Абайдың ілімі: Логика мен Даналықтың Ұлы синтезі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абайдың ілімі: Логика мен Даналықтың Ұлы синтезі

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай ілімі: Логика мен даналықтың үйлесімді синтезі Абайдың «Толық адам» тұжырымдамасы: Адамгершілік пен рухани даму Абай ілімінің логикалық құрылымдары мен оның практикалық мәні: Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Абайдың ілімі: Логика мен Даналықтың Ұлы синтезі •Авторы: Акбаева Пердегуль Карабайқызы •Мекеме: №68 ЖОББМ, Шымкент қаласы

#1 слайд
Абайдың ілімі: Логика мен Даналықтың Ұлы синтезі •Авторы: Акбаева Пердегуль Карабайқызы •Мекеме: №68 ЖОББМ, Шымкент қаласы

1 слайд

Абайдың ілімі: Логика мен Даналықтың Ұлы синтезі •Авторы: Акбаева Пердегуль Карабайқызы •Мекеме: №68 ЖОББМ, Шымкент қаласы

Андатпа •Абай ілімі: Логика мен даналықтың үйлесімді синтезі •Абайдың «Толық адам» тұжырымдамасы: Адамгершілік пен рухани дам

#2 слайд
Андатпа •Абай ілімі: Логика мен даналықтың үйлесімді синтезі •Абайдың «Толық адам» тұжырымдамасы: Адамгершілік пен рухани даму •Абай ілімінің логикалық құрылымдары мен оның практикалық мәні: Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру

2 слайд

Андатпа •Абай ілімі: Логика мен даналықтың үйлесімді синтезі •Абайдың «Толық адам» тұжырымдамасы: Адамгершілік пен рухани даму •Абай ілімінің логикалық құрылымдары мен оның практикалық мәні: Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру

КІРІСПЕ •Бұл баяндамада Абайдың шығармашылығы мен философиясын математиканың және логиканың дамуы тұрғысынан қарастырып, оның

#3 слайд
КІРІСПЕ •Бұл баяндамада Абайдың шығармашылығы мен философиясын математиканың және логиканың дамуы тұрғысынан қарастырып, оның ұлы ойшыл ретінде адамгершілік, рухани және интеллектуалды тұрғыдан қалай үйлескенін талқыланады. •Абайдың өлеңдерінде көркем ойлау ерекше орын алады. Ол табиғатты, адам болмысын, қоғамды суреттегенде, көркем бейнелеу құралдарын тиімді пайдаланады.

3 слайд

КІРІСПЕ •Бұл баяндамада Абайдың шығармашылығы мен философиясын математиканың және логиканың дамуы тұрғысынан қарастырып, оның ұлы ойшыл ретінде адамгершілік, рухани және интеллектуалды тұрғыдан қалай үйлескенін талқыланады. •Абайдың өлеңдерінде көркем ойлау ерекше орын алады. Ол табиғатты, адам болмысын, қоғамды суреттегенде, көркем бейнелеу құралдарын тиімді пайдаланады.

Абайдың 7-ші қара сөзі: •Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: •Тәннің құмары. Жан құмары. ? ? ?

#4 слайд
Абайдың 7-ші қара сөзі: •Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: •Тәннің құмары. Жан құмары. ? ? ?

4 слайд

Абайдың 7-ші қара сөзі: •Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: •Тәннің құмары. Жан құмары. ? ? ?

Абай ілімінің негізі – адамгершілік пен рухани даму •Абайдың «толық адам» концепциясы бүгінгі рухани дағдарыс, құндылықтар дағ

#5 слайд
Абай ілімінің негізі – адамгершілік пен рухани даму •Абайдың «толық адам» концепциясы бүгінгі рухани дағдарыс, құндылықтар дағдарысы заманында ерекше өзекті. «Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан!»

5 слайд

Абай ілімінің негізі – адамгершілік пен рухани даму •Абайдың «толық адам» концепциясы бүгінгі рухани дағдарыс, құндылықтар дағдарысы заманында ерекше өзекті. «Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан!»

«Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар» •Абай ілімі – жастар үшін рухани тәрбие мектебі. Қазірг

#6 слайд
«Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар» •Абай ілімі – жастар үшін рухани тәрбие мектебі. Қазіргі жаһандану, цифрлық мәдениет, әлеуметтік желі арқылы тарайтын үстірт құндылықтар дәуірінде Абайдың адамгершілікке, өзін-өзі тануға, еңбек пен ізгілікке шақыратын ойлары ерекше маңызды.

6 слайд

«Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар» •Абай ілімі – жастар үшін рухани тәрбие мектебі. Қазіргі жаһандану, цифрлық мәдениет, әлеуметтік желі арқылы тарайтын үстірт құндылықтар дәуірінде Абайдың адамгершілікке, өзін-өзі тануға, еңбек пен ізгілікке шақыратын ойлары ерекше маңызды.

«Қара сөздеріндегі» мораль, ақыл, білім, әділет мәселелері. •Абай шығармаларында сандар мен нақты ойлар көптеп кездеседі. Ол ө

#7 слайд
«Қара сөздеріндегі» мораль, ақыл, білім, әділет мәселелері. •Абай шығармаларында сандар мен нақты ойлар көптеп кездеседі. Ол өз ойын жиі түрде «үш сүю», «үш нәрсе адамның досы», «он бес жасқа келгенде» деген нақты көрсеткіштермен береді. Алланы сүю Хақ жолын сүю Адамды сүю

7 слайд

«Қара сөздеріндегі» мораль, ақыл, білім, әділет мәселелері. •Абай шығармаларында сандар мен нақты ойлар көптеп кездеседі. Ол өз ойын жиі түрде «үш сүю», «үш нәрсе адамның досы», «он бес жасқа келгенде» деген нақты көрсеткіштермен береді. Алланы сүю Хақ жолын сүю Адамды сүю

МАТЕМАТИКА МЕН МАҒЫНА •МАТЕМАТИКАЛЫҚ БҰЛ ТЕРМИННІҢ БІР ӘРПІН АЛЫП ТАСТАҒАНДА КЕКІЛ ШОҚПАРҒА ,ҚҰЛАҚ ҚАМЫСҚА АЙНАЛАДЫ. АЛ ТӨЛ

#8 слайд
МАТЕМАТИКА МЕН МАҒЫНА •МАТЕМАТИКАЛЫҚ БҰЛ ТЕРМИННІҢ БІР ӘРПІН АЛЫП ТАСТАҒАНДА КЕКІЛ ШОҚПАРҒА ,ҚҰЛАҚ ҚАМЫСҚА АЙНАЛАДЫ. АЛ ТӨЛЕГЕН АЙБЕРГЕНОВ ПОЭЗИЯСЫНДА ДАЛА МҰХИТҚА ,КӨЗ МОНШАҚҚА АЙНАЛАДЫ. БҰЛ ҚАНДАЙ ТЕРМИН?

8 слайд

МАТЕМАТИКА МЕН МАҒЫНА •МАТЕМАТИКАЛЫҚ БҰЛ ТЕРМИННІҢ БІР ӘРПІН АЛЫП ТАСТАҒАНДА КЕКІЛ ШОҚПАРҒА ,ҚҰЛАҚ ҚАМЫСҚА АЙНАЛАДЫ. АЛ ТӨЛЕГЕН АЙБЕРГЕНОВ ПОЭЗИЯСЫНДА ДАЛА МҰХИТҚА ,КӨЗ МОНШАҚҚА АЙНАЛАДЫ. БҰЛ ҚАНДАЙ ТЕРМИН?

Логика мен математика сабақтарында Абай ілімін қолдану •Модель: Абайдың «үшсүюін» үшбірлікқұндылықдепалайық: •Алланысүю– A •А

#9 слайд
Логика мен математика сабақтарында Абай ілімін қолдану •Модель: Абайдың «үшсүюін» үшбірлікқұндылықдепалайық: •Алланысүю– A •Адамдысүю– B •Хақжолынсүю– C •Айталық, бұлүшеуүйлесімдеболса, олардыңарақатынасытұрақтыпропорцияғабағын ады: ​= =​

9 слайд

Логика мен математика сабақтарында Абай ілімін қолдану •Модель: Абайдың «үшсүюін» үшбірлікқұндылықдепалайық: •Алланысүю– A •Адамдысүю– B •Хақжолынсүю– C •Айталық, бұлүшеуүйлесімдеболса, олардыңарақатынасытұрақтыпропорцияғабағын ады: ​= =​

