А. Құнанбаев "Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А. Құнанбаев "Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақ киімді денелі, ақ сақалды" 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

#1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) 6-сынып

12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу ма

#2 слайд
12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу мақсаттары: Тыңдалым 6.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау Айтылым 6.2.6.1 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. Сабақ мақсаты: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады Күтілетін нәтиже: Тірек сөздерді табады, жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастырады Барлығы: шаблон арқылы орындайды. Көпшілігі: нұсқаулық арқылы орындайды. Кейбірі: өз бетінше орындайды

2 слайд

12. Бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы Табиғат лирикасы Сабақ тақырыбы: «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды...» Оқу мақсаттары: Тыңдалым 6.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау Айтылым 6.2.6.1 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. Сабақ мақсаты: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады Күтілетін нәтиже: Тірек сөздерді табады, жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастырады Барлығы: шаблон арқылы орындайды. Көпшілігі: нұсқаулық арқылы орындайды. Кейбірі: өз бетінше орындайды

Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру

#3 слайд
Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру Әңгіме құрастыру ОД Білу Түсіну Қолдан Сабақтың басы: Псих.ахуал орнату «Ақ тілек» Топқа бөлу  Сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың мақсатын анықтау Тыңдалым (видеожазба) https://youtu.be/rZxrG8 PvPok?si=nKElLKgFEq X_r57

3 слайд

Бағалау критерийлері: Негізгі ойды анықтау Сұраққа жауап беру Әңгіме құрастыру ОД Білу Түсіну Қолдан Сабақтың басы: Псих.ахуал орнату «Ақ тілек» Топқа бөлу  Сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың мақсатын анықтау Тыңдалым (видеожазба) https://youtu.be/rZxrG8 PvPok?si=nKElLKgFEq X_r57

33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс

#4 слайд
33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс қандай? Қыста қандай өзгерістер болады? Қыста балалар не істейді? сұрақтарына келетін жауаптарды түртіп отыру 2. 1. Сөздерді сәйкестендіру 2.Түсіп қалған сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырады 3.Суреттермен әңгіме құрастырады Сөздік жұмысы 1.«Түртіп алу» әдісі 2. Кестемен жұмыс 1 . « Т а р си я » әд ісі 2 . « П р ож ек то р » әд ісі 3 . « С у р ет т ер сө й л ей д і» Тыңдалым алды жұмыс: Дескриптор: Тірек сөздерді түсінеді, сабақ тақырыбын болжайды. Тыңдалым кезінде жұмыс: Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1с-1б, 2с-2б негізгі ойды анықтайды -1б Т. кейін жұмыс 1. 2. 3. Дескриптор: Сөздерді сәйкестендіреді Сөйлемдер құрастырады Әңгіме құрастырады Айтылым

4 слайд

33 2 Жаңа көзқарас 1 Үскірік-қатты аяз Қырау- қыстың өрнегі Долдану-боран соғу Кәрі құда-қарт, қария Денелі- мықты, күшті 1.Қыс қандай? Қыста қандай өзгерістер болады? Қыста балалар не істейді? сұрақтарына келетін жауаптарды түртіп отыру 2. 1. Сөздерді сәйкестендіру 2.Түсіп қалған сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырады 3.Суреттермен әңгіме құрастырады Сөздік жұмысы 1.«Түртіп алу» әдісі 2. Кестемен жұмыс 1 . « Т а р си я » әд ісі 2 . « П р ож ек то р » әд ісі 3 . « С у р ет т ер сө й л ей д і» Тыңдалым алды жұмыс: Дескриптор: Тірек сөздерді түсінеді, сабақ тақырыбын болжайды. Тыңдалым кезінде жұмыс: Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1с-1б, 2с-2б негізгі ойды анықтайды -1б Т. кейін жұмыс 1. 2. 3. Дескриптор: Сөздерді сәйкестендіреді Сөйлемдер құрастырады Әңгіме құрастырады Айтылым

Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

#5 слайд
Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

5 слайд

Жеңіл қабылдадым! Ойландым... Бағалау с/ж қолпаштау, Дискриптор Өз-өзін бағалау Кері байланыс Білдім

Файл форматы:
pptx
10.11.2024
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі