Материалдар / 8 сынып №30 сабақ слайд "Шығармашылық қанатында" тақырыбына жасалған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сынып №30 сабақ слайд "Шығармашылық қанатында" тақырыбына жасалған

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған дайын слайд сабақтарына пайдалануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
2827
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығармашылық қанатында

1 слайд
Шығармашылық қанатында

1 слайд

Шығармашылық қанатында

Құндылығы: Ақиқат. Қасиеттері: Білім іздеу, шыншылдық, ойдың, сөздің және істің бірлігі.

2 слайд
Құндылығы: Ақиқат. Қасиеттері: Білім іздеу, шыншылдық, ойдың, сөздің және істің бірлігі.

2 слайд

Құндылығы: Ақиқат. Қасиеттері: Білім іздеу, шыншылдық, ойдың, сөздің және істің бірлігі.

Мақсаты: Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға өмір бойы білім іздеудің маңыздылығын түсіндір

3 слайд
Мақсаты: Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға өмір бойы білім іздеудің маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың щшыншылдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға өмір бойы білім іздеудің маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың щшыншылдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. № 30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаң

5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. № 30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Бейбіт Қойшыбаевтің «Есейгіміз келеді» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 3. Әңгіме кейіпкерлері неліктен тез есейгілері келді деп ойлайсыңдар? 4. Қандай арман – мұраттар адамды болашаққа жетелейді? 5. Адамның бүгін жасаған таңдауы мен іс – әрекеттері оның болашағына қалай әсер етеді? 6. Бала кезде бойларыңа дарытқан асыл қасиеттерің бүгін қандай жемісін беріп жатыр? Әңгімелеп беріңдер

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. № 30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Бейбіт Қойшыбаевтің «Есейгіміз келеді» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 3. Әңгіме кейіпкерлері неліктен тез есейгілері келді деп ойлайсыңдар? 4. Қандай арман – мұраттар адамды болашаққа жетелейді? 5. Адамның бүгін жасаған таңдауы мен іс – әрекеттері оның болашағына қалай әсер етеді? 6. Бала кезде бойларыңа дарытқан асыл қасиеттерің бүгін қандай жемісін беріп жатыр? Әңгімелеп беріңдер

Сабақтың дәйексөзі. «Өнер адамның рухани азығы, ол халықтың бүгіні мен келешегі, арманы мен қиялы, жалпы болмысы»

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. «Өнер адамның рухани азығы, ол халықтың бүгіні мен келешегі, арманы мен қиялы, жалпы болмысы» Б. Момышұлы. Бауыржан Момышұлы  ( 24 желтоқсан   1910  - 10маусым   1982 ) —  Кеңес одағының батыры ,  жазушы ,  Екінші дүниежүзілік соғыстың  даңқты жауынгері, әскери қолбасшы. Елдік пен ерліктің киесіндей, батырлық пен батылдықтың иесіндей,асылдық  пен  жасындықтың  үлгісіндей  аты  аңызға  айналған тау тұлға.  Бауыржан Момышұлы алмас қылыштай өткір де қайсар, дана да данышпан, шешен әрі ақын, «сөз қадірін өз қадірі, өз қадірі ел қадірі» деп бағалаған айбынды азамат.   Сұрақтар:                                                         1. Өнерді неге адамның рухани азығы дейміз? 2. Өнерлі өрге жүзер дегенді қалай түсінесіздер? 3. Өнерлі адамның бойында қандай қасиеттер болады деп ойлайсыңдар? 4. Өз өнерлеріңізді қалай шыңдап жүрсіздер? 5. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. «Өнер адамның рухани азығы, ол халықтың бүгіні мен келешегі, арманы мен қиялы, жалпы болмысы» Б. Момышұлы. Бауыржан Момышұлы  ( 24 желтоқсан   1910  - 10маусым   1982 ) —  Кеңес одағының батыры ,  жазушы ,  Екінші дүниежүзілік соғыстың  даңқты жауынгері, әскери қолбасшы. Елдік пен ерліктің киесіндей, батырлық пен батылдықтың иесіндей,асылдық  пен  жасындықтың  үлгісіндей  аты  аңызға  айналған тау тұлға.  Бауыржан Момышұлы алмас қылыштай өткір де қайсар, дана да данышпан, шешен әрі ақын, «сөз қадірін өз қадірі, өз қадірі ел қадірі» деп бағалаған айбынды азамат.   Сұрақтар:                                                         1. Өнерді неге адамның рухани азығы дейміз? 2. Өнерлі өрге жүзер дегенді қалай түсінесіздер? 3. Өнерлі адамның бойында қандай қасиеттер болады деп ойлайсыңдар? 4. Өз өнерлеріңізді қалай шыңдап жүрсіздер? 5. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы Әбілхан Қастеев Сұрақтар: 1. Әбілхан жас кезінде немен шұғылданды? 2. Әбілханның суретшілік өнер жолы қалай басталд

7 слайд
Мұғалім сыйы Әбілхан Қастеев Сұрақтар: 1. Әбілхан жас кезінде немен шұғылданды? 2. Әбілханның суретшілік өнер жолы қалай басталды? 3. Әбілханның өнерге құштарлығы қалайша көрінді? 4. Әбілхан Қастее в қай тілдерді меңгерген?

7 слайд

Мұғалім сыйы Әбілхан Қастеев Сұрақтар: 1. Әбілхан жас кезінде немен шұғылданды? 2. Әбілханның суретшілік өнер жолы қалай басталды? 3. Әбілханның өнерге құштарлығы қалайша көрінді? 4. Әбілхан Қастее в қай тілдерді меңгерген?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Өнерлілер» 2 – топ: «Шебер» 3 – топ: «Іскерлер» 4 – т

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Өнерлілер» 2 – топ: «Шебер» 3 – топ: «Іскерлер» 4 – топ: «Талаптылар» Тапсырма: « Өнерлі қол бақытқа жол » мақалын басшылыққа ала отырып жоба қорғау.

8 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Өнерлілер» 2 – топ: «Шебер» 3 – топ: «Іскерлер» 4 – топ: «Талаптылар» Тапсырма: « Өнерлі қол бақытқа жол » мақалын басшылыққа ала отырып жоба қорғау.

Топпен ән айту. Өміріңе немқұрайлы қарама. Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден өтті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы

9 слайд
Топпен ән айту. Өміріңе немқұрайлы қарама. Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден өтті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама.. Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп! Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан Өміріңе немқұрайлы қарама.. Шақша басың айналса да бақыттан. Бақ құсыңды қонған кезде бағала, Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де, досым қанша шаттыққа, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Тұсау салып, бастатқызбай көш дара, Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Тағдыр жолы қарсы алдыннан соқса да, Күн сағатта сақтау үшін өз басын. Сатып кетсе сеніп жүрген жолдасың, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Айдын көлге айналса да көз жасың Бақ құсыңды қонған кезде бағала, Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Қанша азап көрсең-дағы бауырым, Өміріңе немқұрайлы қарама..

9 слайд

Топпен ән айту. Өміріңе немқұрайлы қарама. Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден өтті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама.. Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп! Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан Өміріңе немқұрайлы қарама.. Шақша басың айналса да бақыттан. Бақ құсыңды қонған кезде бағала, Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де, досым қанша шаттыққа, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Тұсау салып, бастатқызбай көш дара, Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Тағдыр жолы қарсы алдыннан соқса да, Күн сағатта сақтау үшін өз басын. Сатып кетсе сеніп жүрген жолдасың, Өміріңе немқұрайлы қарама.. Айдын көлге айналса да көз жасың Бақ құсыңды қонған кезде бағала, Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Қанша азап көрсең-дағы бауырым, Өміріңе немқұрайлы қарама..

Үйге тапсырма 1. №30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаңдар. 2. Кел

10 слайд
Үйге тапсырма 1. №30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Бейбіт Қойшыбаевтің «Есейгіміз келеді» мәтінін оқып келу.

10 слайд

Үйге тапсырма 1. №30 – сабақ. Өз түсініктеріңдегі шынайы сұлу адамның кісілік келбетін ашып, оған мінездеме жасаңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Бейбіт Қойшыбаевтің «Есейгіміз келеді» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қ

11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

11 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.