Материалдар / "Адам және табиғат" факультативті курс бағдарламасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адам және табиғат" факультативті курс бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегі тиіп қалар . Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды, топтық жұмыс жасайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. Қосымша үлестірме материалмен өз бетінше жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды өз бетінше орындауға әрекет жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2019
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрметті Жас Ұстаз! Сіздің алғашқы Ұстаздық қадамыңызға нұр жаусын! Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық- білім мен тәрбие.

1 слайд
Құрметті Жас Ұстаз! Сіздің алғашқы Ұстаздық қадамыңызға нұр жаусын! Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық- білім мен тәрбие. Ал сол құндылық мұғалімнің уысында. Сондықтан да осы Ұлы мамандықтың иесі болған сіздер бақыттысыздар! Биік мақсаттарыңыздың шыңына шығыңыздар! Ізгі ниетпен мектеп ұжымы .

1 слайд

Құрметті Жас Ұстаз! Сіздің алғашқы Ұстаздық қадамыңызға нұр жаусын! Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық- білім мен тәрбие. Ал сол құндылық мұғалімнің уысында. Сондықтан да осы Ұлы мамандықтың иесі болған сіздер бақыттысыздар! Биік мақсаттарыңыздың шыңына шығыңыздар! Ізгі ниетпен мектеп ұжымы .

Мақсаты: Жас мамандарды сынып жетекшінің міндеті мен атқаратын қызметінің ережелерімен таныстыру, педагогикалық шеберлігін ар

2 слайд
Мақсаты: Жас мамандарды сынып жетекшінің міндеті мен атқаратын қызметінің ережелерімен таныстыру, педагогикалық шеберлігін арттыру, әдістемелік көмек беру. Сыныпта оқушылармен тәрбие жұмысын жүргізу барысында өзіндік шығармашылық жұмыс жүргізуге көмек көрсету. Міндеті: • Сынып жетекшісінің басты міндеттерімен атқаратын қызметінің мазмұнымен таныстыру. • Сынып жетекшісінің оқушылардың жас ерекшелігіне қарай тәрбие жұмысын деңгейлеп жоспарлауға бағыттау. • Сынып жетекшілерді шығармашылықпен жұмыс істеуге бағыттау,

2 слайд

Мақсаты: Жас мамандарды сынып жетекшінің міндеті мен атқаратын қызметінің ережелерімен таныстыру, педагогикалық шеберлігін арттыру, әдістемелік көмек беру. Сыныпта оқушылармен тәрбие жұмысын жүргізу барысында өзіндік шығармашылық жұмыс жүргізуге көмек көрсету. Міндеті: • Сынып жетекшісінің басты міндеттерімен атқаратын қызметінің мазмұнымен таныстыру. • Сынып жетекшісінің оқушылардың жас ерекшелігіне қарай тәрбие жұмысын деңгейлеп жоспарлауға бағыттау. • Сынып жетекшілерді шығармашылықпен жұмыс істеуге бағыттау,

Түрі: Психологиялық тренинг “Ынтымақ” Мақсаты: Ұжымдық жақсы қарым-қатынас орнату 1. Үй 2. Адам

3 слайд
Түрі: Психологиялық тренинг “Ынтымақ” Мақсаты: Ұжымдық жақсы қарым-қатынас орнату 1. Үй 2. Адам 3. Толқын

3 слайд

Түрі: Психологиялық тренинг “Ынтымақ” Мақсаты: Ұжымдық жақсы қарым-қатынас орнату 1. Үй 2. Адам 3. Толқын

2.1.«Менің сүйікті ұстазым!» «Менің сынып жетекшім!» Әр топ мүшелері алдарындағы қағаздарға өздеріні

4 слайд
2.1.«Менің сүйікті ұстазым!» «Менің сынып жетекшім!» Әр топ мүшелері алдарындағы қағаздарға өздерінің сүйікті ұстаздары мен сынып жеткшілерінің бойынан көрген барлық қасиеттерді жазады. Оны жинақтап, моделін жасап,ол проектілерін қоғайды. Осыдан сынып жетекшінің басты қызметін шығарамыз.

4 слайд

2.1.«Менің сүйікті ұстазым!» «Менің сынып жетекшім!» Әр топ мүшелері алдарындағы қағаздарға өздерінің сүйікті ұстаздары мен сынып жеткшілерінің бойынан көрген барлық қасиеттерді жазады. Оны жинақтап, моделін жасап,ол проектілерін қоғайды. Осыдан сынып жетекшінің басты қызметін шығарамыз.

2.2. «Сынып жетекші және оның қызметінің мазмұны.» Сынып жетекші – ол кім? Сынып жетекшісі қызметі мектепке 1934 жы

5 слайд
2.2. «Сынып жетекші және оның қызметінің мазмұны.» Сынып жетекші – ол кім? Сынып жетекшісі қызметі мектепке 1934 жылы енгізілген. Белгілі бір сыныптағы тәрбие жұмысы үшін ерекше жауапкершілік жүктелетін мұғалім сынып жетекшісі болып тағайындалады. Сынып жетекшісі – сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп, келістіріп өткізетін педагог. Бастауыш сыныптарда сынып жетекшілік қызметті сынып мұғалімі атқарады. Бүгінгі күні сынып жетекшісі – кәсіпкер-педагог, ол өсіп келе жатқан бала үшін: • жалпы азаматтық мәдениетті меңгеруде оқушы мен қоғамның арасындағы рухани жалғастырушы; • сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында олардың өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының қалыптасуын ұйымдастырушы; • оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен олардың дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесінде қажетті өзгерістер енгізуші; мектеп психологімен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы; • оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде қоғам өмірінің әлеуметтік – экономикалық саяси ерекшеліктерін түсінуде- көмекші, кеңесші; • сыныпта қолайлы, жайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сыныптағы ерекшеліктерді ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы; • оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын барлық тәрбиелік күштерді біріктіруші, үйлестіруші.

5 слайд

2.2. «Сынып жетекші және оның қызметінің мазмұны.» Сынып жетекші – ол кім? Сынып жетекшісі қызметі мектепке 1934 жылы енгізілген. Белгілі бір сыныптағы тәрбие жұмысы үшін ерекше жауапкершілік жүктелетін мұғалім сынып жетекшісі болып тағайындалады. Сынып жетекшісі – сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп, келістіріп өткізетін педагог. Бастауыш сыныптарда сынып жетекшілік қызметті сынып мұғалімі атқарады. Бүгінгі күні сынып жетекшісі – кәсіпкер-педагог, ол өсіп келе жатқан бала үшін: • жалпы азаматтық мәдениетті меңгеруде оқушы мен қоғамның арасындағы рухани жалғастырушы; • сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында олардың өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының қалыптасуын ұйымдастырушы; • оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен олардың дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесінде қажетті өзгерістер енгізуші; мектеп психологімен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы; • оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде қоғам өмірінің әлеуметтік – экономикалық саяси ерекшеліктерін түсінуде- көмекші, кеңесші; • сыныпта қолайлы, жайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сыныптағы ерекшеліктерді ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы; • оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын барлық тәрбиелік күштерді біріктіруші, үйлестіруші.

Сынып жетекшісінің негізгі мақсаты қоғамның талаптарымен тікелей байланысты: Ол- әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақта

6 слайд
Сынып жетекшісінің негізгі мақсаты қоғамның талаптарымен тікелей байланысты: Ол- әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақтау, оның потенциалды қабілеттерін ашу, интеллектісін дұрыс дамытып, жетілдіруіне жағдай жасау.

6 слайд

Сынып жетекшісінің негізгі мақсаты қоғамның талаптарымен тікелей байланысты: Ол- әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақтау, оның потенциалды қабілеттерін ашу, интеллектісін дұрыс дамытып, жетілдіруіне жағдай жасау.

