Материалдар / 7 сынып Қмж жаңартылған бағдарлама аясында жаслған Химия пәнінен 2017-2018
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып Қмж жаңартылған бағдарлама аясында жаслған Химия пәнінен 2017-2018

Материал туралы қысқаша түсінік
териалды сайтта жариялаған соң сертификатты материал жарияланған бетте немесе жетістіктерім бөлімінде жүктеп алуға болады. Материал жариялаған соң міндетті түрде сілтемесін әлеуметтік желілерде жариялаңыз. Бұл сіздің белсенділігіңізді көрсетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
378
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 7.5.1.1 Тағам құрамындағы қоректік заттар. Практикалық жұмыс №3 «Тағам құрамындағы қоректік зат

1 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 7.5.1.1 Тағам құрамындағы қоректік заттар. Практикалық жұмыс №3 «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар білу керек: -тағам өнімінің құрамындағы химиялық заттарды жазып, атайды; -тағам өнімде жүретін биологиялық процестер химиялық реакцияларды жаза алады. Көптегені: -қай тағам қандай затқа бай екенін көрсете алады. Кейбіреуі: -тағамдық өнімдер олардың құрамы туралы әңгіме құрастырады. -тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына қарай жіктейді Сабақтың тақырыбы:Тағам құрамындағы қоректік заттар. Практикалық жұмыс №3 «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Батырбекова айгерим Токтамбердыевна Химия пәнінің мұғалімі

1 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаты: 7.5.1.1 Тағам құрамындағы қоректік заттар. Практикалық жұмыс №3 «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар білу керек: -тағам өнімінің құрамындағы химиялық заттарды жазып, атайды; -тағам өнімде жүретін биологиялық процестер химиялық реакцияларды жаза алады. Көптегені: -қай тағам қандай затқа бай екенін көрсете алады. Кейбіреуі: -тағамдық өнімдер олардың құрамы туралы әңгіме құрастырады. -тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына қарай жіктейді Сабақтың тақырыбы:Тағам құрамындағы қоректік заттар. Практикалық жұмыс №3 «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Батырбекова айгерим Токтамбердыевна Химия пәнінің мұғалімі

Оқушылар орындай алады: тағам өнімдеріндегі қосылыстар немесе элементтердің атауларын оқу және атай білу Оқулықтан тірек сөз

2 слайд
Оқушылар орындай алады: тағам өнімдеріндегі қосылыстар немесе элементтердің атауларын оқу және атай білу Оқулықтан тірек сөздерді анықтап, дәптерге жазады (жазылым дағдысы). Тілдік мақсат көміртек, сутек, азот, кальций, фосфат, калий, күкірт, хлор, магний, -дан жасалған, -дан тұрады, -дың … пайызын құрайды х –дан жасалған тағамдық өнімдерді басым бөлігі …- дан жасалған тағамдық өнімдерді көміртек, сутек, азот, кальций, фосфат, калий, күкірт, хлор, магний n пайызға. тұрады.

2 слайд

Оқушылар орындай алады: тағам өнімдеріндегі қосылыстар немесе элементтердің атауларын оқу және атай білу Оқулықтан тірек сөздерді анықтап, дәптерге жазады (жазылым дағдысы). Тілдік мақсат көміртек, сутек, азот, кальций, фосфат, калий, күкірт, хлор, магний, -дан жасалған, -дан тұрады, -дың … пайызын құрайды х –дан жасалған тағамдық өнімдерді басым бөлігі …- дан жасалған тағамдық өнімдерді көміртек, сутек, азот, кальций, фосфат, калий, күкірт, хлор, магний n пайызға. тұрады.

«Шаттық шеңбері» әдісі Белсенді әдістер «Қазына іздеу жолында» әдісі «Сократ шеңбері» әдісі «Хабарлама» SMS әдісі

3 слайд
«Шаттық шеңбері» әдісі Белсенді әдістер «Қазына іздеу жолында» әдісі «Сократ шеңбері» әдісі «Хабарлама» SMS әдісі

3 слайд

«Шаттық шеңбері» әдісі Белсенді әдістер «Қазына іздеу жолында» әдісі «Сократ шеңбері» әдісі «Хабарлама» SMS әдісі

Жіктеу әдісі Саралау әдісі Адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына байланысты жіктеңіз: грек ж

4 слайд
Жіктеу әдісі Саралау әдісі Адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына байланысты жіктеңіз: грек жаңғағы, шемішке майы, сиыр еті, жұмыртқа, картоп, айран, нан, күріш, қияр, апельсин, зәйтүн майы, алма, сары май, печенье. Тағам аты Құрамындағы Ақуыз Көмірсу Майлар Дәрумендер                                         «Семантикалық карта» толтыру арқылы жаңа тақырып бойынша қалыптасқан білімдерін тексереді. Барынша қолдау: - кестеге ақуызды жіктеуде - кестеге көмірсуды жіктеуде Орташа қолдау: адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығын жіктеуде Аз қолдау: қорытынды бөлімді жазу бойынша

4 слайд

Жіктеу әдісі Саралау әдісі Адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына байланысты жіктеңіз: грек жаңғағы, шемішке майы, сиыр еті, жұмыртқа, картоп, айран, нан, күріш, қияр, апельсин, зәйтүн майы, алма, сары май, печенье. Тағам аты Құрамындағы Ақуыз Көмірсу Майлар Дәрумендер                                         «Семантикалық карта» толтыру арқылы жаңа тақырып бойынша қалыптасқан білімдерін тексереді. Барынша қолдау: - кестеге ақуызды жіктеуде - кестеге көмірсуды жіктеуде Орташа қолдау: адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығын жіктеуде Аз қолдау: қорытынды бөлімді жазу бойынша

Бағдаршам Жарайсың Әткеншек Қалыптастырушы бағалау Басбармақ

5 слайд
Бағдаршам Жарайсың Әткеншек Қалыптастырушы бағалау Басбармақ

5 слайд

Бағдаршам Жарайсың Әткеншек Қалыптастырушы бағалау Басбармақ