Материалдар / « ХХI - ғасырдың көшбасшысы » 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

« ХХI - ғасырдың көшбасшысы » 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардыңдің білім – білік дағдыларын байқау, олардың қабілетін ашу, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
373
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« ХХI - ғасырдың көшбасшысы »

1 слайд
« ХХI - ғасырдың көшбасшысы »

1 слайд

« ХХI - ғасырдың көшбасшысы »

Сабақтың мақсаты: Кештің мақсаты: Оқушылардыңдің білім – білік дағдыларын байқау, олардың қабілетін ашу, алған білімдерін өмі

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Кештің мақсаты: Оқушылардыңдің білім – білік дағдыларын байқау, олардың қабілетін ашу, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыру. Кештің дамытушылық мақсаты: Оқушыларға ана тілінде еркін, таза математикалық тілде көркем сөйлеуге, жылдам ойын қорытып жауап беруге жаттықтыру, логикалық математикалық тілді дамыту. Кештің тәрбиелік мақсаты: Оқытудың өмірмен, ғылымның практикамен байланысын нығайтуға мүмкіндік туғызатын ғылыми диалектикалық көзқарасты тәрбиелеу, математиканы оқып үйретуге қызығушылықты арттыру, дәстүрін және мәдениетін құрметтеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Кештің мақсаты: Оқушылардыңдің білім – білік дағдыларын байқау, олардың қабілетін ашу, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыру. Кештің дамытушылық мақсаты: Оқушыларға ана тілінде еркін, таза математикалық тілде көркем сөйлеуге, жылдам ойын қорытып жауап беруге жаттықтыру, логикалық математикалық тілді дамыту. Кештің тәрбиелік мақсаты: Оқытудың өмірмен, ғылымның практикамен байланысын нығайтуға мүмкіндік туғызатын ғылыми диалектикалық көзқарасты тәрбиелеу, математиканы оқып үйретуге қызығушылықты арттыру, дәстүрін және мәдениетін құрметтеу.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Топқа бөлу кезеңі. І топ- « Қыран » ІІ топ- « Тапқырлар »

3 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Топқа бөлу кезеңі. І топ- « Қыран » ІІ топ- « Тапқырлар »

3 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Топқа бөлу кезеңі. І топ- « Қыран » ІІ топ- « Тапқырлар »

Сайыстың жоспары: 1. Жүргізушінің кіріспе сөзі. 2. Топтарды таныстыру. 3. 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен бас

4 слайд
Сайыстың жоспары: 1. Жүргізушінің кіріспе сөзі. 2. Топтарды таныстыру. 3. 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен басталатын математикалық атаулар. 4. 2- тур «Логикалық» сұрақ. 5. 3- тур « Кім тапқыр » ойыны. 6. 4- тур « Баспалдақ » ойыны. 7. 5 – тур «Әріптер сөйлейді» 8. 6- тур «Көкпар» жаңылыспаймын ойыны. 9. 7- тур «Кім ұшқыр» ойыны. 10. Қорытынды.

4 слайд

Сайыстың жоспары: 1. Жүргізушінің кіріспе сөзі. 2. Топтарды таныстыру. 3. 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен басталатын математикалық атаулар. 4. 2- тур «Логикалық» сұрақ. 5. 3- тур « Кім тапқыр » ойыны. 6. 4- тур « Баспалдақ » ойыны. 7. 5 – тур «Әріптер сөйлейді» 8. 6- тур «Көкпар» жаңылыспаймын ойыны. 9. 7- тур «Кім ұшқыр» ойыны. 10. Қорытынды.

«П» «С» 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен басталатын математикалық атаулар.

5 слайд
«П» «С» 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен басталатын математикалық атаулар.

5 слайд

«П» «С» 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен басталатын математикалық атаулар.

( планиметрия) ( параллель) ( перпендикуляр) ( параллелограмм ) ( процент ) ( периметр) ( Пифагор ) (призма, пирамида, пар

6 слайд
( планиметрия) ( параллель) ( перпендикуляр) ( параллелограмм ) ( процент ) ( периметр) ( Пифагор ) (призма, пирамида, параллелпипед ) 1.Геометриялық жазықтағы денелерді зерттейтін бөлім. 2.Жазықтағы қиылыспайтын екі түзу. 3.Тік бұрыш жасап қиылсатын екі түзу. 4.Төртбұрыштың бір түрі. 5.Санның жүздің бір бөлігі. 6.Көпбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы. 7.Тік бұрышты ұшбұрыш туралы теорема кімнің атымен алады. 8.Көпжақтың түрлері. « П » әріпімен басталатын математикалық атаулар.  

6 слайд

( планиметрия) ( параллель) ( перпендикуляр) ( параллелограмм ) ( процент ) ( периметр) ( Пифагор ) (призма, пирамида, параллелпипед ) 1.Геометриялық жазықтағы денелерді зерттейтін бөлім. 2.Жазықтағы қиылыспайтын екі түзу. 3.Тік бұрыш жасап қиылсатын екі түзу. 4.Төртбұрыштың бір түрі. 5.Санның жүздің бір бөлігі. 6.Көпбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы. 7.Тік бұрышты ұшбұрыш туралы теорема кімнің атымен алады. 8.Көпжақтың түрлері. « П » әріпімен басталатын математикалық атаулар.  

( стереометрия) ( Сүйір) ( синус ) ( сектор, сегмент, сәуле ) ( синусоида ) ( сыбайлас, сүйір ) ( стандарт ) ( сынық сызық )

7 слайд
( стереометрия) ( Сүйір) ( синус ) ( сектор, сегмент, сәуле ) ( синусоида ) ( сыбайлас, сүйір ) ( стандарт ) ( сынық сызық ) « С » әріпімен басталатын математикалық атаулар. 1.Геометрияның кеңістіктегі денелерді зерттейтін бөлімі. 2.Бұрыштың түрлері. 3.Тригонометриялық функция. 4.Геометриялық терминдер. 5.Тригонометриялық функцияның графигі. 6.Бұрыштың шамасына байланысты түрі. 7.Көпмүшенің қалыпты түрі. 8.Сызықтың түрі.

7 слайд

( стереометрия) ( Сүйір) ( синус ) ( сектор, сегмент, сәуле ) ( синусоида ) ( сыбайлас, сүйір ) ( стандарт ) ( сынық сызық ) « С » әріпімен басталатын математикалық атаулар. 1.Геометрияның кеңістіктегі денелерді зерттейтін бөлімі. 2.Бұрыштың түрлері. 3.Тригонометриялық функция. 4.Геометриялық терминдер. 5.Тригонометриялық функцияның графигі. 6.Бұрыштың шамасына байланысты түрі. 7.Көпмүшенің қалыпты түрі. 8.Сызықтың түрі.

1.Жұмадан кейін 4 тәуліктен соң қандай күн келеді? Жексенбіден 3 тәулік бұрын қай күн келеді? 2 тур Логикалық есептер ( Сей

8 слайд
  1.Жұмадан кейін 4 тәуліктен соң қандай күн келеді? Жексенбіден 3 тәулік бұрын қай күн келеді? 2 тур Логикалық есептер ( Сейсенбі,Бейсенбі ) ( Жоқ 72 сағат - 3 сөтке ) 2.Түнгі сағат 12 – де жаңбыр жауып тұрды. 72 сағаттан кейін күн көруге болады ма?

8 слайд

  1.Жұмадан кейін 4 тәуліктен соң қандай күн келеді? Жексенбіден 3 тәулік бұрын қай күн келеді? 2 тур Логикалық есептер ( Сейсенбі,Бейсенбі ) ( Жоқ 72 сағат - 3 сөтке ) 2.Түнгі сағат 12 – де жаңбыр жауып тұрды. 72 сағаттан кейін күн көруге болады ма?

3-тур «Кім тапқыр » 20 10 10 20 3030

9 слайд
3-тур «Кім тапқыр » 20 10 10 20 3030

9 слайд

3-тур «Кім тапқыр » 20 10 10 20 3030

«Математика-ғылымдардың патшасы» авторы кім? Карл Гаусс

10 слайд
«Математика-ғылымдардың патшасы» авторы кім? Карл Гаусс

10 слайд

«Математика-ғылымдардың патшасы» авторы кім? Карл Гаусс

(a+b)²=a²+2ab+b² (Екі өрнектің қосындысының квадраты)

11 слайд
(a+b)²=a²+2ab+b² (Екі өрнектің қосындысының квадраты)

11 слайд

(a+b)²=a²+2ab+b² (Екі өрнектің қосындысының квадраты)

Қарама-қарсы екі қабырғасы параллель болып келген төртбұрышты не деп атайды? (трапеция)

12 слайд
Қарама-қарсы екі қабырғасы параллель болып келген төртбұрышты не деп атайды? (трапеция)

12 слайд

Қарама-қарсы екі қабырғасы параллель болып келген төртбұрышты не деп атайды? (трапеция)

Столдың 4 бұрышының бір бұрышын кессек қанша бұрыш қалады? (5 бұрышы қалады)

13 слайд
Столдың 4 бұрышының бір бұрышын кессек қанша бұрыш қалады? (5 бұрышы қалады)

13 слайд

Столдың 4 бұрышының бір бұрышын кессек қанша бұрыш қалады? (5 бұрышы қалады)

x²-6x+8=0 теңдеуінің түбірлерін айтып бер (x 1=2 , x 2=4)

