9 - сыныпты бітірген соң қайда оқуға барады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 - сыныпты бітірген соң қайда оқуға барады?

Материал туралы қысқаша түсінік
9 - сыныпты бітірген соң қайда оқуға барады?
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

#1 слайд
9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

1 слайд

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

 Мамандық Адамның белгілі бір қызмет атқаруына м

#2 слайд
 Мамандық Адамның белгілі бір қызмет атқаруына мүмкіндік беретін материалдық не рухани өндірісте алған білімі мен өмірлік дағдысының жиынтығы Білім алу, үйрену Адамды материалдық жағынан қамтамасыз ететін іс-әрекет түрі Адамның сол мамандыққа қабілетінің сай келуі, белгілі бір іскерліктердің болуы

2 слайд

 Мамандық Адамның белгілі бір қызмет атқаруына мүмкіндік беретін материалдық не рухани өндірісте алған білімі мен өмірлік дағдысының жиынтығы Білім алу, үйрену Адамды материалдық жағынан қамтамасыз ететін іс-әрекет түрі Адамның сол мамандыққа қабілетінің сай келуі, белгілі бір іскерліктердің болуы

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

#3 слайд
9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

3 слайд

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түскен дұрыс па?

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің басты себептері: *Оқу үлгерімінің төмен болуы; * өзіне деген

#4 слайд
9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің басты себептері: *Оқу үлгерімінің төмен болуы; * өзіне деген сенімсіздік; * оқудың төлем ақысының арзан болуы; * кәсіптік білім алуға деген қызығушылық; * Өз қызығушылығы бойынша

4 слайд

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің басты себептері: *Оқу үлгерімінің төмен болуы; * өзіне деген сенімсіздік; * оқудың төлем ақысының арзан болуы; * кәсіптік білім алуға деген қызығушылық; * Өз қызығушылығы бойынша

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің

#5 слайд
9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің артықшылықтары: Униве рс и те тке қа ра ғ а нд а кол л ед жд ерге г ра нт к ө п б ө л і нед і. Кә с іптік б і л ім а л у ү шін кол л ед ж т ап тырма с м ү м кін д ік. Екінші ма ма нд ық а л у ғ а бол а д ы. Ж ұ м ыс іс теу ге кед ергі бол ма й д ы. Ерте е с е йед і,е ңбе кке е рте а ра л а с а д ы.

5 слайд

9 -сыныпты бітірген соң оқуға түсудің артықшылықтары: Униве рс и те тке қа ра ғ а нд а кол л ед жд ерге г ра нт к ө п б ө л і нед і. Кә с іптік б і л ім а л у ү шін кол л ед ж т ап тырма с м ү м кін д ік. Екінші ма ма нд ық а л у ғ а бол а д ы. Ж ұ м ыс іс теу ге кед ергі бол ма й д ы. Ерте е с е йед і,е ңбе кке е рте а ра л а с а д ы.

9-сыныпты бітірген соң колледжге түсудің кемшіліктері: Оқу ұзаққа созылып кетеді. Сабақтың паралары екі

#6 слайд
9-сыныпты бітірген соң колледжге түсудің кемшіліктері: Оқу ұзаққа созылып кетеді. Сабақтың паралары екі сабаққа созылады. Алғашқы жылы мектеп программасы оқытылады. Болашақта жоғары оқу орнының дипломы талап етіледі.

6 слайд

9-сыныпты бітірген соң колледжге түсудің кемшіліктері: Оқу ұзаққа созылып кетеді. Сабақтың паралары екі сабаққа созылады. Алғашқы жылы мектеп программасы оқытылады. Болашақта жоғары оқу орнының дипломы талап етіледі.

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Мұндай тестерді көбіне психологиялық тр

#7 слайд
Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Мұндай тестерді көбіне психологиялық тренингтерде оқушыларға жасатады. Кішкентай тесттен адамның болмысын суреттеп шығуға, әрине, болмас, алайда өзіңіз жайлы кішкентай мағлұмат алуға болады.

7 слайд

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Мұндай тестерді көбіне психологиялық тренингтерде оқушыларға жасатады. Кішкентай тесттен адамның болмысын суреттеп шығуға, әрине, болмас, алайда өзіңіз жайлы кішкентай мағлұмат алуға болады.

Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бой

#8 слайд
Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: «2222» - (жүз пайыз оңақай) – мінезі тұрақты, консерватизм, біреулермен шиеленісуден, ұрсысудан қашады. «2221» - ең үлкен кемшілігі – батылсыздық, тартыншақтық. «2212» - өте ашық, кез келген адаммен тіл табысып кетеді. «2111» - тұрақсыздық, жалтақтағыш, біреудің қолдауы мен пікіріне тәуелді, өзіне сеніп үйрену керек. «2211» - мұндай үйлесім көп кездесе бермейді. Ашық адамдар, жақсы қарым-қатынас жасайды, әрі мінездері жұмсақ. «2122» - бұндай адамдарда аналитикалық ақыл-ой жүйесі қалыптасқан, мінезі жұмсақ. Бәріне сақтықпен қарайды, адамдармен өзін салқынқанды ұстайды. «2121» - бұл тіркес те сирек кездеседі, қорғансыздық, адамдардың ықпалына ұшырап тұрады. «1112» - өте әсершіл, қайратты әрі батыл адамдар. «1222» - жиі кездесетін мінез. Әсершіл, алайда өмірлік сұрақтарды шешуде жігерлік пен батылдық жетпей жатады, басқалардың ықпалына көніп кетеді. Өте ашық, адамдар өздері тартылады. «1221» - әсершіл, батылдық жетіспейді, мінезі жұмсақ, аңғал. «1122» - досжанды адамдар, бірақ сонымен қатар аңғал және қарапайым. Істерін саралап, өз-өзін қазбалауға құмар. Қызығушылығы көп, бірақ уақыты жете бермейді. «1121» - адамдарға қатты сенеді және мінезі өте жұмсақ. Көбіне шығармашылыққа бейім адамдар. «1111» - (жүз пайыз солақай) – кертартпа адамдар. Шығармашылыққа өте бейім. Көптеген заттарға ерекше көзқараспен қарайды. Өте әсершіл, дарашылдық, эгоизм басым. Қыңыр әрі өзімшіл, бірақ бұл оларға өмір сүруге кедергі емес. «1212» - рухы мықты адамдар. Бірбеткей десе де болады, қойған мақсаттарына жетеді. «1211» - өз-өзін қазбалауға құмар, тұйық адамдар, көпке ашылмайды, бірақ рухы мықты, алдына мақсат қойса ештеңеден тайсалмайды. «2112» - жайдары, еркін мінезді, достарды тез табады, танысуы да оңай және қызығушылықтарын да жиі ауыстырады.

8 слайд

Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: «2222» - (жүз пайыз оңақай) – мінезі тұрақты, консерватизм, біреулермен шиеленісуден, ұрсысудан қашады. «2221» - ең үлкен кемшілігі – батылсыздық, тартыншақтық. «2212» - өте ашық, кез келген адаммен тіл табысып кетеді. «2111» - тұрақсыздық, жалтақтағыш, біреудің қолдауы мен пікіріне тәуелді, өзіне сеніп үйрену керек. «2211» - мұндай үйлесім көп кездесе бермейді. Ашық адамдар, жақсы қарым-қатынас жасайды, әрі мінездері жұмсақ. «2122» - бұндай адамдарда аналитикалық ақыл-ой жүйесі қалыптасқан, мінезі жұмсақ. Бәріне сақтықпен қарайды, адамдармен өзін салқынқанды ұстайды. «2121» - бұл тіркес те сирек кездеседі, қорғансыздық, адамдардың ықпалына ұшырап тұрады. «1112» - өте әсершіл, қайратты әрі батыл адамдар. «1222» - жиі кездесетін мінез. Әсершіл, алайда өмірлік сұрақтарды шешуде жігерлік пен батылдық жетпей жатады, басқалардың ықпалына көніп кетеді. Өте ашық, адамдар өздері тартылады. «1221» - әсершіл, батылдық жетіспейді, мінезі жұмсақ, аңғал. «1122» - досжанды адамдар, бірақ сонымен қатар аңғал және қарапайым. Істерін саралап, өз-өзін қазбалауға құмар. Қызығушылығы көп, бірақ уақыты жете бермейді. «1121» - адамдарға қатты сенеді және мінезі өте жұмсақ. Көбіне шығармашылыққа бейім адамдар. «1111» - (жүз пайыз солақай) – кертартпа адамдар. Шығармашылыққа өте бейім. Көптеген заттарға ерекше көзқараспен қарайды. Өте әсершіл, дарашылдық, эгоизм басым. Қыңыр әрі өзімшіл, бірақ бұл оларға өмір сүруге кедергі емес. «1212» - рухы мықты адамдар. Бірбеткей десе де болады, қойған мақсаттарына жетеді. «1211» - өз-өзін қазбалауға құмар, тұйық адамдар, көпке ашылмайды, бірақ рухы мықты, алдына мақсат қойса ештеңеден тайсалмайды. «2112» - жайдары, еркін мінезді, достарды тез табады, танысуы да оңай және қызығушылықтарын да жиі ауыстырады.

#9 слайд

9 слайд

Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, ре

#10 слайд
Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу, жүйелеу қабілеті баршылық. Сенен үздік администратор шығады, бірақ саған өзіңнің кәсіптік мамандығыңды менеджментпен байланыстырмауға ұсыныс айтамын. Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашылық қабілетің, ой-өрісің дамыған. Сенде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңа қабілетті адамдарды жинай аласың. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды. Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесің, басқаның ауыртпашылығына жәрдемдесу қабілетің жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың және саған менеджмент саласындағы мамандықтар сәйкес келмейді. Сенен үздік психолог шығуы мүмкін. Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңа қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныңнан қайтпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігің бар. Саған менеджмент саласын меңгеруге ұсынылады.

10 слайд

Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу, жүйелеу қабілеті баршылық. Сенен үздік администратор шығады, бірақ саған өзіңнің кәсіптік мамандығыңды менеджментпен байланыстырмауға ұсыныс айтамын. Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашылық қабілетің, ой-өрісің дамыған. Сенде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңа қабілетті адамдарды жинай аласың. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды. Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесің, басқаның ауыртпашылығына жәрдемдесу қабілетің жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың және саған менеджмент саласындағы мамандықтар сәйкес келмейді. Сенен үздік психолог шығуы мүмкін. Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңа қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныңнан қайтпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігің бар. Саған менеджмент саласын меңгеруге ұсынылады.

 Техникалық па немесе гуманитарлық па? Бұл тест аса қиын емес. Бейне

#11 слайд
 Техникалық па немесе гуманитарлық па? Бұл тест аса қиын емес. Бейнеленген әріп пен цифралар комбинацияларына қараңыз және бірінші әсеріңізге сүйеніп айтыңыз, жазудың қайсы сіз үшін бірінші оқылады - әріптік пе немесе цифрлік па

11 слайд

 Техникалық па немесе гуманитарлық па? Бұл тест аса қиын емес. Бейнеленген әріп пен цифралар комбинацияларына қараңыз және бірінші әсеріңізге сүйеніп айтыңыз, жазудың қайсы сіз үшін бірінші оқылады - әріптік пе немесе цифрлік па

12 13 14

#12 слайд
12 13 14

12 слайд

12 13 14

«Әріптерден басталатын мамандық» жаттығуы Бұл жаттығудағы негізгі мақсат оқушыларға мамандық түрлері

#13 слайд
«Әріптерден басталатын мамандық» жаттығуы Бұл жаттығудағы негізгі мақсат оқушыларға мамандық түрлерін таныстыру. Әріптер беріледі. Оқушылар міндеті сол әріптерден басталатын мамандықтардың атауларын барынша көбірек жазып, мамандық түрлерін қаншалықты білетіндіктерін көрсетеді. А Ж С Ш М Д И З Т Э

13 слайд

«Әріптерден басталатын мамандық» жаттығуы Бұл жаттығудағы негізгі мақсат оқушыларға мамандық түрлерін таныстыру. Әріптер беріледі. Оқушылар міндеті сол әріптерден басталатын мамандықтардың атауларын барынша көбірек жазып, мамандық түрлерін қаншалықты білетіндіктерін көрсетеді. А Ж С Ш М Д И З Т Э

#14 слайд

14 слайд

Темперамент және мамандық

#15 слайд
Темперамент және мамандық

15 слайд

Темперамент және мамандық

Темперамент. Олардың төртеуі бар: сангвиник, меланхолик, холерикалық және флегматик. Темпераменттің әр

#16 слайд
Темперамент. Олардың төртеуі бар: сангвиник, меланхолик, холерикалық және флегматик. Темпераменттің әр түрі үшін сіз өз мамандығыңызды ұсына аласыз. Сангвиникалық адамдар жақсы мұғалімдер, заңгерлер, сатушылар, журналистер - коммуникативті қасиеттерді қажет ететіндердің барлығын жасайды. Меланхолик тамаша бухгалтерлерді, бағдарламашыларды, ғалымдарды, жазушыларды жасайды - барлығын егжей -тегжейлі байқайды, бірақ адамдармен үнемі қарым -қатынас жасауға дайын емес. Холериктен адамдар идеалды бизнесмендерге, журналистерге, репортерлерге, агенттерге айналады - стресске төзімді және бос уақытты қалайтындардың бәрі. Флегматикалық адамдардан тамаша диспетчерлер, зертханашылар, зергерлер, корректорлар - монотонды жұмысты ұқыпты және суық қанмен орындауға қабілетті адамдар туады

16 слайд

Темперамент. Олардың төртеуі бар: сангвиник, меланхолик, холерикалық және флегматик. Темпераменттің әр түрі үшін сіз өз мамандығыңызды ұсына аласыз. Сангвиникалық адамдар жақсы мұғалімдер, заңгерлер, сатушылар, журналистер - коммуникативті қасиеттерді қажет ететіндердің барлығын жасайды. Меланхолик тамаша бухгалтерлерді, бағдарламашыларды, ғалымдарды, жазушыларды жасайды - барлығын егжей -тегжейлі байқайды, бірақ адамдармен үнемі қарым -қатынас жасауға дайын емес. Холериктен адамдар идеалды бизнесмендерге, журналистерге, репортерлерге, агенттерге айналады - стресске төзімді және бос уақытты қалайтындардың бәрі. Флегматикалық адамдардан тамаша диспетчерлер, зертханашылар, зергерлер, корректорлар - монотонды жұмысты ұқыпты және суық қанмен орындауға қабілетті адамдар туады

 Өз болашағ ың ды ан ық тауда мын адай е реже ле рді е с те ұс тағ ан жөн . *Алдағ ы өмірлі

#17 слайд
 Өз болашағ ың ды ан ық тауда мын адай е реже ле рді е с те ұс тағ ан жөн . *Алдағ ы өмірлік жос п арың қ ан дай болмасын , ше те л тілін үй ре н іп , к омп ьюте рде жұмыс іс теуді и г е рг е н ің ас а п ай далы. Бұлардың ке з- ке лг е н маман дық та қ аже ті болары с өзс із ! *Ме к те п те г і оқ у п ә н де рі – н ақ ты маман дық е ме с е ке н діг ін е с ің де с ақ та. Пә н г е де г е н қ ызығ ушылық оғ ан бай лан ыс ты жұмыс тың с ағ ан с өзс із ұн ай тын ын білдіре бе рме й ді. *М аман дық таң дауда он ың с ырт ке лбе тін е , к өң ілг е қ он ымды жақ тарын а ғ ан а н азар аударудың қ аже ті жоқ , мүмк ін діг ін ше қ алағ ан маман дығ ың н ың жұмыс мазмұн ы жөн ін де к өбіре к білуг е тырыс . *Ег е р маман дық с е н ің дос ың а ұн ас а, сағ ан да ұн ай ды де г е н қ орытын ды жас ауғ а болмай ды. «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

17 слайд

 Өз болашағ ың ды ан ық тауда мын адай е реже ле рді е с те ұс тағ ан жөн . *Алдағ ы өмірлік жос п арың қ ан дай болмасын , ше те л тілін үй ре н іп , к омп ьюте рде жұмыс іс теуді и г е рг е н ің ас а п ай далы. Бұлардың ке з- ке лг е н маман дық та қ аже ті болары с өзс із ! *Ме к те п те г і оқ у п ә н де рі – н ақ ты маман дық е ме с е ке н діг ін е с ің де с ақ та. Пә н г е де г е н қ ызығ ушылық оғ ан бай лан ыс ты жұмыс тың с ағ ан с өзс із ұн ай тын ын білдіре бе рме й ді. *М аман дық таң дауда он ың с ырт ке лбе тін е , к өң ілг е қ он ымды жақ тарын а ғ ан а н азар аударудың қ аже ті жоқ , мүмк ін діг ін ше қ алағ ан маман дығ ың н ың жұмыс мазмұн ы жөн ін де к өбіре к білуг е тырыс . *Ег е р маман дық с е н ің дос ың а ұн ас а, сағ ан да ұн ай ды де г е н қ орытын ды жас ауғ а болмай ды. «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

*Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де бұл сөз қарапайым естіл

#18 слайд
*Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де бұл сөз қарапайым естілгенімен, көбінесе назардан тыс қалып жатады. *«Жақсы адам» - бұл мамандық емес. Егер саған адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де таңдауым керек деп жаңсақ қорытынды жасауға болмайды. *Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Сен оқуыңды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы да мүмкін. *Мүмкіндігінше өзің таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура келетін- келмейтіндігі жөнінде дәрігерден кеңес алғаның жөн.

18 слайд

*Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де бұл сөз қарапайым естілгенімен, көбінесе назардан тыс қалып жатады. *«Жақсы адам» - бұл мамандық емес. Егер саған адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де таңдауым керек деп жаңсақ қорытынды жасауға болмайды. *Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Сен оқуыңды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы да мүмкін. *Мүмкіндігінше өзің таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура келетін- келмейтіндігі жөнінде дәрігерден кеңес алғаның жөн.

