Материалдар / 6 сынып. Өзгелермен үндесу, Өзін –өзі тану пәнін технология пәнімен ықпалдастыру 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып. Өзгелермен үндесу, Өзін –өзі тану пәнін технология пәнімен ықпалдастыру 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының салтында сыйластық ұғымы әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау , оларды қадірлеу ,ізет көрсету- адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа ,үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2019
1133
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

1 слайд
:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

1 слайд

:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

 Оқушалардың айналасындағы адамдар мен  Жылы қарым-қатынас жасаудың маңызын түсіндіре отырп,сүйіспеншілік құндылығының мәні

2 слайд
 Оқушалардың айналасындағы адамдар мен  Жылы қарым-қатынас жасаудың маңызын түсіндіре отырп,сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.  Оқушылардың жанашырлық қасиеттерін дамыту.  Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.Мақсты:

2 слайд

 Оқушалардың айналасындағы адамдар мен  Жылы қарым-қатынас жасаудың маңызын түсіндіре отырп,сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.  Оқушылардың жанашырлық қасиеттерін дамыту.  Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.Мақсты:

Балалар, барлығыңыз, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Денелеріңді түзу ұстап, қолдарыңды бо

3 слайд
Балалар, барлығыңыз, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Денелеріңді түзу ұстап, қолдарыңды бос қойыңдар. Тыныс алуларыңды бақылаңдар. Терең тыныс алып, демді жайлап шығарыңдар. Сіздер өздеріңіздің табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестетіңіздер. Сіз жұмсақ, жасыл шалғында жалаң аяқ жүрсіз. Сіз гүлдің, көк шөптің иісін сезесіз. Өзен суының сыңғырлағанын, көңілді құстардың ән салғанын естисіз. Көзімізді ашып бізге өмір, денсаулық, қуаныш, жақсы көңіл күй сыйлаған Табиғат-Анаға «Рахмет» деп айтамыз.

3 слайд

Балалар, барлығыңыз, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Денелеріңді түзу ұстап, қолдарыңды бос қойыңдар. Тыныс алуларыңды бақылаңдар. Терең тыныс алып, демді жайлап шығарыңдар. Сіздер өздеріңіздің табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестетіңіздер. Сіз жұмсақ, жасыл шалғында жалаң аяқ жүрсіз. Сіз гүлдің, көк шөптің иісін сезесіз. Өзен суының сыңғырлағанын, көңілді құстардың ән салғанын естисіз. Көзімізді ашып бізге өмір, денсаулық, қуаныш, жақсы көңіл күй сыйлаған Табиғат-Анаға «Рахмет» деп айтамыз.

.Мәтінмен жұмыс “ ” Бес тиын

4 слайд
.Мәтінмен жұмыс “ ” Бес тиын

4 слайд

.Мәтінмен жұмыс “ ” Бес тиын

.Мәтін бойынша сұрақтар 1. Неліктен Мұрат сыныптағы кезекшілігіне мұқият ? дайындалды 2. Мұратты дұрыс ә

5 слайд
.Мәтін бойынша сұрақтар 1. Неліктен Мұрат сыныптағы кезекшілігіне мұқият ? дайындалды 2. Мұратты дұрыс әрекетке жетелеген оның бойындағы қандай қасиеттері ? деп ойлайсыңдар 3. Адамның өзін және өзгелерді сыйлауының мәні неде деп ? ойлайсыңдар

5 слайд

.Мәтін бойынша сұрақтар 1. Неліктен Мұрат сыныптағы кезекшілігіне мұқият ? дайындалды 2. Мұратты дұрыс әрекетке жетелеген оның бойындағы қандай қасиеттері ? деп ойлайсыңдар 3. Адамның өзін және өзгелерді сыйлауының мәні неде деп ? ойлайсыңдар

Д о с ы к ө п п е н с ы й л а с , Д о с ы а з б е н с ы р л а с .

6 слайд
Д о с ы к ө п п е н с ы й л а с , Д о с ы а з б е н с ы р л а с .

6 слайд

Д о с ы к ө п п е н с ы й л а с , Д о с ы а з б е н с ы р л а с .

Сұрақтар. 1.Дос деген кім ? 2.Дос болудың адам үшін маңызы неде ? 3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер ? 4. Достың қандай түрлер

7 слайд
Сұрақтар. 1.Дос деген кім ? 2.Дос болудың адам үшін маңызы неде ? 3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер ? 4. Достың қандай түрлері бар?

7 слайд

Сұрақтар. 1.Дос деген кім ? 2.Дос болудың адам үшін маңызы неде ? 3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер ? 4. Достың қандай түрлері бар?

1- .тапсырма - Төменде берілгнен мақал , мәтелдердің жалғасын тауып . мағынасын түсіндір 1. …… Аға әдепті бол

8 слайд
1- .тапсырма - Төменде берілгнен мақал , мәтелдердің жалғасын тауып . мағынасын түсіндір 1. …… Аға әдепті болса 2. ....... Аға еңбекпен көркем 3. ............... Ел ағасыз болмас 4. ................ Орынсыз мақтау 5. Қонағы бар үй қоңырсып ..... тұрар 6. - Әдепті бала ата анасын ,..... мақтатар

8 слайд

1- .тапсырма - Төменде берілгнен мақал , мәтелдердің жалғасын тауып . мағынасын түсіндір 1. …… Аға әдепті болса 2. ....... Аға еңбекпен көркем 3. ............... Ел ағасыз болмас 4. ................ Орынсыз мақтау 5. Қонағы бар үй қоңырсып ..... тұрар 6. - Әдепті бала ата анасын ,..... мақтатар

2- .тапсырма “ Өзіңді жұрт сыйласын , - десең алдымен өз өзіңді ” сыйла деген қанатты сөзді “ - - - көзқара

9 слайд
2- .тапсырма “ Өзіңді жұрт сыйласын , - десең алдымен өз өзіңді ” сыйла деген қанатты сөзді “ - - - көзқарас себеп мысал ” қорытындылау әдісімен . талқылап мәнін түсіндір

9 слайд

2- .тапсырма “ Өзіңді жұрт сыйласын , - десең алдымен өз өзіңді ” сыйла деген қанатты сөзді “ - - - көзқарас себеп мысал ” қорытындылау әдісімен . талқылап мәнін түсіндір

3- . тапсырма Жағыдаяттар - Ұланға әке шешесі жұмысқа : , кетерде Балам біз жұмыстан келгенше , сабағың

10 слайд
3- . тапсырма Жағыдаяттар - Ұланға әке шешесі жұмысқа : , кетерде Балам біз жұмыстан келгенше , сабағыңды оқып болған соң , үйдің айналасын жинастыр ,- үйге су алып кел деп . тапсырды Ұлан сабақ оқып , болған соң үйге оның . достары келді Олар ұланды компютермен футбол . – ойнауға шақыды Ұлан акта анасыныың тапсырмасын , орындауды әлде достарының көңілінен шығу керек екенін . білмеді

10 слайд

3- . тапсырма Жағыдаяттар - Ұланға әке шешесі жұмысқа : , кетерде Балам біз жұмыстан келгенше , сабағыңды оқып болған соң , үйдің айналасын жинастыр ,- үйге су алып кел деп . тапсырды Ұлан сабақ оқып , болған соң үйге оның . достары келді Олар ұланды компютермен футбол . – ойнауға шақыды Ұлан акта анасыныың тапсырмасын , орындауды әлде достарының көңілінен шығу керек екенін . білмеді

 Қазақ халқының салтында сыйластық ұғымы  әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата- ананы сыйлау , оларды қадірлеу ,ізет кө

11 слайд
 Қазақ халқының салтында сыйластық ұғымы  әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата- ананы сыйлау , оларды қадірлеу ,ізет көрсету-  адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа ,үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып, әдептілік ережесін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай ,ізет көрсе білу ,көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу-халық дәстүрінде қалыптасқан қасиет. Адам өз адамгершілігімен , әдебімен көрікті. Адам неұрлым мәдениетті болған сайын оның айналасындағылармен қарым- қатынасы нығая түседі.Жаңа ақпарат .

11 слайд

 Қазақ халқының салтында сыйластық ұғымы  әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата- ананы сыйлау , оларды қадірлеу ,ізет көрсету-  адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа ,үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып, әдептілік ережесін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай ,ізет көрсе білу ,көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу-халық дәстүрінде қалыптасқан қасиет. Адам өз адамгершілігімен , әдебімен көрікті. Адам неұрлым мәдениетті болған сайын оның айналасындағылармен қарым- қатынасы нығая түседі.Жаңа ақпарат .

