: Информатика сабағында білім сапасын арттыруда олқылықтармен жұмыс жүргіздің тиімділігі




1 слайд
Тақырыбы: Информатика
сабағында білім сапасын
арттыруда олқылықтармен
жұмыс жүргіздің тиімділігі
“Балаларға көп үйретемін деп, асығып шала-шарпы
үйретуден, аз да болса, анықтап нық үйрету абзал”
А.Байтұрсынов
№78 жалпы орта білім
беретін мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі:
Ашембекова Айнагуль Манарбековна
1 слайд
Тақырыбы: Информатика сабағында білім сапасын арттыруда олқылықтармен жұмыс жүргіздің тиімділігі “Балаларға көп үйретемін деп, асығып шала-шарпы үйретуден, аз да болса, анықтап нық үйрету абзал” А.Байтұрсынов №78 жалпы орта білім беретін мектебінің информатика пәнінің мұғалімі: Ашембекова Айнагуль Манарбековна

2 слайд
Міндеті: Олқылықтармен жұмыс
барысында белсенді, саралау әдстерін
пайдаланып, оқушылардың білімдерін
нығайту, балаларды әлеуметтік-
экономикалық жағдайға етене
араластыру. Жаңа технологиялардың
тиімді жолдарын қолдану;
-оқушылардың білім сапасын жүйелі
түрде жоғары деңгейге көтеру;
Мақсаты: Өзіндік зерттеулер мен
әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес
белсенді білім алушыларды және зерттеу
критерийі арқылы оқушының дағдысын
қалыптастырып, жіберілген
олқылықтармен жұмыс жүргізу.
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияны терең меңгерген,
жан-жақты жетілген жаңашыл тұлғаны
қалыптастыру.
Нәтижесінде: Білім алушылар
білімдерін толықтырады, тапсырманы
орындау барысында өзара келісімге
қол жеткізеді, өзінің оқу деңгейін
анықтай алады және белсенділігі
артады
2 слайд
Міндеті: Олқылықтармен жұмыс барысында белсенді, саралау әдстерін пайдаланып, оқушылардың білімдерін нығайту, балаларды әлеуметтік- экономикалық жағдайға етене араластыру. Жаңа технологиялардың тиімді жолдарын қолдану; -оқушылардың білім сапасын жүйелі түрде жоғары деңгейге көтеру; Мақсаты: Өзіндік зерттеулер мен әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес белсенді білім алушыларды және зерттеу критерийі арқылы оқушының дағдысын қалыптастырып, жіберілген олқылықтармен жұмыс жүргізу. Ақпараттық-коммуникациялық технологияны терең меңгерген, жан-жақты жетілген жаңашыл тұлғаны қалыптастыру. Нәтижесінде: Білім алушылар білімдерін толықтырады, тапсырманы орындау барысында өзара келісімге қол жеткізеді, өзінің оқу деңгейін анықтай алады және белсенділігі артады

3 слайд
Оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін сабақ барысы
мынындай кезеңдерден тұрады:
1. Нақты мақсат қою кезеңі
2. Білім сапасын арттыруды мақсатқа ала отырып, жоспарланған іс-
әрекетті жүзеге асыру және ең тиімді әдіс тәсілдерді таңдап алу.
3.Бағалау. Оқушылардың білімін жүйелі тексеріп, бақылап отыру
оқушылардың жауапкершілікке, үнемі жұмыс істеуге баулып, оқушы
білімінің тиянақтылығын, тереңдігін арттырады.Нәтижені тексеру, орын
алған қателерді түзету, алынған нәтижені жоспарланған іс-әрекет
моделімен салыстыру, жұмыс нәтижесін қорытындылау, баға беру кезеңі.
Оқушының оқып үйренуі, олардың сабақ үстіндегі танымдық іс-әрекеті
нәтижелі болу үшін:олардың сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың
мазмұнына қызығатындай етіп ұйымдастыра білуі керек.
4.Қорытынды жасау.
5.Қосымша материалдар табу, іздену.
6.Өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;
3 слайд
Оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін сабақ барысы мынындай кезеңдерден тұрады: 1. Нақты мақсат қою кезеңі 2. Білім сапасын арттыруды мақсатқа ала отырып, жоспарланған іс- әрекетті жүзеге асыру және ең тиімді әдіс тәсілдерді таңдап алу. 3.Бағалау. Оқушылардың білімін жүйелі тексеріп, бақылап отыру оқушылардың жауапкершілікке, үнемі жұмыс істеуге баулып, оқушы білімінің тиянақтылығын, тереңдігін арттырады.Нәтижені тексеру, орын алған қателерді түзету, алынған нәтижені жоспарланған іс-әрекет моделімен салыстыру, жұмыс нәтижесін қорытындылау, баға беру кезеңі. Оқушының оқып үйренуі, олардың сабақ үстіндегі танымдық іс-әрекеті нәтижелі болу үшін:олардың сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың мазмұнына қызығатындай етіп ұйымдастыра білуі керек. 4.Қорытынды жасау. 5.Қосымша материалдар табу, іздену. 6.Өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;

4 слайд
Оқушының біліміндегі олқылықты анықтау
үшін тестік бақылау жұмысының орны ерекше.
Ол біріншіден оқушылардың өз бетінше жұмыс
істеу әрекеттерін арттырады, оқытудың
тиімділігіне қол жеткізеді, ойлау қабілетін,
шығармашылық белсенділігін арттырады.
Сабақта тақырыпты игеріп қана қоймай,
тақырып төңірегінде проблемалар туғызып,
оқушының тереңірек ойлануына,
шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашу
керек.
4 слайд
Оқушының біліміндегі олқылықты анықтау үшін тестік бақылау жұмысының орны ерекше. Ол біріншіден оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу әрекеттерін арттырады, оқытудың тиімділігіне қол жеткізеді, ойлау қабілетін, шығармашылық белсенділігін арттырады. Сабақта тақырыпты игеріп қана қоймай, тақырып төңірегінде проблемалар туғызып, оқушының тереңірек ойлануына, шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашу керек.

5 слайд
Болашаққа жоспар
- Оқушы
ойымен санаса
отырып, оқыту
үдерісіне өзгеріс
енгізу;
- Оқушыларға
сенім білдіру,
бағыт- бағдар
беріп отыру;
- Оқушылардың
өз ойын еркін
жеткізе алуына
жағдай жасау;
шығармашылық
зерттеушілік
қабілеттерін
арттыру;
- Оқушылардың өз
ойын еркін
жеткізе алуын,
бағалау
өлшемдерін өздері
ұсына алуын,
өздерін әділ
бағалауын
дамыту;
-Өз білімімді
ұдайы жетілдіру;
-Оқытуда
модульдерді
қолдана отырып,
оқушылардың
білім деңгейін
көтеру;
-Әріптестермен
кеңесе отырып,
зерттеу
жұмыстарын
жүргізу;
5 слайд
Болашаққа жоспар - Оқушы ойымен санаса отырып, оқыту үдерісіне өзгеріс енгізу; - Оқушыларға сенім білдіру, бағыт- бағдар беріп отыру; - Оқушылардың өз ойын еркін жеткізе алуына жағдай жасау; шығармашылық зерттеушілік қабілеттерін арттыру; - Оқушылардың өз ойын еркін жеткізе алуын, бағалау өлшемдерін өздері ұсына алуын, өздерін әділ бағалауын дамыту; -Өз білімімді ұдайы жетілдіру; -Оқытуда модульдерді қолдана отырып, оқушылардың білім деңгейін көтеру; -Әріптестермен кеңесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу;

6 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңыз үшін
рахмет !!!
6 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін рахмет !!!