенде: тұңғыш тамаша ұлы туып бақытқа кенелген - 5 - Тағдыр баласына жер бетіндегі тамаша да, жарқын өмірден тек әкесінің жасының жартысын ғана қиған – x/2 - Азалы қарт ұл ынан айрылған соң төрт жыл қайғы шегіп, фәни жалғанмен қоштасқан - 4. - Диофант қанша жыл өмір сүрген? - Шеш уі: - x=x/6+ x/12+ x/7+5+ x/2+4 - 504 x+84 x+42 x+72 x+2520+252 x+2016 - 504 x=450 x+4536 - 54 x=4536 - x=84 -

Элективті тест 1. 5 x+15=30 А) 3 В) 2 С) 1 Д) 2 Е) 10 2. (15 -x)*40=200 А) 9 В)10 С) 5 Д

11 слайд
Элективті тест 1. 5 x+15=30 А) 3 В) 2 С) 1 Д) 2 Е) 10 2. (15 -x)*40=200 А) 9 В)10 С) 5 Д) Е Е) 9 3. x+9*80=740 А) 2 В) 3 С) 20 Д) 10 Е) 5 4. 75 x-25 x=100 А) 2 В) 20 С) 5 Д) 6 Е) 10 5. (150+15) x=1650 А) 20 В) 10 С)5 Д) 2 Е) 5

11 слайд

Элективті тест 1. 5 x+15=30 А) 3 В) 2 С) 1 Д) 2 Е) 10 2. (15 -x)*40=200 А) 9 В)10 С) 5 Д) Е Е) 9 3. x+9*80=740 А) 2 В) 3 С) 20 Д) 10 Е) 5 4. 75 x-25 x=100 А) 2 В) 20 С) 5 Д) 6 Е) 10 5. (150+15) x=1650 А) 20 В) 10 С)5 Д) 2 Е) 5

Кері байланыс.

12 слайд
Кері байланыс. «Сыйлық аламын, сыйлық беремін» әдісі арқылы оқушылар өзара тапсырма орындау барысындағы кемшіліктері мен артықшылықтарын талқылап, сабақты қорытындылайды.

12 слайд

Кері байланыс. «Сыйлық аламын, сыйлық беремін» әдісі арқылы оқушылар өзара тапсырма орындау барысындағы кемшіліктері мен артықшылықтарын талқылап, сабақты қорытындылайды.