14 слайд
x²-6x+8=0 теңдеуінің түбірлерін айтып бер (x 1=2 , x 2=4)

14 слайд

x²-6x+8=0 теңдеуінің түбірлерін айтып бер (x 1=2 , x 2=4)

Түбірден тек қана қандай сандар шығады? Оң сандар

15 слайд
Түбірден тек қана қандай сандар шығады? Оң сандар

15 слайд

Түбірден тек қана қандай сандар шығады? Оң сандар

4– тур. «Баспалдақ» ойыны. 20 ∙ 5 110 ∙5 40 ∙ 2

16 слайд
4– тур. «Баспалдақ» ойыны. 20 ∙ 5 110 ∙5 40 ∙ 2 22 ∙ 4 63-24   88 - 12 7 ∙ 9 8 ∙ 7 42 ∙ 6 7 ∙ 14 100:25 49 : 7 25 -17 70 - 21

16 слайд

4– тур. «Баспалдақ» ойыны. 20 ∙ 5 110 ∙5 40 ∙ 2 22 ∙ 4 63-24   88 - 12 7 ∙ 9 8 ∙ 7 42 ∙ 6 7 ∙ 14 100:25 49 : 7 25 -17 70 - 21

5 тур «Әріптер сөйлейді» А Ә Б В Г Ғ Д Е Ё Ж З И Й К Қ Л М Н Ң О Ө П Р С Т У Ұ Ү Ф Х Һ Ц Ч Ш Щ Ъ Ы І Ь Э Ю Я

17 слайд
5 тур «Әріптер сөйлейді» А Ә Б В Г Ғ Д Е Ё Ж З И Й К Қ Л М Н Ң О Ө П Р С Т У Ұ Ү Ф Х Һ Ц Ч Ш Щ Ъ Ы І Ь Э Ю Я

17 слайд

5 тур «Әріптер сөйлейді» А Ә Б В Г Ғ Д Е Ё Ж З И Й К Қ Л М Н Ң О Ө П Р С Т У Ұ Ү Ф Х Һ Ц Ч Ш Щ Ъ Ы І Ь Э Ю Я

6-тур.«Көкпар» ойыны. Бұл сайыста 1-ден 20-ға және 20-дан 1-ге дейінгі 2-ге бөлінетін сандардың орнына «жаңылыспаймын»

18 слайд
6-тур.«Көкпар» ойыны. Бұл сайыста 1-ден 20-ға және 20-дан 1-ге дейінгі 2-ге бөлінетін сандардың орнына «жаңылыспаймын» деп тез-тез айту керек. (5 минут ) уақыт.

18 слайд

6-тур.«Көкпар» ойыны. Бұл сайыста 1-ден 20-ға және 20-дан 1-ге дейінгі 2-ге бөлінетін сандардың орнына «жаңылыспаймын» деп тез-тез айту керек. (5 минут ) уақыт.

12 20 8 24 40 60 120 : : : : : : 7 – тур. Кім ұшқыр! Қырандар тобы: 120 санының бөлгіштерін тап.

19 слайд
12 20 8 24 40 60 120 : : : : : : 7 – тур. Кім ұшқыр! Қырандар тобы: 120 санының бөлгіштерін тап.

19 слайд

12 20 8 24 40 60 120 : : : : : : 7 – тур. Кім ұшқыр! Қырандар тобы: 120 санының бөлгіштерін тап.

12 20 10 24 40 60 120 :10 :12 :2 :3 :5 :6 ЖАУАБЫ

20 слайд
12 20 10 24 40 60 120 :10 :12 :2 :3 :5 :6 ЖАУАБЫ

20 слайд

12 20 10 24 40 60 120 :10 :12 :2 :3 :5 :6 ЖАУАБЫ

Тапқырлар тобы: 7 санының еселіктерін тап 7 *9 *2 *5 *8 *10 *11

21 слайд
Тапқырлар тобы: 7 санының еселіктерін тап 7 *9 *2 *5 *8 *10 *11

21 слайд

Тапқырлар тобы: 7 санының еселіктерін тап 7 *9 *2 *5 *8 *10 *11

63 77 14 70 56 35 7 *9 *2 * *5 *8 *10 *11 ЖАУАБЫ

22 слайд
63 77 14 70 56 35 7 *9 *2 * *5 *8 *10 *11 ЖАУАБЫ

22 слайд

63 77 14 70 56 35 7 *9 *2 * *5 *8 *10 *11 ЖАУАБЫ

С а у б о л ы ң ы з д а р !

23 слайд
С а у б о л ы ң ы з д а р !

23 слайд

С а у б о л ы ң ы з д а р !