Есеп: Айталық, бір адамда Алланы сүю деңгейі – 9 бірлік, ал Адамды сүю деңгейі – 6 бірлік. Үйлесімділік сақталу үшін оның Хақ

#10 слайд
Есеп: Айталық, бір адамда Алланы сүю деңгейі – 9 бірлік, ал Адамды сүю деңгейі – 6 бірлік. Үйлесімділік сақталу үшін оның Хақ жолын сүюі қанша болуға тиіс? •Шешуі: •Берілген:A=9, B=6 табу керек: C=? Абай ілімінің үйлесім принципі бойынша: ​= •Орындарынақоямыз: •Кресттіккөбейтутәсілімен: 9C=36 ⇒ C==4 •Жауабы: •Хақ жолын сүю деңгейі – 4 бірлік болуы тиіс, яғни қалған екеуімен үйлесімділікті сақтай отырып, толық адам моделіне жақындайды.

10 слайд

Есеп: Айталық, бір адамда Алланы сүю деңгейі – 9 бірлік, ал Адамды сүю деңгейі – 6 бірлік. Үйлесімділік сақталу үшін оның Хақ жолын сүюі қанша болуға тиіс? •Шешуі: •Берілген:A=9, B=6 табу керек: C=? Абай ілімінің үйлесім принципі бойынша: ​= •Орындарынақоямыз: •Кресттіккөбейтутәсілімен: 9C=36 ⇒ C==4 •Жауабы: •Хақ жолын сүю деңгейі – 4 бірлік болуы тиіс, яғни қалған екеуімен үйлесімділікті сақтай отырып, толық адам моделіне жақындайды.

Тапсырмаларды кіріктіру •Математикалық есептерге Абайдың өмірінен, шығармашылығынан нақты мәліметтер қосуға болады. •Мысалы:

#11 слайд
Тапсырмаларды кіріктіру •Математикалық есептерге Абайдың өмірінен, шығармашылығынан нақты мәліметтер қосуға болады. •Мысалы: Абайдың Х қара сөзінде ғылыммен ақылдың пайдасы , тәжірибенің маңызы және зұлымдықтан сақтану туралы айтылды. Х санының 3 бөлгіші бар. Х нешеге тең?

11 слайд

Тапсырмаларды кіріктіру •Математикалық есептерге Абайдың өмірінен, шығармашылығынан нақты мәліметтер қосуға болады. •Мысалы: Абайдың Х қара сөзінде ғылыммен ақылдың пайдасы , тәжірибенің маңызы және зұлымдықтан сақтану туралы айтылды. Х санының 3 бөлгіші бар. Х нешеге тең?

Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру •Абайдың өлеңдеріндегі логикалық байланыстарды тауып, оларды логикалық пайымдауларға а

#12 слайд
Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру •Абайдың өлеңдеріндегі логикалық байланыстарды тауып, оларды логикалық пайымдауларға аударту. Бұл оқушылардың сыни ойлауын дамытуға әсер етеді. y=f(x)

12 слайд

Көркем ойлау мен логиканы байланыстыру •Абайдың өлеңдеріндегі логикалық байланыстарды тауып, оларды логикалық пайымдауларға аударту. Бұл оқушылардың сыни ойлауын дамытуға әсер етеді. y=f(x)

Мәтін №1 Абай үш жыл Семейде оқып, өз білімін арттырды. Оның әр жылында орташа есеппен 5 жаңа кітап оқылды. Әр кітапты оқ

#13 слайд
Мәтін №1 Абай үш жыл Семейде оқып, өз білімін арттырды. Оның әр жылында орташа есеппен 5 жаңа кітап оқылды. Әр кітапты оқуға 15 күн уақыт жұмсады. Сонымен қатар, Абай аптасына 5 күн сабақ оқыды. Ол әрбір сабақта 2 сағат уақыт өткізетін. Осылайша, оның оқу жылы 40 аптаға созылды.

13 слайд

Мәтін №1 Абай үш жыл Семейде оқып, өз білімін арттырды. Оның әр жылында орташа есеппен 5 жаңа кітап оқылды. Әр кітапты оқуға 15 күн уақыт жұмсады. Сонымен қатар, Абай аптасына 5 күн сабақ оқыды. Ол әрбір сабақта 2 сағат уақыт өткізетін. Осылайша, оның оқу жылы 40 аптаға созылды.

