Адам өмірін қорғау.Тілдік жүйе және норма..




1 слайд
1 слайд

2 слайд
Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау-
басты міндет..Тілдік жүйе және норма.
Сабақтың мақсаты:
10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге
автор мен оқырманның қарым-қатынасын
ескере отырып,сұрақтар құрастыру және
бағалау;
10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтай
2 слайд
Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау- басты міндет..Тілдік жүйе және норма. Сабақтың мақсаты: 10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай

3 слайд
Адам өмірін қорғаудағы
құндылықтар «бәйтерегі»
3 слайд
Адам өмірін қорғаудағы құндылықтар «бәйтерегі»

4 слайд
1-тапсырма:ой-талқы .
1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы
қалай әсер етеді?
2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті»
деген ұстаныммен келісесіңдер ме?
Дескриптор:
Халық денсаулығына әсер ететін елдің
экономикалық жағдайын анықтай алады.
Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға
жауап береді,салыстырады.
Өз ойларын еркін айта біледі.
4 слайд
1-тапсырма:ой-талқы . 1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы қалай әсер етеді? 2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті» деген ұстаныммен келісесіңдер ме? Дескриптор: Халық денсаулығына әсер ететін елдің экономикалық жағдайын анықтай алады. Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға жауап береді,салыстырады. Өз ойларын еркін айта біледі.

5 слайд
Бағалау критерийі
ақпараттардың негізгі ойын
анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді.
лексикалық құрылымдарды тиімді
қолданады
көтерілген мәселе бойынша өз
ойын дәлелдеп жазады;
сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтайды.
5 слайд
Бағалау критерийі ақпараттардың негізгі ойын анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді. лексикалық құрылымдарды тиімді қолданады көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.

6 слайд
*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс.
*Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен
рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау.
*Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру.
*Дескриптор:
*Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
*Түртіп алуға дағдыланады.
*Талдау жұмыстарын жасайды.
*Бағалау критерийі:
*Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата
алады.
*Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра
алады.
6 слайд
*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс. *Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау. *Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру. *Дескриптор: *Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. *Түртіп алуға дағдыланады. *Талдау жұмыстарын жасайды. *Бағалау критерийі: *Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата алады. *Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра алады.

7 слайд
7 слайд

8 слайд
Жазылым тапсырмасы
1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай
отырып, «Өмір,қымбатсың
маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз)
жазыңыз.
8 слайд
Жазылым тапсырмасы 1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай отырып, «Өмір,қымбатсың маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз) жазыңыз.

9 слайд
Дескриптор:
эссе құрылымын сақтайды
ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді
орынды қолданады
өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді
сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды
сақтайды
9 слайд
Дескриптор: эссе құрылымын сақтайды ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді орынды қолданады өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды

10 слайд
Кері байланыс. «Пікірлер салоны»
10 слайд
Кері байланыс. «Пікірлер салоны»