 «Мен саған сенемін» Бе рілг е н маман дық тың с и п аттамас ын ай т

#19 слайд
 «Мен саған сенемін» Бе рілг е н маман дық тың с и п аттамас ын ай тып ,с ын ып та к імг е лай ық еке н ін жорамалдап ай ту «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

19 слайд

 «Мен саған сенемін» Бе рілг е н маман дық тың с и п аттамас ын ай тып ,с ын ып та к імг е лай ық еке н ін жорамалдап ай ту «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

Алдымызда тұрған «Алма ағашына» әркім өзіміздің болашақ мамандықтарымызға немесе болашақтарымызға байланысты арманда

#20 слайд
Алдымызда тұрған «Алма ағашына» әркім өзіміздің болашақ мамандықтарымызға немесе болашақтарымызға байланысты армандарымызды ойлап «алмаларды» ілеміз.

20 слайд

Алдымызда тұрған «Алма ағашына» әркім өзіміздің болашақ мамандықтарымызға немесе болашақтарымызға байланысты армандарымызды ойлап «алмаларды» ілеміз.

 « Ме нің а рма н ым » Қызыл,с ары ,жас

#21 слайд
 « Ме нің а рма н ым » Қызыл,с ары ,жас ыл алмаларды таң дап алып ,өзің е тілег ің ді н е арман ың ды жаз. Қызыл алма- с е н н ақ ты өз маман дығ ың ды таң дап алдың . Сары алма –се н ә лі ой лан у үс тін де с ің. Жас ыл алма-с е н болашағ ың жай лы ә лі ой лан ғ ан жоқ с ың. «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

21 слайд

 « Ме нің а рма н ым » Қызыл,с ары ,жас ыл алмаларды таң дап алып ,өзің е тілег ің ді н е арман ың ды жаз. Қызыл алма- с е н н ақ ты өз маман дығ ың ды таң дап алдың . Сары алма –се н ә лі ой лан у үс тін де с ің. Жас ыл алма-с е н болашағ ың жай лы ә лі ой лан ғ ан жоқ с ың. «Жа қсы а да м» - бұл ма ма ндық еме с. Е ге р с аға н ада м ұна с а , оның ме ңге рге н ма ма ндығын ме н де т а ңдауым ке ре к де п ж а ңс а қ қорытынды ж а с ауға болма йды. Сә н қуып, ма ма ндық т а ңдаудың қа же ті жоқ. Се н оқуыңды тә ма мдап, ж ұмыс іс те ге нше , ол ма ма ндық сә нне н шығып қа луы да мүмкін.

Көк жүзіне алаулы, Міндет емес ай болу. Ең бастысы қалаулы, Кәсібіңе сай болу!

#22 слайд
Көк жүзіне алаулы, Міндет емес ай болу. Ең бастысы қалаулы, Кәсібіңе сай болу!

22 слайд

Көк жүзіне алаулы, Міндет емес ай болу. Ең бастысы қалаулы, Кәсібіңе сай болу!

 «Сәт сапар саған,жас түлек!» «Жақс ы ад ам » - б ұ л м а ма

#23 слайд
 «Сәт сапар саған,жас түлек!» «Жақс ы ад ам » - б ұ л м а ма нд ық е ме с . Еге р с аға н а д а м ұ нас а , о ның ме ңге р ген м а ма нд ығын м е н д е т аңд ау ым ке р е к д е п ж а ңс ақ қо р ытынд ы ж ас ау ға б олм а йд ы. Сән қу ып, м ам а нд ық т а ңд ауд ың қа ж е ті жо қ. С е н о қу ыңд ы тәм а мд ап, ж ұ м ыс іс теге нше , ол м а ма нд ық с ә нне н шығып қа лу ы д а мү м кін.

23 слайд

 «Сәт сапар саған,жас түлек!» «Жақс ы ад ам » - б ұ л м а ма нд ық е ме с . Еге р с аға н а д а м ұ нас а , о ның ме ңге р ген м а ма нд ығын м е н д е т аңд ау ым ке р е к д е п ж а ңс ақ қо р ытынд ы ж ас ау ға б олм а йд ы. Сән қу ып, м ам а нд ық т а ңд ауд ың қа ж е ті жо қ. С е н о қу ыңд ы тәм а мд ап, ж ұ м ыс іс теге нше , ол м а ма нд ық с ә нне н шығып қа лу ы д а мү м кін.

Файл форматы:
pptx
18.11.2025
30
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі