Абайтанудың заманауи парадигмасы: пәнаралық байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абайтанудың заманауи парадигмасы: пәнаралық байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Астана қаласы №81 «Әсемгүл» балабақшасының қазақ тілі педагогі Байжигитова Манат Калдыбаевнаның "Абайтанудың заманауи парадигмасы: пәнаралық байланыс" атты халықаралық конференцияға дайындаған "Абай мұрасын пәнаралық байланыста қолдану арқылы мектепке дейінгі тәрбиенің мазмұнын байыту" тақырыбындағы баяндамасының презентациясы Аннотация Бұл мақалада Абай Құнанбайұлы шығармаларын мектепке дейінгі білім беру үдерісіне кіріктіру арқылы жас ұрпақтың ұлттық құндылықтар мен адамгершілікке тәрбиелену мүмкіндіктері қарастырылады. Автор Абай мұрасын жаратылыстану, тіл дамыту, көркем өнер, музыка және математика секілді пәндермен ықпалдастыру арқылы балалардың дүниетанымын кеңейтіп, танымдық белсенділігін арттыру жолдарын ұсынады. Пәнаралық байланысты жүзеге асыру үлгілері мен педагогикалық әдіс-тәсілдер талданып, оқу-тәрбие процесін интеграциялау арқылы табиғатты сүю мен ұлттық рухты қалыптастырудың тиімді тәжірибесі сипатталады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
АБАЙТАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ПАРАДИГМАСЫ: ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ- ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯ 2025

#1 слайд
АБАЙТАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ПАРАДИГМАСЫ: ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ- ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯ 2025

1 слайд

АБАЙТАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ПАРАДИГМАСЫ: ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ- ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯ 2025

5-секция «Абай - бала жаныны ң бағбаны» Абай мұрасын пәнаралық байланыста қолдану арқылы мектепке дейінгі тәрбиенің мазмұн

#2 слайд
5-секция «Абай - бала жаныны ң бағбаны» Абай мұрасын пәнаралық байланыста қолдану арқылы мектепке дейінгі тәрбиенің мазмұнын байыту Байжигитова Манат Калдыбаевна қазақ тілі педагогі Астана қаласы №81 «Әсемгүл» балабақшасы МКҚК

2 слайд

5-секция «Абай - бала жаныны ң бағбаны» Абай мұрасын пәнаралық байланыста қолдану арқылы мектепке дейінгі тәрбиенің мазмұнын байыту Байжигитова Манат Калдыбаевна қазақ тілі педагогі Астана қаласы №81 «Әсемгүл» балабақшасы МКҚК

Абайдың жетінші қарасөзінде баланың дүниетанымы мен танымдық белсенділігінің табиғи болмысы сипатталады. Бұл кезеңде б

#3 слайд
Абайдың жетінші қарасөзінде баланың дүниетанымы мен танымдық белсенділігінің табиғи болмысы сипатталады. Бұл кезеңде баланың сұрақ қоюы мен білуге ұмтылысы — оның тұлға болып қалыптасуының негізі. Балабақшаның негізгі міндеті – «Сол қуат жетпеген, ми толмаған ессіз бала күндегі «бұл немене, ол немене?» деп, бір нәрсені сұрап білсем екен дегенде, ұйқы, тамақ та есімізден шығып кететұғын құмарымызды» тыйып тастамай, мектеп табалдырығын аттаған кезеңде қажетті дағдыларын қалыптастыруға үлес қосу. «Қызығушылық – ілімнің кілті: Абайдың жетінші қарасөзіне педагогикалық көзқарас»

3 слайд

Абайдың жетінші қарасөзінде баланың дүниетанымы мен танымдық белсенділігінің табиғи болмысы сипатталады. Бұл кезеңде баланың сұрақ қоюы мен білуге ұмтылысы — оның тұлға болып қалыптасуының негізі. Балабақшаның негізгі міндеті – «Сол қуат жетпеген, ми толмаған ессіз бала күндегі «бұл немене, ол немене?» деп, бір нәрсені сұрап білсем екен дегенде, ұйқы, тамақ та есімізден шығып кететұғын құмарымызды» тыйып тастамай, мектеп табалдырығын аттаған кезеңде қажетті дағдыларын қалыптастыруға үлес қосу. «Қызығушылық – ілімнің кілті: Абайдың жетінші қарасөзіне педагогикалық көзқарас»

Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру Баланың тілін, өнерге, табиғатқа қызығушылығын

#4 слайд
Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру Баланың тілін, өнерге, табиғатқа қызығушылығын дамыту Тәрбиелік және танымдық мән Білімді өмірмен ұштастыру Дүниетанымды кеңейту

4 слайд

Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру Баланың тілін, өнерге, табиғатқа қызығушылығын дамыту Тәрбиелік және танымдық мән Білімді өмірмен ұштастыру Дүниетанымды кеңейту

Пәнаралық байланысты Абай Құнанбаев шығармашылығымен байланыста жүзеге асыру үлгілері Абайды мектепке дейінгі ұйым тәрбиелен

#5 слайд
Пәнаралық байланысты Абай Құнанбаев шығармашылығымен байланыста жүзеге асыру үлгілері Абайды мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілеріне таныту, баланың жас ерекшелігіне сай өлеңдерін жаттау. Табиғат лирикасымен таныстыру, мазмұнын әңгімелеу. қазақ тілі Маусымдық өзгерістерді бақылау, табиғаттағы құбылыстарды түсіну. Қиял мен эстетикалық талғамын жетілдіру. Ғылыми ұғымдарды игеру: жыл мезгілдері, ауа райы құбылыстары. Балалардың байқағыштығы мен экологиялық түсінігін дамыту.жаратылыстану көркем өнер ән-әуез математика сахналау Табиғат суреттерін бейнелеу, Қолөнер бұйымдарын жасау, театрландырылған қойылымдар ұйымдастыру. Абай өлеңдеріндегі сандық мәліметтер (Бес нәрсеге асық бол, Бес нәрседен қашық бол.», «Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та, бар, қалан!» т.б.) Абай әндерін тыңдау, орындау, күйлерін тыңдату («Желсіз түнде жарық ай», «Сегіз аяқ», «Торжорға», т.б.) Абай күйлерінің аудиожазбасын тыңдата отырып, нейрожаттығулар жасату. Сөздік қорын байыту, тіл байлығын дамыту. Санау, реттік және көлемдік ұғымдарды меңгеру.

5 слайд

Пәнаралық байланысты Абай Құнанбаев шығармашылығымен байланыста жүзеге асыру үлгілері Абайды мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілеріне таныту, баланың жас ерекшелігіне сай өлеңдерін жаттау. Табиғат лирикасымен таныстыру, мазмұнын әңгімелеу. қазақ тілі Маусымдық өзгерістерді бақылау, табиғаттағы құбылыстарды түсіну. Қиял мен эстетикалық талғамын жетілдіру. Ғылыми ұғымдарды игеру: жыл мезгілдері, ауа райы құбылыстары. Балалардың байқағыштығы мен экологиялық түсінігін дамыту.жаратылыстану көркем өнер ән-әуез математика сахналау Табиғат суреттерін бейнелеу, Қолөнер бұйымдарын жасау, театрландырылған қойылымдар ұйымдастыру. Абай өлеңдеріндегі сандық мәліметтер (Бес нәрсеге асық бол, Бес нәрседен қашық бол.», «Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та, бар, қалан!» т.б.) Абай әндерін тыңдау, орындау, күйлерін тыңдату («Желсіз түнде жарық ай», «Сегіз аяқ», «Торжорға», т.б.) Абай күйлерінің аудиожазбасын тыңдата отырып, нейрожаттығулар жасату. Сөздік қорын байыту, тіл байлығын дамыту. Санау, реттік және көлемдік ұғымдарды меңгеру.

Әдеби- теориялық талдау жасай отырып, Абай шығармаларын, оның ішінде табиғат туралы өлеңдерін, қара сөздерін талдап, ба

#6 слайд
Әдеби- теориялық талдау жасай отырып, Абай шығармаларын, оның ішінде табиғат туралы өлеңдерін, қара сөздерін талдап, балабақша жасындағы балаларға мазмұндық жағынан бейімдеуге болатын элементтерді анықтау. 1 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнына қатысты мемлекеттік стандарттар мен әдістемелік нұсқаулықтар ды зерделеу. 2 Контент- талдау арқылы мектепке дейінгі білім беру бағдарламала рындағы пәнаралық байланыс ұстанымдары ның көрініс табуын талдау. 3 Абай шығармалары н қолданған әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламала р мазмұнын саралау. 4 Сауалнама және сұхбат әдісі бойынша балабақша тәрбиешілері, әдіскерлер және мектепке дейінгі педагогтер арасында сауалнама жүргізіп, Абай шығармашыл ы ғын кіріктіру тәжірибесін анықтау. 5 Педагогтермен тереңдетілген сұхбат арқылы олардың бұл тақырыпқа көзқарасын, тиімді тәсілдерін білу. 6 Абай мұрасын балабақшаға енгізу барысында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелеріне негізделген ұсыныстар:

6 слайд

Әдеби- теориялық талдау жасай отырып, Абай шығармаларын, оның ішінде табиғат туралы өлеңдерін, қара сөздерін талдап, балабақша жасындағы балаларға мазмұндық жағынан бейімдеуге болатын элементтерді анықтау. 1 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнына қатысты мемлекеттік стандарттар мен әдістемелік нұсқаулықтар ды зерделеу. 2 Контент- талдау арқылы мектепке дейінгі білім беру бағдарламала рындағы пәнаралық байланыс ұстанымдары ның көрініс табуын талдау. 3 Абай шығармалары н қолданған әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламала р мазмұнын саралау. 4 Сауалнама және сұхбат әдісі бойынша балабақша тәрбиешілері, әдіскерлер және мектепке дейінгі педагогтер арасында сауалнама жүргізіп, Абай шығармашыл ы ғын кіріктіру тәжірибесін анықтау. 5 Педагогтермен тереңдетілген сұхбат арқылы олардың бұл тақырыпқа көзқарасын, тиімді тәсілдерін білу. 6 Абай мұрасын балабақшаға енгізу барысында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелеріне негізделген ұсыныстар:

Зерттеу негізіндегі қорытынды Абай шығармаларын мектепке дейінгі білім мазмұнына кіріктіруде жүйелі жұмыс нәтижесінде бала

#7 слайд
Зерттеу негізіндегі қорытынды Абай шығармаларын мектепке дейінгі білім мазмұнына кіріктіруде жүйелі жұмыс нәтижесінде балалардың Абай тұлғасына деген танымы мен қызығушылығы айтарлықтай артты. Балаларды болашақ ақынның балалық шағы мен тәрбие көрген ортасымен таныстыра отырып, Бала Абайдың анасы Ұлжан мен әжесі Зеренің өнегелі тәрбиесі арқылы отбасылық құндылықтардың маңызы тереңірек ашылып, балалардың өз ата-анасына, үлкендерге деген құрметі арта түсті.

7 слайд

Зерттеу негізіндегі қорытынды Абай шығармаларын мектепке дейінгі білім мазмұнына кіріктіруде жүйелі жұмыс нәтижесінде балалардың Абай тұлғасына деген танымы мен қызығушылығы айтарлықтай артты. Балаларды болашақ ақынның балалық шағы мен тәрбие көрген ортасымен таныстыра отырып, Бала Абайдың анасы Ұлжан мен әжесі Зеренің өнегелі тәрбиесі арқылы отбасылық құндылықтардың маңызы тереңірек ашылып, балалардың өз ата-анасына, үлкендерге деген құрметі арта түсті.

Файл форматы:
pptx
11.05.2025
155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі