Адам өмірін қорғау.Тілдік жүйе және норма..
Адам өмірін қорғау.Тілдік жүйе және норма..

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау-
басты міндет..Тілдік жүйе және норма.
Сабақтың мақсаты:
10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге
автор мен оқырманның қарым-қатынасын
ескере отырып,сұрақтар құрастыру және
бағалау;
10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтай
2 слайд
Cабақтың тақырыбы: Адам өмірін қорғау- басты міндет..Тілдік жүйе және норма. Сабақтың мақсаты: 10.1.4.1.мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.4.4.1.сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай
#3 слайд
Адам өмірін қорғаудағы
құндылықтар «бәйтерегі»
3 слайд
Адам өмірін қорғаудағы құндылықтар «бәйтерегі»
#4 слайд
1-тапсырма:ой-талқы .
1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы
қалай әсер етеді?
2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті»
деген ұстаныммен келісесіңдер ме?
Дескриптор:
Халық денсаулығына әсер ететін елдің
экономикалық жағдайын анықтай алады.
Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға
жауап береді,салыстырады.
Өз ойларын еркін айта біледі.
4 слайд
1-тапсырма:ой-талқы . 1.Халық денсаулығына елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы қалай әсер етеді? 2.»Мемлекет адам өмірін кез келген қауіптен сақтап қалуға міндетті» деген ұстаныммен келісесіңдер ме? Дескриптор: Халық денсаулығына әсер ететін елдің экономикалық жағдайын анықтай алады. Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып сұрақтарға жауап береді,салыстырады. Өз ойларын еркін айта біледі.
#5 слайд
Бағалау критерийі
ақпараттардың негізгі ойын
анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді.
лексикалық құрылымдарды тиімді
қолданады
көтерілген мәселе бойынша өз
ойын дәлелдеп жазады;
сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтайды.
5 слайд
Бағалау критерийі ақпараттардың негізгі ойын анықтап,сұрақтарға дұрыс жауап береді. лексикалық құрылымдарды тиімді қолданады көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.
#6 слайд
*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс.
*Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен
рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау.
*Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру.
*Дескриптор:
*Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
*Түртіп алуға дағдыланады.
*Талдау жұмыстарын жасайды.
*Бағалау критерийі:
*Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата
алады.
*Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра
алады.
6 слайд
*2-тапсырма .Оқулықпен жұмыс. *Мәтіндегі негізгі ойға ақпараттар қосып құрылымы мен рәсімделуін жанрлық ерекшеліктерін талдау. *Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру. *Дескриптор: *Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. *Түртіп алуға дағдыланады. *Талдау жұмыстарын жасайды. *Бағалау критерийі: *Мәтіннің құрылымы мен жанрлық ерекшелігін ажырата алады. *Негізгі ақпараттар бойынша сұрақтар құрастыра алады.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
Жазылым тапсырмасы
1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай
отырып, «Өмір,қымбатсың
маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз)
жазыңыз.
8 слайд
Жазылым тапсырмасы 1.М.Мақатаевтың «Ей,өмір»өлеңін тыңдай отырып, «Өмір,қымбатсың маған!»тақырыбында эссе (130-150 сөз) жазыңыз.
#9 слайд
Дескриптор:
эссе құрылымын сақтайды
ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді
орынды қолданады
өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді
сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды
сақтайды
9 слайд
Дескриптор: эссе құрылымын сақтайды ұсынылған тірек сөздер мен тіркестерді орынды қолданады өз ойын және шешімдерін дәлелді жеткізеді сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды
#10 слайд
Кері байланыс. «Пікірлер салоны»
10 слайд
Кері байланыс. «Пікірлер салоны»
шағым қалдыра аласыз













