7 сынып модульдік технология

Тақырып бойынша 16 материал табылды

7 сынып модульдік технология

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта сабақ өткізу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

7-СЫНЫПТА ИНФОРМАТИКА ПӘНІН МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚЫТУ Науырзым орта мектебінің информатика пәнінің мұғал

#2 слайд
7-СЫНЫПТА ИНФОРМАТИКА ПӘНІН МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚЫТУ Науырзым орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Есенбав Жұмабек Шөпшібайұлы

2 слайд

7-СЫНЫПТА ИНФОРМАТИКА ПӘНІН МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚЫТУ Науырзым орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Есенбав Жұмабек Шөпшібайұлы

Мұғалімнің өзі туралы мәлімет Есенбаев Жұмабек ШөпшібайұлыЕсенбаев Жұмабек Шөпшібайұлы Туған жылы: 20 мамыр 1977 жыл. Білі

#3 слайд
Мұғалімнің өзі туралы мәлімет Есенбаев Жұмабек ШөпшібайұлыЕсенбаев Жұмабек Шөпшібайұлы Туған жылы: 20 мамыр 1977 жыл. Білімі: Жоғары 2007 ж. Жалпы стажы: 16 жыл. Осы мектептегі стажы: 12 жыл. Жүргізетін пәні: информатика. Санаты: I Марапатталуы: Аудандық білім бөлімінің, аудан әкімінің граматолары. Білім жетілдіру курсында қашан болды: Информатика пәнін мұғалімі 1 жылдық курс 03.08.02ж., Информатика оқыту әдістері 18.02.05ж., Нормативно - правовая документация учителя 18.11.06ж .

3 слайд

Мұғалімнің өзі туралы мәлімет Есенбаев Жұмабек ШөпшібайұлыЕсенбаев Жұмабек Шөпшібайұлы Туған жылы: 20 мамыр 1977 жыл. Білімі: Жоғары 2007 ж. Жалпы стажы: 16 жыл. Осы мектептегі стажы: 12 жыл. Жүргізетін пәні: информатика. Санаты: I Марапатталуы: Аудандық білім бөлімінің, аудан әкімінің граматолары. Білім жетілдіру курсында қашан болды: Информатика пәнін мұғалімі 1 жылдық курс 03.08.02ж., Информатика оқыту әдістері 18.02.05ж., Нормативно - правовая документация учителя 18.11.06ж .

НА У Ы РЗЫ М ОРТ А М Е КТ Е Б І информат ика пәнінің мұғалімі Есенбаев Жұмабек Шөпшібайұлының шығармашылық есебі.

