Action Research

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Action Research

Материал туралы қысқаша түсінік
Action Research зерттеу іс- әрекеті
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Action Research Орындаған:Бергенова Айдана Гагаринқызы ПМНО 2 –курс магистранты

#1 слайд
Action Research Орындаған:Бергенова Айдана Гагаринқызы ПМНО 2 –курс магистранты

1 слайд

Action Research Орындаған:Бергенова Айдана Гагаринқызы ПМНО 2 –курс магистранты

Action Research тұжырымдамасының негізін салушы кім? Джон Дьюи мен Курт Левин Action Research тұжырымдамасының негізін қалауш

#2 слайд
Action Research тұжырымдамасының негізін салушы кім? Джон Дьюи мен Курт Левин Action Research тұжырымдамасының негізін қалаушылар. 1- модуль Джон Дьюи

2 слайд

Action Research тұжырымдамасының негізін салушы кім? Джон Дьюи мен Курт Левин Action Research тұжырымдамасының негізін қалаушылар. 1- модуль Джон Дьюи

•Action Research зерттеу іс- әрекетінде Джон Дьюи мен Курт Левин нақты мәселелерді шешуге және өзгерістерді енгізуге бағытталғ

#3 слайд
•Action Research зерттеу іс- әрекетінде Джон Дьюи мен Курт Левин нақты мәселелерді шешуге және өзгерістерді енгізуге бағытталған іс-әрекеттегі зерттеудің тұжырымдамасы мен зерттеу әдіснамасын кұрастырды. Джон Дьюи американдық философ жане педагоr, Action Research салушылардың бі. Оның философиялық ойы, асіресе прогрессивті білім беру саласындағы тұжырымдамасы бул әдістеменің дамуына әсер етті. Дьюи іс-әрекеттегі зерттеу ұстанымында көрініс табатын оқудағы практикалык тәжірибе мен эксперименттің маңыздылығын атап өтті. Дьюидің философиясы іс-әрекеттегі зерттеу мен өзгертуге бағытталған негізгі ұстанымдары Action Research идеясын қалыптастыруда маңызды рөл атқарды. •Іс-әрекеттегі зерттеудің қалыптасуына неміс-американдық әлеуметтік психолог Курт Левин де елеулі үлес қосты. Ол Action Research әдіснамасына негіз болған «жоспар- әрекет-байқау-ойлау циклі» тұжырымдамасын ұсынды. Левин зерттеушілердің өзгеріс үдерісіне белсенді қатысуының маңыздылығын атап өтті, кейін бұл іс- әрекеттегі зерттеудің негізгі қағидасына айналды. Action Research идеясын қалыптастырудағы Курт Левин философиясының рөлі: Курт Левиннің философиясы сұрау мен өзгертудің циклдік үдерісін түсіну және қолдануды қамтамасыз ететін Action Research әдіснамасын дамытуға елеулі үлес қосты.

3 слайд

•Action Research зерттеу іс- әрекетінде Джон Дьюи мен Курт Левин нақты мәселелерді шешуге және өзгерістерді енгізуге бағытталған іс-әрекеттегі зерттеудің тұжырымдамасы мен зерттеу әдіснамасын кұрастырды. Джон Дьюи американдық философ жане педагоr, Action Research салушылардың бі. Оның философиялық ойы, асіресе прогрессивті білім беру саласындағы тұжырымдамасы бул әдістеменің дамуына әсер етті. Дьюи іс-әрекеттегі зерттеу ұстанымында көрініс табатын оқудағы практикалык тәжірибе мен эксперименттің маңыздылығын атап өтті. Дьюидің философиясы іс-әрекеттегі зерттеу мен өзгертуге бағытталған негізгі ұстанымдары Action Research идеясын қалыптастыруда маңызды рөл атқарды. •Іс-әрекеттегі зерттеудің қалыптасуына неміс-американдық әлеуметтік психолог Курт Левин де елеулі үлес қосты. Ол Action Research әдіснамасына негіз болған «жоспар- әрекет-байқау-ойлау циклі» тұжырымдамасын ұсынды. Левин зерттеушілердің өзгеріс үдерісіне белсенді қатысуының маңыздылығын атап өтті, кейін бұл іс- әрекеттегі зерттеудің негізгі қағидасына айналды. Action Research идеясын қалыптастырудағы Курт Левин философиясының рөлі: Курт Левиннің философиясы сұрау мен өзгертудің циклдік үдерісін түсіну және қолдануды қамтамасыз ететін Action Research әдіснамасын дамытуға елеулі үлес қосты.

