?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері, презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері" тақырыбында ашық сабаққа арналған дайын презентация, 8-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
функциясы, оның графигі және қасиеттері Саба қтың тақырыбы: «Үстірт жалпы білім беретін мектеп» КММ Математика пәні мұғалімі

#1 слайд
функциясы, оның графигі және қасиеттері Саба қтың тақырыбы: «Үстірт жалпы білім беретін мектеп» КММ Математика пәні мұғалімі: Имашова Зайда

1 слайд

функциясы, оның графигі және қасиеттері Саба қтың тақырыбы: «Үстірт жалпы білім беретін мектеп» КММ Математика пәні мұғалімі: Имашова Зайда

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;Оқу

#2 слайд
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары : Сабақтың мақсаты : - аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табады; - функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады;

2 слайд

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары : Сабақтың мақсаты : - аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табады; - функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады;

Топқа бөлу . Оқушылар, https://qazmath.net/ сайты арқылы кездейсоқ үш топқа бөлінеміз. 1. Инста грам тобы 2. Тикток тобы 3.

#3 слайд
Топқа бөлу . Оқушылар, https://qazmath.net/ сайты арқылы кездейсоқ үш топқа бөлінеміз. 1. Инста грам тобы 2. Тикток тобы 3. Телеграм тобы .«Есімімнің бас әрпі» әдісі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру .

3 слайд

Топқа бөлу . Оқушылар, https://qazmath.net/ сайты арқылы кездейсоқ үш топқа бөлінеміз. 1. Инста грам тобы 2. Тикток тобы 3. Телеграм тобы .«Есімімнің бас әрпі» әдісі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру .

Үй жұмысын тексеру. № 5.2 есеп Жауабы : 1. 2. 3. 4. 5. Дескр

#4 слайд
Үй жұмысын тексеру. № 5.2 есеп Жауабы : 1. 2. 3. 4. 5. Дескриптор: - Графигін сызады; - Сандарды салыстырады.

4 слайд

Үй жұмысын тексеру. № 5.2 есеп Жауабы : 1. 2. 3. 4. 5. Дескриптор: - Графигін сызады; - Сандарды салыстырады.

Өткен материалды қайталау. https://www.plickers.com/ сайты арқылы өткен тақырып бойынша тест жұмысын орындайық.

#5 слайд
Өткен материалды қайталау. https://www.plickers.com/ сайты арқылы өткен тақырып бойынша тест жұмысын орындайық.

5 слайд

Өткен материалды қайталау. https://www.plickers.com/ сайты арқылы өткен тақырып бойынша тест жұмысын орындайық.

Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу. Мысал : x=1 .69; 2,56 мәндеріне сәйкес Функциян

#6 слайд
Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу. Мысал : x=1 .69; 2,56 мәндеріне сәйкес Функцияның берілген мәндері бойынша аргументтің мәнін табу. Мысал : ; 1.5 мәндеріне сәйкес x 2,

6 слайд

Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу. Мысал : x=1 .69; 2,56 мәндеріне сәйкес Функцияның берілген мәндері бойынша аргументтің мәнін табу. Мысал : ; 1.5 мәндеріне сәйкес x 2,

Практикалық кезең. «Сағат – дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс. 1. Сағат 9:00- дегі тапсырма . 2. Сағат 15:00- дегі тапсырма .

#7 слайд
Практикалық кезең. «Сағат – дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс. 1. Сағат 9:00- дегі тапсырма . 2. Сағат 15:00- дегі тапсырма . Дескриптор: - берілген функция мәні бойынша аргументтің мәнін табады; - сандарды салыстырады; - өсу ретімен орналастырады. Дескриптор: - берілген аргументтің мәнін функцияға қояды; -функцияның мәнін табады. -жауаптардың сәйкестігін тексереді.

7 слайд

Практикалық кезең. «Сағат – дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс. 1. Сағат 9:00- дегі тапсырма . 2. Сағат 15:00- дегі тапсырма . Дескриптор: - берілген функция мәні бойынша аргументтің мәнін табады; - сандарды салыстырады; - өсу ретімен орналастырады. Дескриптор: - берілген аргументтің мәнін функцияға қояды; -функцияның мәнін табады. -жауаптардың сәйкестігін тексереді.

Серг іту сәті. «Белсенді қолдар» ойыны

#8 слайд
Серг іту сәті. «Белсенді қолдар» ойыны

8 слайд

Серг іту сәті. «Белсенді қолдар» ойыны

3. Шығармашылық есеп. Топтық жұмыс. Есеп. Құрылысы аяқталмаған үйдің үстінгі бөлігі шаршы тәріздес. Үйдің үстінгі бөлігінің ау

#9 слайд
3. Шығармашылық есеп. Топтық жұмыс. Есеп. Құрылысы аяқталмаған үйдің үстінгі бөлігі шаршы тәріздес. Үйдің үстінгі бөлігінің ауданы 81м 2 . Марат - үйдің шатыр жиегін жасайтын шебер. Шатыр жиегін жасайтын материалдың метрі 400тг. Маратқа үй шатырының жиегін жасау үшін қанша метр материал керек екенін және қанша ақша кететінін табыңыз. Дескриптор: - функциясын қолданады; - берілген аргумент мәніне сәйкес функция мәнін табады; - шаршы қабырғасы арқылы оның периметрін табады; - барлығы қанша ақша кететінін табады. Жауабы: 36 м, 14400тг

9 слайд

3. Шығармашылық есеп. Топтық жұмыс. Есеп. Құрылысы аяқталмаған үйдің үстінгі бөлігі шаршы тәріздес. Үйдің үстінгі бөлігінің ауданы 81м 2 . Марат - үйдің шатыр жиегін жасайтын шебер. Шатыр жиегін жасайтын материалдың метрі 400тг. Маратқа үй шатырының жиегін жасау үшін қанша метр материал керек екенін және қанша ақша кететінін табыңыз. Дескриптор: - функциясын қолданады; - берілген аргумент мәніне сәйкес функция мәнін табады; - шаршы қабырғасы арқылы оның периметрін табады; - барлығы қанша ақша кететінін табады. Жауабы: 36 м, 14400тг

Үйге тапсырма . №5.5 есеп . Рефлексия.

#10 слайд
Үйге тапсырма . №5.5 есеп . Рефлексия.

10 слайд

Үйге тапсырма . №5.5 есеп . Рефлексия.

Файл форматы:
pptx
15.12.2023
539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі