" Математикалық биржа " презентация 6,7 -сыныптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
МАҚСАТЫ:
Оқушылардың білімге деген
құштарлығын арттыру,
қызықтыру арқылы білімін
тереңдету, математикалық ой-
өрісін кеңейту, іздену
қабілеттерін дамыту, өмірде
кездесетін қиыншылықтарды
оқушының өзі шеше білуіне ықпал
жасау, өз күшіне сенімін арттыру.
2 слайд
МАҚСАТЫ: Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету, математикалық ой- өрісін кеңейту, іздену қабілеттерін дамыту, өмірде кездесетін қиыншылықтарды оқушының өзі шеше білуіне ықпал жасау, өз күшіне сенімін арттыру.
3 слайд
І- тур. Білім аукционы
ІІ- тур. Эрудиттер сайысы
ІІІ- тур. Таңдау- табыс
ІV- тур. Сыйлықтар аукционы
3 слайд
І- тур. Білім аукционы ІІ- тур. Эрудиттер сайысы ІІІ- тур. Таңдау- табыс ІV- тур. Сыйлықтар аукционы
4 слайд
БІЛІМ
АУКЦИОН
Ы
4 слайд
БІЛІМ АУКЦИОН Ы
5 слайд
Қазақ халқының
ауызша есептері
Теңдеу
Әзіл есептер
Есептеусіз математика
Шырпыдағы математика
Қосынды тізбек
5 слайд
Қазақ халқының ауызша есептері Теңдеу Әзіл есептер Есептеусіз математика Шырпыдағы математика Қосынды тізбек
6 слайд
Бір бай үш жыл малай жалдап, оның ақысына бір
бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс малай
байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай
2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір
бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа
бағалаған?
6 лақ
6 слайд
Бір бай үш жыл малай жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс малай байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? 6 лақ
7 слайд
4х+5(3-2х)=5-11х
Жауабы: -2
7 слайд
4х+5(3-2х)=5-11х Жауабы: -2
8 слайд
Алдаркөсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін
кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты?
Алдардың өзі
8 слайд
Алдаркөсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты? Алдардың өзі
9 слайд
Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан
қандай баға алғандарын мұғалімнен
сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ
бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ,
Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді.
Балалар қандай баға алды?
Азамат – 3, Ержан – 4,
Тоқтар - 5
9 слайд
Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғандарын мұғалімнен сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ, Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді. Балалар қандай баға алды? Азамат – 3, Ержан – 4, Тоқтар - 5
10 слайд
Таяқшалардан 6 үшбұрыш құрастырылған. 4 таяқшаны алып тастап,
осындай 3 үшбұрыш қалдыр.
10 слайд
Таяқшалардан 6 үшбұрыш құрастырылған. 4 таяқшаны алып тастап, осындай 3 үшбұрыш қалдыр.
11 слайд
Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап?
5
2015
4025
53070
60
?
11 слайд
Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап? 5 2015 4025 53070 60 ?
12 слайд
ЭРУДИТТЕ
Р
САЙЫСЫ
12 слайд
ЭРУДИТТЕ Р САЙЫСЫ
13 слайд
ТАҢДАУ-
ТАБЫС
13 слайд
ТАҢДАУ- ТАБЫС
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Ерланның торында бес торғай бар еді. Бес торғайын бес досына
таратып бергеннен кейін торда тағы бір торғай қалды. Бұл қалай
болғаны?
Жауабы Торымен қоса берген
15 слайд
Ерланның торында бес торғай бар еді. Бес торғайын бес досына таратып бергеннен кейін торда тағы бір торғай қалды. Бұл қалай болғаны? Жауабы Торымен қоса берген
16 слайд
Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы неше кг?
6 кг
16 слайд
Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы неше кг? 6 кг
17 слайд
Натурал санның мағынасы
Табиғи сан
17 слайд
Натурал санның мағынасы Табиғи сан
18 слайд
Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты
таңбалы болады. Бұл қай сан?
Жауабы : 99999
18 слайд
Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан? Жауабы : 99999
19 слайд
Екі санның қосындысы 8-ге
тең, айырмасы 2-ге, ал
көбейтіндісі 15-ке тең. Бұл қай
сандар?
5 және 3
19 слайд
Екі санның қосындысы 8-ге тең, айырмасы 2-ге, ал көбейтіндісі 15-ке тең. Бұл қай сандар? 5 және 3
20 слайд
Сызғыштың 4 бұрышы бар.
Бір бұрышын кесіп тастаса,
неше бұрышы қалады?
5 бұрыш
20 слайд
Сызғыштың 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрышы қалады? 5 бұрыш
21 слайд
Алғашқы үш сабақ: қазақ тілі,
математика және тарих болды.
Математика бірінші емес, тарих
бірінші де, үшінші де емес.
Қай пән нешінші болды?
1. Қазақ тілі
2. Тарих
3. Математика
21 слайд
Алғашқы үш сабақ: қазақ тілі, математика және тарих болды. Математика бірінші емес, тарих бірінші де, үшінші де емес. Қай пән нешінші болды? 1. Қазақ тілі 2. Тарих 3. Математика
22 слайд
2 литрлік бөтелкені қолданып,
9 литрлік шелекті сумен толтыру
үшін су көзіне қанша рет бару
керек?
5 рет
22 слайд
2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек? 5 рет
23 слайд
Бірінші баланың әкесі ұына
150 теңге, ал екінші әке баласына
50 теңге береді. Екі бала
қолдарындағы ақшаны қосса
150 теңге ғана болады. Неліктен?
Атасы, әкесі,
немересі
23 слайд
Бірінші баланың әкесі ұына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге береді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса 150 теңге ғана болады. Неліктен? Атасы, әкесі, немересі
24 слайд
СЫЙЛЫҚТА
Р
АУКЦИОНЫ
24 слайд
СЫЙЛЫҚТА Р АУКЦИОНЫ
25 слайд
1-сыйлық
2-сыйлық
3-сыйлық
4-сыйлық
5-сыйлық
6-сыйлық
25 слайд
1-сыйлық 2-сыйлық 3-сыйлық 4-сыйлық 5-сыйлық 6-сыйлық
26 слайд
Күн-күн сайын жыртылдық,
Өміріміз бір жылдық.
Күнтізбе
26 слайд
Күн-күн сайын жыртылдық, Өміріміз бір жылдық. Күнтізбе
27 слайд
Дүниеге тұмсықсыз-ақ келеді,
Дегенменен тұмсығынан өледі.
Қарындаш
27 слайд
Дүниеге тұмсықсыз-ақ келеді, Дегенменен тұмсығынан өледі. Қарындаш
28 слайд
Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
Сызғыш
28 слайд
Жоқ өзінде бас та, Қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сызғыш
29 слайд
Он екі ақ парақ-
Он екі ақ қанат,
Жауабы әсем-ақ,
Сызылған тақталап.
Дәптер
29 слайд
Он екі ақ парақ- Он екі ақ қанат, Жауабы әсем-ақ, Сызылған тақталап. Дәптер
30 слайд
Ол оқушы құралы,
Қатеңді түзетіп тұрады.
Өшіргіш
30 слайд
Ол оқушы құралы, Қатеңді түзетіп тұрады. Өшіргіш
31 слайд
ЕЛБАСЫ Н.Ә.НАЗАРБАЕВТЫҢ
“ҚАЗАҚСТАН-2030 ЖЫЛЫ
БАРЫСҚА АПАРАТЫН-БҮГІНГІ
МЕКТЕП ПАРТАСЫНДА ОТЫРҒАН
ОҚУШЫЛАР” ДЕГЕН СӨЗІН
ӘРҚАШАН ЖАДЫМЫЗДА ҰСТАП,
ЕЛБАСЫНЫҢ СЕНІМІН АҚТАУДА
ДӘЛ БҮГІНГІДЕЙ ЗИЯТКЕРЛІК
САЙЫСТАРДА ӨЗ БІЛІМІМІЗБЕН
БИІКТЕРДЕН КӨРІНЕ БЕРЕЙІК.
31 слайд
ЕЛБАСЫ Н.Ә.НАЗАРБАЕВТЫҢ “ҚАЗАҚСТАН-2030 ЖЫЛЫ БАРЫСҚА АПАРАТЫН-БҮГІНГІ МЕКТЕП ПАРТАСЫНДА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР” ДЕГЕН СӨЗІН ӘРҚАШАН ЖАДЫМЫЗДА ҰСТАП, ЕЛБАСЫНЫҢ СЕНІМІН АҚТАУДА ДӘЛ БҮГІНГІДЕЙ ЗИЯТКЕРЛІК САЙЫСТАРДА ӨЗ БІЛІМІМІЗБЕН БИІКТЕРДЕН КӨРІНЕ БЕРЕЙІК.
32 слайд
“ЕШҚАШАН ДА БӘРІН БІЛЕМІН, ЕНДІ МАҒАН
БҰДАН АРТЫҚ ҮЙРЕНЕТІН ЕШТЕҢЕ ЖОҚ ДЕП
САНАУШЫ БОЛМА”- ДЕГЕН Н.Д.ЗЕЛИНСКИЙДІҢ
СӨЗІМЕН “МАТЕМАТИКАЛЫҚ БИРЖА” ОЙЫНЫН
АЯҚТАЙМЫЗ.
БІЛІМ АЛУДАН КЕШ
ҚАЛМАҢЫЗДАР!
32 слайд
“ЕШҚАШАН ДА БӘРІН БІЛЕМІН, ЕНДІ МАҒАН БҰДАН АРТЫҚ ҮЙРЕНЕТІН ЕШТЕҢЕ ЖОҚ ДЕП САНАУШЫ БОЛМА”- ДЕГЕН Н.Д.ЗЕЛИНСКИЙДІҢ СӨЗІМЕН “МАТЕМАТИКАЛЫҚ БИРЖА” ОЙЫНЫН АЯҚТАЙМЫЗ. БІЛІМ АЛУДАН КЕШ ҚАЛМАҢЫЗДАР!