1.АБАЙ ҮШ ЖЫЛ ІШІНДЕ ҚАНША КҮН КІТАП ОҚУҒА ЖҰМСАДЫ? А) 450 күн Б) 360 күн В) 540 күн Г) 225 күн 2.АБАЙ ҮШ ЖЫЛДА БАРЛЫҒЫ ҚАНШ

#14 слайд
1.АБАЙ ҮШ ЖЫЛ ІШІНДЕ ҚАНША КҮН КІТАП ОҚУҒА ЖҰМСАДЫ? А) 450 күн Б) 360 күн В) 540 күн Г) 225 күн 2.АБАЙ ҮШ ЖЫЛДА БАРЛЫҒЫ ҚАНША ОРЫС ТІЛІ САБАҒЫНА ҚАТЫСҚАН? А) 468 сабақ В) 362 сабақ С) 405 сабақ Д) 265сабақ 3.АБАЙДЫҢ ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН БІЛІМ САЛАЛАРЫНА НАЗАР АУДАРҒАНЫ АЙТЫЛАДЫ? А) Абай тек әдебиет саласына көңіл бөлді Б) Абай өз білімін тереңдетіп, орыс тілін үйренді және кітаптар оқыды В) Абай тек математика мен жаратылыстану пәндеріне қызықты Г) Абай тек философиямен айналысып, әдебиетке мән берген жоқ 4.МӘТІНДЕГІ ОҚИҒАҒА ҚАТЫСТЫ ДҰРЫС ПІКІРДІ ТАНДАНЫЗ? А) Абай кітап оқып, уақытты тиімді өткізген жоқ Б) Абай әр кітапты оқу үшін 15 күн уақыт бөлді, бұл оқу процесін жүйелілікті сақтауға мүмкіндік берді В) Абай кітаптармен жұмыс істеген жоқ, тек басқа пәндермен айналысты Г) Абай кітап оқығанымен, бұл оның білімін арттыруға әсер етпеді

14 слайд

1.АБАЙ ҮШ ЖЫЛ ІШІНДЕ ҚАНША КҮН КІТАП ОҚУҒА ЖҰМСАДЫ? А) 450 күн Б) 360 күн В) 540 күн Г) 225 күн 2.АБАЙ ҮШ ЖЫЛДА БАРЛЫҒЫ ҚАНША ОРЫС ТІЛІ САБАҒЫНА ҚАТЫСҚАН? А) 468 сабақ В) 362 сабақ С) 405 сабақ Д) 265сабақ 3.АБАЙДЫҢ ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН БІЛІМ САЛАЛАРЫНА НАЗАР АУДАРҒАНЫ АЙТЫЛАДЫ? А) Абай тек әдебиет саласына көңіл бөлді Б) Абай өз білімін тереңдетіп, орыс тілін үйренді және кітаптар оқыды В) Абай тек математика мен жаратылыстану пәндеріне қызықты Г) Абай тек философиямен айналысып, әдебиетке мән берген жоқ 4.МӘТІНДЕГІ ОҚИҒАҒА ҚАТЫСТЫ ДҰРЫС ПІКІРДІ ТАНДАНЫЗ? А) Абай кітап оқып, уақытты тиімді өткізген жоқ Б) Абай әр кітапты оқу үшін 15 күн уақыт бөлді, бұл оқу процесін жүйелілікті сақтауға мүмкіндік берді В) Абай кітаптармен жұмыс істеген жоқ, тек басқа пәндермен айналысты Г) Абай кітап оқығанымен, бұл оның білімін арттыруға әсер етпеді

Қорытынды •Абай — рухани және педагогикалық бағдар •Математика арқылы адамгершілікке тәрбиелеу •Мұғалімнің миссиясы: білім мен

#15 слайд
Қорытынды •Абай — рухани және педагогикалық бағдар •Математика арқылы адамгершілікке тәрбиелеу •Мұғалімнің миссиясы: білім мен руханияттың ұстазы болу

15 слайд

Қорытынды •Абай — рухани және педагогикалық бағдар •Математика арқылы адамгершілікке тәрбиелеу •Мұғалімнің миссиясы: білім мен руханияттың ұстазы болу

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
28.05.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі