5 сыныпқа арналған Грекия тақырыбына презентация
5 сыныпқа арналған Грекия тақырыбына презентация

#1 слайд
Сейилханова Нуршат
Саришановна
Маңғыстау облысы.
Бейнеу ауданы.
Сарға селосы.
«Бейнеу мектеп-интернаты»
КММ-нің тарих пәнінің
мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Грекияның
гимназия, лицей, академиялары нені үйретті.
Сабақ негізделген оқу
мақсаты:
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия,
астрономия, медицина) пайда
болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен
әлеуметтік өзгерістердің
ықпалын сипаттау;
5.2.4.1– ежелгі қоғамның
дамуындағы жазудың рөлін
сипаттау;
5.1.2.1-ежелгі қоғамның
әлеуметтік ұйымдасуын
сипаттау;
Сабақтың мақсаттары:
Ғылымдардың пайда
болуы,дамуы туралы және
оның шаруашылық іс-
әрекеттегі ықпалына
тигізген әсерін біледі.
Ежелгі қоғамдағы
қалыптасқан жазу рөлі
туралы біледі;
Ежелгі қоғамның
дамуындағы әлеуметтік
ұйым туралы білім
қалыптасады.
Бағалау
критерийлері:
Ғылымдардың
қалыптасуы мен
дамуына қоғамдағы
өзгерістердің тигізген
ықпалын
сипаттайды;
Ежелгі қоғамның
дамуындағы жазудың
рөлін сипаттайды,
1 слайд
Сейилханова Нуршат Саришановна Маңғыстау облысы. Бейнеу ауданы. Сарға селосы. «Бейнеу мектеп-интернаты» КММ-нің тарих пәнінің мұғалімі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Сабақ негізделген оқу мақсаты: 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау; 5.1.2.1-ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; Сабақтың мақсаттары: Ғылымдардың пайда болуы,дамуы туралы және оның шаруашылық іс- әрекеттегі ықпалына тигізген әсерін біледі. Ежелгі қоғамдағы қалыптасқан жазу рөлі туралы біледі; Ежелгі қоғамның дамуындағы әлеуметтік ұйым туралы білім қалыптасады. Бағалау критерийлері: Ғылымдардың қалыптасуы мен дамуына қоғамдағы өзгерістердің тигізген ықпалын сипаттайды; Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттайды,
#2 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Құндылықтарға баулу
Пәнаралық байланыс
Тілдік мақсат
Білу,түсіну
-Қарым-қатынас мәдениеті
-Өзгелердің көзқарасына құрметпен
қарау
Әдебиет,география
Гимназия,Академия,Лицей,Палестра
тыңдалым,айтылым,жазылым
2 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс Тілдік мақсат Білу,түсіну -Қарым-қатынас мәдениеті -Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау Әдебиет,география Гимназия,Академия,Лицей,Палестра тыңдалым,айтылым,жазылым
#3 слайд
І. Ұйымдастыру бөлімі: «Өзі туралы кластер» тренингі.
«Сиқырлы конверт» әдісі арқылы сыныпты топқа бөлу.
Ой қозғау арқылы үй жұмысына шолу.
Суреттер арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Жаңа тақырыппен таныстырып,түсінік қалыптастыру.
«Айнымалы бекеттер» әдісін қолдану.
«Дәлелде,түсіндір» стратегиясын қолдану арқылы жұптық
жұмыс орнату.
Венн диаграммасымен жұмыс жүргізу.
Бағалау: «плюс,минус,қызықты» кестесі арқылы
оқушылардың алған білімдері бағаланады.
Рефлексия: «Білім ағашы» стикерлер жабыстыру.
Сары түс-түсіндім
жасыл түс-түсінбедім
3 слайд
І. Ұйымдастыру бөлімі: «Өзі туралы кластер» тренингі. «Сиқырлы конверт» әдісі арқылы сыныпты топқа бөлу. Ой қозғау арқылы үй жұмысына шолу. Суреттер арқылы жаңа тақырыпты ашу. Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Жаңа тақырыппен таныстырып,түсінік қалыптастыру. «Айнымалы бекеттер» әдісін қолдану. «Дәлелде,түсіндір» стратегиясын қолдану арқылы жұптық жұмыс орнату. Венн диаграммасымен жұмыс жүргізу. Бағалау: «плюс,минус,қызықты» кестесі арқылы оқушылардың алған білімдері бағаланады. Рефлексия: «Білім ағашы» стикерлер жабыстыру. Сары түс-түсіндім жасыл түс-түсінбедім
#4 слайд
Саралау Бағалау
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері,
денсаулық, АКТ-мен
байланыс.
Топтық, жұптық жұмыс
арқылы оқушыға өзара
қолдау көмек көрсету жүзеге
асырлады. Ежелгі
Грекиядағы жазудың пайда
болуымен мектептермен
таныстыру.
Оқушыларға
топпен,жұптық, венн
диаграммасы әдіс- тәсілдер
арқылы тапсырмалары
беріледі.
1.Оқушылардың сабаққа
дайындау мақсатында
психологиялық ахуал «Өзі туралы
кластер» тренингін өткізу.
2. Топтық жұмыс арқылы
оқушылардың бірлескен әрекетін
бақылау, өзара мадақтау.
3.Жұптық жұмыс, дайын
жазылған үлгі бойынша.
4.Әр оқушының оқу мақсатына
жеткендігін анықтау үшін бағалау
критерийлері мен дескрипторлар
қолдану.
5. «плюс,минус,қызықты» кестесі
арқылы оқушылардың алған
білімдері бағаланады.
Рефлексия жасалады.
Қауіпсіздік сақталды.
АКТ-мен байланыс
орнатылды.
4 слайд
Саралау Бағалау Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушыға өзара қолдау көмек көрсету жүзеге асырлады. Ежелгі Грекиядағы жазудың пайда болуымен мектептермен таныстыру. Оқушыларға топпен,жұптық, венн диаграммасы әдіс- тәсілдер арқылы тапсырмалары беріледі. 1.Оқушылардың сабаққа дайындау мақсатында психологиялық ахуал «Өзі туралы кластер» тренингін өткізу. 2. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара мадақтау. 3.Жұптық жұмыс, дайын жазылған үлгі бойынша. 4.Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану. 5. «плюс,минус,қызықты» кестесі арқылы оқушылардың алған білімдері бағаланады. Рефлексия жасалады. Қауіпсіздік сақталды. АКТ-мен байланыс орнатылды.
шағым қалдыра аласыз