•«Іс-әрекеттегі зерттеу» . Бұл зерттеулерді «спираль бойынша адымдап дамитын үдеріс ретінде, бұл ретте әр адым жоспарлаудан, ә

#4 слайд
•«Іс-әрекеттегі зерттеу» . Бұл зерттеулерді «спираль бойынша адымдап дамитын үдеріс ретінде, бұл ретте әр адым жоспарлаудан, әрекеттен және әрекет нәтижесін бағалаудан тұратынын» бірінші сипаттаған Левин болды. К.Левин: «Белгілі қогамдық тәжірибелерді түсіну және өзгерту үшін социологтар зерттеудің барлық кезеңдерінде нақты, шынайы жағдайларда жұмыс істейтін практик-мамандарды тартулары керек» деген болатын.

4 слайд

•«Іс-әрекеттегі зерттеу» . Бұл зерттеулерді «спираль бойынша адымдап дамитын үдеріс ретінде, бұл ретте әр адым жоспарлаудан, әрекеттен және әрекет нәтижесін бағалаудан тұратынын» бірінші сипаттаған Левин болды. К.Левин: «Белгілі қогамдық тәжірибелерді түсіну және өзгерту үшін социологтар зерттеудің барлық кезеңдерінде нақты, шынайы жағдайларда жұмыс істейтін практик-мамандарды тартулары керек» деген болатын.

Action Research білім берудегі дамуы қандай? Білім беруде (АCTION RESEARCH) оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру болып табылад

#5 слайд
Action Research білім берудегі дамуы қандай? Білім беруде (АCTION RESEARCH) оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру болып табылады. Action Research арқылы біс сабақты спираль тәрізді толық бастан аяқ жоспарлап нәтижеге қол жеткізе аламыз.

5 слайд

Action Research білім берудегі дамуы қандай? Білім беруде (АCTION RESEARCH) оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру болып табылады. Action Research арқылы біс сабақты спираль тәрізді толық бастан аяқ жоспарлап нәтижеге қол жеткізе аламыз.

Action Research әлеуметтік ғылымда және одан тыс салаларда қалай қолданылады? Action Research практикалық қолданысы білім, м

#6 слайд
Action Research әлеуметтік ғылымда және одан тыс салаларда қалай қолданылады? Action Research практикалық қолданысы білім, менеджмент, денсаулық сақтау жане әлеуметтік гылымдар сияқты әртурлі салаларда практикалық, маселелерді шешу жане тажірибені жақсарту әдіснамасын ұсынады. Мәселені бірлесіп шешу. Ол нақты қажеттіліктерге негізделген шешімдерді қабылдау үшін зерттеушілер мен практиктер арасындағы бірлескен зерттеулер мен ынтымақтастыққа ықпал етеді. Үздіксіз оқу жане жетілдіру Action Research үздіксіз оқу жане тәжірибе арқылы жетілдіру тұжырымдамасын ұстанады. Ол ұйымдар мен мамандарга өзгермелі жандай кезінде бейімделуге көмектеседі.Академиялық зерттеулер Академиялық зерттеушiлepгe Action Research құбылыстарды тереңірек тусіну жане жаңа теориялық көзқарастарды дамытуға ықпал ететін теория мен тәжірибені біріктіруге мүмкіндік береді.

6 слайд

Action Research әлеуметтік ғылымда және одан тыс салаларда қалай қолданылады? Action Research практикалық қолданысы білім, менеджмент, денсаулық сақтау жане әлеуметтік гылымдар сияқты әртурлі салаларда практикалық, маселелерді шешу жане тажірибені жақсарту әдіснамасын ұсынады. Мәселені бірлесіп шешу. Ол нақты қажеттіліктерге негізделген шешімдерді қабылдау үшін зерттеушілер мен практиктер арасындағы бірлескен зерттеулер мен ынтымақтастыққа ықпал етеді. Үздіксіз оқу жане жетілдіру Action Research үздіксіз оқу жане тәжірибе арқылы жетілдіру тұжырымдамасын ұстанады. Ол ұйымдар мен мамандарга өзгермелі жандай кезінде бейімделуге көмектеседі.Академиялық зерттеулер Академиялық зерттеушiлepгe Action Research құбылыстарды тереңірек тусіну жане жаңа теориялық көзқарастарды дамытуға ықпал ететін теория мен тәжірибені біріктіруге мүмкіндік береді.

Іс –әрекетті зерттеудің қандай әдістемесі бар? ЦИКЛДІК, КАТЫСУ, РЕФЛЕКСИЯ. 1)Циклдік. Іс-әрекеттегі зерттеудің негізгі ұстаным

#7 слайд
Іс –әрекетті зерттеудің қандай әдістемесі бар? ЦИКЛДІК, КАТЫСУ, РЕФЛЕКСИЯ. 1)Циклдік. Іс-әрекеттегі зерттеудің негізгі ұстанымдарынын бірі үдерістің циклдік спинаты. Зерттеу және өзгерту үдерісі жоспарлау, әрекет, бакылау және рефлексияны камтитын кезендерден тұрады. Бұл цикл зерттеушілерге өз әрекеттері мен шешімдерін үнемі жетілдіруге жане жақсартуға мүмкіндік береді. 2)2) Қатысу. Action Research зерттеушілердін өзгеріс үдерісіне белсенді катысуының маныздылығын атап көрсетеді. Зерттеушілер проблемаларды талдап кана коймай, тәжірибеге өзгерістерді енгізеді. Бұл мәнмәтінді теренірек түсінуге және тиімді шешімдер кабылдауға ыкпал етеді. 3)3) Рефлексия. Рефлексия ұстанымы зерттеу нәтижелері мен әрекеттерін үнемі талкылау мен талдауды көздейді. Зерттеушілер өздеріне "тәжірибені калай жаксартуға болады?" деген сұракка жауап іздейді. Рефлексия стратегиялар мен әдістерді зерделеуге септігін тигізеді.Action Research өмірлік жағдайларда накты мәселелерді шешуге бағытталган зерттеу әдісі. Бұл үдеріс жоспарлауды, әрекетті, бакылауды және рефлексияны камтитын кезеңдердің циклдік тізбегін камтиды.

7 слайд

Іс –әрекетті зерттеудің қандай әдістемесі бар? ЦИКЛДІК, КАТЫСУ, РЕФЛЕКСИЯ. 1)Циклдік. Іс-әрекеттегі зерттеудің негізгі ұстанымдарынын бірі үдерістің циклдік спинаты. Зерттеу және өзгерту үдерісі жоспарлау, әрекет, бакылау және рефлексияны камтитын кезендерден тұрады. Бұл цикл зерттеушілерге өз әрекеттері мен шешімдерін үнемі жетілдіруге жане жақсартуға мүмкіндік береді. 2)2) Қатысу. Action Research зерттеушілердін өзгеріс үдерісіне белсенді катысуының маныздылығын атап көрсетеді. Зерттеушілер проблемаларды талдап кана коймай, тәжірибеге өзгерістерді енгізеді. Бұл мәнмәтінді теренірек түсінуге және тиімді шешімдер кабылдауға ыкпал етеді. 3)3) Рефлексия. Рефлексия ұстанымы зерттеу нәтижелері мен әрекеттерін үнемі талкылау мен талдауды көздейді. Зерттеушілер өздеріне "тәжірибені калай жаксартуға болады?" деген сұракка жауап іздейді. Рефлексия стратегиялар мен әдістерді зерделеуге септігін тигізеді.Action Research өмірлік жағдайларда накты мәселелерді шешуге бағытталган зерттеу әдісі. Бұл үдеріс жоспарлауды, әрекетті, бакылауды және рефлексияны камтитын кезеңдердің циклдік тізбегін камтиды.

Іс –әрекетті зерттеудің қандай тәсілдерін тәжірибеде қолданар едіңіз? •Жоспарлау. Зерттеуді кажет ететін сұракты немесе мәселе

#8 слайд
Іс –әрекетті зерттеудің қандай тәсілдерін тәжірибеде қолданар едіңіз? •Жоспарлау. Зерттеуді кажет ететін сұракты немесе мәселені аныктау. Іс-әрекет жоспарын және зерттеу стратегиясын кұрастыру. •Әрекет. Жоспарды іске асыру.Деректер жинактап, бакылау жүргізу. •Бакылау. Әрекеттердің әсері туралы мәліметтерді жүйелі түрде жинау.Нәтижелерді талдау және тенденцияларды анықтау. •Рефлексия. Жиналған мәліметтерді бағалау және интерпретациялау.Зерттеу үдерісі туралы рефлексия жасау және келесі қадамдар туралы шешім кабылдау тәсілдерін қолданып рефлексия нәтижелеріне байланысты әрекет стратегиясын нақтылау үшін үдерісті кайталап көрер едім. •Action Research білім беруде, әлеуметтік ғылымдарда және бизнесте накты мәселелерді шешу және тәжірибені жаксарту үшін кенінен қолдануға болады. Зерттеу үдерісіне катысушыларды тартар едім.

8 слайд

Іс –әрекетті зерттеудің қандай тәсілдерін тәжірибеде қолданар едіңіз? •Жоспарлау. Зерттеуді кажет ететін сұракты немесе мәселені аныктау. Іс-әрекет жоспарын және зерттеу стратегиясын кұрастыру. •Әрекет. Жоспарды іске асыру.Деректер жинактап, бакылау жүргізу. •Бакылау. Әрекеттердің әсері туралы мәліметтерді жүйелі түрде жинау.Нәтижелерді талдау және тенденцияларды анықтау. •Рефлексия. Жиналған мәліметтерді бағалау және интерпретациялау.Зерттеу үдерісі туралы рефлексия жасау және келесі қадамдар туралы шешім кабылдау тәсілдерін қолданып рефлексия нәтижелеріне байланысты әрекет стратегиясын нақтылау үшін үдерісті кайталап көрер едім. •Action Research білім беруде, әлеуметтік ғылымдарда және бизнесте накты мәселелерді шешу және тәжірибені жаксарту үшін кенінен қолдануға болады. Зерттеу үдерісіне катысушыларды тартар едім.

Action Research қандай принциптерді ұсынады? •Жоспарлау- әрекет – бақылау- рефлексия – рефлексия нәтижесін ала отырып қайта ж

#9 слайд
Action Research қандай принциптерді ұсынады? •Жоспарлау- әрекет – бақылау- рефлексия – рефлексия нәтижесін ала отырып қайта жоспарлау- әрекет- бақылау-рефлексия… нәтиже

9 слайд

Action Research қандай принциптерді ұсынады? •Жоспарлау- әрекет – бақылау- рефлексия – рефлексия нәтижесін ала отырып қайта жоспарлау- әрекет- бақылау-рефлексия… нәтиже

Action Research-ке сындар айтыла ма? •Action Research сынсыз емес. Кейбір зерттеушілер онын ғылыми катаңдығына және корытындыл

#10 слайд
Action Research-ке сындар айтыла ма? •Action Research сынсыз емес. Кейбір зерттеушілер онын ғылыми катаңдығына және корытындыларының жалпылама болуына күмән келтірді. • Дегенмен, бұл жүйелі әдіснамалардын дамуына және зерттеу әдістерін накты мәнмәтіндерге лайыктап бейімдеуге септігін тигізді.Бүгінгі таңда Асtion Research әpтүрлі салалардағы тәжірибені зерттеу мен жетілдірудің маңызды құралы болып табылады. Ол қазіргі заманның қиындықтары мен қажеттілігіне қарай бейімделіп, дамуды жалғастыруда.

10 слайд

Action Research-ке сындар айтыла ма? •Action Research сынсыз емес. Кейбір зерттеушілер онын ғылыми катаңдығына және корытындыларының жалпылама болуына күмән келтірді. • Дегенмен, бұл жүйелі әдіснамалардын дамуына және зерттеу әдістерін накты мәнмәтіндерге лайыктап бейімдеуге септігін тигізді.Бүгінгі таңда Асtion Research әpтүрлі салалардағы тәжірибені зерттеу мен жетілдірудің маңызды құралы болып табылады. Ол қазіргі заманның қиындықтары мен қажеттілігіне қарай бейімделіп, дамуды жалғастыруда.

Action Research қандай мәселелерді шешеді? Іс-әрекеттегі зерттеу қазіргі әлемде бірнеше себептерге байланысты маңызды және өзе

#11 слайд
Action Research қандай мәселелерді шешеді? Іс-әрекеттегі зерттеу қазіргі әлемде бірнеше себептерге байланысты маңызды және өзекті болып қала береді: Арнайы мәселелерді шешу: Күрделі әлеуметтік, білім беру және ұйымдастырушылық мәселелерге толы әлемде Action Research арнайы мәселелерге назар аударуға және практикалық шешімдерге мән беруге ыкпал етеді. Өзгерістерге бейімделу: Қазіргі алем тез өзгеруде, білім,бизнес және тұтастай алғанда қоғам және сын-қатерлерге бейімделуі керек. Action Research жаңа стратегиялар мен технологиялардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Ынтымақтастық және қатысу: Action Research зерттеу үдерісіне қатысушыларды, сонын ішінде оқытушыларды, студенттерді, кызметкерлерді және жұртшылыкты тартуға баса назар аударады. Бұл идеялар мен тәжірибелердін жан- жактылыгына ыкпал етеді. Кәсібилікті дамыту: Білім беру мен бизнесте кәсіби даму манызды. Action Research педагогтерге, менеджерлерге жоне мамандарға өз дағдылары мен білімдерін жаңартуға мүмкіндік береді. Білім сапасын арттыру: білім беруде Action Research окытусапасын инклюзнитілікке жақсартуға, бағдарламасынын оқушы кажеттілігіне камтамасыз етеді. және оку can болуын