#4 слайд
НА У Ы РЗЫ М ОРТ А М Е КТ Е Б І информат ика пәнінің мұғалімі Есенбаев Жұмабек Шөпшібайұлының шығармашылық есебі. XXI ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлiк сауаттылық қажет. Ал бұл сауаттылықтың алғашқы баспалдағы мектептен басталады. Мектеп қабырғасынан теориялық бiлiммен қатар практикалық бiлiмнiң алғы шарттарын меңгеруi тиiс. Ал теориялық бiлiмдi практикамен ұштастыру үшiн компьютердiң қажет екендiгi даусыз. Мектепте информатика бөлмесі 2001 жылдан бастап жұмыс істейді. Осы жылдан бастап қандай өзгерістер оң және теріс жақтары болды. Мектепте былтырғы оқу жылына дейін 2+1 деген комплектілі және жеке жұмыс істейтін 2 компьютер болды. 2006-2007 оқу жылының аяғында облыс әкімі арқасында мектепке қазіргі заманға сай 5+1 комплектілі компьютерлер алдық. Бізде осы оқу жылында 5-11 сыныптар аралығында 92 оқушы болды ал бізде жұмыс істеуге оқушыларға арналаған 5 компьютер бар. осы компьютерді бала санына шаққанда 18 баладан келеді. Информатика сабақтары 7 - 11 сыныптарда мемлекеттік стандартқа сай аптасына 1 сағаттан оқытылады. Оқушыларға оқу жоспарына сәйкес және қосымша қажетті бағдарламалардың барлығымен қамтамасыз етілген. Информатика бөлмесінде жергілікті желі жұмыс істейді.оқушылар жергілікті желіні пайдалана алады, жергілікті желі арқылы бір – біріне электронды пошта жазады және алған хаттарын оқи алады. Интернетке қосылған, интернетте жұмыс істеуге байланыс мүмкіндігі өте нашар, қосылу жылдамдығы төмен, барлық компьютерлер шығу мүмкіндігі жасалған. Мектеп оқушыларын қашықтан өтетін сайыстарға, конкурстарға қатыстырып отырамын. Өзімде әр түрлі форумдарға , семинарларға қатысамын, біздің облыс сайтында тұрақты пайдаланушы ретінде тіркелгенмін. Атап айтатын болсам, білім департаментінің интернет -сообщества учителей информатики бетінде менің Текст овый процессор Word Pad. Редакт ирование и формат ирование тақырыбында ашық сабағым және «ТАЛАПТЫҒА НҰР ЖАУАР » сыныптан тыс жұмысымның шықаны. Өзім үнемі жаңа щыққан бағдарламаларды тестіден өткізіп отырамын қажет болған жағдайда өз жұмысымда қолданамын. Менің информатика пәнінің мұғалімдеріне арналған қазақ тілінде тестілер жиынтығы бар, және былтырғы оқу жылында облыста лицензиялауға дайындаған Лаборатиялық жұмыстарым бар, ол жұмысым да коммисияда қорғалмай қалды, себебі ол жұмыс ОЖ 98 –ге арналған жұмыс негіщінен ал қазір ол ОЖ –мен жұмыс істейтін саны жоқтын қасы. Быиыл облыстық лицензиялау коммисиясына Автоматизация управление в средней школе атты тақырыбында жұмысымда қорғауға дайындық үстіндемін. Мектеп оқушылары операциялық жүйемен жұмыс істеуді, оның әр түрлі мүмкіндіктерімен танысады және онымен іс жүзінде істеп іске асырады. Оқушылардың қызығып өтетін тақырыптары сурет салатын графикалық редакторлар.Графикалық редактор Paint программасын өткенде оқушылардың шығармашылық жұмыстарын арттыруда қазақ халқының ұлттық тағамдарын дайындау және әшекей бұйымдарына, қазақ халқымыздың қалауларының бейне-мүсiндерiн салғызып, зерттеу жұмыстарын жасатам да, ал Microsoft Word программасын өткенде Графикалық редактор Paint программасында салынған суреттерге оның өмiрiне және шыққан тегiне зерттеу жұмысын жасатып, сол жасаған ақпараттарды бастырып, сызбасын картаға түсiредi. Microsoft Power Point программасын өткенде компьютерде әр түрлi презентацияға байланысты слайттар құрайды. Мысалы «Компьютердiң құрылғылары», «Microsoft Word», «Тышқан құрылғысы», «Ертегiлер» т.б. тақырыптар бойынша. Сонымен қатар мектеп өмiрiндегi ақпараттандыру газеттерiн шығарып, өтiлген тақырыптар бойынша бiлiмдерiн қорытындылап отырды. Графикалық

4 слайд

НА У Ы РЗЫ М ОРТ А М Е КТ Е Б І информат ика пәнінің мұғалімі Есенбаев Жұмабек Шөпшібайұлының шығармашылық есебі. XXI ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлiк сауаттылық қажет. Ал бұл сауаттылықтың алғашқы баспалдағы мектептен басталады. Мектеп қабырғасынан теориялық бiлiммен қатар практикалық бiлiмнiң алғы шарттарын меңгеруi тиiс. Ал теориялық бiлiмдi практикамен ұштастыру үшiн компьютердiң қажет екендiгi даусыз. Мектепте информатика бөлмесі 2001 жылдан бастап жұмыс істейді. Осы жылдан бастап қандай өзгерістер оң және теріс жақтары болды. Мектепте былтырғы оқу жылына дейін 2+1 деген комплектілі және жеке жұмыс істейтін 2 компьютер болды. 2006-2007 оқу жылының аяғында облыс әкімі арқасында мектепке қазіргі заманға сай 5+1 комплектілі компьютерлер алдық. Бізде осы оқу жылында 5-11 сыныптар аралығында 92 оқушы болды ал бізде жұмыс істеуге оқушыларға арналаған 5 компьютер бар. осы компьютерді бала санына шаққанда 18 баладан келеді. Информатика сабақтары 7 - 11 сыныптарда мемлекеттік стандартқа сай аптасына 1 сағаттан оқытылады. Оқушыларға оқу жоспарына сәйкес және қосымша қажетті бағдарламалардың барлығымен қамтамасыз етілген. Информатика бөлмесінде жергілікті желі жұмыс істейді.оқушылар жергілікті желіні пайдалана алады, жергілікті желі арқылы бір – біріне электронды пошта жазады және алған хаттарын оқи алады. Интернетке қосылған, интернетте жұмыс істеуге байланыс мүмкіндігі өте нашар, қосылу жылдамдығы төмен, барлық компьютерлер шығу мүмкіндігі жасалған. Мектеп оқушыларын қашықтан өтетін сайыстарға, конкурстарға қатыстырып отырамын. Өзімде әр түрлі форумдарға , семинарларға қатысамын, біздің облыс сайтында тұрақты пайдаланушы ретінде тіркелгенмін. Атап айтатын болсам, білім департаментінің интернет -сообщества учителей информатики бетінде менің Текст овый процессор Word Pad. Редакт ирование и формат ирование тақырыбында ашық сабағым және «ТАЛАПТЫҒА НҰР ЖАУАР » сыныптан тыс жұмысымның шықаны. Өзім үнемі жаңа щыққан бағдарламаларды тестіден өткізіп отырамын қажет болған жағдайда өз жұмысымда қолданамын. Менің информатика пәнінің мұғалімдеріне арналған қазақ тілінде тестілер жиынтығы бар, және былтырғы оқу жылында облыста лицензиялауға дайындаған Лаборатиялық жұмыстарым бар, ол жұмысым да коммисияда қорғалмай қалды, себебі ол жұмыс ОЖ 98 –ге арналған жұмыс негіщінен ал қазір ол ОЖ –мен жұмыс істейтін саны жоқтын қасы. Быиыл облыстық лицензиялау коммисиясына Автоматизация управление в средней школе атты тақырыбында жұмысымда қорғауға дайындық үстіндемін. Мектеп оқушылары операциялық жүйемен жұмыс істеуді, оның әр түрлі мүмкіндіктерімен танысады және онымен іс жүзінде істеп іске асырады. Оқушылардың қызығып өтетін тақырыптары сурет салатын графикалық редакторлар.Графикалық редактор Paint программасын өткенде оқушылардың шығармашылық жұмыстарын арттыруда қазақ халқының ұлттық тағамдарын дайындау және әшекей бұйымдарына, қазақ халқымыздың қалауларының бейне-мүсiндерiн салғызып, зерттеу жұмыстарын жасатам да, ал Microsoft Word программасын өткенде Графикалық редактор Paint программасында салынған суреттерге оның өмiрiне және шыққан тегiне зерттеу жұмысын жасатып, сол жасаған ақпараттарды бастырып, сызбасын картаға түсiредi. Microsoft Power Point программасын өткенде компьютерде әр түрлi презентацияға байланысты слайттар құрайды. Мысалы «Компьютердiң құрылғылары», «Microsoft Word», «Тышқан құрылғысы», «Ертегiлер» т.б. тақырыптар бойынша. Сонымен қатар мектеп өмiрiндегi ақпараттандыру газеттерiн шығарып, өтiлген тақырыптар бойынша бiлiмдерiн қорытындылап отырды. Графикалық

режим программалау операторларында оқушылардың ойлау қабiлеттерiн дамытуда программа құруға жұмыстар тапсырады. Мысалы, осында

