Материалдар / 6 сынып ұйғыр тілінен бейне сабақ

6 сынып ұйғыр тілінен бейне сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Кітапхана бөлімі бойынша 1 сабақ
Авторы:
28 Сәуір 2020
562
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Чарәк: IV Пән: уйғур тили Синип: 6А Күни: Бөлүм: Дуниядики жирик китапханилар Мавзу: КИТ

1 слайд
Чарәк: IV Пән: уйғур тили Синип: 6А Күни: Бөлүм: Дуниядики жирик китапханилар Мавзу: КИТАПХАНА – НУРХАНА . ҮНДӘШ БӘЛГҮСИНИҢ ҚОЛЛИНИЛИШИ Оқутуш мәхсити: 6.О6.Оқуш стратегиялирини қоллиниш: комментарий қилиш, таллап оқуш, рольға бөлүп оқуш. Баһалаш критерийлири: • Оқуш стратегиялирини қоллинишни билиду. • Комментарий қилип вә таллап оқуйду.

1 слайд

Чарәк: IV Пән: уйғур тили Синип: 6А Күни: Бөлүм: Дуниядики жирик китапханилар Мавзу: КИТАПХАНА – НУРХАНА . ҮНДӘШ БӘЛГҮСИНИҢ ҚОЛЛИНИЛИШИ Оқутуш мәхсити: 6.О6.Оқуш стратегиялирини қоллиниш: комментарий қилиш, таллап оқуш, рольға бөлүп оқуш. Баһалаш критерийлири: • Оқуш стратегиялирини қоллинишни билиду. • Комментарий қилип вә таллап оқуйду.

1-тапшуруқ. Мәтинни комментарий қилип оқуңлар. Комментарийларни йезиңлар. Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси Россия Пән

2 слайд
1-тапшуруқ. Мәтинни комментарий қилип оқуңлар. Комментарийларни йезиңлар. Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси I Петрниң буйруғи билән 1714-жили турғузулған. Китапханини тәшкилләштүрүштики асасий мәхсәт – европилиқ билимгә хуштар барлиқ саватлиқ адәмләрни китап-лар билән тәминләш болди. Китапхана фонди – көптиллиқ вә аммибап. Дәсләп китапханида 2 миңға йеқин китап болған көрүниду. 1783-жили ІІ Екатерининиң буйруғидин кейин, китапханиға Россиядә йоруқ көргән барлиқ нәширләр әкелинишкә башлиди. Бүгүнки таңда Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси – пүткүлроссиялик дөләтлик аммибап ки-тапхана ретидә кәң җамаәтчиликкә бәлгүлүк болди һәмдә дунияниң әң катта илмий китапханилири қатаридин орун алди.  

2 слайд

1-тапшуруқ. Мәтинни комментарий қилип оқуңлар. Комментарийларни йезиңлар. Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси I Петрниң буйруғи билән 1714-жили турғузулған. Китапханини тәшкилләштүрүштики асасий мәхсәт – европилиқ билимгә хуштар барлиқ саватлиқ адәмләрни китап-лар билән тәминләш болди. Китапхана фонди – көптиллиқ вә аммибап. Дәсләп китапханида 2 миңға йеқин китап болған көрүниду. 1783-жили ІІ Екатерининиң буйруғидин кейин, китапханиға Россиядә йоруқ көргән барлиқ нәширләр әкелинишкә башлиди. Бүгүнки таңда Россия Пәнләр Академиясиниң китапханиси – пүткүлроссиялик дөләтлик аммибап ки-тапхана ретидә кәң җамаәтчиликкә бәлгүлүк болди һәмдә дунияниң әң катта илмий китапханилири қатаридин орун алди.  

ҮНДӘШ БӘЛГҮСИНИҢ ҚОЛЛИНИЛИШИ а) Үндәш бәлгүси бәзи буйруқ җүмлиләрдин кейин қоюлиду. Мәсилән: Норуз байрими мубарәк болсун! ә

3 слайд
ҮНДӘШ БӘЛГҮСИНИҢ ҚОЛЛИНИЛИШИ а) Үндәш бәлгүси бәзи буйруқ җүмлиләрдин кейин қоюлиду. Мәсилән:   Норуз байрими мубарәк болсун! ә) Үндәш аһаңда ейтилған имлиқ сөзләрдин вә қаратмилардин кейин қоллинилиду. Мәсилән:   – Барикалла, оғлум! Оқушта камал тап! – хошаллиғини басалмай, мени бағриға басти, пешанәмгә сөйди дадам . 2-тапшуруқ. Үндәш жүмлигә 5 мисал йезиңлар.

3 слайд

ҮНДӘШ БӘЛГҮСИНИҢ ҚОЛЛИНИЛИШИ а) Үндәш бәлгүси бәзи буйруқ җүмлиләрдин кейин қоюлиду. Мәсилән:   Норуз байрими мубарәк болсун! ә) Үндәш аһаңда ейтилған имлиқ сөзләрдин вә қаратмилардин кейин қоллинилиду. Мәсилән:   – Барикалла, оғлум! Оқушта камал тап! – хошаллиғини басалмай, мени бағриға басти, пешанәмгә сөйди дадам . 2-тапшуруқ. Үндәш жүмлигә 5 мисал йезиңлар.

3-тапшуруқ. Мәтинни таллап оқуңлар. Стокгольм китапханиси Стокгольм китапханиси швед мемари Гуннар Асплундниң рәһбәрл

4 слайд
3-тапшуруқ. Мәтинни таллап оқуңлар. Стокгольм китапханиси Стокгольм китапханиси швед мемари Гуннар Асплундниң рәһбәрлигидә селинған. Қурулуш ишлири 1924-жили башлинип, төрт жил давамлишиду. Китапхана 1928-жили пайдилинишқа берилгән. Бу китапханиниң алаһидилиги шуниңдин ибарәтки, бу йәрдә китап оқушқа хуштар һәрқандақ адәмни қобул қилиду. Стокгольм китапханиси дуниядики әң чирайлиқ китапханиларниң бири сүпитидә алдинқи орунларниң бирини егиләйду.

4 слайд

3-тапшуруқ. Мәтинни таллап оқуңлар. Стокгольм китапханиси Стокгольм китапханиси швед мемари Гуннар Асплундниң рәһбәрлигидә селинған. Қурулуш ишлири 1924-жили башлинип, төрт жил давамлишиду. Китапхана 1928-жили пайдилинишқа берилгән. Бу китапханиниң алаһидилиги шуниңдин ибарәтки, бу йәрдә китап оқушқа хуштар һәрқандақ адәмни қобул қилиду. Стокгольм китапханиси дуниядики әң чирайлиқ китапханиларниң бири сүпитидә алдинқи орунларниң бирини егиләйду.

4-тапшуруқ. « Мәктәп китапханиси қандақ болуши керәк?» мавзусиға 8-10 жүмлидин ибарәт мәтин йезиңлар. Униңда соал, үндәш , хә

5 слайд
4-тапшуруқ. « Мәктәп китапханиси қандақ болуши керәк?» мавзусиға 8-10 жүмлидин ибарәт мәтин йезиңлар. Униңда соал, үндәш , хәвәр вә буйруқ жүмлиләр болсун. Өз алдиңларға дәрисликтики 1-тапшурмини «Александрия китапханиси» мәтинини таллап оқуңлар. (муһим әхбарат бар жүмлиләрни оқуңлар).

5 слайд

4-тапшуруқ. « Мәктәп китапханиси қандақ болуши керәк?» мавзусиға 8-10 жүмлидин ибарәт мәтин йезиңлар. Униңда соал, үндәш , хәвәр вә буйруқ жүмлиләр болсун. Өз алдиңларға дәрисликтики 1-тапшурмини «Александрия китапханиси» мәтинини таллап оқуңлар. (муһим әхбарат бар жүмлиләрни оқуңлар).

Министірлікпен келісілген курстар тізімі