11 слайд

Action Research қандай мәселелерді шешеді? Іс-әрекеттегі зерттеу қазіргі әлемде бірнеше себептерге байланысты маңызды және өзекті болып қала береді: Арнайы мәселелерді шешу: Күрделі әлеуметтік, білім беру және ұйымдастырушылық мәселелерге толы әлемде Action Research арнайы мәселелерге назар аударуға және практикалық шешімдерге мән беруге ыкпал етеді. Өзгерістерге бейімделу: Қазіргі алем тез өзгеруде, білім,бизнес және тұтастай алғанда қоғам және сын-қатерлерге бейімделуі керек. Action Research жаңа стратегиялар мен технологиялардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Ынтымақтастық және қатысу: Action Research зерттеу үдерісіне қатысушыларды, сонын ішінде оқытушыларды, студенттерді, кызметкерлерді және жұртшылыкты тартуға баса назар аударады. Бұл идеялар мен тәжірибелердін жан- жактылыгына ыкпал етеді. Кәсібилікті дамыту: Білім беру мен бизнесте кәсіби даму манызды. Action Research педагогтерге, менеджерлерге жоне мамандарға өз дағдылары мен білімдерін жаңартуға мүмкіндік береді. Білім сапасын арттыру: білім беруде Action Research окытусапасын инклюзнитілікке жақсартуға, бағдарламасынын оқушы кажеттілігіне камтамасыз етеді. және оку can болуын

Action Research-ке қатысты негізгі құқықтық актілер қандай? •1) Қазақстан Республикасының "Білім туралы" ЗаңыБұл заң Қазақстанд

#12 слайд
Action Research-ке қатысты негізгі құқықтық актілер қандай? •1) Қазақстан Республикасының "Білім туралы" ЗаңыБұл заң Қазақстандағы білім берудің негізгі ұстанымдары мен құрылымын айқындайды. Ол зерттеу қызметінің маңыздылығын мойындайды және білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының дамуын қолдайды.2) "Қазақстан-2050" СтратегиясыБұл стратегиялық құжат елдегі білім мен ғылымды дамытудың маңыздылығын көрсетеді. Ол білім берудегі инновациялар мен зерттеу қызметін дамыту міндетін алға қояды.3)"білім берудің 2020-2025 жылдарға арналған Жол картасы" мемлекеттік бағдарламасы.Бұл бағдарлама негізгі бағыттардың бірі ретінде зерттеу қызметін дамытуды қоса алғанда, білім берудегі басымдықтарды белгілейді.4) Білім берудің ұлттық стандарты.Бұл ережелерде зерттеу жұмыстары мен жобаларды ұйымдастыруды қоса алғанда, білім беру үдерісін ұйымдастыруға қойылатын нормалар мен талаптар белгіленеді.5) Білім беру қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларыБұл нормативтік актілер мен стратегиялық құжаттардың бірігуі Қазақстанның білім беру мекемелеріндегі 6оқытушылардың зерттеушілік белсенділігін көтермелеудің негізін құрайды. ) Педагог- зерттеушіге қойылатын талаптарды7) Ғылым мен білім беруді дамытудың 2029 жылға дейінгі тұжырымдамасы

12 слайд

Action Research-ке қатысты негізгі құқықтық актілер қандай? •1) Қазақстан Республикасының "Білім туралы" ЗаңыБұл заң Қазақстандағы білім берудің негізгі ұстанымдары мен құрылымын айқындайды. Ол зерттеу қызметінің маңыздылығын мойындайды және білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының дамуын қолдайды.2) "Қазақстан-2050" СтратегиясыБұл стратегиялық құжат елдегі білім мен ғылымды дамытудың маңыздылығын көрсетеді. Ол білім берудегі инновациялар мен зерттеу қызметін дамыту міндетін алға қояды.3)"білім берудің 2020-2025 жылдарға арналған Жол картасы" мемлекеттік бағдарламасы.Бұл бағдарлама негізгі бағыттардың бірі ретінде зерттеу қызметін дамытуды қоса алғанда, білім берудегі басымдықтарды белгілейді.4) Білім берудің ұлттық стандарты.Бұл ережелерде зерттеу жұмыстары мен жобаларды ұйымдастыруды қоса алғанда, білім беру үдерісін ұйымдастыруға қойылатын нормалар мен талаптар белгіленеді.5) Білім беру қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларыБұл нормативтік актілер мен стратегиялық құжаттардың бірігуі Қазақстанның білім беру мекемелеріндегі 6оқытушылардың зерттеушілік белсенділігін көтермелеудің негізін құрайды. ) Педагог- зерттеушіге қойылатын талаптарды7) Ғылым мен білім беруді дамытудың 2029 жылға дейінгі тұжырымдамасы

