Материалдар / ?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері, презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері" тақырыбында ашық сабаққа арналған дайын презентация, 8-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2023
159
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
функциясы, оның графигі және қасиеттері Саба қтың тақырыбы: «Үстірт жалпы білім беретін мектеп» КММ Математика пәні мұғалімі

1 слайд
функциясы, оның графигі және қасиеттері Саба қтың тақырыбы: «Үстірт жалпы білім беретін мектеп» КММ Математика пәні мұғалімі: Имашова Зайда

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;Оқу

2 слайд
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары : Сабақтың мақсаты : - аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табады; - функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады;

Топқа бөлу . Оқушылар, https://qazmath.net/ сайты арқылы кездейсоқ үш топқа бөлінеміз. 1. Инста грам тобы 2. Тикток тобы 3.

3 слайд
Топқа бөлу . Оқушылар, https://qazmath.net/ сайты арқылы кездейсоқ үш топқа бөлінеміз. 1. Инста грам тобы 2. Тикток тобы 3. Телеграм тобы .«Есімімнің бас әрпі» әдісі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру .

Үй жұмысын тексеру. № 5.2 есеп Жауабы : 1. 2. 3. 4. 5. Дескр

4 слайд
Үй жұмысын тексеру. № 5.2 есеп Жауабы : 1. 2. 3. 4. 5. Дескриптор: - Графигін сызады; - Сандарды салыстырады.

Өткен материалды қайталау. https://www.plickers.com/ сайты арқылы өткен тақырып бойынша тест жұмысын орындайық.

5 слайд
Өткен материалды қайталау. https://www.plickers.com/ сайты арқылы өткен тақырып бойынша тест жұмысын орындайық.

Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу. Мысал : x=1 .69; 2,56 мәндеріне сәйкес Функциян

6 слайд
Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу. Мысал : x=1 .69; 2,56 мәндеріне сәйкес Функцияның берілген мәндері бойынша аргументтің мәнін табу. Мысал : ; 1.5 мәндеріне сәйкес x 2,

Практикалық кезең. «Сағат – дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс. 1. Сағат 9:00- дегі тапсырма . 2. Сағат 15:00- дегі тапсырма .

7 слайд
Практикалық кезең. «Сағат – дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс. 1. Сағат 9:00- дегі тапсырма . 2. Сағат 15:00- дегі тапсырма . Дескриптор: - берілген функция мәні бойынша аргументтің мәнін табады; - сандарды салыстырады; - өсу ретімен орналастырады. Дескриптор: - берілген аргументтің мәнін функцияға қояды; -функцияның мәнін табады. -жауаптардың сәйкестігін тексереді.

Серг іту сәті. «Белсенді қолдар» ойыны

8 слайд
Серг іту сәті. «Белсенді қолдар» ойыны

3. Шығармашылық есеп. Топтық жұмыс. Есеп. Құрылысы аяқталмаған үйдің үстінгі бөлігі шаршы тәріздес. Үйдің үстінгі бөлігінің ау

9 слайд
3. Шығармашылық есеп. Топтық жұмыс. Есеп. Құрылысы аяқталмаған үйдің үстінгі бөлігі шаршы тәріздес. Үйдің үстінгі бөлігінің ауданы 81м 2 . Марат - үйдің шатыр жиегін жасайтын шебер. Шатыр жиегін жасайтын материалдың метрі 400тг. Маратқа үй шатырының жиегін жасау үшін қанша метр материал керек екенін және қанша ақша кететінін табыңыз. Дескриптор: - функциясын қолданады; - берілген аргумент мәніне сәйкес функция мәнін табады; - шаршы қабырғасы арқылы оның периметрін табады; - барлығы қанша ақша кететінін табады. Жауабы: 36 м, 14400тг

Үйге тапсырма . №5.5 есеп . Рефлексия.

10 слайд
Үйге тапсырма . №5.5 есеп . Рефлексия.