Материалдар / А. Құнанбаев "Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып

А. Құнанбаев "Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
40
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу ма

2 слайд
12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу мақсаттары: Тыңдалым 6.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау Айтылым 6.2.6.1 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. Сабақ мақсаты: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады Күтілетін нәтиже: Тірек сөздерді табады, жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастырады Барлығы: шаблон арқылы орындайды. Көпшілігі: нұсқаулық арқылы орындайды. Кейбірі: өз бетінше орындайды

2 слайд

12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу мақсаттары: Тыңдалым 6.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау Айтылым 6.2.6.1 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. Сабақ мақсаты: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады Күтілетін нәтиже: Тірек сөздерді табады, жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастырады Барлығы: шаблон арқылы орындайды. Көпшілігі: нұсқаулық арқылы орындайды. Кейбірі: өз бетінше орындайды

Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру

3 слайд
Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру Әңгіме құрастыру ОД Білу Түсіну Қолдан Сабақтың басы: Псих.ахуал орнату «Ақ тілек» Топқа бөлу  Сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың мақсатын анықтау Тыңдалым (видеожазба) https://youtu.be/rZxrG8 PvPok?si=nKElLKgFEq X_r57

3 слайд

Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру Әңгіме құрастыру ОД Білу Түсіну Қолдан Сабақтың басы: Псих.ахуал орнату «Ақ тілек» Топқа бөлу  Сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың мақсатын анықтау Тыңдалым (видеожазба) https://youtu.be/rZxrG8 PvPok?si=nKElLKgFEq X_r57

33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс

4 слайд
33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс қандай? Қыста қандай өзгерістер болады? Қыста балалар не істейді? сұрақтарына келетін жауаптарды түртіп отыру 2. 1. Сөздерді сәйкестендіру 2.Түсіп қалған сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырады 3.Суреттермен әңгіме құрастырады Сөздік жұмысы 1.«Түртіп алу» әдісі 2. Кестемен жұмыс 1 . « Т а р си я » әд ісі 2 . « П р ож ек то р » әд ісі 3 . « С у р ет т ер сө й л ей д і» Тыңдалым алды жұмыс: Дескриптор: Тірек сөздерді түсінеді, сабақ тақырыбын болжайды. Тыңдалым кезінде жұмыс: Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1с-1б, 2с-2б негізгі ойды анықтайды -1б Т. кейін жұмыс 1. 2. 3. Дескриптор: Сөздерді сәйкестендіреді Сөйлемдер құрастырады Әңгіме құрастырады Айтылым

4 слайд

33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс қандай? Қыста қандай өзгерістер болады? Қыста балалар не істейді? сұрақтарына келетін жауаптарды түртіп отыру 2. 1. Сөздерді сәйкестендіру 2.Түсіп қалған сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырады 3.Суреттермен әңгіме құрастырады Сөздік жұмысы 1.«Түртіп алу» әдісі 2. Кестемен жұмыс 1 . « Т а р си я » әд ісі 2 . « П р ож ек то р » әд ісі 3 . « С у р ет т ер сө й л ей д і» Тыңдалым алды жұмыс: Дескриптор: Тірек сөздерді түсінеді, сабақ тақырыбын болжайды. Тыңдалым кезінде жұмыс: Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1с-1б, 2с-2б негізгі ойды анықтайды -1б Т. кейін жұмыс 1. 2. 3. Дескриптор: Сөздерді сәйкестендіреді Сөйлемдер құрастырады Әңгіме құрастырады Айтылым

Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

5 слайд
Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

5 слайд

Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