Нормативтік құжаттарға Action Research енгізу үшін қандай ұсыныстар берер едіңіз? •Оқыту және окуда зерттеу әдістерін оқушыла

#13 слайд
Нормативтік құжаттарға Action Research енгізу үшін қандай ұсыныстар берер едіңіз? •Оқыту және окуда зерттеу әдістерін оқушылардың кажеттілігін ескере отырып, тиімді білім беру стратегиялары мен адістерін кұрастыру , бағалауда зерттеу жұмысы білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалауға, жаксартуды анықтауға және оқушылардың жетістіктерін бағалауға бағыттау

13 слайд

Нормативтік құжаттарға Action Research енгізу үшін қандай ұсыныстар берер едіңіз? •Оқыту және окуда зерттеу әдістерін оқушылардың кажеттілігін ескере отырып, тиімді білім беру стратегиялары мен адістерін кұрастыру , бағалауда зерттеу жұмысы білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалауға, жаксартуды анықтауға және оқушылардың жетістіктерін бағалауға бағыттау

2- модуль Қандай идея сізді ойландырады? Action Research зерттеу іс әрекеті ойландырды. Алдағы уақытта осы зерттеу іс әрекеті

#14 слайд
2- модуль Қандай идея сізді ойландырады? Action Research зерттеу іс әрекеті ойландырды. Алдағы уақытта осы зерттеу іс әрекеті бойынша жұмыс жаса, оқыту мен оқуды қолға алу тәжірибеде қолдану ойландырып отыр. 2. Педагогиканың әдіснамасы нені зерттейді? Педагогика әдіснамасы кең мағынада теория, оның пәні зерттеудің жалпы ғылымилық және арнайы әдістерін біріктіретін және тар мағынада – жаңа ғылыми-педагогикалық ақпарат алу, оны талдау мен түсіндірудің әдістері туралы білімдер жүйесі. 3. Әр мұғалімге педагогика әдіснамасын білу керек пе? Әрине. Бұл өте маңызды. Себебі әр іс әрекетімізді зерттеу керекпіз. 4. Педагогиканың әдіснамалық кеңістігінде сіз өзіңізді қай тұсында елестетесіз? Орта тұсында

14 слайд

2- модуль Қандай идея сізді ойландырады? Action Research зерттеу іс әрекеті ойландырды. Алдағы уақытта осы зерттеу іс әрекеті бойынша жұмыс жаса, оқыту мен оқуды қолға алу тәжірибеде қолдану ойландырып отыр. 2. Педагогиканың әдіснамасы нені зерттейді? Педагогика әдіснамасы кең мағынада теория, оның пәні зерттеудің жалпы ғылымилық және арнайы әдістерін біріктіретін және тар мағынада – жаңа ғылыми-педагогикалық ақпарат алу, оны талдау мен түсіндірудің әдістері туралы білімдер жүйесі. 3. Әр мұғалімге педагогика әдіснамасын білу керек пе? Әрине. Бұл өте маңызды. Себебі әр іс әрекетімізді зерттеу керекпіз. 4. Педагогиканың әдіснамалық кеңістігінде сіз өзіңізді қай тұсында елестетесіз? Орта тұсында

2- модуль 2.1 1.Мен өзгерткім келетін жалғыз нәрсе бул... Мектеп базасына зерттеу іс әрекетімен жұмыс істеу үшін қолдау көрсеті

#15 слайд
2- модуль 2.1 1.Мен өзгерткім келетін жалғыз нәрсе бул... Мектеп базасына зерттеу іс әрекетімен жұмыс істеу үшін қолдау көрсетілсе. 2. Менің тәжірибемді келесі жолдармен жақсартуга болады. Зерттеу іс әрекеті бойынша тағыда білімімді жетілдіріп, зерттеу әрекетін бастау. 3. Мен жұмыс істейтін оқушыларға қажет оқуды жетілдіру. 4. Мен білгім келеді зерттеу іс әрекеттерінің рефлексиялық шешімін. 5. Мен неге екенін білгім келеді оқуту мен оқуды желілдірудегі іс әрекеттер мен әдіс тәсілдерді. 6. Оқытудағы ең маңызды нәрсе бұл нәтиже 7. Оқушылар үшін ең тиімді оқу ортасы тәжірибе 8. Мен қалай үйренуім керек тәжірибеде қолдану арқылы. Шыққан соңғы рефлексиялық есеп бойынша соңғы нәтижеге жету үшін зерттеу

15 слайд

2- модуль 2.1 1.Мен өзгерткім келетін жалғыз нәрсе бул... Мектеп базасына зерттеу іс әрекетімен жұмыс істеу үшін қолдау көрсетілсе. 2. Менің тәжірибемді келесі жолдармен жақсартуга болады. Зерттеу іс әрекеті бойынша тағыда білімімді жетілдіріп, зерттеу әрекетін бастау. 3. Мен жұмыс істейтін оқушыларға қажет оқуды жетілдіру. 4. Мен білгім келеді зерттеу іс әрекеттерінің рефлексиялық шешімін. 5. Мен неге екенін білгім келеді оқуту мен оқуды желілдірудегі іс әрекеттер мен әдіс тәсілдерді. 6. Оқытудағы ең маңызды нәрсе бұл нәтиже 7. Оқушылар үшін ең тиімді оқу ортасы тәжірибе 8. Мен қалай үйренуім керек тәжірибеде қолдану арқылы. Шыққан соңғы рефлексиялық есеп бойынша соңғы нәтижеге жету үшін зерттеу

Тапсырма 2.1. Өзіңізге жас ғалым ретінде SWOT-талдау жасауү Strengths - кушті жақтар, Weaknesses әлсіз жақтар, Opportunities

#16 слайд
Тапсырма 2.1. Өзіңізге жас ғалым ретінде SWOT-талдау жасауү Strengths - кушті жақтар, Weaknesses әлсіз жақтар, Opportunities мумкіндіктер, Threats - қаіп қатерлер. S. Менің күшті жақтарым: Талпынамын, іздегуге тырысамын. Сабырлымын, Барлық адаммен тіл табысуға тырысамын. Басқаларға көмек көрсетуге әзірмін. W. Менің әлсіз жақтарым: Ұялшақпын, тайм менеджментті сақтай алмаймын. Басқалардың көңіліне көп қараймын. O. Қандай мүмкіндіктер бар? Зерттеу іс әрекеті арқылы жұмыс істеуге, дамуға, өсуге мүмкіндіктер көп. T. Қандай қауіптер бар? Зерттеу нысанын, мақсаиын тұрыс таңдамау, жоспарлауда қателесу. Тапрсырма 2.1 Осы артықшылықтарымен қатар Action Researh-тың кем немесе қиын тұстарын атап жазыңыздар

16 слайд

Тапсырма 2.1. Өзіңізге жас ғалым ретінде SWOT-талдау жасауү Strengths - кушті жақтар, Weaknesses әлсіз жақтар, Opportunities мумкіндіктер, Threats - қаіп қатерлер. S. Менің күшті жақтарым: Талпынамын, іздегуге тырысамын. Сабырлымын, Барлық адаммен тіл табысуға тырысамын. Басқаларға көмек көрсетуге әзірмін. W. Менің әлсіз жақтарым: Ұялшақпын, тайм менеджментті сақтай алмаймын. Басқалардың көңіліне көп қараймын. O. Қандай мүмкіндіктер бар? Зерттеу іс әрекеті арқылы жұмыс істеуге, дамуға, өсуге мүмкіндіктер көп. T. Қандай қауіптер бар? Зерттеу нысанын, мақсаиын тұрыс таңдамау, жоспарлауда қателесу. Тапрсырма 2.1 Осы артықшылықтарымен қатар Action Researh-тың кем немесе қиын тұстарын атап жазыңыздар

Тапсырма 2.1. Осы артықшылықтарымен қатар Action Researh-тың кем немесе қиын тұстарын атап жазыңыздар. Артықшылықтары: Зерт

#17 слайд
Тапсырма 2.1. Осы артықшылықтарымен қатар Action Researh-тың кем немесе қиын тұстарын атап жазыңыздар. Артықшылықтары: Зерттеудің икемділігі, зерттеу процесінің барысын өзгерту мүмкіндігі. Жергілікті ерекшеліктерге жоғары сезімталдық, зерттелетін мәселенің бірегейлігі. Көп деңгейлі ақпарат қабатына ашықтық:- "объективті", деректі," фактографиялық" ақпараттан зерттелетін әлеуметтік процестің ағымдағы жағдайына қатысушылардың субъективті (жеке және топтык) бағалауларына дейін,- сондай-ақ адамдардың мінез-құлқы туралы ақпарат ретінде: "олар не айтады жане олар қалай арекет етеді. Тәжірибелерді, процестерді, топтық динамиканы зерттеуге бағытталған, өйткені ол әлеуметтік шындықты процесс ретінде қарастыруды қамтиды. Сондай-ақ, оқиғалардың реттілігін және олардың қатысушыларының әрекеттерін жалпы контекстпен байланысты процесс ретінде зерттеуге мүмкіндік береді.- Шағын ұйымдар мен адамдар командаларын зерттеуден бастап қалалық және аймақтық қауымдастықтарға дейін кең ауқымға ие. Бұл топтық немесе әлеуметтік нормалардың қалай "жұмыс істейтінін" бағалауға мумкіндік береді адамдардың іс-әрекеттерін алдын-ала анықтайды.Зерттеу барысында жедел ақпараттың тағы бір кезі ретінде "кері байланыс" алуға мүмкіндік береді

