1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
7 саны және цифры
Сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау
критерийлері
1.1.1.1. 10 көлемінде
тура және кері санау;
олардың натурал
сандар қатарындағы
орнын анықтау.
1.1.1.2. біртаңбалы
сандарды оқу, жазу
және салыстыру;
1.1.1.3. бір таңбалы
сандардың құрамын
анықтау : Барлық оқушылар:
натурал сандар
қатарынан 7 санының
орнын анықтау, тура
және кері санай білу; 7
санын оқиды, жазады;
Көптеген оқушылар : 7
санның құрамын
анықтау; 7 санын
салыстыру;
Кейбір оқушылар:7
санының құрылуын
түсіндіру,өрнек
құрастыру; Натурал сандар
қатарындағы орнын
анықтайды, тура
және кері санай
біледі:
7 санын оқиды,
жазады және
салыстырады;
7 санының
құрамын
анықтайды;Толеубай Мади
Жарық мектеп-балалабақшасы
2 слайд
Сабақтың басы 1. « Ойлан тап» әдісі
2. «Сұраққа жетіп ал» әдісі
1. Бастапқы білімді тексеру,
2. Оқушылардың зейіндерін
шоғырландыру, ЖАДА анықтау.
Қандай сандар түсіп қалған? Мақсаты
Тапсырма: 1 3 6
2 5
1 4
Топқа бөлінеді.
1- топ "Кемпірқосақ"
2-топ "Жеті қарақшы"
3- топ "Жеті нан"Оқу мақсатына жетудегі белсенд і оқу әдісі
3 слайд
Белсенд і оқу әдісі
"Жаңғырық" ойыны
Сандарды тура, кері санау.
Қаламмен немесе қолмен
тықылдату арқылы оқушылар
сонша рет шапалақпен
қайталайды.
Енді бір ретке кем артық
шапалақтау арқылы
қайталайды ( 6 шапалақ ) Мақсаты
Тапсырма:
ҚБНатурал сандар
қатарындағы орнын
анықтайды, тура және
кері санай біледі;
4 слайд
Сабақтың ортасы
( ТЖ) "Мозайка“әдісі
Жаңа тақырыпты меңгеру
мақсатында
Мозайкаларды құрастыру
арқылы 7 санын шығарып
алады. 7 санымен
танысады .Мақсаты
Тапсырма:
5 слайд
Дәптермен жұмыс 1 .ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі
2.ӨЖ: «Жидектер тосабы» әдісі
Жеті жидектің суретін
сал. Сандарды салыстыр Мақсаты
Тапсырма:
ҚБ1. Жаңа тұжырым қалыптастыру.
2. 7 саны қай саннан кейін тұрады?
7 санын орнын анықтайды,
салыстырады.
Натурал сандар қатарындағы
орнын анықтайды, тура және кері
санай біледі.
6 слайд
Белсенд і оқу әдісі
7 санын ауада, дәптерде
жазу үлгісімен
таныстыру Мақсаты
Тапсырма:Қ Б
Кемпірқосақ түстерін
сана.Түстерді ажырату.
7 түс ( 1-қызыл,2-қызыл
сары,3-сары,4-жасыл,5-
көгілдір,6-көк,7-күлгін )7 санының
құрылуын түсінеді 1. «Модельденген жазылым» тәсілі .
2. «Ойлан тап» тәсілі
1. Жаңа тұжырымның қалыптасқанын
анықтау.
2. Жаңа тақырыпты меңгеру
7 слайд
Дәптермен жұмыс
«Құрамын тап!» тәсілі
Оқу мақсатын
түсінгенін анықтау
Түсіп қалған сандарды тап Мақсаты
Тапсырма:Қ Б
7 санының құрамын
анықтайды
ди ск р и п тор
7 санының құрылуын
түсіндіреді, құрамын
табады,кері амал
құрастырады,
дәлелдейді;
8 слайд
Берілген суреттерден
заттарды санау, оған кері
амал таба білу және
құрамын табу
+ =7
ТапсырмаСаралау .
«Деңгейлік тапсырмалар»
Суреттерді пайдала отырып,
7 санының құрамын тап
және оған өрнек құр.
Дискриптор 7 санының құрамын түсіндіре
алады, мәнін табады;
кері амал құрастыра алады;
оған ұқсас 7 санының құрамын
және өрнек құрастыра алады.
9 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар.
Оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Сабақ мақсаттары оқу
мақсаттарына негізделіп алынған.
Оқу мақсаттарына барлық оқушы қол жеткізді. Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды.
Оқушылардың математика сабағына қызығушылықтары артты.
Жоспарланған жұмыс түрлерін толық орындадым.
Тренер Сарагүл Мұстафақызының берген кері байланысы:
тапсырмаларды саралау барысында оқушылардың мүмкіндігін
ескеру керектігін ескертті. Осыған сәйкес белсенді оқу тәсілдерін
тиімді пайдалану барысында шығармашылық қабілеттерін дамыта
түсемін.
Әріптесім Жаннат Сейтжановнаның берген кері байланысына сәйкес
алдағы уақытта саралау тапсырмаларын жетілдіре түсемін.
Ықшам сабақты жоспарлауда алған білімді шыңдап, қол жетімді
Smart түрінде жоспарлайтын боламын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз