Материалдар / 7 сынып презентация

7 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
материал окушыларға өте тиімді әрі түсінікті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
438
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нысандардың үшөлшемді үлгілері/модельдері

1 слайд
Нысандардың үшөлшемді үлгілері/модельдері

1 слайд

Нысандардың үшөлшемді үлгілері/модельдері

О қыту мақсаты объектілер мен оқиғалардың модельдерін 3D редакторда құру

2 слайд
О қыту мақсаты объектілер мен оқиғалардың модельдерін 3D редакторда құру

2 слайд

О қыту мақсаты объектілер мен оқиғалардың модельдерін 3D редакторда құру

Примитивтер дегеніміз не? Графикалық примитив дегеніміз - векторлық суреттерді құрайтын ең кіші графикалық объектер. Мысалғ

3 слайд
Примитивтер дегеніміз не? Графикалық примитив дегеніміз - векторлық суреттерді құрайтын ең кіші графикалық объектер. Мысалға: түзулер және бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар, доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер және т.б.

3 слайд

Примитивтер дегеніміз не? Графикалық примитив дегеніміз - векторлық суреттерді құрайтын ең кіші графикалық объектер. Мысалға: түзулер және бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар, доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер және т.б.

4 слайд

4 слайд

3 D- моделдің құрама бөліктері  Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z координатасы бар нүкте  Қыр, немесе қабырға – деген

5 слайд
3 D- моделдің құрама бөліктері  Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z координатасы бар нүкте  Қыр, немесе қабырға – дегеніміз екі төбені қосатын кесінді. Үшөлшемді графикада қырды полигондардың шектеуші деп атайды.  Текстура – дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін қаптайтын сурет.  Полигон – дегеніміз үшөлшемді фигураны құрайтын жазық көпбұрыштардың жиыны.

5 слайд

3 D- моделдің құрама бөліктері  Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z координатасы бар нүкте  Қыр, немесе қабырға – дегеніміз екі төбені қосатын кесінді. Үшөлшемді графикада қырды полигондардың шектеуші деп атайды.  Текстура – дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін қаптайтын сурет.  Полигон – дегеніміз үшөлшемді фигураны құрайтын жазық көпбұрыштардың жиыны.

3 D- моделдің құрама бөліктері Төбелер Қыр Текстурасы Полигон

6 слайд
3 D- моделдің құрама бөліктері Төбелер Қыр Текстурасы Полигон

6 слайд

3 D- моделдің құрама бөліктері Төбелер Қыр Текстурасы Полигон

SketchUp редакторымен жұмыс  Төмендегі сілтемені браузерге теріп, ашылған видеобейнені көріңіз. https :// www.youtube.com

7 слайд
SketchUp редакторымен жұмыс  Төмендегі сілтемені браузерге теріп, ашылған видеобейнені көріңіз. https :// www.youtube.com/watch?v=oT0b00heZ1I

7 слайд

SketchUp редакторымен жұмыс  Төмендегі сілтемені браузерге теріп, ашылған видеобейнені көріңіз. https :// www.youtube.com/watch?v=oT0b00heZ1I

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