р/с ұғымдар Анықтамалар 1 2. 3. 4. 5. Татулық. Достық. Ауызбіршілік Бірлік. Ынтымақтастық А. Адамдардың бір-біріне адал, қ

12 слайд
р/с ұғымдар Анықтамалар 1 2. 3. 4. 5. Татулық. Достық. Ауызбіршілік Бірлік. Ынтымақтастық А. Адамдардың бір-біріне адал, қалтықсыз сеніп , бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Ә. Адамдардың берік бірлігі, сыйласымдылығы. Б.Бірлікке келу,бірге тірлік жасаудың көрнісі. В. Мақсаты бір топ мүшелерінің тату- тәттілік , ынтымақтастық,ұйымшылдық көрсете білу. Г. Ынтымақтасып біріккен бірауыздылық, іштей байланысты табиғи біртұтастық.

12 слайд

р/с ұғымдар Анықтамалар 1 2. 3. 4. 5. Татулық. Достық. Ауызбіршілік Бірлік. Ынтымақтастық А. Адамдардың бір-біріне адал, қалтықсыз сеніп , бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Ә. Адамдардың берік бірлігі, сыйласымдылығы. Б.Бірлікке келу,бірге тірлік жасаудың көрнісі. В. Мақсаты бір топ мүшелерінің тату- тәттілік , ынтымақтастық,ұйымшылдық көрсете білу. Г. Ынтымақтасып біріккен бірауыздылық, іштей байланысты табиғи біртұтастық.

5- . тапсырма Міәтінді , мұқият оқып төменде берілген сұрақтарға . жауап беріңдер

13 слайд
5- . тапсырма Міәтінді , мұқият оқып төменде берілген сұрақтарға . жауап беріңдер

13 слайд

5- . тапсырма Міәтінді , мұқият оқып төменде берілген сұрақтарға . жауап беріңдер

6-тапсырма. Тақырыптық лексиканы пайдаланып, “Сыйласаң, сыйлы боласың” атты сөзжұмбақты шеш.

14 слайд
6-тапсырма. Тақырыптық лексиканы пайдаланып, “Сыйласаң, сыйлы боласың” атты сөзжұмбақты шеш.

14 слайд

6-тапсырма. Тақырыптық лексиканы пайдаланып, “Сыйласаң, сыйлы боласың” атты сөзжұмбақты шеш.

7- .тапсырма Қазақтың атақты биі Саққұлақ шешеннің қанатты сөзін оқып мағынасын түсіндір . Адамның басшысы-

15 слайд
7- .тапсырма Қазақтың атақты биі Саққұлақ шешеннің қанатты сөзін оқып мағынасын түсіндір . Адамның басшысы-ақыл, шолушысы-ой, Жетекшісі-талап,қорғаушысы- сабыр,санаушысы халық,таусылмайтын –арман,ең қымбаттысы-ар,бәрінен ардақтысы-адал өмір сүру,соның ішінде ең тәттісі сыйластық.

15 слайд

7- .тапсырма Қазақтың атақты биі Саққұлақ шешеннің қанатты сөзін оқып мағынасын түсіндір . Адамның басшысы-ақыл, шолушысы-ой, Жетекшісі-талап,қорғаушысы- сабыр,санаушысы халық,таусылмайтын –арман,ең қымбаттысы-ар,бәрінен ардақтысы-адал өмір сүру,соның ішінде ең тәттісі сыйластық.

Ой түйіндеу , , “ ” Ендеше балалар Еріншектің ертеңі бітпес , деген сөзді есте ұстап әр бастаған ісіңді

16 слайд
Ой түйіндеу , , “ ” Ендеше балалар Еріншектің ертеңі бітпес , деген сөзді есте ұстап әр бастаған ісіңді , аяғына шейін жеткізіп нәтиже шығаруға . ұмтылу керек Ол мүмкін бір реттен қана , емес бірнеше рет орындағанда ғана нәтиже . беруі мүмкін Сондықтан жалқаулыққа бой , . “ алдырмай еңбектене білу қажет Еңбек – ” түбі береке деген сөз естеріңде болсын .

16 слайд

Ой түйіндеу , , “ ” Ендеше балалар Еріншектің ертеңі бітпес , деген сөзді есте ұстап әр бастаған ісіңді , аяғына шейін жеткізіп нәтиже шығаруға . ұмтылу керек Ол мүмкін бір реттен қана , емес бірнеше рет орындағанда ғана нәтиже . беруі мүмкін Сондықтан жалқаулыққа бой , . “ алдырмай еңбектене білу қажет Еңбек – ” түбі береке деген сөз естеріңде болсын .

– Өзін өзі тану пәнін технология пәнімен ықпалдастыру : 5 Сыныбы

17 слайд
– Өзін өзі тану пәнін технология пәнімен ықпалдастыру : 5 Сыныбы

17 слайд

– Өзін өзі тану пәнін технология пәнімен ықпалдастыру : 5 Сыныбы

:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

18 слайд
:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

18 слайд

:Тақырыбы Өзгелермен үндесу.

:Мақсаты Әдіп таңдаудың орындалу ретін үйрете , отырып еңбектің адам өміріндегі маңыздылығы тура

19 слайд
:Мақсаты Әдіп таңдаудың орындалу ретін үйрете , отырып еңбектің адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсініктерін молайту

19 слайд

:Мақсаты Әдіп таңдаудың орындалу ретін үйрете , отырып еңбектің адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсініктерін молайту

:Мәтін Еңбекпен ел көгерер ( ) ертегі

20 слайд
:Мәтін Еңбекпен ел көгерер ( ) ертегі

20 слайд

:Мәтін Еңбекпен ел көгерер ( ) ертегі

. Ерте заманда ағайынды төрт жігіт болыпты Олардың - , , үшеуі бірін бірі өткен кер жалқау шару

21 слайд
. Ерте заманда ағайынды төрт жігіт болыпты Олардың - , , үшеуі бірін бірі өткен кер жалқау шаруаға қыры жоқ . берекесіз екен Ал ең кішісі еңбексүйгіш мал жанды . көрінеді Сыншыл жұрт ағайынды төртеудің мінезіне , , . қарай оларға жанама ат қойып айдар тағыпты Жалқаулардың ең үлкені қурай бастын сындырмай , , шалқасынан жатып алып шырт түкіріп қойып мал . “ санауға айдатып жіберетін көрінеді Сондықтан оны Туу ” . “ , ” сонау деп атапты Малымды байқай сал көре сал деп “ ” . көрінгенді жұмсай салатын жігіт Айдай сал атаныпты , Ағайындылардың кенжесі айран ұрттап қойын , . құрттап малын өзі бағыпты “ ” , Бір жұтта Туу сонаудың малынан түк қалмапты “ ” , “ ” Көре салдың малы көп өліпті ал Айдай салдың да . малы аз қырылмапты - , Ал өзі бағып күткен еңбекшіл жігіттің малы жұтаймай , . қыстан аман шығып елін аштықтан құтқарыпты “ ” Еңбекпен ел көгерер деген нақыл сөз осыдан . қалыпты деседі

21 слайд

. Ерте заманда ағайынды төрт жігіт болыпты Олардың - , , үшеуі бірін бірі өткен кер жалқау шаруаға қыры жоқ . берекесіз екен Ал ең кішісі еңбексүйгіш мал жанды . көрінеді Сыншыл жұрт ағайынды төртеудің мінезіне , , . қарай оларға жанама ат қойып айдар тағыпты Жалқаулардың ең үлкені қурай бастын сындырмай , , шалқасынан жатып алып шырт түкіріп қойып мал . “ санауға айдатып жіберетін көрінеді Сондықтан оны Туу ” . “ , ” сонау деп атапты Малымды байқай сал көре сал деп “ ” . көрінгенді жұмсай салатын жігіт Айдай сал атаныпты , Ағайындылардың кенжесі айран ұрттап қойын , . құрттап малын өзі бағыпты “ ” , Бір жұтта Туу сонаудың малынан түк қалмапты “ ” , “ ” Көре салдың малы көп өліпті ал Айдай салдың да . малы аз қырылмапты - , Ал өзі бағып күткен еңбекшіл жігіттің малы жұтаймай , . қыстан аман шығып елін аштықтан құтқарыпты “ ” Еңбекпен ел көгерер деген нақыл сөз осыдан . қалыпты деседі

Сұрақтар: 1.Ертегіде не жайында айтылған? 2. “Еңбекпен ел көгерер” дегенді қалай түсіндірер едің?

22 слайд
Сұрақтар: 1.Ертегіде не жайында айтылған? 2. “Еңбекпен ел көгерер” дегенді қалай түсіндірер едің?

22 слайд

Сұрақтар: 1.Ертегіде не жайында айтылған? 2. “Еңбекпен ел көгерер” дегенді қалай түсіндірер едің?

:Тапсырма Әдіптің түрлерін , атай отырып еңбек тақырыбына үш . мақал жазыңдар

23 слайд
:Тапсырма Әдіптің түрлерін , атай отырып еңбек тақырыбына үш . мақал жазыңдар

23 слайд

:Тапсырма Әдіптің түрлерін , атай отырып еңбек тақырыбына үш . мақал жазыңдар

Ой түйіндеу , Олай болса адам өз еңбегінің нәтижесін . көруге ұмтылуы қажет “ , Еңбектенсең ерінбей

24 слайд
Ой түйіндеу , Олай болса адам өз еңбегінің нәтижесін . көруге ұмтылуы қажет “ , Еңбектенсең ерінбей ” тояды қарның тіленбей дегенді есте . сақтағанымыз жөн

24 слайд

Ой түйіндеу , Олай болса адам өз еңбегінің нәтижесін . көруге ұмтылуы қажет “ , Еңбектенсең ерінбей ” тояды қарның тіленбей дегенді есте . сақтағанымыз жөн

– Өзін өзі тану пәнін физика пәнімен ықпалдастыру : 8 Сыныбы

25 слайд
– Өзін өзі тану пәнін физика пәнімен ықпалдастыру : 8 Сыныбы

25 слайд

– Өзін өзі тану пәнін физика пәнімен ықпалдастыру : 8 Сыныбы

:Тақырыбы Жарықтың қасиеттері

26 слайд
:Тақырыбы Жарықтың қасиеттері

26 слайд

:Тақырыбы Жарықтың қасиеттері

:Мақсаты , Жарық көздері жарықтың таралу заңдарымен , таныстыра отырып адам мен табиғат үйлесімділі

27 слайд
:Мақсаты , Жарық көздері жарықтың таралу заңдарымен , таныстыра отырып адам мен табиғат үйлесімділігі туралы . түсініктерін молайту

27 слайд

:Мақсаты , Жарық көздері жарықтың таралу заңдарымен , таныстыра отырып адам мен табиғат үйлесімділігі туралы . түсініктерін молайту

- Адам табиғаттың бір бөлшегі . . А Машанов

28 слайд
- Адам табиғаттың бір бөлшегі . . А Машанов Қоршаған табиғи ортаның түрлі қасиеттері табиғат құбылысының . терең тынысына үңілуде Адамзат , баласы талай жолдардан өтіп бай . тәжірбие жинақтады Табиғат біздің дүниетанымызды қалыптастырушы негізгі және басты . ұстаз Адам баласының білім алатын – . , көзі табиғат Сол табиғатты бақылау , , зерттеу оны қорыту тексеру оның , ..., заңын табу сырын шешу ғаламның , ғажайып көркі де сонда мақамы да .... , сонда Ғылымы да сонда діні де , ... сонда адамдардың өмірі де сонда

28 слайд

- Адам табиғаттың бір бөлшегі . . А Машанов Қоршаған табиғи ортаның түрлі қасиеттері табиғат құбылысының . терең тынысына үңілуде Адамзат , баласы талай жолдардан өтіп бай . тәжірбие жинақтады Табиғат біздің дүниетанымызды қалыптастырушы негізгі және басты . ұстаз Адам баласының білім алатын – . , көзі табиғат Сол табиғатты бақылау , , зерттеу оны қорыту тексеру оның , ..., заңын табу сырын шешу ғаламның , ғажайып көркі де сонда мақамы да .... , сонда Ғылымы да сонда діні де , ... сонда адамдардың өмірі де сонда

:Сұрақтар 1. ? Жарық дегеніміз не Қандай денелер жарық көздері бола ? алады 2. - Адамның тіршілігі мен

29 слайд
:Сұрақтар 1. ? Жарық дегеніміз не Қандай денелер жарық көздері бола ? алады 2. - Адамның тіршілігі мен іс әрекетіндегі табиғаттың рөлі ? қандай

29 слайд

:Сұрақтар 1. ? Жарық дегеніміз не Қандай денелер жарық көздері бола ? алады 2. - Адамның тіршілігі мен іс әрекетіндегі табиғаттың рөлі ? қандай

:Тапсырма Жарық көздерін атап . жазыңдар Осыған байланысты қандай мақалдар ? білесіңдер

30 слайд
:Тапсырма Жарық көздерін атап . жазыңдар Осыған байланысты қандай мақалдар ? білесіңдер

30 слайд

:Тапсырма Жарық көздерін атап . жазыңдар Осыған байланысты қандай мақалдар ? білесіңдер

Ой түйіндеу , Олай болса біз әр түрлі жарық құбылыстары бар . дүниеде өмір сүреміз Ол жар

31 слайд
Ой түйіндеу , Олай болса біз әр түрлі жарық құбылыстары бар . дүниеде өмір сүреміз Ол жарық беруші жылу береді ? емес пе , - Ендеше біз де бір бірімізге сол жылу мен жарықты . бере білейік

31 слайд

Ой түйіндеу , Олай болса біз әр түрлі жарық құбылыстары бар . дүниеде өмір сүреміз Ол жарық беруші жылу береді ? емес пе , - Ендеше біз де бір бірімізге сол жылу мен жарықты . бере білейік