5-сыныпқа оқушылардың бейімделу жағдайыдайын слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
5-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
МЕКТЕПКЕ БЕЙIМДЕЛУ
жағдайы
Мұрагер мамандандырылған мекеп-лицей- интернаты
1 слайд
5-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙIМДЕЛУ жағдайы Мұрагер мамандандырылған мекеп-лицей- интернаты
2 слайд
Мақсаты :5 сынып оқушыларына орта буынға тез және жеңіл бейімделуі қалыптастыру;
бейімделудің, үйренісудің қиындықтарын зерттеу, саралау және түзету, дамыту; талапқа
сай тәртіп ережесін игеру, бекіту; сыныптастарымен дұрыс қарым-қатынасты, бірін-бірі
түсінетін ұжымды қалыптастыру.
Міндеттері: Жаңа ортада өзін еркін сезінуге, жауапкершілікті мінез-құлыққа
қалыптастыру; Қиыншылықтарды жеңуде оңды істерді, мотивацияны дамыту; Жаңа күн
тәртібін, білімге ынтасын арттыруға көмек көрсету; Сыныптастарымен конфликтіге
келмей, сыйласты қарым-қатынаста болуын жүзеге асыру.
2 слайд
Мақсаты :5 сынып оқушыларына орта буынға тез және жеңіл бейімделуі қалыптастыру; бейімделудің, үйренісудің қиындықтарын зерттеу, саралау және түзету, дамыту; талапқа сай тәртіп ережесін игеру, бекіту; сыныптастарымен дұрыс қарым-қатынасты, бірін-бірі түсінетін ұжымды қалыптастыру. Міндеттері: Жаңа ортада өзін еркін сезінуге, жауапкершілікті мінез-құлыққа қалыптастыру; Қиыншылықтарды жеңуде оңды істерді, мотивацияны дамыту; Жаңа күн тәртібін, білімге ынтасын арттыруға көмек көрсету; Сыныптастарымен конфликтіге келмей, сыйласты қарым-қатынаста болуын жүзеге асыру.
3 слайд
• 5-ші сыныптардағы сабақтарға қатысу
•Оқушылардың мектеп мотивациясы деңгейін бағалау үшін
сауалнама жүргізу.
• Психологтың зерттеулер жүргізуі
•Дарынды оқушыларды анықтау ьойынша эксперт топ
•Аналитикалық анықтаманы құру.
МЕКТЕПТЕ ӘКІМШІЛІКТІҢ
БАСҚАРУЫМЕН
ПЕДКОНСИЛИУМҒА
ТӨМЕНДЕГІДЕЙ ДАЙЫНДЫҚ
ЖҰМЫСТАРЫ ЖҮРГІЗІЛДІ:
3 слайд
• 5-ші сыныптардағы сабақтарға қатысу •Оқушылардың мектеп мотивациясы деңгейін бағалау үшін сауалнама жүргізу. • Психологтың зерттеулер жүргізуі •Дарынды оқушыларды анықтау ьойынша эксперт топ •Аналитикалық анықтаманы құру. МЕКТЕПТЕ ӘКІМШІЛІКТІҢ БАСҚАРУЫМЕН ПЕДКОНСИЛИУМҒА ТӨМЕНДЕГІДЕЙ ДАЙЫНДЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ ЖҮРГІЗІЛДІ:
4 слайд
Орташ
а
86%
Жоғар
ы
7%
Төме
н
7%
ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ
ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ
САУАЛНАМАСЫ
(5 А)
4 слайд
Орташ а 86% Жоғар ы 7% Төме н 7% ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ САУАЛНАМАСЫ (5 А)
5 слайд
Орташ
а
82%
Жоғар
ы
18%
ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ
ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ
САУАЛНАМАСЫ
(5 В)
5 слайд
Орташ а 82% Жоғар ы 18% ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ САУАЛНАМАСЫ (5 В)
6 слайд
Орташ
а
65%
Төме
н
26%
Жоғар
ы
9%
ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ
ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ
САУАЛНАМАСЫ
(5 С)
6 слайд
Орташ а 65% Төме н 26% Жоғар ы 9% ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ САУАЛНАМАСЫ (5 С)
7 слайд
Сыныптағы достармен оқшаулану көрсеткіші
анықталған оқушылар 5с сыныбы
СОЦИОМЕТРИЯ
7 слайд
Сыныптағы достармен оқшаулану көрсеткіші анықталған оқушылар 5с сыныбы СОЦИОМЕТРИЯ
8 слайд
Жеке жұмысқа 1
оқушымен
жұмыс жұргізу
басталды
БЕЙІМДЕЛУ БОЙЫНША ЖЕКЕ ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗІЛУДЕ
8 слайд
Жеке жұмысқа 1 оқушымен жұмыс жұргізу басталды БЕЙІМДЕЛУ БОЙЫНША ЖЕКЕ ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗІЛУДЕ
9 слайд
Академиялық дарындылық 65 %
Шығармашылық 5%
Зияткерлік 10%
Әлеуметтік 10%
9 слайд
Академиялық дарындылық 65 % Шығармашылық 5% Зияткерлік 10% Әлеуметтік 10%
10 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
1. Пән мұғалімдері 5-сынып
оқушыларының педагогикалық-
психологиялық дамуындағы
ерекшеліктерін ескере отырып,
сынып жетекші, ата-ана, өзара
сабақтастықты жыл соңына дейін
жүйелі түрде жүргізсін.
10 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ 1. Пән мұғалімдері 5-сынып оқушыларының педагогикалық- психологиялық дамуындағы ерекшеліктерін ескере отырып, сынып жетекші, ата-ана, өзара сабақтастықты жыл соңына дейін жүйелі түрде жүргізсін.