17 слайд

Тапсырма 2.1. Осы артықшылықтарымен қатар Action Researh-тың кем немесе қиын тұстарын атап жазыңыздар. Артықшылықтары: Зерттеудің икемділігі, зерттеу процесінің барысын өзгерту мүмкіндігі. Жергілікті ерекшеліктерге жоғары сезімталдық, зерттелетін мәселенің бірегейлігі. Көп деңгейлі ақпарат қабатына ашықтық:- "объективті", деректі," фактографиялық" ақпараттан зерттелетін әлеуметтік процестің ағымдағы жағдайына қатысушылардың субъективті (жеке және топтык) бағалауларына дейін,- сондай-ақ адамдардың мінез-құлқы туралы ақпарат ретінде: "олар не айтады жане олар қалай арекет етеді. Тәжірибелерді, процестерді, топтық динамиканы зерттеуге бағытталған, өйткені ол әлеуметтік шындықты процесс ретінде қарастыруды қамтиды. Сондай-ақ, оқиғалардың реттілігін және олардың қатысушыларының әрекеттерін жалпы контекстпен байланысты процесс ретінде зерттеуге мүмкіндік береді.- Шағын ұйымдар мен адамдар командаларын зерттеуден бастап қалалық және аймақтық қауымдастықтарға дейін кең ауқымға ие. Бұл топтық немесе әлеуметтік нормалардың қалай "жұмыс істейтінін" бағалауға мумкіндік береді адамдардың іс-әрекеттерін алдын-ала анықтайды.Зерттеу барысында жедел ақпараттың тағы бір кезі ретінде "кері байланыс" алуға мүмкіндік береді

2- модуль Тапсырма 2.3Төмендегі зерттеу этикасы бойынша сұрақтарды оқып шығып, олардың зерттеудегі маңыздылығы жайлы қысқаша эс

#18 слайд
2- модуль Тапсырма 2.3Төмендегі зерттеу этикасы бойынша сұрақтарды оқып шығып, олардың зерттеудегі маңыздылығы жайлы қысқаша эссе жазып шығыңыз. Эссе «Зерттеу этикасы оның тиімділігінің негізі» 1.Зерттеу этика және оның тиімділігі бойынша алдымен қол жетімділікті үйлестіру қажетпіз Ол үшін зерттеу жүргізуге ресми рұқсатымыз болуы қажет және қатысушылар қатысуға келісуі қажет. 2 Этика мәселесі бойынша зерттеу барысында алған ақпараттарға сілтеме беріп отыруымыз қажет немесе пайдаланылған әдебиеттерді тізімде міндетті түрде көрсетуіміз қажет. Сонымен қатар BERA ұсыныстарын оқып біліп алу маңызды. 3. Қатысушыларға зерттеу нәтижелері қандай болатынын және зерттеу барысындағы жоспармен таныстырып, со...

18 слайд

2- модуль Тапсырма 2.3Төмендегі зерттеу этикасы бойынша сұрақтарды оқып шығып, олардың зерттеудегі маңыздылығы жайлы қысқаша эссе жазып шығыңыз. Эссе «Зерттеу этикасы оның тиімділігінің негізі» 1.Зерттеу этика және оның тиімділігі бойынша алдымен қол жетімділікті үйлестіру қажетпіз Ол үшін зерттеу жүргізуге ресми рұқсатымыз болуы қажет және қатысушылар қатысуға келісуі қажет. 2 Этика мәселесі бойынша зерттеу барысында алған ақпараттарға сілтеме беріп отыруымыз қажет немесе пайдаланылған әдебиеттерді тізімде міндетті түрде көрсетуіміз қажет. Сонымен қатар BERA ұсыныстарын оқып біліп алу маңызды. 3. Қатысушыларға зерттеу нәтижелері қандай болатынын және зерттеу барысындағы жоспармен таныстырып, со...

Файл форматы:
pptx
11.12.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі