7сынып биология пәні "Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7сынып биология пәні "Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қмжж
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Талғар ауданы №40 мектеп Абдраманқұл Назерке Бақытжанқызы 7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелі

#1 слайд
Талғар ауданы №40 мектеп Абдраманқұл Назерке Бақытжанқызы 7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты:  Барлығы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды;  Көпшілігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін салыстырады;  Кейбірі: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың атын атайды және құрылыс ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдейді. Бағалау критерийлері:  Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды құрылысының ерекшеліктеріне байланысты ажырату.  Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі типтерін анықтау.  Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін байланысты қарапайымнан күрделіге қарай талдау.

1 слайд

Талғар ауданы №40 мектеп Абдраманқұл Назерке Бақытжанқызы 7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты:  Барлығы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды;  Көпшілігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін салыстырады;  Кейбірі: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың атын атайды және құрылыс ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдейді. Бағалау критерийлері:  Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды құрылысының ерекшеліктеріне байланысты ажырату.  Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі типтерін анықтау.  Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін байланысты қарапайымнан күрделіге қарай талдау.

№ 3Тапсырма. Оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байлан

#2 слайд
№ 3Тапсырма.   Оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байланысты айырмашылығы мен ұқсастығын жазу. Венн диаграммасы. Жеке жұмыс. 5мин. Дескриптор. 1.Омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды. 2. Омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды. 3.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар дың құрылысының ұқсастықтарын анықтайды.   № 1 Тапсырма. 3мин ішінде жануарлардың атын омыртқасыз және омыртқалылар деп екі топқа жіктеп жазу. «Зуылдақ». Жеке жұмыс. 4мин Омыртқасыздар: Омыртқалылар: Дескриптор. 1.Омыртқасыз жануарлардың атын жазады. 2.Омыртқалы жануарлардың атын жазады.   Омыртқасыздар Омыртқалылар Тип Белгі Өкілі Тип тармағы Белгі Өкілі Қарапайымдар   Қабықтылар   Губкалар   Басжелілілер   Ішекқуыс тылар   Бассүйекті лер (омыртқалылар)   Жалпақ құрттар   Класс Өкілі Жұмыр құрттар   Балықтар   Буылтық құрттар   Қосмекенділер   Ұлулар   Жорғалаушылар   Буынаяқтылар   Құстар   Сүтқоректілер  № 4 Тапсырма. Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды жануарларды құрылысының ерекшеліктеріне байланысты қарапайымнан күрделіге қарай талдау және кестені толтыру. «Кесте толтыру». Топтық жұмыс. 8мин. Дескриптор . 1.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелік белгілерін сипаттайды. 2.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың типтерінің өкілдерін атайды. 3. Кестені толтырады.

2 слайд

№ 3Тапсырма.   Оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байланысты айырмашылығы мен ұқсастығын жазу. Венн диаграммасы. Жеке жұмыс. 5мин. Дескриптор. 1.Омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды. 2. Омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды. 3.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар дың құрылысының ұқсастықтарын анықтайды.   № 1 Тапсырма. 3мин ішінде жануарлардың атын омыртқасыз және омыртқалылар деп екі топқа жіктеп жазу. «Зуылдақ». Жеке жұмыс. 4мин Омыртқасыздар: Омыртқалылар: Дескриптор. 1.Омыртқасыз жануарлардың атын жазады. 2.Омыртқалы жануарлардың атын жазады.   Омыртқасыздар Омыртқалылар Тип Белгі Өкілі Тип тармағы Белгі Өкілі Қарапайымдар   Қабықтылар   Губкалар   Басжелілілер   Ішекқуыс тылар   Бассүйекті лер (омыртқалылар)   Жалпақ құрттар   Класс Өкілі Жұмыр құрттар   Балықтар   Буылтық құрттар   Қосмекенділер   Ұлулар   Жорғалаушылар   Буынаяқтылар   Құстар   Сүтқоректілер  № 4 Тапсырма. Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды жануарларды құрылысының ерекшеліктеріне байланысты қарапайымнан күрделіге қарай талдау және кестені толтыру. «Кесте толтыру». Топтық жұмыс. 8мин. Дескриптор . 1.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелік белгілерін сипаттайды. 2.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың типтерінің өкілдерін атайды. 3. Кестені толтырады.

№ 2 Тапсырма. Суретте берілген омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байланысты екі топқа жікт

#3 слайд
№ 2 Тапсырма. Суретте берілген омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байланысты екі топқа жіктеу, қандай тип өкіліне жататынын және тіршілік ортасын анықтау. «Айырмашылығы неде ? » әдісі. Жұптық жұмыс. 6мин. Дескриптор 1.Құрылысының ерекшеліктеріне байланысты омыртқасыз және омыртқалы жануарларға жіктейді. 2.Жануарлардың қандай тип өкіліне жататынын анықтайды. 3. Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды

3 слайд

№ 2 Тапсырма. Суретте берілген омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшелігіне байланысты екі топқа жіктеу, қандай тип өкіліне жататынын және тіршілік ортасын анықтау. «Айырмашылығы неде ? » әдісі. Жұптық жұмыс. 6мин. Дескриптор 1.Құрылысының ерекшеліктеріне байланысты омыртқасыз және омыртқалы жануарларға жіктейді. 2.Жануарлардың қандай тип өкіліне жататынын анықтайды. 3. Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды

Рефлексия «SMS жазу» әдісі. «Мен үшін бүгін ...........құнды болды, себебі ......... Келесі сабақта ........ болса (талдасақ

#4 слайд
Рефлексия «SMS жазу» әдісі. «Мен үшін бүгін ...........құнды болды, себебі ......... Келесі сабақта ........ болса (талдасақ) екен.»«Бас бармақ» әдісі    «Бағдаршам» әдісі  «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

4 слайд

Рефлексия «SMS жазу» әдісі. «Мен үшін бүгін ...........құнды болды, себебі ......... Келесі сабақта ........ болса (талдасақ) екен.»«Бас бармақ» әдісі    «Бағдаршам» әдісі  «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Файл форматы:
pptx
30.04.2020
1115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі