Материалдар / Адам өмірін қорғау.Тілдік жүйе және норма..

Адам өмірін қорғау.Тілдік жүйе және норма..

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,сұрақтар құрастыру және бағалау;
Авторы:
03 Желтоқсан 2024
117
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау- басты міндет..Тілдік жүйе және норма. Сабақтың мақсаты: 10.1.4.1.мәтінде көтерілге

2 слайд
Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау- басты міндет..Тілдік жүйе және норма. Сабақтың мақсаты: 10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай

2 слайд

Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау- басты міндет..Тілдік жүйе және норма. Сабақтың мақсаты: 10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай

Адам өмірін қорғаудағы құндылықтар «бәйтерегі»

3 слайд
Адам өмірін қорғаудағы құндылықтар «бәйтерегі»

3 слайд

Адам өмірін қорғаудағы құндылықтар «бәйтерегі»

1-тапсырма:ой-талқы . 1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы қалай әсер етеді? 2.»Мемлекет адам өмірін кез

4 слайд
1-тапсырма:ой-талқы . 1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы қалай әсер етеді? 2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті» деген ұстаныммен келісесіңдер ме? Дескриптор: Халық денсаулығына әсер ететін елдің экономикалық жағдайын анықтай алады. Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға жауап береді,салыстырады. Өз ойларын еркін айта біледі.

4 слайд

1-тапсырма:ой-талқы . 1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы қалай әсер етеді? 2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті» деген ұстаныммен келісесіңдер ме? Дескриптор: Халық денсаулығына әсер ететін елдің экономикалық жағдайын анықтай алады. Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға жауап береді,салыстырады. Өз ойларын еркін айта біледі.

Бағалау критерийі ақпараттардың негізгі ойын анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді.  лексикалық құрылымдарды тиімді қолдан

5 слайд
Бағалау критерийі ақпараттардың негізгі ойын анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді.  лексикалық құрылымдарды тиімді қолданады  көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады;  сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.

5 слайд

Бағалау критерийі ақпараттардың негізгі ойын анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді.  лексикалық құрылымдарды тиімді қолданады  көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады;  сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.

*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс. *Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау.

6 слайд
*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс. *Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау. *Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру. *Дескриптор: *Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. *Түртіп алуға дағдыланады. *Талдау жұмыстарын жасайды. *Бағалау критерийі: *Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата алады. *Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра алады.

6 слайд

*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс. *Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау. *Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру. *Дескриптор: *Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. *Түртіп алуға дағдыланады. *Талдау жұмыстарын жасайды. *Бағалау критерийі: *Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата алады. *Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра алады.

7 слайд

7 слайд

Жазылым тапсырмасы 1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай отырып, «Өмір,қымбатсың маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз) жазы

8 слайд
Жазылым тапсырмасы 1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай отырып, «Өмір,қымбатсың маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз) жазыңыз.

8 слайд

Жазылым тапсырмасы 1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай отырып, «Өмір,қымбатсың маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз) жазыңыз.

Дескриптор:  эссе құрылымын сақтайды  ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді орынды қолданады  өз ойын және шешімдерін дәлел

9 слайд
Дескриптор:  эссе құрылымын сақтайды  ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді орынды қолданады  өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді  сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды

9 слайд

Дескриптор:  эссе құрылымын сақтайды  ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді орынды қолданады  өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді  сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды

Кері байланыс. «Пікірлер салоны»

10 слайд
Кері байланыс. «Пікірлер салоны»

10 слайд

Кері байланыс. «Пікірлер салоны»

Министірлікпен келісілген курстар тізімі