Сынып жетекшісінің құқықтары: Сынып жетекшісі-әкімшілік адамы. Оның құқықтары:  баланың психикалық және жалпы денсаулығы тура

7 слайд
Сынып жетекшісінің құқықтары: Сынып жетекшісі-әкімшілік адамы. Оның құқықтары:  баланың психикалық және жалпы денсаулығы туралы ақпарат алу;  әрбір оқушының үлгеріміне бақылау жасау;  берілген сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің / сондай-ақ психологтардың, әлеуметтік педагогтардың/ жұмысын үйлестіру және бір жаққа бағыттау;  «кіші педагогикалық кеңестер», педагогикалық консилиумдар, тақырыптық және т.б іс-шаралар өткізу арқылы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру;  сынып ұжымымен кеңесе отырып әкімшіліктің, мектеп кеңесінің қарауына ұсыныстар ұсыну;  ата-аналармен байланыс жасау, әкімшіліктің келісімімен оқыту мен тәрбиелеуге қатысты мәселелерді шеше отырып, кәмелеттік жасқа жетпегендер істері бойынша арнайы мектептің өзара әрекеттестігі кеңесіне бару;  мектептің педагогикалық ұжымынан көмек алу;  балалармен жұмыс істеудің жеке ретін анықтау;  сынып жетекшісінің дидактикалық /егер ол пән мұғалімі болса, өз пәні бойынша авторлық бадарлама жасауға/ және тәрбие беру бағытындағы мәселелер бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды алып жүруге құқы бар.

7 слайд

Сынып жетекшісінің құқықтары: Сынып жетекшісі-әкімшілік адамы. Оның құқықтары:  баланың психикалық және жалпы денсаулығы туралы ақпарат алу;  әрбір оқушының үлгеріміне бақылау жасау;  берілген сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің / сондай-ақ психологтардың, әлеуметтік педагогтардың/ жұмысын үйлестіру және бір жаққа бағыттау;  «кіші педагогикалық кеңестер», педагогикалық консилиумдар, тақырыптық және т.б іс-шаралар өткізу арқылы оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру;  сынып ұжымымен кеңесе отырып әкімшіліктің, мектеп кеңесінің қарауына ұсыныстар ұсыну;  ата-аналармен байланыс жасау, әкімшіліктің келісімімен оқыту мен тәрбиелеуге қатысты мәселелерді шеше отырып, кәмелеттік жасқа жетпегендер істері бойынша арнайы мектептің өзара әрекеттестігі кеңесіне бару;  мектептің педагогикалық ұжымынан көмек алу;  балалармен жұмыс істеудің жеке ретін анықтау;  сынып жетекшісінің дидактикалық /егер ол пән мұғалімі болса, өз пәні бойынша авторлық бадарлама жасауға/ және тәрбие беру бағытындағы мәселелер бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды алып жүруге құқы бар.

Сынып жетекшінің міндеттері: Сынып жетекшінің міндеттерін айқындағанда, мына идеялар негізге алынады : 1. Оқушы өз дамуының су

8 слайд
Сынып жетекшінің міндеттері: Сынып жетекшінің міндеттерін айқындағанда, мына идеялар негізге алынады : 1. Оқушы өз дамуының субъектісі. Ол өзін-өзі тәрбиелейді. 2. Ең «қиын» деген оқушы өзі де жақсы болып, түзеліп кетеді, бірақ оған айналасындағы адамдардың сенімі, сыйластығы сүйіспеншілігі, көмегі қажет. 3. Оқушыны тәрбиелейтін- тәрбие сағатын ақыл айту, оқушының қателіктерін бетіне басу емес, мұғалім мен оқушы бірігіп атқаратын әрекет, ынтымақтастық қатынастар, бір- біріне деген жылы сезімдер. 4. Тәрбиеші - өз шәкіртінің көмекшісі, қорғаушысы.

8 слайд

Сынып жетекшінің міндеттері: Сынып жетекшінің міндеттерін айқындағанда, мына идеялар негізге алынады : 1. Оқушы өз дамуының субъектісі. Ол өзін-өзі тәрбиелейді. 2. Ең «қиын» деген оқушы өзі де жақсы болып, түзеліп кетеді, бірақ оған айналасындағы адамдардың сенімі, сыйластығы сүйіспеншілігі, көмегі қажет. 3. Оқушыны тәрбиелейтін- тәрбие сағатын ақыл айту, оқушының қателіктерін бетіне басу емес, мұғалім мен оқушы бірігіп атқаратын әрекет, ынтымақтастық қатынастар, бір- біріне деген жылы сезімдер. 4. Тәрбиеші - өз шәкіртінің көмекшісі, қорғаушысы.

Жеке тұлғаны қалыптастырудағы тәрбие бағыттарының мақсаты:  Тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының концепциясы.  Сынып ж

9 слайд
Жеке тұлғаны қалыптастырудағы тәрбие бағыттарының мақсаты:  Тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының концепциясы.  Сынып жетекшісі және оның қызмет мазмұны.  Сынып жетекшінің міндеттері.  Сынып жетекші жұмысының апталық циклограммасы  Сынып ұжымын зерттеу бағдарламасы.  Оқушылардың отбасылық-әлеуметтік жағдайын зерттеу кестесі  Сабақтан тыс тәрбиелік іс-шараның сараптамасының спецификалық графигінің гистограммасы.  Ұстаздар мен сынып жетекшінің қызметіне көзқарас түсініктемесі.

9 слайд

Жеке тұлғаны қалыптастырудағы тәрбие бағыттарының мақсаты:  Тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының концепциясы.  Сынып жетекшісі және оның қызмет мазмұны.  Сынып жетекшінің міндеттері.  Сынып жетекші жұмысының апталық циклограммасы  Сынып ұжымын зерттеу бағдарламасы.  Оқушылардың отбасылық-әлеуметтік жағдайын зерттеу кестесі  Сабақтан тыс тәрбиелік іс-шараның сараптамасының спецификалық графигінің гистограммасы.  Ұстаздар мен сынып жетекшінің қызметіне көзқарас түсініктемесі.

Ой тастау Ұстаз бен баланың суреті ұсынылады да, оған топтың әр мүшесі өздерінің пікірлерін ұсынуы тапсырылдады. Ой толғау

10 слайд
Ой тастау Ұстаз бен баланың суреті ұсынылады да, оған топтың әр мүшесі өздерінің пікірлерін ұсынуы тапсырылдады. Ой толғау Әр топтың мүшелері ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынастың қандай болатыны жайлы өз пікірлерін топ ішінде ортаға салып жинақтайды, сызба түрінде көрсетіп, оны топ жетекшісі қорғап шығады.3.ОЙ ТАСТАУ «Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынас»

10 слайд

Ой тастау Ұстаз бен баланың суреті ұсынылады да, оған топтың әр мүшесі өздерінің пікірлерін ұсынуы тапсырылдады. Ой толғау Әр топтың мүшелері ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынастың қандай болатыны жайлы өз пікірлерін топ ішінде ортаға салып жинақтайды, сызба түрінде көрсетіп, оны топ жетекшісі қорғап шығады.3.ОЙ ТАСТАУ «Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынас»

4. «Менің бойымдағы сіздер білмейті қасиет . . . . . .» атты ойын. (Әр топтан мұғалімдер ортаға шығып өздерінің таң қалдыраты

11 слайд
4. «Менің бойымдағы сіздер білмейті қасиет . . . . . .» атты ойын. (Әр топтан мұғалімдер ортаға шығып өздерінің таң қалдыратын қасиеттерін ортаға салдады. Осылайша жаңадан келген жас мамандардың қабілеттерімен,өнерлерін тануға болады.)

11 слайд

4. «Менің бойымдағы сіздер білмейті қасиет . . . . . .» атты ойын. (Әр топтан мұғалімдер ортаға шығып өздерінің таң қалдыратын қасиеттерін ортаға салдады. Осылайша жаңадан келген жас мамандардың қабілеттерімен,өнерлерін тануға болады.)

5.«Жағдаяттан жол таба біл!» (сынып жетекшілерге оқушы мен сынып жетекші арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны

12 слайд
5.«Жағдаяттан жол таба біл!» (сынып жетекшілерге оқушы мен сынып жетекші арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны ойнап, шығу жолдарын көрсету қажет) 1 жағдаят: «Аманжол үнемі сабаққа ұқыпсыз келеді, шашы өскен, киімі үтіктелмеген, бірақ осы түріне қарамастан үнемі сабаққа дайындалып келуге тырысады. Оқушылар арасында ешқандай достары да жоқ, ешкіммен араласпай өз бетімен жүреді.» Сіздің іс-әрекетіңіз, қандай жұмыс түрлерін жүргізер едіңіз?

12 слайд

5.«Жағдаяттан жол таба біл!» (сынып жетекшілерге оқушы мен сынып жетекші арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны ойнап, шығу жолдарын көрсету қажет) 1 жағдаят: «Аманжол үнемі сабаққа ұқыпсыз келеді, шашы өскен, киімі үтіктелмеген, бірақ осы түріне қарамастан үнемі сабаққа дайындалып келуге тырысады. Оқушылар арасында ешқандай достары да жоқ, ешкіммен араласпай өз бетімен жүреді.» Сіздің іс-әрекетіңіз, қандай жұмыс түрлерін жүргізер едіңіз?

2 жағдаят: «Сіздің сыныбыңыздағы оқушының отбасылық жағдайына байланысты ата-аналарымен қарам- қатынасы өте төмен. Бәл

13 слайд
2 жағдаят: «Сіздің сыныбыңыздағы оқушының отбасылық жағдайына байланысты ата-аналарымен қарам- қатынасы өте төмен. Бәлкім сол себептен сіздің оқушыңыз үнемі үйіне бармай мектепте жүреді немесе көшеде қаңғыбастыққа салынады. Араласып жүретін ортасындағы оқушылар да лайықты емес. Ата-анасының тарапынан қажет етпейтіндей қатынас байқалады.» Сіздің іс-әрекетіңіз ?

13 слайд

2 жағдаят: «Сіздің сыныбыңыздағы оқушының отбасылық жағдайына байланысты ата-аналарымен қарам- қатынасы өте төмен. Бәлкім сол себептен сіздің оқушыңыз үнемі үйіне бармай мектепте жүреді немесе көшеде қаңғыбастыққа салынады. Араласып жүретін ортасындағы оқушылар да лайықты емес. Ата-анасының тарапынан қажет етпейтіндей қатынас байқалады.» Сіздің іс-әрекетіңіз ?

4 жағдаят: Сіздің сыныбыңыздағы Айнұр белгісіз жағдайда өзіне-өзі кол көтеріп, « суицидке » бейімділік көрсетті. Сіз о

14 слайд
4 жағдаят: Сіздің сыныбыңыздағы Айнұр белгісіз жағдайда өзіне-өзі кол көтеріп, « суицидке » бейімділік көрсетті. Сіз осы оқушымен қалай жұмыс жүргізесіз, және сіздің осыдан кейінгі атқаратын жұмыстарыңыз қандай болмақ?

14 слайд

4 жағдаят: Сіздің сыныбыңыздағы Айнұр белгісіз жағдайда өзіне-өзі кол көтеріп, « суицидке » бейімділік көрсетті. Сіз осы оқушымен қалай жұмыс жүргізесіз, және сіздің осыдан кейінгі атқаратын жұмыстарыңыз қандай болмақ?

Психологиялық тренинг: «ҚАСИЕТ» Мақсаты: Өз бойындағы қасиеттерді байқай отырып өзімізді -өзіміз тәрбиелеу.

15 слайд
Психологиялық тренинг: «ҚАСИЕТ» Мақсаты: Өз бойындағы қасиеттерді байқай отырып өзімізді -өзіміз тәрбиелеу.

15 слайд

Психологиялық тренинг: «ҚАСИЕТ» Мақсаты: Өз бойындағы қасиеттерді байқай отырып өзімізді -өзіміз тәрбиелеу.

«Мен сынып жетекшімін» - топпен жұмыс жүргізу «Мақсат қоя білу-шығармашылықты жүзеге асырудың ең басты міндеті.Мақсатты анықтау

16 слайд
«Мен сынып жетекшімін» - топпен жұмыс жүргізу «Мақсат қоя білу-шығармашылықты жүзеге асырудың ең басты міндеті.Мақсатты анықтау мұғалімнің алдына педагогиканың көкжиегін алып келеді» К.С.Станиславский 1. «Заңды білу-заман талабы» 2. «Үш кемеңгер дүлділім, сақтаған ел бірлігін» «Қазақсан: Туымен тұғырлы, Әнұранымен айбатты, Елтаңбасымен еңселі!» 1. «Жол тәртібін жадыңда ұста!» 2. «Денсаулық- зор байлық!» 3. «Әлем –оқушы көзімен» 4. «СПИД-ғасыр індеті» 5. «Астана-есірткісіз қала!»

16 слайд

«Мен сынып жетекшімін» - топпен жұмыс жүргізу «Мақсат қоя білу-шығармашылықты жүзеге асырудың ең басты міндеті.Мақсатты анықтау мұғалімнің алдына педагогиканың көкжиегін алып келеді» К.С.Станиславский 1. «Заңды білу-заман талабы» 2. «Үш кемеңгер дүлділім, сақтаған ел бірлігін» «Қазақсан: Туымен тұғырлы, Әнұранымен айбатты, Елтаңбасымен еңселі!» 1. «Жол тәртібін жадыңда ұста!» 2. «Денсаулық- зор байлық!» 3. «Әлем –оқушы көзімен» 4. «СПИД-ғасыр індеті» 5. «Астана-есірткісіз қала!»

ХХІ -ғасыр мұғалімі “Ұстаз”- ол кім? Ол-Ұлағат. Ол-Ұлылық! Қиянатқа жол бермес Әділдіктің, жамандыққа жол бермес Адалдықтың,

17 слайд
ХХІ -ғасыр мұғалімі “Ұстаз”- ол кім? Ол-Ұлағат. Ол-Ұлылық! Қиянатқа жол бермес Әділдіктің, жамандыққа жол бермес Адалдықтың, қараулыққа жол бермес Шапағаттылықтың, қатыгездікке жол бермес Парасаттылықтың асқан үлгісін танытып, үлкен абыроймен еңбек ететін асыл жан.

17 слайд

ХХІ -ғасыр мұғалімі “Ұстаз”- ол кім? Ол-Ұлағат. Ол-Ұлылық! Қиянатқа жол бермес Әділдіктің, жамандыққа жол бермес Адалдықтың, қараулыққа жол бермес Шапағаттылықтың, қатыгездікке жол бермес Парасаттылықтың асқан үлгісін танытып, үлкен абыроймен еңбек ететін асыл жан.

Бала жайлы маржан ойлар.  Бала табиғаттың ғажайып құбылысы.  Ол-тұлға, өзінше бір әлем. Оны сол үшін де сыйлауға болады.

18 слайд
Бала жайлы маржан ойлар.  Бала табиғаттың ғажайып құбылысы.  Ол-тұлға, өзінше бір әлем. Оны сол үшін де сыйлауға болады.  Балаға бір жыл бойы қаталдық көрсеткеннен, бір сағаттық мейірімділік көрсетсең, баланы осы соңғысы тез түзетеді.  Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімде жатыр.

18 слайд

Бала жайлы маржан ойлар.  Бала табиғаттың ғажайып құбылысы.  Ол-тұлға, өзінше бір әлем. Оны сол үшін де сыйлауға болады.  Балаға бір жыл бойы қаталдық көрсеткеннен, бір сағаттық мейірімділік көрсетсең, баланы осы соңғысы тез түзетеді.  Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімде жатыр.

19 слайд

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!