#5 слайд
режим программалау операторларында оқушылардың ойлау қабiлеттерiн дамытуда программа құруға жұмыстар тапсырады. Мысалы, осындай әдiстi жүйелi түрде қолдану, оқушылардың танымдық қызығушылығын тудырды, сабаққа қызыға отырып жұмыс iстеуге дағдыландырады. Жаңа информациялық технология мектепте 22 қыркүйек 1997 жылы Қазақстан Республикасының Президентiнiң үкiмiмен Қазақстан Республика орта бiлiм жүйесiн информатикаландыру туралы мемлекеттiк бағдарламасы бекiтiлдi. Онда былай делiнген: «Қазақстандағы жаңа қоғамдық- саяси әлеуметтiк-экономикалық шарттар бiлiм беру саласында принциптiк жағынан жаңа жағдайлар жасады. Орта бiлiм беру жүйесiн демократиялық мемлекеттiң және нарық экономикасының талаптарына жауап беретiндей етiп түпкiлiктi қайта құру талап етiледi. Сол талаптарға сай барлық мектептерде компьютерден жүйелi түрде сабақ бере отырып мемлекетiмiздiң барлық стандартты жобаға сай өтiлуi керек екендiгi сипатталады. Қазақстан Республика дүние жүзiнiң дамыған елдерi сияқты орта бiлiм беру жүйесiн информатикаландырудың нақты жолына түсуi тиiс, яғни бiрыңғай информатикалық бiлiм беретiн желiге негiзделген бiрыңғай информатикалық бiлiм беру кеңестiгiн жасау қажет. Бұл орта бiлiм беру жүйесiн информатикаландырудың мақсаты болып табылады.» Орта білім беру жүйесін информатикаландыру бағдарламасының негізгі міндеттері: 1.Мект еп мекемелерін жаңа ақпарат т ық т ехнология арқылы оқу үрдісін басқаруға мүмкіндік берет ін есепт еуіш т ехника құралдарымен және ұйымдаст ырушы т ехникамен қамт амасыз ет у. 2.Барлық мект еп мекемелерін білім берет ін ақпаратпен қамт амасыз ет уге қол жеткізет ін инфрақұрылымдарды дамыт у. 3.Ықпалды нормат ивт ік-құқықт ық база жасау. 4.Телекоммуникациялық желі жүйесін жасау. 5.Жаңа ақпарат т ық т ехнологияны пайдалану және енгізу саласында орт а білім жүйесі үшін мамандарды даярлау және қайт а даярлықт ан өт кізу. Қазіргі таңда әлеуметтік-экономикалық қиындықтарға қарамай, барлық мектептер компьютерлермен қамтамасыз етілді. Жоғары білімді мамандар жетіспеуінен бұл салада арнайы жоғары білімі жоқ, қайта даярлықтан өткен мамандар жұмыс істеуде. Сондықтан да әрбір мектеп оқу-тәрбие үрдісін информатикаландыруды басшылыққа алып, жаңа бағдарлама жасағаны жөн. Ол бағдарламаның негізгі мақсаты-ақпараттық ойлау мен мәдениетті қалыптастыру және жаңа ақпараттық технологияны пайдаланудағы психологиялық кедергіні жою. Бағдарламада оны жүзеге асыру үшін мынадай бағыттар бөліп көрсетілген: -мектепте оқытылатын “Информат ика мен есепт еуіш т ехника негіздері” курсын жетілдіру; -әр түрлі пәндерді оқытуда жаңа ақпараттық технологияны пайдалану;

5 слайд

режим программалау операторларында оқушылардың ойлау қабiлеттерiн дамытуда программа құруға жұмыстар тапсырады. Мысалы, осындай әдiстi жүйелi түрде қолдану, оқушылардың танымдық қызығушылығын тудырды, сабаққа қызыға отырып жұмыс iстеуге дағдыландырады. Жаңа информациялық технология мектепте 22 қыркүйек 1997 жылы Қазақстан Республикасының Президентiнiң үкiмiмен Қазақстан Республика орта бiлiм жүйесiн информатикаландыру туралы мемлекеттiк бағдарламасы бекiтiлдi. Онда былай делiнген: «Қазақстандағы жаңа қоғамдық- саяси әлеуметтiк-экономикалық шарттар бiлiм беру саласында принциптiк жағынан жаңа жағдайлар жасады. Орта бiлiм беру жүйесiн демократиялық мемлекеттiң және нарық экономикасының талаптарына жауап беретiндей етiп түпкiлiктi қайта құру талап етiледi. Сол талаптарға сай барлық мектептерде компьютерден жүйелi түрде сабақ бере отырып мемлекетiмiздiң барлық стандартты жобаға сай өтiлуi керек екендiгi сипатталады. Қазақстан Республика дүние жүзiнiң дамыған елдерi сияқты орта бiлiм беру жүйесiн информатикаландырудың нақты жолына түсуi тиiс, яғни бiрыңғай информатикалық бiлiм беретiн желiге негiзделген бiрыңғай информатикалық бiлiм беру кеңестiгiн жасау қажет. Бұл орта бiлiм беру жүйесiн информатикаландырудың мақсаты болып табылады.» Орта білім беру жүйесін информатикаландыру бағдарламасының негізгі міндеттері: 1.Мект еп мекемелерін жаңа ақпарат т ық т ехнология арқылы оқу үрдісін басқаруға мүмкіндік берет ін есепт еуіш т ехника құралдарымен және ұйымдаст ырушы т ехникамен қамт амасыз ет у. 2.Барлық мект еп мекемелерін білім берет ін ақпаратпен қамт амасыз ет уге қол жеткізет ін инфрақұрылымдарды дамыт у. 3.Ықпалды нормат ивт ік-құқықт ық база жасау. 4.Телекоммуникациялық желі жүйесін жасау. 5.Жаңа ақпарат т ық т ехнологияны пайдалану және енгізу саласында орт а білім жүйесі үшін мамандарды даярлау және қайт а даярлықт ан өт кізу. Қазіргі таңда әлеуметтік-экономикалық қиындықтарға қарамай, барлық мектептер компьютерлермен қамтамасыз етілді. Жоғары білімді мамандар жетіспеуінен бұл салада арнайы жоғары білімі жоқ, қайта даярлықтан өткен мамандар жұмыс істеуде. Сондықтан да әрбір мектеп оқу-тәрбие үрдісін информатикаландыруды басшылыққа алып, жаңа бағдарлама жасағаны жөн. Ол бағдарламаның негізгі мақсаты-ақпараттық ойлау мен мәдениетті қалыптастыру және жаңа ақпараттық технологияны пайдаланудағы психологиялық кедергіні жою. Бағдарламада оны жүзеге асыру үшін мынадай бағыттар бөліп көрсетілген: -мектепте оқытылатын “Информат ика мен есепт еуіш т ехника негіздері” курсын жетілдіру; -әр түрлі пәндерді оқытуда жаңа ақпараттық технологияны пайдалану;

