9 сынып "мен мамандық әлеміндемін"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
«Менің болашақ мамандығым»
Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы
Долинный ауылы
Чапаев ЖОББМ
Өткізген: мектеп психологі Ә.Ж.Аманкулова
1 слайд
Тақырыбы: «Менің болашақ мамандығым» Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Долинный ауылы Чапаев ЖОББМ Өткізген: мектеп психологі Ә.Ж.Аманкулова
2 слайд
Мақсаты: Мақсаты:
1.Оқушыларды дұрыс мамандық
таңдауға үйрету;
2. Мамандық туралы мәлімет беру;
3.Көңіл-күйлерін көтеру;
4.Қысымнан арылту.
2 слайд
Мақсаты: Мақсаты: 1.Оқушыларды дұрыс мамандық таңдауға үйрету; 2. Мамандық туралы мәлімет беру; 3.Көңіл-күйлерін көтеру; 4.Қысымнан арылту.
3 слайд
Сәлемдесу “Жүректен-
жүрекке”
Оқушыларға алма
парақтарына
қатысушыларға жақсы тілектер жазады.
Сосын шеңбер бойына тұрып, өз жылуын
сездіріп, бір-бірінің қолына алақандарын
тигізіп, тілектерін оқиды..
3 слайд
Сәлемдесу “Жүректен- жүрекке” Оқушыларға алма парақтарына қатысушыларға жақсы тілектер жазады. Сосын шеңбер бойына тұрып, өз жылуын сездіріп, бір-бірінің қолына алақандарын тигізіп, тілектерін оқиды..
4 слайд
«Мамандық» сөзіне анықтама беру.
Профессия- латын сөзінен
шыққан , “professio”- анықталған іс,
мамандық дегенді білдіреді.
4 слайд
«Мамандық» сөзіне анықтама беру. Профессия- латын сөзінен шыққан , “professio”- анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді.
5 слайд
1-жаттығу
•Орындыққа жайлы отырып,денемізді бос ұстаймыз,
демімізді мұрнымызбен ішке тартып, демді сыртқа
шығарар кезде қатты бар дауыспен
•“А” - дыбысын айтыңыз. Ол бүкіл денеңіздің сауығуына
көмегін тигізеді;
•“Е” - қалқанша без жұмыстарына әсер етеді;
•“И” - миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді;
•“О” – жүрекке, өкпеге әсер етеді;
•“У” – асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді;
•“Я” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;
•“М” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;
•“Х” – ағзаның тазаруына көмектеседі;
•“ХА” – көңіл-күйді көтеруге әсер етеді.
5 слайд
1-жаттығу •Орындыққа жайлы отырып,денемізді бос ұстаймыз, демімізді мұрнымызбен ішке тартып, демді сыртқа шығарар кезде қатты бар дауыспен •“А” - дыбысын айтыңыз. Ол бүкіл денеңіздің сауығуына көмегін тигізеді; •“Е” - қалқанша без жұмыстарына әсер етеді; •“И” - миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді; •“О” – жүрекке, өкпеге әсер етеді; •“У” – асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді; •“Я” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді; •“М” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді; •“Х” – ағзаның тазаруына көмектеседі; •“ХА” – көңіл-күйді көтеруге әсер етеді.
6 слайд
2. Бой сергіту: «Орын алмасамыз»
Қатысушылар шеңбер жасай орындықта отырады.
Нұсқау: «Кәнеки, кімде-кімнің...
•шашы ұзын қыз-келіншектер;
•алмұртты жақсы көретіндер;
•гитара тарта алатындар;
•сағат тағып жүргендер;
•өмір бойы бір сыныпта оқып келе жатырғандар;
•Қазіргі уақытта мамандығын дәл таңдағандар
•Бала кезден мұғалім болуды армандағандар;
•Тренингке бірінші рет қатысып отырған жандар болса бір-
біріңмен орын ауыстыруларыңыз сұралады.».
6 слайд
2. Бой сергіту: «Орын алмасамыз» Қатысушылар шеңбер жасай орындықта отырады. Нұсқау: «Кәнеки, кімде-кімнің... •шашы ұзын қыз-келіншектер; •алмұртты жақсы көретіндер; •гитара тарта алатындар; •сағат тағып жүргендер; •өмір бойы бір сыныпта оқып келе жатырғандар; •Қазіргі уақытта мамандығын дәл таңдағандар •Бала кезден мұғалім болуды армандағандар; •Тренингке бірінші рет қатысып отырған жандар болса бір- біріңмен орын ауыстыруларыңыз сұралады.».
7 слайд
3.«Алақан» жаттығуы
Балалар алақанының контурын қағазға
түсіріп, ортасына өз есімдерін жазып қояды
да жанындағы оқушыға жалғап жібереді.
Қалған оқушылар алақандағы есімі жазылған
балаға қандай мамандық сәйкес келетінін
саусақтарына жазуы тиіс. Осылайша алақан
иесіне қайтып келгенше жалғасады.
Достарының жазған пікірі жөнінде не
ойлайтынын әрбір оқушы тұрып талдайды.
7 слайд
3.«Алақан» жаттығуы Балалар алақанының контурын қағазға түсіріп, ортасына өз есімдерін жазып қояды да жанындағы оқушыға жалғап жібереді. Қалған оқушылар алақандағы есімі жазылған балаға қандай мамандық сәйкес келетінін саусақтарына жазуы тиіс. Осылайша алақан иесіне қайтып келгенше жалғасады. Достарының жазған пікірі жөнінде не ойлайтынын әрбір оқушы тұрып талдайды.
8 слайд
4. Мен мамандық әлеміндемін
Көптеген жасөспірімдер мамандық
таңдауда қателіктерге ұрынып жатады.
Ол қателіктер мыналар:
Мамандықты ата-ананың таңдауы;
Мамандықты сүйікті пәнмен
шатастыруы;
Мамандықты досыңа қарап таңдауың;
Қабілет –қарымыңды ұштастыра
алмауың;
8 слайд
4. Мен мамандық әлеміндемін Көптеген жасөспірімдер мамандық таңдауда қателіктерге ұрынып жатады. Ол қателіктер мыналар: Мамандықты ата-ананың таңдауы; Мамандықты сүйікті пәнмен шатастыруы; Мамандықты досыңа қарап таңдауың; Қабілет –қарымыңды ұштастыра алмауың;
9 слайд
5.Өзің келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, ойыңды
дәлелде
•Мамандық бір-ақ рет біржола таңдалады
•Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына байланысты
•Отбасы және достарынның ақылына сүйеніп мамандық
таңдауға болады
•Қартайғанда да мамандық таңдауға болады
•Жақсы білім алу үшін қымбат оқу орнына түсу керек
•Ақша болса, мамандық қажет емес
•Мамандық таңдауда психологтің көмегі қажет
•Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық
сұраныстың сәйкестігі
•Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым анықтайды
•Мамандық таңдау – күн көріс қамы
9 слайд
5.Өзің келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, ойыңды дәлелде •Мамандық бір-ақ рет біржола таңдалады •Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына байланысты •Отбасы және достарынның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады •Қартайғанда да мамандық таңдауға болады •Жақсы білім алу үшін қымбат оқу орнына түсу керек •Ақша болса, мамандық қажет емес •Мамандық таңдауда психологтің көмегі қажет •Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі •Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым анықтайды •Мамандық таңдау – күн көріс қамы
10 слайд
6. Мамандықтарды сәйкестендіру
1)қазіргі уақытта жоқ, жойылған
2) ХХ ғасырда пайда болды
3) соңғы 10 жылдықта пайда болды
Суретші, ЭВМ операторы, машинист, программист,
егінші, трубочист, редактор, атқосшы, дәрігер,
продюсер, экскурсовод, космонавт, аспазшы, гувернер,
клоун, дизайнер, педагог.
10 слайд
6. Мамандықтарды сәйкестендіру 1)қазіргі уақытта жоқ, жойылған 2) ХХ ғасырда пайда болды 3) соңғы 10 жылдықта пайда болды Суретші, ЭВМ операторы, машинист, программист, егінші, трубочист, редактор, атқосшы, дәрігер, продюсер, экскурсовод, космонавт, аспазшы, гувернер, клоун, дизайнер, педагог.
11 слайд
7. Жағдаяттық сұрақтар.
1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол
мамандығыңа ата-анаң қарсы.Сен ол кезде не істер
едің?
2. Ата-анаң саған бір мамандықты таңдап берді,
бірақ ол мамандық саған ұнамады. Сен ата-анаңның
шешіміне қарсы боласың ба?
3. Сен мұғалім болуды армандайсың. Мұғалім
мамандығын қатты ұнатасың.
Бірақ өзіңе ұнамаған мамандықтың грант иегері
атандың. Ол мамандыққа жаның қас. Не істейсің?
11 слайд
7. Жағдаяттық сұрақтар. 1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандығыңа ата-анаң қарсы.Сен ол кезде не істер едің? 2. Ата-анаң саған бір мамандықты таңдап берді, бірақ ол мамандық саған ұнамады. Сен ата-анаңның шешіміне қарсы боласың ба? 3. Сен мұғалім болуды армандайсың. Мұғалім мамандығын қатты ұнатасың. Бірақ өзіңе ұнамаған мамандықтың грант иегері атандың. Ол мамандыққа жаның қас. Не істейсің?
12 слайд
Рефлексия
•Қазір қандай күйдесіздер?
•Мамандық таңдау қаншалықты жауапты іс деп
ойлайсыздар?
•Тренингтен алған әсерлеріңіз қандай?
12 слайд
Рефлексия •Қазір қандай күйдесіздер? •Мамандық таңдау қаншалықты жауапты іс деп ойлайсыздар? •Тренингтен алған әсерлеріңіз қандай?
13 слайд
Қорытынды.
•Әбунасыр әл Фараби «... адам кез-келген
жұмысқа жарамды бола
бермейді...Жұмысты неғұрлым жетік және
жақсы атқарса білгір және шебер болып
шығады. Қандай әрекет , қандай іс істесек
те, содан рахмет табу, соның рахатын көру
біздің мақсатымыз болып табылады» деген.
13 слайд
Қорытынды. •Әбунасыр әл Фараби «... адам кез-келген жұмысқа жарамды бола бермейді...Жұмысты неғұрлым жетік және жақсы атқарса білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет , қандай іс істесек те, содан рахмет табу, соның рахатын көру біздің мақсатымыз болып табылады» деген.
14 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!