Материалдар / 7 саны және цифры. Жаңартылған білім мазмұны бойынша
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 саны және цифры. Жаңартылған білім мазмұны бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ өткізетін ұстаздарға пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
361
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: 7 саны және цифры Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.1.1.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 саны және цифры Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.1.1. 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.1.1.2. біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.1.1.3. бір таңбалы сандардың құрамын анықтау : Барлық оқушылар: натурал сандар қатарынан 7 санының орнын анықтау, тура және кері санай білу; 7 санын оқиды, жазады; Көптеген оқушылар : 7 санның құрамын анықтау; 7 санын салыстыру; Кейбір оқушылар:7 санының құрылуын түсіндіру,өрнек құрастыру; Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай біледі: 7 санын оқиды, жазады және салыстырады; 7 санының құрамын анықтайды;Толеубай Мади Жарық мектеп-балалабақшасы

Сабақтың басы 1. « Ойлан тап» әдісі 2. «Сұраққа жетіп ал» әдісі 1. Бастапқы білімді тексеру, 2. Оқушылардың зейіндерін

2 слайд
Сабақтың басы 1. « Ойлан тап» әдісі 2. «Сұраққа жетіп ал» әдісі 1. Бастапқы білімді тексеру, 2. Оқушылардың зейіндерін шоғырландыру, ЖАДА анықтау. Қандай сандар түсіп қалған? Мақсаты Тапсырма: 1 3 6 2 5 1 4 Топқа бөлінеді. 1- топ "Кемпірқосақ" 2-топ "Жеті қарақшы" 3- топ "Жеті нан"Оқу мақсатына жетудегі белсенд і оқу әдісі

Белсенд і оқу әдісі "Жаңғырық" ойыны Сандарды тура, кері санау. Қаламмен немесе қолмен тықылдату арқылы оқушылар сонша рет шап

3 слайд
Белсенд і оқу әдісі "Жаңғырық" ойыны Сандарды тура, кері санау. Қаламмен немесе қолмен тықылдату арқылы оқушылар сонша рет шапалақпен қайталайды. Енді бір ретке кем артық шапалақтау арқылы қайталайды ( 6 шапалақ ) Мақсаты Тапсырма: ҚБНатурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай біледі;

Сабақтың ортасы ( ТЖ) "Мозайка“әдісі Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында Мозайкаларды құрастыру арқылы 7 санын шығарып алады

4 слайд
Сабақтың ортасы ( ТЖ) "Мозайка“әдісі Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында Мозайкаларды құрастыру арқылы 7 санын шығарып алады. 7 санымен танысады .Мақсаты Тапсырма:

Дәптермен жұмыс 1 .ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі 2.ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі Жеті жидектің суретін сал. Сандарды салыстыр М

5 слайд
Дәптермен жұмыс 1 .ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі 2.ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі Жеті жидектің суретін сал. Сандарды салыстыр Мақсаты Тапсырма: ҚБ1. Жаңа тұжырым қалыптастыру. 2. 7 саны қай саннан кейін тұрады? 7 санын орнын анықтайды, салыстырады. Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай біледі.

Белсенд і оқу әдісі 7 санын ауада, дәптерде жазу үлгісімен таныстыру Мақсаты Тапсырма:Қ Б Кемпірқосақ түстерін сана.Түстерді

6 слайд
Белсенд і оқу әдісі 7 санын ауада, дәптерде жазу үлгісімен таныстыру Мақсаты Тапсырма:Қ Б Кемпірқосақ түстерін сана.Түстерді ажырату. 7 түс ( 1-қызыл,2-қызыл сары,3-сары,4-жасыл,5- көгілдір,6-көк,7-күлгін )7 санының құрылуын түсінеді 1. «Модельденген жазылым» тәсілі . 2. «Ойлан тап» тәсілі 1. Жаңа тұжырымның қалыптасқанын анықтау. 2. Жаңа тақырыпты меңгеру

Дәптермен жұмыс «Құрамын тап!» тәсілі Оқу мақсатын түсінгенін анықтау Түсіп қалған сандарды тап Мақсаты Тапсырма:Қ Б 7 саны

7 слайд
Дәптермен жұмыс «Құрамын тап!» тәсілі Оқу мақсатын түсінгенін анықтау Түсіп қалған сандарды тап Мақсаты Тапсырма:Қ Б 7 санының құрамын анықтайды ди ск р и п тор 7 санының құрылуын түсіндіреді, құрамын табады,кері амал құрастырады, дәлелдейді;

Берілген суреттерден заттарды санау, оған кері амал таба білу және құрамын табу + =7

8 слайд
Берілген суреттерден заттарды санау, оған кері амал таба білу және құрамын табу + =7 ТапсырмаСаралау . «Деңгейлік тапсырмалар» Суреттерді пайдала отырып, 7 санының құрамын тап және оған өрнек құр. Дискриптор 7 санының құрамын түсіндіре алады, мәнін табады; кері амал құрастыра алады; оған ұқсас 7 санының құрамын және өрнек құрастыра алады.

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарын

9 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарына негізделіп алынған. Оқу мақсаттарына барлық оқушы қол жеткізді. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Оқушылардың математика сабағына қызығушылықтары артты. Жоспарланған жұмыс түрлерін толық орындадым. Тренер Сарагүл Мұстафақызының берген кері байланысы: тапсырмаларды саралау барысында оқушылардың мүмкіндігін ескеру керектігін ескертті. Осыған сәйкес белсенді оқу тәсілдерін тиімді пайдалану барысында шығармашылық қабілеттерін дамыта түсемін. Әріптесім Жаннат Сейтжановнаның берген кері байланысына сәйкес алдағы уақытта саралау тапсырмаларын жетілдіре түсемін. Ықшам сабақты жоспарлауда алған білімді шыңдап, қол жетімді Smart түрінде жоспарлайтын боламын.