Материалдар / Адал кәсіпкер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адал кәсіпкер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы кәсіпкерлер мен жетістігі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адал кәсіпкерлер қызметі . Кудабаева Алия

1 слайд
Адал кәсіпкерлер қызметі . Кудабаева Алия

1 слайд

Адал кәсіпкерлер қызметі . Кудабаева Алия

Бизнес құрған адамдарды « кәсіпкер » деп атайды, яғни «дамуға құлшынысы бар, кәсіпте біршама тәуекелге баратынына қарамастан,

2 слайд
Бизнес  құрған адамдарды « кәсіпкер » деп атайды, яғни «дамуға құлшынысы бар, кәсіпте біршама тәуекелге баратынына қарамастан, оны ұйымдастырып, басқару арқылы пайда табу» үшін жұмыс істейтін адам. Кәсіпкерліктің анықтамасы бизнесті ашу мен жүргізуге негізделгенімен, бизнес ашудағы тәуекелдің молдығынан жаңа ашылған кәсіпкерліктердің жабылуына тура келеді. Оған мыналар да себеп болуы мүмкін: қаржының жетіспеуі, сәтсіз бизнес шешімдер, экономикалық дағдарыс немесе осы аталып кеткендердің барлығы немесе нарықтағы сұраныстың болмауы. 2000 жылдары «кәсіпкерлік» ұғымы ұлғайып, кейбір тұлғалар мен топтардың қалай және неге жетістікке жететіні туралы, кәсіпкерлер мүмкіндіктерді қалай пайдалана білетіні туралы түсінік беруге ұмтылды.  Соңғы өзгертулер бизнес процесінің табиғатының белгісіздігіне, мүмкіндіктердің барына қарамастан, олар пайда әкелмейінше байқаусызда қалатынына негізділген.

2 слайд

Бизнес  құрған адамдарды « кәсіпкер » деп атайды, яғни «дамуға құлшынысы бар, кәсіпте біршама тәуекелге баратынына қарамастан, оны ұйымдастырып, басқару арқылы пайда табу» үшін жұмыс істейтін адам. Кәсіпкерліктің анықтамасы бизнесті ашу мен жүргізуге негізделгенімен, бизнес ашудағы тәуекелдің молдығынан жаңа ашылған кәсіпкерліктердің жабылуына тура келеді. Оған мыналар да себеп болуы мүмкін: қаржының жетіспеуі, сәтсіз бизнес шешімдер, экономикалық дағдарыс немесе осы аталып кеткендердің барлығы немесе нарықтағы сұраныстың болмауы. 2000 жылдары «кәсіпкерлік» ұғымы ұлғайып, кейбір тұлғалар мен топтардың қалай және неге жетістікке жететіні туралы, кәсіпкерлер мүмкіндіктерді қалай пайдалана білетіні туралы түсінік беруге ұмтылды.  Соңғы өзгертулер бизнес процесінің табиғатының белгісіздігіне, мүмкіндіктердің барына қарамастан, олар пайда әкелмейінше байқаусызда қалатынына негізділген.

Айта кететін болсақ Қазақстанда да кәсіпкерлер өте көп . Барлығы болмасада адалдары жетерлік.Мысалы Жәнібек Сәрсенбаев. Ол таб

3 слайд
Айта кететін болсақ Қазақстанда да кәсіпкерлер өте көп . Барлығы болмасада адалдары жетерлік.Мысалы Жәнібек Сәрсенбаев. Ол табысты бизнес көзінің кілті - жұмысқа деген адалдық пен тұтынушыға деген сенім деп біледі. Ол алғашында кәсіпті Пиццерия ашудан бастағысы келген. Бірақ ата анасы қарсы болдым оны тастап кеткен. Кейннен белдік жасауға қызығушылығы артқан. Қызққаны соншалық керекті жабдықтарды қалай өолдан жасайтынын түсінде көріп жүрген. Ең бірінші өзіне белдік жасап ,оны желіге салған. Оның жасаған белдіктері адамдарға унай бастаған. Оның айтуы бойынша алғашқы клиенті өзнің көршісі болыпты: Менің алғашқы клиентім 6000 теңгеге екі белдік алған  көршім болды. Жақында оны көрдім, екі жыл өтсе де, ол әлі белдіктерді тағып жүр. Одан кейін достарым мен туыстарым тапсырыс бере бастады. Осылайша адамдар мені танып, маған жүгіне бастады. Осылайша бизнес саласында жолым басталды.

3 слайд

Айта кететін болсақ Қазақстанда да кәсіпкерлер өте көп . Барлығы болмасада адалдары жетерлік.Мысалы Жәнібек Сәрсенбаев. Ол табысты бизнес көзінің кілті - жұмысқа деген адалдық пен тұтынушыға деген сенім деп біледі. Ол алғашында кәсіпті Пиццерия ашудан бастағысы келген. Бірақ ата анасы қарсы болдым оны тастап кеткен. Кейннен белдік жасауға қызығушылығы артқан. Қызққаны соншалық керекті жабдықтарды қалай өолдан жасайтынын түсінде көріп жүрген. Ең бірінші өзіне белдік жасап ,оны желіге салған. Оның жасаған белдіктері адамдарға унай бастаған. Оның айтуы бойынша алғашқы клиенті өзнің көршісі болыпты: Менің алғашқы клиентім 6000 теңгеге екі белдік алған  көршім болды. Жақында оны көрдім, екі жыл өтсе де, ол әлі белдіктерді тағып жүр. Одан кейін достарым мен туыстарым тапсырыс бере бастады. Осылайша адамдар мені танып, маған жүгіне бастады. Осылайша бизнес саласында жолым басталды.

4 слайд

4 слайд

Кез келген кәсіпкердің директоры – клиент Менің ойымша, жетістікке жету формуласы – клиенттің көңілінен шыға білу. Себ

5 слайд
Кез келген кәсіпкердің директоры – клиент Менің ойымша, жетістікке жету формуласы – клиенттің көңілінен шыға білу. Себебі кәсіпкердің директоры – клиент. Иә, олар – директор, біздің басшымыз. Өйткені, тұтынушы болмаса, бизнесіміздің бес тиын пайдасы болмас еді. Сол үшін бірінші кезекте тұтынушылардың сенімін ақтап, көңілінен шығу керек. Яғни, біз дүкенге келген әрбір адамның ойынан шығып, көңілінде дүкен жайлы жақсы пікір қалыптастыру үшін жұмыс істейміз. Клиент дүкенге кіргеннен бастап, жылы шырай танытып, сәлемдесіп, тауарлар жайлы ақпарат берумен бастаймыз. Егер сіздің қызмет көрсетуіңіз халықтың көңілінен шықса, олар сізге үнемі келіп отырады. Және бір қызығы, дүкенге зат алуға емес, жәй ғана кіре салған қонақтың өзімен дұрыстап сөйлесе білсеңіз, оған да кез келген тауарды сатуға болады. Сол үшін әрбір тұтынушы біз үшін маңызды.

5 слайд

Кез келген кәсіпкердің директоры – клиент Менің ойымша, жетістікке жету формуласы – клиенттің көңілінен шыға білу. Себебі кәсіпкердің директоры – клиент. Иә, олар – директор, біздің басшымыз. Өйткені, тұтынушы болмаса, бизнесіміздің бес тиын пайдасы болмас еді. Сол үшін бірінші кезекте тұтынушылардың сенімін ақтап, көңілінен шығу керек. Яғни, біз дүкенге келген әрбір адамның ойынан шығып, көңілінде дүкен жайлы жақсы пікір қалыптастыру үшін жұмыс істейміз. Клиент дүкенге кіргеннен бастап, жылы шырай танытып, сәлемдесіп, тауарлар жайлы ақпарат берумен бастаймыз. Егер сіздің қызмет көрсетуіңіз халықтың көңілінен шықса, олар сізге үнемі келіп отырады. Және бір қызығы, дүкенге зат алуға емес, жәй ғана кіре салған қонақтың өзімен дұрыстап сөйлесе білсеңіз, оған да кез келген тауарды сатуға болады. Сол үшін әрбір тұтынушы біз үшін маңызды.

Назарыңызға рахмет!

6 слайд
Назарыңызға рахмет!

6 слайд

Назарыңызға рахмет!