Материалдар / 8(7) сынып Презентация "Напалеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8(7) сынып Презентация "Напалеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге презентация құрастыруға көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2019
2625
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы , Жетісай ауданы “Г. Титов атындағы №54 ЖОМ” КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ

1 слайд
Түркістан облысы , Жетісай ауданы “Г. Титов атындағы №54 ЖОМ” КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ тақырыбы: Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды. Сабақ негізделген оқу мақсаты 7.2.2.1 – тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.4 – империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында); Сабақтың мақсаты 1. Н.Бонапарттың империя құрудағы әскери өнеріне сипаттама беру, империяның құрылуы және оның құлдырау себептерін түсіндіру; 2. Наполеон соғысының әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау. Бағалау критерийлері 1. Н.Бонапарттың империя құрудағы әскери өнеріне сипаттама беру, империяның құрылуы және оның құлдырау себептерін түсіндіреді. 2.Наполеон соғысының әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалайды. Тілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс Мәңгілік ел: Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.  Қолданылатын термин сөздер: Н. Бонапарт, бірінші империя, коалиция, құрлықтық блокада, Трафальгар, Бородина , Вена конгресі 1. Неліктен империалистік соғыстар әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпал етті? 2. Наполеонның алдындағы империалистік соғыс ерекшелігі неде? 3. Наполеон Бонапарт өзінің ішкі және сыртқы саясатын кімдердің мүддесіне орай жүргізді? 1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды. География 7cынып: & 7.4.1.1

1 слайд

Түркістан облысы , Жетісай ауданы “Г. Титов атындағы №54 ЖОМ” КММ тарих пәні мұғалімі: Бейсенова Балзия Умирбаевна Сабақ тақырыбы: Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды. Сабақ негізделген оқу мақсаты 7.2.2.1 – тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.4 – империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында); Сабақтың мақсаты 1. Н.Бонапарттың империя құрудағы әскери өнеріне сипаттама беру, империяның құрылуы және оның құлдырау себептерін түсіндіру; 2. Наполеон соғысының әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау. Бағалау критерийлері 1. Н.Бонапарттың империя құрудағы әскери өнеріне сипаттама беру, империяның құрылуы және оның құлдырау себептерін түсіндіреді. 2.Наполеон соғысының әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалайды. Тілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс Мәңгілік ел: Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.  Қолданылатын термин сөздер: Н. Бонапарт, бірінші империя, коалиция, құрлықтық блокада, Трафальгар, Бородина , Вена конгресі 1. Неліктен империалистік соғыстар әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпал етті? 2. Наполеонның алдындағы империалистік соғыс ерекшелігі неде? 3. Наполеон Бонапарт өзінің ішкі және сыртқы саясатын кімдердің мүддесіне орай жүргізді? 1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды. География 7cынып: & 7.4.1.1

Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сурет қиындылары ар

2 слайд
Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сурет қиындылары арқылы топтастыру: «Франция», «Наполеон», «Ресей». Үй тапсырмасын сұрау: «Бағытталған сұрақ» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Кестемен жұмыс» (Жұптық жұмыс). 1.Тапсырма: Франциядағы Н. Банопарттың әскери өнерінің ұстанған бағыттарына сипаттама бер. «Кластер» әдісі (Топтық жұмыс) 2.Тапсырма: Францияның жаулаушылық әрекеті мен оқиғаларды толықтыр. «Ия немесе жоқ» /+ / әдісі (Жеке жұмыс) 3-Тапсырма: Оқиғаның дұрыс немесе бұрыс екенін анықта. Рефлексия «БББ » әдісі Белсенді оқыту әдістері - білім алушының тек мұғалімді тыңдаумен ғана шектелмей, сабаққа белсене араласуын мақсат ететін оқыту мен оқудың әдіс-тәсілдері болып есептелінеді.

2 слайд

Белсенді оқытудың әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сурет қиындылары арқылы топтастыру: «Франция», «Наполеон», «Ресей». Үй тапсырмасын сұрау: «Бағытталған сұрақ» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Кестемен жұмыс» (Жұптық жұмыс). 1.Тапсырма: Франциядағы Н. Банопарттың әскери өнерінің ұстанған бағыттарына сипаттама бер. «Кластер» әдісі (Топтық жұмыс) 2.Тапсырма: Францияның жаулаушылық әрекеті мен оқиғаларды толықтыр. «Ия немесе жоқ» /+ / әдісі (Жеке жұмыс) 3-Тапсырма: Оқиғаның дұрыс немесе бұрыс екенін анықта. Рефлексия «БББ » әдісі Белсенді оқыту әдістері - білім алушының тек мұғалімді тыңдаумен ғана шектелмей, сабаққа белсене араласуын мақсат ететін оқыту мен оқудың әдіс-тәсілдері болып есептелінеді.

Кейбір оқушыға: Саралау Картамен жұмыс Кестені толтыру Тарихи диктантты толтырады Басым оқушыға: Барлық оқушыға: Ан

3 слайд
Кейбір оқушыға: Саралау Картамен жұмыс Кестені толтыру Тарихи диктантты толтырады Басым оқушыға: Барлық оқушыға: Англияға: Ресейге: Австрияға: Пруссияға: 1813ж. қазанда _________ түбінде шайқас болды, оған жарты миллионнан астам Франция мен одақтастардың әскерлері қатысты. Бұл шайқас «_______________» деген атаумен тарихта енді. ________ әскері жеңілді. _____ басында одақтастар әскері Францияға, одан _______ енді. _________ тақтан бас тартты. 1814ж мамырда ол _______ аралына жер аударылды.

3 слайд

Кейбір оқушыға: Саралау Картамен жұмыс Кестені толтыру Тарихи диктантты толтырады Басым оқушыға: Барлық оқушыға: Англияға: Ресейге: Австрияға: Пруссияға: 1813ж. қазанда _________ түбінде шайқас болды, оған жарты миллионнан астам Франция мен одақтастардың әскерлері қатысты. Бұл шайқас «_______________» деген атаумен тарихта енді. ________ әскері жеңілді. _____ басында одақтастар әскері Францияға, одан _______ енді. _________ тақтан бас тартты. 1814ж мамырда ол _______ аралына жер аударылды.

№ Әскери өнері Сипаттама 1 Революциялық идеясы 2 Феодалдық тәртәп жойылды 3 Каптиталистік қатынастарды қолдады 4 Тәртібі Қалып

4 слайд
№ Әскери өнері Сипаттама 1 Революциялық идеясы 2 Феодалдық тәртәп жойылды 3 Каптиталистік қатынастарды қолдады 4 Тәртібі Қалыптастырушы бағалау «Кестемен жұмыс» Жұптық жұмыс № Әскери өнері Сипаттама 1 Революциялық идеясы 2 Феодалдық тәртәп жойылды 3 Каптиталистік қатынастарды қолдады 4 Тәртібі «Кластер» әдісі Топтық жұмыс Францияның жаулаушылық әрекеті Жеке жұмыс«Кестемен жұмыс» № Оқиғалар Ия Жоқ 1 1804ж Жарғы бойынша Н. Бонапарт «француз императоры» деп жарияланды. + 2 Н. Бонапарт саясаты Францияның экономикалық дамуына мүмкіндік бермеді. + 3 Францияға қарсы 7-одақ құрылды. + 4 15ж бойы Италия Наполеон империясына бағынышты болды. + 5 Н. Бонапарт 1812ж 24 маусымда Ресейге жорыққа шықты. Бұл Ресей халқы үшін Отан соғысына айналды. + Рефлексия : БББ әдісі Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма: Н. Бонапарттың жүргізген саясаты жайлы шағын эссе жазу. Бағалау критерийлері : Н. Бонапарттың өмірі мен жүргізген әскери өнерініне сипаттама береді.Дескриптор Білім алушы: -- Берілген сұрақтардың дұрыс немесе бұрыс жауабын белгілейді; Дескриптор Білім алушы: • Францияның жаулаушылық әрекеті мен оқиғаларды толықтырады.Дескриптор Білім алушы: - Франциядағы Н. Банопарттың әскери өнерінің ұстанған бағыттарына сипаттама береді.

4 слайд

№ Әскери өнері Сипаттама 1 Революциялық идеясы 2 Феодалдық тәртәп жойылды 3 Каптиталистік қатынастарды қолдады 4 Тәртібі Қалыптастырушы бағалау «Кестемен жұмыс» Жұптық жұмыс № Әскери өнері Сипаттама 1 Революциялық идеясы 2 Феодалдық тәртәп жойылды 3 Каптиталистік қатынастарды қолдады 4 Тәртібі «Кластер» әдісі Топтық жұмыс Францияның жаулаушылық әрекеті Жеке жұмыс«Кестемен жұмыс» № Оқиғалар Ия Жоқ 1 1804ж Жарғы бойынша Н. Бонапарт «француз императоры» деп жарияланды. + 2 Н. Бонапарт саясаты Францияның экономикалық дамуына мүмкіндік бермеді. + 3 Францияға қарсы 7-одақ құрылды. + 4 15ж бойы Италия Наполеон империясына бағынышты болды. + 5 Н. Бонапарт 1812ж 24 маусымда Ресейге жорыққа шықты. Бұл Ресей халқы үшін Отан соғысына айналды. + Рефлексия : БББ әдісі Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма: Н. Бонапарттың жүргізген саясаты жайлы шағын эссе жазу. Бағалау критерийлері : Н. Бонапарттың өмірі мен жүргізген әскери өнерініне сипаттама береді.Дескриптор Білім алушы: -- Берілген сұрақтардың дұрыс немесе бұрыс жауабын белгілейді; Дескриптор Білім алушы: • Францияның жаулаушылық әрекеті мен оқиғаларды толықтырады.Дескриптор Білім алушы: - Франциядағы Н. Банопарттың әскери өнерінің ұстанған бағыттарына сипаттама береді.