Оқу бағдарламаларының жаңа оқыту үрдісіне сәйкес келмеуі оны өзгертіп, ауыл мектептерінде жаңа ақпараттық технологияларды

#6 слайд
Оқу бағдарламаларының жаңа оқыту үрдісіне сәйкес келмеуі оны өзгертіп, ауыл мектептерінде жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, алыстан оқыту жүйесін енгізуді талап етеді. Бұл жүйенің төмендегідей артықшылықтары бар: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; оқу үрдісінің қарқынын жоғарылату; шығармашылық белсенділігін көтеру; оқыту сапасын арттыру; оқушының өз бетімен жұмыстануына, ізденуіне, арнайы курстарды оқуына тиімді жағдай жасау; дифференциалды оқытуға көшу. Қазiргi таңда республика мектептерiн жаңа компьютерлiк технологиямен қамтамасыз ету жұмыстары бiршама iске асырылды. Ендi сол ақпараттық технологияны қолдану мен оны мектептерге енгiзу саласында, оқушылардың ақпараттық мәдениетiн қалыптастыру үшiн информатика пәнiн оқытуда әдiстемелiк, ғылыми тұрғыдан жетiлдiру жұмыстарының нақты жүйесiн қалыптастыру қажеттiгi туындады. Бүгiнгi таңда мектеп пәндерiн компьютер көмегiмен оқыту нәтижелерiн зерттеудегi ғылыми проблемаларды шешу ең басты орын алады. Бұған себеп оқыту процесiнде туындайтын компьютерлендiрудiң педагогикалық-психологиялық жаңа проблемалары әлi толық шешiлмеген. Зерттеу нәтижелерi көрсетiп отырғандай, мектеп пәндерiн оқыту үрдiсiнде компьютердi қолдану мұғалiм мен оқушы қарым- қатынасының бұрынғы қалыптасқан жүйесiн, олардың iс-әрекеттерiнiң мазмұнын, құрылымын үлкен өзгерiстерге ұшыратады. Қалыпты бiлiм беру жүйесiнде мұғалiм оқушы оқулық түрiнде құрылған үш жақты байланыс бұзылып, мұғалiм оқушы компьютер оқулық жүйесi пайда болды. Мұндай жүйеде бiлiм беру оқыту процесiнде компьютердi қолдану бiлiм мен бiлiктiлiкке қоятын талаптарды қайта қарап, жетiлдiрiп, жүйелеудi талап етедi. Бұл талап орындалу үшiн төмендегiдей проблемаларды қарастырған жөн. Педагогикалық-психологиялық ғылымға негiзделген компьютерлiк оқытудың ерекшелiгi жан-жақты ескерiлген оқулықтар, әдiстемелiк құралдар, оқу бағдарламалары жасалу қажет. Бұл қажеттiлiк сол олқылықтардың бiр көрiнiсi. Информатикадан өткiзiлетiн олимпиадаларда қазақ мектепрiнде оқитын оқушыларының көзге түспеуi жылдар бойы толғандырып келедi. Облыстық олимпиада нәтижелерін қарасақ онда тек информатика тереңдетіліп оқытылатын мектеп оқушылары екенін көреміз. Информатика пәніне байланысты кітап таралымының тым аздығынан байланысты оқырман қауымға жетпей жатуы үлкен шындық. Сондықтан да бұл қазiргi таңдағы қазақ мектептерiнiң ең бiр үлкен проблемасы. Мектеп оқушыларына информатика пәні кітапбының жетіспеуі, қосымша оқулықтарды айтпағанда. Тағы бiр проблема – халық санасындағы компьютер туралы жансақ ұғымы. Жалпы компьютердi тек қолданбалы құрал ретiнде қарайтын психологияның өзгерту қажет. Оның үлкен ақпараттық ғылым екенiн мұғалiм де, оқушы да түсiнуi керек. Мектепте оқушылары мен мұғалімдер компьютерді тек қағаз жазып, оны шығарып алуға қажетті құрал ретінде қарауы. Егер, оқушыға информатиканың iргелi негiздерi берiлмесе, онда технологиялық немесе қолданбалы бағытты шексiз тереңдеуi мүмкiн емес, ол қайтсе де iргелi негiздiң жоқтығынан шығатын табиғи шектеулерге тiреледi. Оның үстiне iргелi бiлiмнiң көпке шыдайтындығынан жастарға бiлiм беру бағдарламасында iргелi бiлiм басым болуы қажет. Сондықтан информатика маманын даярлаудың қолданбалы жағы iргелi теориялық және технологиялық даярлыққа негiзделу және ол даярлықты оқушылар мектеп қабырғасынан алып шығуы тиiс.

6 слайд

Оқу бағдарламаларының жаңа оқыту үрдісіне сәйкес келмеуі оны өзгертіп, ауыл мектептерінде жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, алыстан оқыту жүйесін енгізуді талап етеді. Бұл жүйенің төмендегідей артықшылықтары бар: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; оқу үрдісінің қарқынын жоғарылату; шығармашылық белсенділігін көтеру; оқыту сапасын арттыру; оқушының өз бетімен жұмыстануына, ізденуіне, арнайы курстарды оқуына тиімді жағдай жасау; дифференциалды оқытуға көшу. Қазiргi таңда республика мектептерiн жаңа компьютерлiк технологиямен қамтамасыз ету жұмыстары бiршама iске асырылды. Ендi сол ақпараттық технологияны қолдану мен оны мектептерге енгiзу саласында, оқушылардың ақпараттық мәдениетiн қалыптастыру үшiн информатика пәнiн оқытуда әдiстемелiк, ғылыми тұрғыдан жетiлдiру жұмыстарының нақты жүйесiн қалыптастыру қажеттiгi туындады. Бүгiнгi таңда мектеп пәндерiн компьютер көмегiмен оқыту нәтижелерiн зерттеудегi ғылыми проблемаларды шешу ең басты орын алады. Бұған себеп оқыту процесiнде туындайтын компьютерлендiрудiң педагогикалық-психологиялық жаңа проблемалары әлi толық шешiлмеген. Зерттеу нәтижелерi көрсетiп отырғандай, мектеп пәндерiн оқыту үрдiсiнде компьютердi қолдану мұғалiм мен оқушы қарым- қатынасының бұрынғы қалыптасқан жүйесiн, олардың iс-әрекеттерiнiң мазмұнын, құрылымын үлкен өзгерiстерге ұшыратады. Қалыпты бiлiм беру жүйесiнде мұғалiм оқушы оқулық түрiнде құрылған үш жақты байланыс бұзылып, мұғалiм оқушы компьютер оқулық жүйесi пайда болды. Мұндай жүйеде бiлiм беру оқыту процесiнде компьютердi қолдану бiлiм мен бiлiктiлiкке қоятын талаптарды қайта қарап, жетiлдiрiп, жүйелеудi талап етедi. Бұл талап орындалу үшiн төмендегiдей проблемаларды қарастырған жөн. Педагогикалық-психологиялық ғылымға негiзделген компьютерлiк оқытудың ерекшелiгi жан-жақты ескерiлген оқулықтар, әдiстемелiк құралдар, оқу бағдарламалары жасалу қажет. Бұл қажеттiлiк сол олқылықтардың бiр көрiнiсi. Информатикадан өткiзiлетiн олимпиадаларда қазақ мектепрiнде оқитын оқушыларының көзге түспеуi жылдар бойы толғандырып келедi. Облыстық олимпиада нәтижелерін қарасақ онда тек информатика тереңдетіліп оқытылатын мектеп оқушылары екенін көреміз. Информатика пәніне байланысты кітап таралымының тым аздығынан байланысты оқырман қауымға жетпей жатуы үлкен шындық. Сондықтан да бұл қазiргi таңдағы қазақ мектептерiнiң ең бiр үлкен проблемасы. Мектеп оқушыларына информатика пәні кітапбының жетіспеуі, қосымша оқулықтарды айтпағанда. Тағы бiр проблема – халық санасындағы компьютер туралы жансақ ұғымы. Жалпы компьютердi тек қолданбалы құрал ретiнде қарайтын психологияның өзгерту қажет. Оның үлкен ақпараттық ғылым екенiн мұғалiм де, оқушы да түсiнуi керек. Мектепте оқушылары мен мұғалімдер компьютерді тек қағаз жазып, оны шығарып алуға қажетті құрал ретінде қарауы. Егер, оқушыға информатиканың iргелi негiздерi берiлмесе, онда технологиялық немесе қолданбалы бағытты шексiз тереңдеуi мүмкiн емес, ол қайтсе де iргелi негiздiң жоқтығынан шығатын табиғи шектеулерге тiреледi. Оның үстiне iргелi бiлiмнiң көпке шыдайтындығынан жастарға бiлiм беру бағдарламасында iргелi бiлiм басым болуы қажет. Сондықтан информатика маманын даярлаудың қолданбалы жағы iргелi теориялық және технологиялық даярлыққа негiзделу және ол даярлықты оқушылар мектеп қабырғасынан алып шығуы тиiс.

Информатика пәнi негiзi үш бағытта оқытылуы және олар бiр-бiрiмен тығыз байланысты болуы тиiс. Ол бағыттарды атап а

#7 слайд
Информатика пәнi негiзi үш бағытта оқытылуы және олар бiр-бiрiмен тығыз байланысты болуы тиiс. Ол бағыттарды атап айтсақ: 1. Оқушыларға бағдарламалау негiздерiн үйрету арқылы, олардың информатикадан бiлiмiнiң негiзiн қалайтын теориялық бағыт; 2. Теориялық бiлiм негiзiнде оқушыларға әр тұрлi қолданбалы бағдарламаларды құрастыруды үйрететiн технологиялық бағыт; 3. Дайын бағдарламалармен жұмыс жасауды үйрететiн қолданбалы бағыт. Қазiргi кездегi дайын қолданбалы программалардың молшылығы кезiнде көптеген мұ ғалімдер мемлекеттiк стандарттан «Информатика» пәнiнiң қолданбалы бағытта құрлыған бағытта құрылған бағдарламаларын пайдаланып, оқушыларға тек қана компьютерлiк сауаттылық негiздерiн үйретумен шектеледi. Сөйтiп? Компьютерлiк технологиядағы ең ауқымды шығар машылық потенциалдың информатика пәнiн теориялық және технологиялық бағыттарда оқытуда жатқанын ескермейдi. Соның салдарынан оқушының шығармашылық қабiлетi төмендеп, пәнге деген қызығушылығы кемидi, өйткенi, қазiргi дайын қолданбалы бағдарламалардың барлығы да бiрдей “Қос та, жұмыс iстей бер” принципiмен жасалған, оқушылардан көп ойлауды, еңбектенудi талап етпейдi. Қазiр бүкiл дүние жүзi бiртұтас денеге айналып – ғаламдасу құбылысы жүрiп жатқанда, әр түрлi байланыс жүйелерi сол дененiң нерв, қан тамырларының рөлiне айналған мына заманда интернеттiк жүйенi меңгермеген ел ерте ме, кеш пе дүние жүзiнен келетiн байланыс нәрiн жоғалта бастайды. Түрлi елдерде болып жатқан жаңалықтармен танысуда, ақпараттар ағымынан қалыспауда интернет, электронды пошта құралдарын пайдалануға болатыны белгiлi. Сондықтан бiлiм берудi ақпараттандырудың тағы бiр басты бағыттарының бiрi оқушылардың интернет жүйесiнде жұмыс iстей бiлуiне жағдай жасау. Интернет жүйесiнде жұмыс iстеу оқушыларымызға әлемдiк бiлiм мен ғылым жетiстiгiнен хабардар болып, оны игеруiне шексiз мүмкiндiктер ашатыны хақ. Интернеттi пайдалану арқылы оқушылар өздерiне керектi мәлiметтер алу арқылы бiлiмiн жетiлдiре түсетiнi сөзсiз. Информатика пәнiн оқытуда тағы бiр кездесетiн кедергi сағат санының заман талабына сай бiлiм беруге аздығы. Бүгiнгi күнде мектеп информатикасы 7-11 сыныптарда тек оқу жоспары бойынша, ал 5-6 сыныптарда факультатив ретiнде жүргiзiледi. Осы жағдайды ескере отырып, осы сыныптарға және бастауыш сыныптарға информатиканы пән ретiнде енгiзу керек деп ойлай...

7 слайд

Информатика пәнi негiзi үш бағытта оқытылуы және олар бiр-бiрiмен тығыз байланысты болуы тиiс. Ол бағыттарды атап айтсақ: 1. Оқушыларға бағдарламалау негiздерiн үйрету арқылы, олардың информатикадан бiлiмiнiң негiзiн қалайтын теориялық бағыт; 2. Теориялық бiлiм негiзiнде оқушыларға әр тұрлi қолданбалы бағдарламаларды құрастыруды үйрететiн технологиялық бағыт; 3. Дайын бағдарламалармен жұмыс жасауды үйрететiн қолданбалы бағыт. Қазiргi кездегi дайын қолданбалы программалардың молшылығы кезiнде көптеген мұ ғалімдер мемлекеттiк стандарттан «Информатика» пәнiнiң қолданбалы бағытта құрлыған бағытта құрылған бағдарламаларын пайдаланып, оқушыларға тек қана компьютерлiк сауаттылық негiздерiн үйретумен шектеледi. Сөйтiп? Компьютерлiк технологиядағы ең ауқымды шығар машылық потенциалдың информатика пәнiн теориялық және технологиялық бағыттарда оқытуда жатқанын ескермейдi. Соның салдарынан оқушының шығармашылық қабiлетi төмендеп, пәнге деген қызығушылығы кемидi, өйткенi, қазiргi дайын қолданбалы бағдарламалардың барлығы да бiрдей “Қос та, жұмыс iстей бер” принципiмен жасалған, оқушылардан көп ойлауды, еңбектенудi талап етпейдi. Қазiр бүкiл дүние жүзi бiртұтас денеге айналып – ғаламдасу құбылысы жүрiп жатқанда, әр түрлi байланыс жүйелерi сол дененiң нерв, қан тамырларының рөлiне айналған мына заманда интернеттiк жүйенi меңгермеген ел ерте ме, кеш пе дүние жүзiнен келетiн байланыс нәрiн жоғалта бастайды. Түрлi елдерде болып жатқан жаңалықтармен танысуда, ақпараттар ағымынан қалыспауда интернет, электронды пошта құралдарын пайдалануға болатыны белгiлi. Сондықтан бiлiм берудi ақпараттандырудың тағы бiр басты бағыттарының бiрi оқушылардың интернет жүйесiнде жұмыс iстей бiлуiне жағдай жасау. Интернет жүйесiнде жұмыс iстеу оқушыларымызға әлемдiк бiлiм мен ғылым жетiстiгiнен хабардар болып, оны игеруiне шексiз мүмкiндiктер ашатыны хақ. Интернеттi пайдалану арқылы оқушылар өздерiне керектi мәлiметтер алу арқылы бiлiмiн жетiлдiре түсетiнi сөзсiз. Информатика пәнiн оқытуда тағы бiр кездесетiн кедергi сағат санының заман талабына сай бiлiм беруге аздығы. Бүгiнгi күнде мектеп информатикасы 7-11 сыныптарда тек оқу жоспары бойынша, ал 5-6 сыныптарда факультатив ретiнде жүргiзiледi. Осы жағдайды ескере отырып, осы сыныптарға және бастауыш сыныптарға информатиканы пән ретiнде енгiзу керек деп ойлай...

Файл форматы:
ppt
22.10.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі